Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 301
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 06. - 21:23:30 »Idézetet írta: MichaelScott date=1396810777\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Flash, te meg biztos nem vagy kezdõ Pawnos, nagyon jó scripter vagy.Köszi, aranyos vagy, de Shark-é az érdem. Én csak apróságokat csináltam, az õ lelke van az egész módban. 302
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 06. - 19:45:15 »ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK Kliens verzió: 0.3z Helyszín: Los Santos Szerver elérési cím: Weboldal: Facebook: ADMIN CSAPAT Dávid (DavX) - Alapító Shark - Alapító, Scripter Flash (TwoClose) - Scripter Phami - Fõadmin weekz - Fõadmin Daww23 - Admin [4] Rodox - Admin [4] Petierc - Admin [4] ChRuZ - Admin [3] LEÍRÁSOK, RENDSZEREK, ÚTMUTATÓK Parancsok használata Vannak olyan parancsok, amiknél nem elég, ha natúran beírjuk, hanem még szükség van egyéb adatok megadására. Ezeket az adatokat vagy [ ] közé helyeztük. Ez nem azt jelenti, hogy a parancs után azt várjuk, hogy [ ] közé helyezze az irományát a játékos, ez csak információként szolgál, hogy mit lehet a parancs után írni. Ezek sorrendben jelennek meg és ebben a sorrendben kell megadni a parancs után ( ha több is van ). Ilyen például: [JátékosID/NÉV] - Játékos nevét(nem kell teljes elég egy részlet) vagy ID-jét kell beírni (TAB lenyomásával lehet megnézni) [Összeg] / [szám] - Egy számösszegre van szükség. Vannak esetek ahol megvan adva, hogy mennyi lehet ez az összeg(Ilyenkor [1-6] jelzi). [szöveg] - Rövid szépen megfogalmazott szövegre van szükség. [boksz/kungfu/elbow] - Valamelyik szót kell beírni, a lehetõségek közül. Jelentés adminoknak A szerveren adminok ügyelnek a rendre és fegyelemre. Ha bármi kérdése van a játékosnak az adminok felé ezt bátran megteheti a \'/report\' parancs használatával. A szerveren ez a parancs nincs kategóriákra bontva, csak megkell írni a panaszt / kérdést és egybõl küldi az adminoknak. A report nem csevegésre van az adminokkal, ha valaki nem megfelelõen használja akkor büntetésben részesülhet. Mire nem érdemes / lehet használni?
Mire érdemes?
Fizetés A fizetés óránként van egészkor. ( 3:00, 4:00, 5:00 stb ) Fizetést olyan emberek kapnak, akik rendelkeznek valamilyen munkával. A fizetést a megszerzett pénz határozza meg, amit a munkája alatt összegyûjt. Ha a játékosnak nincs bankszámlája akkor a munkahelyén tudja felvenni a fizetést egésztõl számítva 15 percig a \'/paycheck\' paranccsal. Viszont ha rendelkezik bankszámlával akkor a számlájára automatikusan ráutalják a fizetést. A fizetésbõl automatikusan levonódik az adó. Az adót a tulajdonok határozzák meg. Minél több a magántulajdon annál több az adó. Szint lépés / Upgrade A szerveren a szintet a játszott óra jelenti. Minden játszott órában a játékos kap 2 upgrade pontot, amivel különbözõ lehetõségeket érhet el. Maximális HP,- jármû slot,- ház slot növelhetõ. Az upgradet a /upgrade paranccsal lehet elérni, ahol a pontokat is mutatja. Életpont/ Éhség Az életpont nem egyenlõ az éhezéssel. Az éhezésre külön éhség bar-t hoztunk létre, a megkülönböztetés érdekében. Ha az éhség bar elfogy, akkor a karakter éhezni kezd és az életpontja csökkeni kezd, majd ha nem eszik meghal. Enni automatáknál vagy pékségben vett ételt lehet. Az életpontot feltölteni csak orvos tudja. Az életpontot fellehet tölteni gyógyszerrel is, amit a kórházban lehet megvenni. A gyógyszert csak orvostól kapott recepttel lehet venni. A gyógyszert a \'/pirule\' paranccsal lehet használni, ami teljesen feltölti a játékos életpontját. A gyógyszer csak akkor használható ha az életpont nem kisebb a teljes életpont 70%-nál. Oktató A szerveren szükség van különbözõ jogosítványokra, hogy egyéb alapmunkát elvállalhasson a játékos. Meg, hogy ha a rendõrök igazoltatják, akkor ne büntessék meg. Jogosítvány nélkül, a játékos vezetheti a jármûvet, nincs semmilyen script, ami ezt ne engedélyezné. Jelenleg ilyen jogosítványok vannak:
A vizsgákat az oktató központban lehet letenni(/license), ami a Verdant Bluffs-ban található. Elõre bekell fizetni készpénzben a vizsgát. Az ára nem jár vissza, ha elbukik a játékos. Ilyenkor újra kell próbálnia. Az oktató jármûvek alapból zárva vannak, vizsga kezdetekor a játékos jogosultságot kap arra, hogy kinyissa valamelyiket közülük. (/vlock) A rendszer checkpoint-os, a piros körökön végigkell menni és ha a játékos nem haladja meg a 3 hiba pontot, akkor a vizsgája sikeres. Jármûvek A szerveren található jármûvek egységesen abban a tekintetben, hogy nyithatóak / zárhatóak, fogy a benzin. A jármûveket a \'/vlock\' paranccsal lehet nyitni vagy bezárni ( persze csak akkor, ha a karakter rendelkezik joggal hozzá ). A benzin fontos a jármûvekben, mert az nélkül nem indul be a motor. A 100% jelenti a tele tankot, ha a motor jár akkor folyamatosan fogy a benzin és ha eléri a 0-t akkor a motor leáll és addig be nem indul, amíg nem tankolják meg. A tankot benzinkutakon lehet megtölteni a \'/fill\' paranccsal. Ehhez ugye figyelni kell a benzint, hogy még ellehessen gurulni a kútig. Ha a benzin olyan helyen fogy ki, ahol nincs benzinkút akkor szerelõt kell hívni, hogy megtöltse a jármûvet benzinnel. Olyanra is van lehetõség, hogy a vegyesboltban megvett benzines kannát feltölt a játékos benzinnel majd beletölti a jármûbe, ha szükséges. A kannát a \'/gascan\' paranccsal lehet használni. Frakciók és a szétszórt jármûvek pozíciói dinamikusak. Megvan adva nekik egy parkolási hely, de erre a helyre csak adminok tehetik vissza. Minden használatkor a jármûvek mentik a pozíciójukat és restart után is megtartják azokat. Bank Rendszer A szerverre való regisztrációnál a játékos nem rendelkezik bankszámlával. Számlát a bankban lehet létrehozni. A bankban levõ lehetõségeket a \'/bank\' paranccsal lehet elérni. Ha a játékosnak még nincs számlája, akkor a parancs használatánál felajánlja a lehetõséget, hogy létrejöjjön egy bankszámla. A rendszer ilyenkor generál egy PIN kódot, amit csak a bankban az adatoknál lehet megnézni, ha a játékos elfelejti. A bankba lehet pénzt betenni / kivenni, egyenleget megnézni, utalni és hitelt felvenni. A bankhoz tartoznak Bank Automaták, amik a pénzfelvételt meggyorsítják és leegyszerûsítik. Ezeket a \'/atm\' paranccsal lehet használni. ATM-ben csak kivenni lehet pénzt. Betenni nem. ATM-nél a telefon egyenlegét is fellehet tölteni. PARANCSOK:
Ház Rendszer Egy játékosnak regisztrációnál csak 1 háza lehet, de upgrade pontokkal növelhetõ a maximum ház slot száma. Az eladó házat a \'/buyhouse\' paranccsal lehet megvenni. A fizetés készpénzzel vagy bankszámláról történhet. Lehetõség van bérbe adni a házat a \'/setrent\' paranccsal. Ha a ház bérelhetõ akkor az árat a \'/rentprice\' paranccsal lehet megszabni. A bérlõtõl a bérlés ára automatikusan levonódik minden fizetésnél és a pénz a házszéfbe kerül. A házat \'/rentroom\' paranccsal lehet kibérelni és a \'/unrentroom\' paranccsal lehet felmondani a bérlést. A házat a tulaj nyithatja / zárhatja a \'/open\' paranccsal. Minden háznak üres a belseje, - kivéve ha a ház már volt valakinek a tulajdonában és eladtad - ami arra vár, hogy a tulaj berendezze bútorokkal. A bútorokat a \'/furniture\' paranccsal lehet megvenni, módosítani, eladni. Ha a házra nincs szükség ellehet adni a \'/sellhouse\' paranccsal és a \'/sellhouseto\' paranccsal. Ha a \'/sellhouse\' parancsot használja a játékos, akkor nem kap a házért semmilyen pénzt. PARANCSOK:
Üzlet Rendszer A szerveren szétszórtan találhatóak különbözõ üzletek. A vásárláshoz a \'/buybizz\' parancsot lehet használni, lehet választani készpénzzel vagy bankszámlával való fizetés közül. Az üzlet nevét a \'/bizname\' paranccsal lehet megadni. Az üzletek ára 3 lehetõségbõl adódnak össze. Alap ár + Belsõtér ára + Forgalmazott árucikk. Ha egy üzletet megvesz a játékos akkor a \'/createint\' paranccsal tudja kiválasztani a belsõ teret. A belsõ tér folyamatosan állítható, ha a játékosnak megvan rá a pénze. Az üzletben belehet állítani, hogy milyen árucikket forgalmazzon az adott üzlet a \'/selectproduct\' paranccsal. Ez szintén állítható, ha a játékos rendelkezik megfelelõ pénz összeggel. Vannak üzletek, amik már alapból rendelkeznek belsõ térrel és árucikkel, azoknak jóval nagyobb az ára, mert már bevannak állítva neki a dolgok. Az üzletek megvásárláskor üresek és arra várnak, hogy a tulaj berendezze azt szépen. Berendezni az üzletet a \'/furniture\' paranccsal lehet. Az üzletben történõ vásárlás esetén fogynak az áruk, amiket árufeltöltõk tudnak feltölteni. Az árufeltöltõknek elkell küldeni egy rendelést a \'/orderprod\' paranccsal. Ha nem rendel a tulaj árut, akkor nem szállíthatnak árut és üres marad az üzlet. A kasszában levõ pénzt a \'/balance\' paranccsal lehet megnézni és kivenni / betenni a \'/till\' paranccsal. Az üzlet zárható / nyitható. (/open) Ha nincs szükség az üzletre csak akkor a \'/sellbizz\' vagy a \'/sellbizzto\' paranccsal lehet eladni. PARANCSOK:
Jármû Rendszer Egy karakternek regisztrációnál maximum 2 jármûve lehet összesen. Viszont upgrade pontokkal növelhetõ a maximum slot szám. A szerveren motor és kocsi vásárolható csak külön helyeken, Jeffersonban. Mind a 2 kategóriát a \'/buyveh\' paranccsal lehet megvásárolni. Mindegyik jármûnek saját ára van, amit a \'/vehlist\' paranccsal lehet megnézni. A jármûvek készpénzben és bankszámláról is vásárolhatóak. A jármû színét a vásárlás után lehet beállítani. Ha a játékos beszáll a jármûbe akkor bekell írni a szín kódot. Ha ez megtörtént akkor a jármûvet már csak szerelõ tudja átfesteni. A jármûvet a \'/lock\' paranccsal lehet nyitni / zárni. Ha jármûre nincs szükség csak másik játékosnak lehet eladni a \'/vehsellto\' paranccsal. Ha a jármû tulaja kilép a szerverrõl akkor a jármûvei is törlõdnek majd ha visszalép akkor a jármûvek újra lespawnolnak. PARANCSOK:
Raktár Rendszer A szerveren csak pár raktár található. A raktárak exteriorosak. A tulajdonos kinyitja a kaput és betud menni rajta. Raktárak alkalmasak jármûvek tárolására is. A raktárakat a \'/buywareh\' paranccsal lehet megvenni készpénzzel vagy bankszámlával. A raktárakat lehet nyitni és zárni a \'/open\' paranccsal. A raktárakat belehet rendezni a \'/furniture\' paranccsal. Ha a játékosnak nincs szüksége a raktárra akkor simán(/sellwareh) eladhatja vagy másnak(/sellwarehto) is eladhatja. Ha nem játékosnak adja el a tulaj a raktárat, akkor nem kap érte pénzt. PARANCSOK:
Telefon Rendszer A telefon megvétele után lehetõségünk van a telefonnal hívni másik telefonnal rendelkezõ játékost és SMS-t küldeni ugyan úgy telefonnal rendelkezõ játékosnak. Lehetõség van arra, hogy a telefon-t ki-, bekapcsoljuk(/togmobile). A telefon használata igen egyszerû. A \'/mobile\' parancs használatával beugrik egy dialog, ami felad néhány opciót. - Hívás - Bekell írni egy mûködõképes telefonszámot és ha a gazdája online van akkor csörögni fog a telefonja. A hívott félnek döntenie kell, hogy felveszi(/pickup) vagy leteszi(/hangup). - Üzenet írás - Elõször egy telefonszámot kell beírni, majd utána az üzenetet és a szám tulajdonosa megkapja az üzenetet, amire vagy válaszol vagy nem. - Névjegyzék - Az általad elmentett nevek közül ha rákattintasz az egyikre akkor azonnali hívást eredményez. - Névjegy hozzáadása - Lehetõség van, hogy elmentsünk neveket adott telefonszámmal, hogy meggyorsítsa a hívást. A telefon maximum 10 nevet képes eltárolni. - Névjegy törlése - Ha létrehoztunk egy névjegyet és nincs szükség rá, akkor ennek törlése is adott. - Beállítások - Belehet állítani a telefon hangerejét. 2 opció van - Normál / Rezgõ. PARANCSOK
Alap munkák Az alapmunkák a gyors és egyszerû pénzhez jutásához szükségesek. Nem igényelnek jelentkezési lapot az oldalon és nem bírálja el senki, hogy beléphessen a játékos vagy sem. Jelenleg csak legális munka van. Ezek a munkák a szerveren szétszórtan találhatóak meg . A vegyesboltokban lehet venni újságot, amit a \'/newspaper\' paranccsal lehet megvenni. Az újságban megtalálhatóak a munkák az álláshirdetésben. Ha a játékos rákattint a munkára akkor térkép jelzi a munkavállalás helyét. A munkákat a \'/join\' paranccsal lehet elvállalni. A munka elvállalásánál egy 5 órás szerzõdést \"ír alá\" a játékos a \"fõnökkel\", ami annyit jelent, hogy 5 óra elteltével léphet csak ki a munkából. Ha az idõ letelt és a játékos szeretné befejezni a munkát akkor azt a \'/quitjob\' paranccsal teheti meg. Minden munkába csak 8 embert vesznek fel maximum. Ha a játékos nem lép fel 1 hétig, akkor a rendszer automatikusan kirúgja a munkahelyérõl. Jelenlegi munkák a szerveren:
Frakciók A frakció egy másik munkalehetõség a játékos számára. Ezek a munkák már \"komolyabbak\". Vannak legális és illegális frakciók. Minden frakciónak van egy (vagy több) vezetõje. A vezetõ dönt arról, hogy a játékost felveszik vagy sem. A legális frakciókhoz, jelentkezési lapot kell írni, amit az oldalon lehet megtenni az adott frakció mintája szerint. A jelentkezési lapot a frakció vezetõje bírálja el. Ezek a munkák is biztosítanak némi pénzt a zsebbe. Jelenlegi frakciók a szerveren:
Harcstílusok A szerverre való regisztráció alatt a játékos kiválaszthatja, hogy milyen harcstílussal akar kezdeni. Ez a késõbbiekben már nem változtatható meg teljesen. Vannak a városban edzõtermek, ahol a játékos kitanulhat újabb harcstílusokat különbözõ összegért. A tanulást a \'/buy\' paranccsal kezdheti meg, kiválasztja a megfelelõ opciót és 2 percig rávan bízva, hogy hogy RPzni le az edzést, de addig nem mehet ki az üzletbõl. A tanult stílusokat a \'/fightskill\' paranccsal lehet megnézni és a \'/fightstyle\' paranccsal lehet állítani a használni kívánt technikát. PARANCSOK:
Csomagtartók
A szerveren csak saját és dinamikus jármûvek csomagtartójába lehet pakolni . A csomagtartóba bárki tud beletenni és kivenni holmikat, ha a csomagtartó nyitva van. A csomagtartót a kocsi gazdája tudja kinyitni és bezárni, a kocsihoz tartozó paranccsal ( /lock vagy /vlock ). A csomagtartóba betenni és kivenni a \'/trunk\' paranccsal lehet tárgyakat és a betett holmikat a \'/trunkinfo\' paranccsal lehet megnézni. PARANCSOK:
303
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. március 31. - 21:05:59 »
Error:
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Sor: INI_ParseFile(file, \"LoadVehicleData\", .bExtra = true, .extra = vehicleID); 304
Segítségkérés / 1 Error, 3 Warning« Dátum: 2014. március 31. - 20:48:13 »
Hello sziasztok, a lényegre török, mert egész nap ezeknél vagyok leragadva. Kérlek srácok, ha valaki tud ezekre valamit, az segítsen. :confused:
C:\\Users\\***\\pawno\\include\\seif_walk.inc(44) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"OnPlayerKeyStateChange\") 305
Segítségkérés / NPC spawn bug« Dátum: 2014. március 09. - 14:48:42 »
Igen, azaz 1 NPC van csak a szerón, és nem, nem azt használom.
306
Segítségkérés / NPC spawn bug« Dátum: 2014. március 08. - 16:24:08 »
Lekérném, de az a probléma, hogy ebbõl a részbõl nem fut le semmi. Teszteltem \"print\"-tel.
307
Segítségkérés / NPC spawn bug« Dátum: 2014. február 22. - 10:20:32 »
Hali! A segítségeteket kérném NPC spawn ügyben. Problémám értelmében az npc lefoglalja a slotot, felcsatlakozik a szerverre, de nincs a helyén. Ha hozzá teleportálok ILYEN képet kapok. Magamhoz tudom teleportálni de láthatóan nem ad hozzá semmilyen skin-t, anim-ot, amit hozzárendeltem.
OnPlayerSpawn alatt
308
Segítségkérés / Kocsi Átrakás HELP!!!!« Dátum: 2013. november 18. - 17:44:08 »
Valamilyen módon azok a kocsik bele vannak írva a módba. Azokat a sorokat kellene megkeresned és átfirkantanod. Én úgy szoktam, hogy beülök, elviszem oda ahova menteni akarom, ott beírom: /save frakciókocsi1, ekkor lementi a dokumentumok közé egy savedpositions szöveges dokumentumba és csak simán kimásolod, beilleszted a módon belül oda, ahol ezek vannak mentve. Remélem tudtam segíteni.
309
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]« Dátum: 2013. november 18. - 17:39:53 »
Elég jól néz ki a leírás alapján, sok sikert a továbbiakban srácok!
310
Segítségkérés / Néhány warning/error« Dátum: 2013. november 02. - 16:04:44 »
helló, a következõ warningokat kapom
C:\\*\\gamemodes\\ost.pwn(1426) : warning 213: tag mismatch sorok new oszam = -1;
{ oszam = o + 1; } } GetPlayerPos(playerid, OlajInfo[oszam][oEnterPos][0],OlajInfo[oszam][oEnterPos][1], OlajInfo[oszam][oEnterPos][2]); 311
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu« Dátum: 2013. október 22. - 20:26:27 »
312
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu« Dátum: 2013. október 13. - 12:07:55 »
Ismét fut a szerver srácok!
313
Segítségkérés / Nitró és lámpa hiba.« Dátum: 2013. október 13. - 11:09:18 »
Ez talán megoldja a problémád: [FS] Unlimited Nitro script by boemeles
314
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu« Dátum: 2013. október 13. - 09:54:39 »
Amint a host befejezi ezt a váratlan karbantartást. Megértéseteket köszönjük.
315
Archívum / Fantasy Role Play Gaming 2013 @ sunwell.hu« Dátum: 2013. október 13. - 08:11:30 »
Bocsánatot kérek tõled Kosy. Én húztam fel magam feleslegesen. Megfogadtuk a tanácsod és kivettük a várakozási idõt. Ma átalakítom, és a kérdések is alavetõbbek lesznek. Bocs mégegyszer! :confused:
|