Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Ryan_Adam

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 18
31
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. október 05. - 22:12:09 »
Igen, erre gondoltam :)
Köszönöm mester, nagyon hálás vagyok :DD!

32
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. október 05. - 16:21:27 »
Kiváló, mûködik, már csak egy baj van.
Az elsõ objectet lerakja egybõl, mikor elindul, és azt nem lehet felvenni, de a másik 2-õt igen, miért ? : :hmmm:
ui.: Rendben, megoldottam, köszönöm <3
de még egy gond fenn akadt, ha egy koordinátára lespawnol még egy object, és felveszem, de akkor a másik ami elõtte ott volt azt nem lehet kitörölni, ezt hogy lehetne megoldani?

33
Segítségkérés / Random Object spawnolása, lekérdezése, törlése
« Dátum: 2014. október 05. - 15:38:55 »
Hy all!
Elakadtam a lassú fejlesztésemben.
Elkezdtem egy olyan kis scriptet össze állítani, ami abból állna, hogy az utcára lespawnolna idõközönként szemét objecteket, majd azokat fel lehessen venni ha mellette vagy, majd kitörli az objectet.
Eddig erre jutottam, eddig minden rendben, csak nem törli ki az objectet.
 

new szemetobj[50];
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"Szemetek\", 60000, true);  //6 percenként spawnoljon
}
forward Szemetek();
public Szemetek()
{
for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
{
        switch(random(3))
        {
case 0: szemetobj[0] = CreateObject(2838,125.36540, -107.04950, 0.61040,0,0,0);
case 1: szemetobj[1] = CreateObject(2838,125.45841, -112.04668, 0.61040,0,0,0);
case 2: szemetobj[2] = CreateObject(2838,125.54805, -101.97482, 0.61040,0,0,0);
}
        }
return 1;
}
 
CMD:szemetszed(playerid,params[])
{
new Counter=0;
    new Float:Pos[3];
for(new i = 0; i < sizeof(szemetobj); i++)
{
    GetObjectPos(szemetobj, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, Pos[0], Pos[1], Pos[2]))
                {
                    Counter++;
                    if(Counter>= sizeof(szemetobj))
                       {
                           SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy szemét közelében!\");
                           return 0;
                       }
DestroyObject(szemetobj);
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Izéne, kikéne törölni\");
         }
}
return 1;
}

 
Mi lehet a hiba?  :hmmm:
Aki segít, és elõrébb is jutok annak +!
ui.: Rájöttem hogy rossz helyre nyitottam, megkérhetnék egy moderátort hogy átrakja? Köszönöm  :)

34
Segítségkérés / RCON Lekérés
« Dátum: 2014. augusztus 08. - 16:50:17 »
Ennek mûködnie kell.
[pawn]if(!strcmp(cmdtext,\"/getrcon\",true))
{
    new str[64];
    GetServerVarAsString(\"rcon_password\",str,sizeof(str));
    format(str,sizeof(str),\"RCON Jelszó: \\\"%s\\\"\",str);
    SendClientMessage(playerid,0xffffffaa,str);
    return 1;
}[/pawn]
Egyéb ként csak csinálsz egy egyszerû parancsot, beírod az RCON-t, ez a legegyszerûbb :DD
Így értem:
[pawn]   if (strcmp(\"/getrcon\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"IDE ÍROD AZ RCONT\");
   return 1;
}[/pawn]

35
RP/RPG kérések / /tankol több helyen
« Dátum: 2014. augusztus 03. - 12:48:04 »
Igazad van, nem is tudom miért oda tettem :S
Javítva:
[pawn]CMD:tankol(playerid, params[])
{
        new Liter, Mibol, S[128], uzemanyag[50];
        new VehID = GetClosestCar(playerid);
        new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
        GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jármûbõl nem tankolhatsz!\");
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 251.4139,159.9121,1.6400) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 251.4139,159.9121,1.6400)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -933.5542,2648.7329,42.2537)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -930.1384,2651.8123,42.2850)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -926.9375,2655.1233,42.1842)||
        IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -924.1251,2657.6746,42.0119)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -922.0391,2659.8318,41.9039)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -920.0023,2661.9390,42.0853)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -917.6809,2664.3411,42.2920))
        {
        if(sscanf(params, \"dd\", Mibol, Liter)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tankol < Benzin($5/liter) - 1 | Gázolaj($5/liter) - 2 > < Mennyit >\");
        if(vInfo[VehID][bEINDITVA] == true) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Elõbb állítsd le a motort!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUS] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ebbe a jármûbe nem tudsz tankolni.\");
        if(Mibol < 1 || Mibol > 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen üzemanyagfajta.\");
        if(Liter == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tankolhatsz 0 Litert!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAG] + Liter > vInfo[VehID][MAXUZEMANYAG]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem fér bele ennyi üzemanyag!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUS] != vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Amíg rossz üzemanyag van a kocsiban nem tankolhatsz!\");
        if(Mibol == 1 && Liter > Benzin) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincsen ennyi benzin a kúton!\");
        if(Mibol == 2 && Liter > Diesel) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincsen ennyi gázolaj a kúton!\");
        vInfo[VehID][uZEMANYAG] += Liter;
        vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN] = Mibol;
        switch(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN])
        {
                case BENZIN: { uzemanyag = \"benzint\"; }
                case DIESEL: { uzemanyag = \"gázolajat\"; }
        }
        switch(Mibol)
        {
                case 1:
                {
                        Benzin -= Liter;
                        pInfo[playerid][pMoney] -= 5*Liter;
                        kInfo[VarosKassza] += 5*Liter;
                        KasszaMent();
                        format(S, sizeof(S), \"[iNFO]Tankoltál %d litert $%d értékben.\", Liter, 5*Liter);
                        SendClientMessage(playerid, VILAGOSKEK, S);
                        if(VehID < 200)
                        {
                pInfo[playerid][pMoney] += 5*Liter;
                SendClientMessage(playerid, VILAGOSSZURKE, \"Munka jármûved tankolását céged állta!\");
                        }
                }
                case 2:
                {
                        Diesel -= Liter;
                        pInfo[playerid][pMoney] -= 5*Liter;
                        kInfo[VarosKassza] += 5*Liter;
                        KasszaMent();
                        format(S, sizeof(S), \"[iNFO]Tankoltál %d litert $%d értékben.\", Liter, 5*Liter);
                        SendClientMessage(playerid, PIROS, S);
                        if(VehID < 200)
                        {
                pInfo[playerid][pMoney] += 5*Liter;
                SendClientMessage(playerid, VILAGOSSZURKE, \"Munka jármûved tankolását céged állta!\");
                        }
                }
        }
}       
    UzemanyagMent();
        return 1;
        }[/pawn]

36
RP/RPG kérések / /tankol több helyen
« Dátum: 2014. augusztus 02. - 08:36:44 »
Tessék, kaptál elég helyet.
[pawn]CMD:tankol(playerid, params[])
{
        new Liter, Mibol, S[128], uzemanyag[50];
        new VehID = GetClosestCar(playerid);
        new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
        GetVehiclePos(VehID, vY, vX, vZ);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jármûbõl nem tankolhatsz!\");
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.5, vY, vX, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármû!\");
     if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 251.4139,159.9121,1.6400) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 15.0, 251.4139,159.9121,1.6400)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -933.5542,2648.7329,42.2537)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -930.1384,2651.8123,42.2850)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -926.9375,2655.1233,42.1842)||
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -924.1251,2657.6746,42.0119)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -922.0391,2659.8318,41.9039)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -920.0023,2661.9390,42.0853)|| IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, -917.6809,2664.3411,42.2920))
{
        if(sscanf(params, \"dd\", Mibol, Liter)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /tankol < Benzin($5/liter) - 1 | Gázolaj($5/liter) - 2 > < Mennyit >\");
        if(vInfo[VehID][bEINDITVA] == true) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Elõbb állítsd le a motort!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUS] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ebbe a jármûbe nem tudsz tankolni.\");
        if(Mibol < 1 || Mibol > 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen üzemanyagfajta.\");
        if(Liter == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem tankolhatsz 0 Litert!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAG] + Liter > vInfo[VehID][MAXUZEMANYAG]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem fér bele ennyi üzemanyag!\");
        if(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUS] != vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Amíg rossz üzemanyag van a kocsiban nem tankolhatsz!\");
        if(Mibol == 1 && Liter > Benzin) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincsen ennyi benzin a kúton!\");
        if(Mibol == 2 && Liter > Diesel) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincsen ennyi gázolaj a kúton!\");
        vInfo[VehID][uZEMANYAG] += Liter;
        vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN] = Mibol;
        }
        switch(vInfo[VehID][uZEMANYAGTIPUSVAN])
        {
                case BENZIN: { uzemanyag = \"benzint\"; }
                case DIESEL: { uzemanyag = \"gázolajat\"; }
        }
        switch(Mibol)
        {
                case 1:
                {
                        Benzin -= Liter;
                        pInfo[playerid][pMoney] -= 5*Liter;
                        kInfo[VarosKassza] += 5*Liter;
                        KasszaMent();
                        format(S, sizeof(S), \"[iNFO]Tankoltál %d litert $%d értékben.\", Liter, 5*Liter);
                        SendClientMessage(playerid, VILAGOSKEK, S);
                        if(VehID < 200)
                        {
                pInfo[playerid][pMoney] += 5*Liter;
                SendClientMessage(playerid, VILAGOSSZURKE, \"Munka jármûved tankolását céged állta!\");
                        }
                }
                case 2:
                {
                        Diesel -= Liter;
                        pInfo[playerid][pMoney] -= 5*Liter;
                        kInfo[VarosKassza] += 5*Liter;
                        KasszaMent();
                        format(S, sizeof(S), \"[iNFO]Tankoltál %d litert $%d értékben.\", Liter, 5*Liter);
                        SendClientMessage(playerid, PIROS, S);
                        if(VehID < 200)
                        {
                pInfo[playerid][pMoney] += 5*Liter;
                SendClientMessage(playerid, VILAGOSSZURKE, \"Munka jármûved tankolását céged állta!\");
                        }
                }
        }
    UzemanyagMent();
        return 1;
        }[/pawn]

37
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 22:13:47 »
Az \"xd\"-t azért írtam, mert azt hittem maga amit írtam nem lesz teljesen jó, de így teljesen más  :) Köszi.
Módosítva(rájöttem mire is akartál célozni): Ja igen, nem voltam benne teljesen biztos :D

38
Segítségkérés / Melyik kerék van a legközelebb xyz ponthoz
« Dátum: 2014. július 29. - 22:03:54 »
2.0 verzió
Hozz létre a kerekekre láthatatlan objecteteket, majd kérd le annak a távolságát. :D
xd

39
Segítségkérés / Zene.
« Dátum: 2014. július 29. - 11:18:32 »
Dropbox-os linkre gondolsz?

40
Segítségkérés / Samp Vehicle probléma
« Dátum: 2014. július 23. - 18:43:34 »
Ellenõrizd a pluginokat(azt is hogy rendesen be van e írva a server.cfg-be),  majd hogy megvan minden a scriptfiles mappában ami kell a módodhoz.
Ha nem megy, rakd be a Crashdetect plugint, és így kitudod deríteni mi is a probléma.

41
Szkript kérések / Kosárlabda Script
« Dátum: 2014. július 22. - 19:54:07 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1405884966\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49564\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minden script helyhez lesz kötve, neked kell átpakolnod, vagy sajátot írnod. Egyszer én is leszedtem egy scriptet (amit leírtál, annál sokkal többet tudott), de LS-ben volt, én pedig pár perc (pár perc a fél óra is, de annál nem volt több) munkával átpakoltam LV-be. Szóval melózni kell így is, úgy is.
 
Ez igaz, semmi nem lesz olyan, és senki nem fogja neked megcsinálni hogy a te kritériumodnak megfelelne.

42
RP/RPG kérések / Defensive RPG: alog "bug"
« Dátum: 2014. július 22. - 19:51:19 »
Tessék.
[pawn]CMD:alog(playerid, params[])
{
        new Beirt, S[128];
       
        if(sscanf(params, \"d\", Beirt)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /alog < Admin Jelszó >\");
       
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
        if(pInfo[playerid][pALogin] == 0)
        {
            if(Beirt == AdminJelszo)
            {
                        format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s sikeresen beírta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
                        SendAdminMessage(PIROS, S);
                        SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Sikeresen beírtad az admin jelszót!\");
                        pInfo[playerid][pALogin] = 1;
                }
            else
            {
                        format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s elrontotta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
                        SendAdminMessage(PIROS, S);
            }
        }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már be vagy jelentkezve!\");
    }
    }
        return 1;
}[/pawn]

43
Szkript kérések / Kosárlabda Script
« Dátum: 2014. július 20. - 14:08:54 »
Megfogod a helyhez  kötött koordinátát, azt kitörlöd, majd létrehozol egy palánk objectet, majd lekéred annak a távolságát stb.

44
Segítségkérés / Beszédanim timerrel
« Dátum: 2014. július 16. - 11:31:24 »
ApplyAnimation(playerid,\"PLAYIDLES\",\"time\",4.1,0,1,1,0,5200);

 
A végén az 5200-at írd át a megfelelõ idõre, pl 4 másodperc = 4000
Ezt tedd bele a GM-be, ahol írsz.

45
Segítségkérés / Régi skin ideiglenes elmentése, majd visszaállítása
« Dátum: 2014. július 15. - 23:00:45 »
Globálisan kellene létrehozni egy minden játékosra kiterjedõ cellájú (magyarán 500 cellás) tömböt, amiben eltárolod a skinjét.[/quote]
Miért kellene Globálisan Tárolni?
 
Idézetet írta: Blowy date=1405454888\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49466\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mielõtt átállítod a skint kérd le egy változóba a régi skinjét.
pl:
 
new skin =  GetPlayerSkin(playerid);

 
és a végén SetPlayerSkin(playerid,skin) ha mégse szeretné megvenni.
 
Blowy jól írta, csak lekell kérni és megadni neki.
Így:
[pawn]#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
new g_oldSkin[MAX_PLAYERS];
new playerskin;
CMD:skinproba(playerid, params[]) {
new skinid;
playerskin = GetPlayerSkin(playerid);
if(sscanf(params, \"d\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"SYNTAX: /skin [id]\");
if(GetPlayerSkin(playerid) == skinid) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Ugyanazt a ruhát nem veheted fel!\");
g_oldSkin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
SetPlayerSkin(playerid, skinid);
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted az új ruhádat próbára. Ha vissza szeretnél öltözni, használd a \'sback\' parancsot.\");
}
CMD:sback(playerid) {
if(g_oldSkin[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nincsen rajtad próbaruha!\");
SetPlayerSkin(playerid, playerskin);
g_oldSkin[playerid] = -1;
return SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeresen visszaöltöztél!\");
}[/pawn]

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 18
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal