Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 136
316
Segítségkérés / Melyik laggoltatná jobban a szervert?
« Dátum: 2013. június 04. - 09:49:43 »
Idézetet írta: divkn date=1370279768\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38140\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én VRP-ben úgy oldottam meg, hogy már akkor menti azt az értéket, mikor az érték módosul.
Ez jóval egyszerûbb megoldás és sokkal gazdaságosabb, mint kb. 200 értéket menteni 10 percenként
 
Itt a megfelelõ válasz a kérdésedre, olyan adatot felesleges menteni amelyik nem változott ergo felesleges processzor, memória használat ami növeli a számítógép kihasználtságát és akadáshoz (lagg-hoz) vezethet.

317
SA-MP: Szerverfejlesztés / [FS]LockCar 0.3 v1.3.1
« Dátum: 2013. június 01. - 22:03:31 »
Ez egy nagyon régi szkript, de ma este elõkapartam mivel láttam hogy elromlott a letöltési linkje a hivatalos fórumon, de ha már elõ szedtem egy kicsit frissítettem meg egyszerûsítettem is a kódot.  :D
A szkript egy alap /lock és /unlock  (jármûvek bezárása és nyitása) valamint rcon admin által használható /xunlock (összes lezárt jármû kinyitása) parancsot tartalmaz, a lényege a SetVehicleParamsForPlayer javítása mely 0.3a samp kliens óta a jármûvek betöltésének megváltozása óta rosszul mûködik, valójában törlõdik a beállított érték ezért a jármû megjelenésekor \"OnVehicleStreamIn\" újra le kell zárni a jármûvet a SetVehicleParamsForPlayer segítségével.
Letöltés:
http://pastebin.com/CPrHRdpg



// Vehicle Locked and UnLocked by.: Phento Date 10.03.03 v1.2
// Update 2013.06.01 by.: Zsolesszka
// Update 2013.06.03 Fixed, VehicleLocked array index (0-1999), GetPlayerVehicleID return valid vehicleid (1-2000)
#include <a_samp>
new
MaxPlayers,
VehicleLocked[MAX_VEHICLES] = { -1, ... };
stock
Un_Lock_Car(playerid, bool:locked)
{
if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) != 0) SendClientMessage(playerid, 0x0099FFAA, \"You are not a driver!\");
else
{
new
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(VehicleLocked[vehicleid - 1] == ((locked)?(playerid):(-1))) SendClientMessage(playerid, 0x0099FFAA, (locked)?(\"Already vehicle locked!\"):(\"The vehicle not locked!\"));
else
{
   VehicleLocked[vehicleid - 1] = (locked)?(playerid):(-1);
   for(new p; p < MaxPlayers; p++)
   {
      if(IsPlayerConnected(p) && p != playerid) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, p, false, locked);   }
   }
   SendClientMessage(playerid, 0x0099FFAA, (locked)?(\"Vehicle locked!\"):(\"Vehicle unlocked!\"));
}
}
}
stock
UnLockAllCar(playerid)
{
for(new vehicleid = 1; vehicleid <= MAX_VEHICLES; vehicleid++)
{
if(VehicleLocked[vehicleid - 1] != playerid)
{
   VehicleLocked[vehicleid - 1] = -1;
   for(new p; p < MaxPlayers; p++)
   {
      if(IsPlayerConnected(p)) { SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, p, false, false); }
   }
}
}
}
public
OnFilterScriptInit()
{
MaxPlayers = GetMaxPlayers();
print(\"-----------------------------------\");
print(\"  Lock and Unlock Car by.: Zsolesszka\");
print(\"         v.1.3.1\");
print(\"-----------------------------------\\n\");
return 1;
}
public
OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
UnLockAllCar(playerid);
return 1;
}
public
OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
if(VehicleLocked[vehicleid - 1] != -1 && VehicleLocked[vehicleid - 1] != forplayerid)
{
SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, false, true); // Relock vehicle
}
return 1;
}
public
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/lock\", cmdtext, true))
{
Un_Lock_Car(playerid, true);
return 1;
}
if(!strcmp(\"/unlock\", cmdtext, true))
{
Un_Lock_Car(playerid, false);
return 1;
}
if(!strcmp(\"/xunlock\", cmdtext, true))
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x0099FFAA, \"You are not rcon admin!\");
UnLockAllCar(-1);
SendClientMessage(playerid, 0x0099FFAA, \"All Vehicle unlocked!\");
return 1;
}
return 0;
}
public
OnFilterScriptExit()
{
UnLockAllCar(-1);
return 1;
}

 
 
H. link
Javítva egy apró hiba miszerint ha az összes jármû létre van hozva a játékban, akkor pont a 2000-dik jármûnél rosszul mûködött, mondjuk nem sok olyan szerver van ahol a maximális jármûvek számát kihasználják, de hátha, és ezért javítottam. :D

318
Segítségkérés / stock nev
« Dátum: 2013. június 01. - 08:51:56 »
Idézetet írta: Konstantin date=1370037876\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38010\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));

 
Tudtommal ez fölöslegesen lekéri újra a name-t, egyszerûbb ez:
 
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);

 

Rosszul tudod, a GetPlayerName harmadik paramétere a változó méretét hívatott megadni.
 
new name[24]; // Ez esetben 24 karakternyi hely mivel most egy karakterláncnak szánjuk ezt a változót.
//A sizeof(name) ezt az értéket fogja neked vissza adni: (amúgy a MAX_PLAYER_NAME definíció is ugyanezt az értéket adja vissza mivel ennyi van neki meghatározva az a_samp.inc fájlban) (#define MAX_PLAYER_NAME                     (24))
printf(\"A \\\"name\\\" változó mérete: %d  %d\", sizeof(name), MAX_PLAYER_NAME);

 
Ezért ebben az esetben teljesen mindegy hogy melyik verziót használja, nincs semmi jelentõsége.

319
Segítségkérés / MySQL bejelentkezés ->minden jelszót rossznak érzékel.
« Dátum: 2013. június 01. - 08:39:44 »
És a másodikat is létrehozza?
Mivel korábban az `id` mezõre AUTO_INCREMENT beállítást kérdeztél és arra én azt írtam ne írj semmit, most meg ott szerepel egy nulla (0).
Egyébként meg nagyon rossz módból próbálod meg megírni sajátra ezt a dolgot.
Eleve OnPlayerConnect-nél lehetne ellenõrizni regisztrált-e a játékos, és mondjuk eltárolni egy változóban.
 
new bool:IsRegistered[MAX_PLAYERS];

 
Loginkor ezután már csak ennek a változónak az értékét kellene ellenõrizni akárhányszor írja be a parancsot, meg lehetne még egy változó ami a bejelentkezett állapotot tárolja, de látom van is de használva nincs.
Mikor ellenõrzõd van-e ilyen felhasználó már eleve az összes adatot lekérheted amire szükséged van/szüksége van a játékosnak így egyetlen mysql_query kéréssel el lehet intézni a bejelentkezést (login-t), és nincsen szükség további mysql_query-re.
Ez azért lenne fontos hogy ne 3 vagy több mysql_query legyen egyetlen egy parancsban (kicsit lassú), meg sok helyen a mysql_free_result is rossz helyre van írva, ha a mysql_debug-ot bekapcsolod mysql_debug(1), akkor készít egy fájlt (mysql_log.txt) minden mysql adatcserérõl abban lehet találsz pár hiba üzenetet aminek azért nem kellene ott lenni.

320
Biztosan létrehozza az új felhasználót az INSERT INTO?
 
INSERT INTO felhasznalok(id, nev, jelszo, szint, penz, IP, xp, perc, ora, ban ) VALUES( 0,\'%s\', SHA1(\'%s\'), 1, 0, \'%s\', 0, 0, 0, false)[/quote]

321
Nem használod a mysql_free_result() eljárást miután használod a mysql_store_result().
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL#mysql_free_result

322
Segítségkérés / /penztarca
« Dátum: 2013. május 31. - 02:02:32 »
Idézetet írta: Tomee date=1369946187\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38015\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egyrészt az van amit mondtam, hogy szükségtelen a format.
Másrészt ha tényleg akarod akkor
 
format(string,sizeof(szoveg), \"Valaki megnézi a pénztárcája tartalmát.\");

 
string van elöl és utána szoveg. De csak egy féle legyen
 
what?
Nincs egyik se elõl se hátul, a használt karakterlánc méretét kell megadni a format függvénynek.
A másik meg hogy jó lenne abba a változóba helyezni az a karakterláncot amit meg akar jeleníteni:
 
       
new szoveg[60];
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"Valaki megnézi a pénztárcája tartalmát.\");
ProxDetector(15.0, playerid, szoveg, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);
[/quote]
Amúgy abban igazad van hogy szükségtelen ez esetben a format használata, tehát csak így:
 

Igazából ennek jónak kell lennie, de itt a valakis megoldásnál nem kell a format.
 

                ProxDetector(15.0, playerid, \"Valaki megnézi a pénztárcája tartalmát.\", COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE, COLOR_PURPLE);

 

[/quote]
Meg lehet hogy a 15.0 érték kevés mert nincs senki sem a közelében és azért nem jelenít meg semmit.

323
Segítségkérés / Array-ek
« Dátum: 2013. május 30. - 09:17:29 »
A strmid az mintha bugos lenne 0.3x-nél, nekem se mûködik.
Próbáld így:
 
strcat(Taska[playerid][itemtoload][iName], itemstringasload, 128);

 
vagy format-tal.

325
Segítségkérés / MySQL bejelentkezési hiba
« Dátum: 2013. május 29. - 21:08:56 »
A server_log.txt fájlban nincs valamilyen sscanf error?
Vagy egyáltalán a plugin sscanf-et használod?

326
Segítségkérés / Array-ek
« Dátum: 2013. május 29. - 21:07:24 »
Nem teljesen világos mit akarsz tudni, de ha arra amire gondolok akkor igen írhatsz hozzá de már csak számokkal illetve definíciókkal hivatkozhatsz rá.
 

enum pInfo
{
    array[3]
};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
//majd így hivatkozhatsz rá:
PlayerInfo[playerid][array][0] = 10;
PlayerInfo[playerid][array][1] = 20;
PlayerInfo[playerid][array][2] = 30;

327
Kérdések, Segítség / töröltem a "root"felhasználót !!SÜRGÕS!!
« Dátum: 2013. május 29. - 18:01:39 »
Open:
C:\\wamp\\apps\\phpMyAdmin(akárhány)/config.inc
Write:
$cfg[\'Servers\'][$i][\'user\'] = \'root\';
$cfg[\'Servers\'][$i][\'password\'] = \'password\';
Ha nem segít, akkor:
$cfg[\'Servers\'][$i][\'AllowNoPassword\'] = false;
Persze nem árt törölni a böngészõ elõzményeit, sütijeit, és úgy megpróbálni belépni phpmyadminra, és újra indítani a wamp szervert (ha az van).
Utána létrehozhatod a felhasználókat.

328
Segítségkérés / Jelszó titkosítás probléma
« Dátum: 2013. május 27. - 20:07:15 »
Ezt az smf forrásában találtam, ebbõl kiindulva valószínûleg a felhasználónevet és a jelszót egy karakterláncba helyezi majd sha1 titkosítással titkosítja és így tárolja az adatbázisban.
De ezt csak feltételezem mivel ellenõrizni nem fogom mivel semmi kedvem.
Kellene feltelepíteni egy smf fórumot mondjuk wamp szerverre regisztrálni rá, majd megkeresni az adatbázisában (mysql) a letitkosított jelszót, majd pawnban megismételni ugyanezt a dolgot ugyanazzal a felhasználó illetve jelszóval mint smf-en.
Ha megegyezik a kettõ letitkosított jelszó akkor már nyertél.
Most pawnban nem tudom miért nem tudod leírni de akkor talán egy részlet:
 
new smf_hash[128];
GetPlayerName(playerid, smf_hash, 128);
format(smf_hash, sizeof smf_hash, \"sha1(%s%s)\", smf_hash, \"gettopatkány\"); // felhasználónév  és jelszó egy karakterláncba való helyezése
majd mysql plugin segítségével elküldeni mysql-nek
mysql_function_query(blablabla.      smf_hash,             \"\", \"\" );
 

329
Segítségkérés / Jelszó titkosítás probléma
« Dátum: 2013. május 27. - 18:50:18 »
sha1(strtolower($user) . $newPassword)

 
elvileg, de ezt le kellene ellenõrizni de ahhoz most semmi kedvem

330
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jelszó titkosítás probléma
« Dátum: 2013. május 27. - 18:37:30 »
____________________

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal