Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 18:31:39 »
Hm, Értem tehát az y kordináta a távolság lenne, a z kordináta a magasság gondolom az x azmeg õ... , nem tudom.
Melyik kordinátát modosítsam ahoz hogy az Object mindig a karakterem elé spawnoljon, fügetlen attol hogy merre vagyok fordulva? Ezt hogy érted hogyha parancsal hívom le az Objectet nem tudom törölni? Ezt valahogy orvosolni lehetne-e? Valahogy csak lehetne egy parancsra ráírni, hogy beillesztem a [pawn]DestroyObject();[/pawn] fügvényt, vagy ez nem ilyen egyszerû ahogy gondolom? 32
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 13:27:15 »
Ez igen, ez már jó, kicsit meglepõdtem hogy csak ennyi.
nagyon szépen köszönöm a segítséged. Szerk1: Kicsit átérnék még az Object törlésre, és még valami másra. Megoldottam kadaradam mintája alapján az Object lekérést, aminek útolag is nagy köszönet jár. Azt szeretném megkérdezni, hogy mit irjak bele a kordináták közzé hogy az Object ne a fejemre essen hanem kicsivel elém. Próbáltam már sok mindent de egyis sem jött ösze. Valamint object törlésnél(másik object nem a hordós) Megcsináltam minta alapján a konténer lekérést, minden müködik, mert többet is lespawnolhatok A Törlése viszont nem megy. [pawn] if (strcmp(cmdtext, \"/delobject2\", true) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z ); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Konténer törölve!\"); DestroyObject(3565); return 1; }[/pawn] Az üzenet megérkezik de a cselekmény nem játszodik le, azt szeretném ha ezt beírom akkor az öszes általam letett 3565-ös idjû Object törlödjön. válaszokat köszönöm 33
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:19:50 »
Köszönöm a gyors reagálásotokat,
Megsikerült oldanom kicsit másképp a dolgokat, ahogy teljes mértékben megvilágosodtam. De még mindig van egy kis bökennõ. Kicsit rondán oldottam meg, de engem ez nem zavar, jobban átlátom. [pawn]new object; new object1; new object2;[/pawn] OnPlayerCommandnál: [pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z ); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\"); SetObjectPos(object, x, y, z ); SetObjectPos(object1, x, y, z ); SetObjectPos(object2, x, y, z ); return 1; }[/pawn] Valamint az OnGameModeInitnél. [pawn]object = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0); object1 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0); object2 = CreateObject(1225, 2342.523423, 52322.5234234, 52234.5235235, 0.0, 0.0, 0.0); [/pawn] Tehát beírom hogy /setobject és lejön 3 hordó a kordinátámra, evvel semmi gond. A próblémám márcsak annyi, hogy amit lespawnoltam, és felrobbantom, utánna nem tudok ujra lehívni hordókat, ezen hogyan változtathatok? 34
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 12:05:38 »
Köszönöm, De az az igazság nem teljesen így gondoltam, lehet roszul írtam le.
Szóval 1 parancs lenne ami: /setobject Erre a parancsra lejön a 1225-ös Idjû Object a skin elé egy kis távolságra. Ha beírom hogy /setobject akkor lespawnol a hordó a közelemben, és ha ujra beirom hogy /setobject akkor mégegy lespawnol, de persze az elsõ is a helyén marad, és így tovább. Attól függ hogy a könyebb megoldani ha bármennyit lespawnolhatok, vagy ha egyszere max 3mat. És ha felrobban a hordó akkor ne spawnoljon ujra, hanem tünjön el, csak akkor legyen ujra hordó ha én azt kérem. Amiket póbálgattam, az némelyik vagy ne mvolt jó, vagy robbanás után bebugolt és nem tett le a több objectet. Válaszokat és asegítségeket elõre is köszönöm 35
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 24. - 09:52:55 »
Remek Sikerült lespawnolta a hordót köszönöm, Viszont 2x spawnoltam utánna többet nemis tudtam, az üzenet megérkezett de a hordó nem spawnolt le. És jó lenne ha legalább 3mat letudnék spawnolni, kiegészítve még avval hogy anélkül hogy ujra spawnolna robbanás nélkül. Ha felrobbant ne jelenjen meg visza az eredeti helyére, de viszont lehesen lekérni ilyen Objectet.
Még valami, ha lehet ne a karaktere spawnoljon, hanem inkább az elé 1-2 métere. Válaszokat köszönöm 36
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 23. - 22:16:28 »
Hát ez valahogy nem jön, ösze öszedobnád a parancsot? Sose konvertálja át amx-re, hiba van benne.
Szerk1: Megvolt a hiba, kihagytál egy veszõt, sikerült öszetenni, de nem reagál a parancsra, az üzenet sikerül, de a cselekmény nem történik meg, tehát nem Spawnol hozzám az Object. [pawn]if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z ); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\"); SetObjectPos(1225, x, y, z ); return 1; }[/pawn] ötlet? 37
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 23. - 21:11:08 »
Mit rontottam el? Mi hiányzik belõle? Azt szeretném hogy parancsra lespawnoljon, egyszerre többet is lehetne.
[pawn] new Float:x, Float:z, Float:y; if (strcmp(cmdtext, \"/setobject\", true) == 0) { GetPlayerPos(playerid, Float:x, Float:z, Float:y); SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Object lekérve\"); SetObjectPos(Float:x, Float:z, Float:y 1225); return 1; } [/pawn] és ha megkérhetnélek bennetek valami törlõ parancsot is létrehoznátok hozzá? elõre is köszi 38
Szkript kérések / Kamera nézet« Dátum: 2011. szeptember 23. - 19:47:21 »
Sziasztok, szeretnék kérni egy scriptet, ami más helyet mutat mint ami alapból van, bátorkodtam lementeni 3x3 kordínátát.
AddPlayerClass(0,2399.2603,1927.8260,76.3745,357.9429,0,0,0,0,0,0); // Itt fog álni a karakter Elõre is köszönöm. 39
Szkript kérések / Rcon car respawn« Dátum: 2011. szeptember 23. - 12:09:34 »
Sokat segítettél, zárok is, köszi
40
Szkript kérések / Rcon car respawn« Dátum: 2011. szeptember 23. - 12:03:15 »
Szeretnék kérni egy olyan Rcon parancsot, hogy lehesen jármûvet eltüntetni(resizni).
Pl: /rvc és amelyik jármû a legközelebb van az eltünik. segítségetek elõre is köszönöm 41
Szkript kérések / Save/LoadPos,Count, + admin« Dátum: 2011. szeptember 22. - 17:05:15 »
Köszönöm a válaszokat, és a segítséget viszont mint leírtam nekem mindenbõl régi stílusú kellene.
Tehát ne zcmd-sek legyenek, ha lehet ne legyen semmi újdonság benne, én megvagyok a régi módszerel. Countot találtam. Admin scriptbõl még válogatok.í Köszönöm a segítséget 42
Szkript kérések / Save/LoadPos,Count, + admin« Dátum: 2011. szeptember 22. - 15:32:42 »
Sziasztok, nézegettem a forumot Save és LoadPos után, de nem találtam, szeretném a segítségetek kérni.
Hagyományos /sp és /lp parancsal müködne, nem kell fullos elég a régi féle. Valamint valami nagyon egyszerû /contot ami 5 mp tõl számol visza. És valami Admint is szeretnék ami nagyon egyszerû,MAGYAR és minden parancsa levan irva. ExtremeAdminra gondoltam ez nagyon régi azthiszem 3 éve használtam utoljára, és nemis magyar. 43
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 22. - 15:18:11 »
Köszönöm a segítséget.
Szerk1: Valami olyan Admin Scriptet tudtok ajánlani ami hasonló mint az ExtremeAdmin, lehet Rcon is. Csak az lenne a lényeg hogy müködjön és ne legynek benne ldubd és más egyébb plugin és Include, mert a saját módom a régi módok szerint van felépítve és nincs türelmem se kedvem átírogatni uj stílusra, mivel nemis nagyon ismerem. Válaszotok köszönöm. 44
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2011. szeptember 22. - 14:43:22 »
Hali, Íme 3x3 kordináta egy ugyanazon Objectel.
A kérdésem melyik van a legmagasabbon ? 1. CreateObject(972, 2022.383057, 1483.781250, 6.367191, 0.0000, 269.7591, 0.0000); Szerány véleményem szerint Talán a 3.ik ami a legmagasabbon van, és a 1. amelyik a leglentebb van? 45
Segítségkérés / SAMP 0.3c hez tarzozó SAMP Szerver« Dátum: 2011. szeptember 21. - 15:03:52 »
Igen, ezt jó hogy felhoztátok, Routerünk van kb 1 hónapja, lett öszerakva a régi gép, ez esetben kapcsolatba lépek a rendszergazda tulajával, köszönöm a segítséget, egyenlõre ne zárjunk, ha lesz idõm ránézek.
Nagyon szépen köszönöm a segítségetek. Szerk1: Sikerült megoldani a problémát, köszönöm ismét a segítségetek! Lehet zárni |