Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 31
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 13. - 13:46:54 »
Nm, és persze, hogy tudom, hogy más fáljokat is lehet, csak példa értékkel írtam le az alapokat.
mysql esetben a hookolás ideális, mert több helyre mehet vele az adat.. bár ezt külön külön feltöltve honlapra is lehetséges és egyben beolvasni a mysquelt. m1 ízlések és pofonok viszont attól h az enumokat és a definíciókat külön akarod, fölös, mert attól nem lesz átláthatóbb (szerintem) am a y_hookolás kicsit régebbi fajta, nem tudom van e új de ha igen akkor az biztos gyorsabb. ugyan is nagyon fontos a sebessége a külön beolvasó megoldásoknak ez esetben. mellékesen txt. fájlokat nem a legbiztonságosabb használni, mert azok nem titkosítottak. 32
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 12. - 17:34:50 »
a pwn tág fogalma a dolgoknak.
van a mód a filter és az include alapesetekben. a mód és a filter is pwn. azonban a filter önmagában nem használható. a mód tud használni, filter és include fáljokat a filter tud includét használni de az include nem tud filtert használni, csak mód pwnt. a hookolással természetesen itt már opcionális dolgozni, ha filtert akarsz incluolni és módba definiálni includ meghívással mikor elindítasz egy módot, külső program használat nélkül, csak egy mód futhat egy időben (pwn) ehhez kapcsolható filter és include az include tartalmazhatja a filter meghívását hogy a módba használd ez a hookolás megoldás lényegében. meg mondom őszintén, nem tudom mit akarsz kezdeni ezzel a pwn include pwn dologgal ezt játék készítéskor szokták használni, itt a sampban fölös mert csak módolsz nem pedig készíted a játékot. a válasz pedig mi történik ha include másik pwnből? lehetséges módból és filterből is egyaránt egy másik módba definiálni include által. filtert vagy include beolvasással a módba tudsz, vagy filterscript beolvasással a szerver cfg ben de fölös egy filtert includdal módba illeszteni, meg mondom miért. mert ugyan olyan mintha filterként párosítanád include nélkül.. remélem érthetően írtam, mobilról írtam sry előre is lényegében a játék és az include is amx et értelmez a pwn az csak a nyers forma mely szerkeszthető. 33
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:56:52 »Idézetet írta: Naretev date=1502531285
látom nem érted. van a pwn. amiben van az onplayerconnect. van az include ami a pwn. onplayerconnectjét használja, ezt azonban úgy teheted meg, ha új függvényt hozol létre (forward segítségével) majd az include-ban az onplayerconnect alá beágyazod a calllocalfuncióval hogy ne legyen ugyan az a nevük. Érted már? Error azért lesz mert két ugyan azon néven nem lehet használni létező függvényt. Ergó ideiglenesen létre hozol egyet amit beágyazol az onplayerconnect alá h azzal működjön. Önmagában nem lehet használni, mert duplikációnak fogja érzékelni. Ez átugorható a hookolással, de azt nem ilyeneknél szokták használni, hanem többszörös ismétlődő ellenőrzéseknél. 34
Szkript kérések / 2 dolog« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:49:12 »
ha nagyon nem megy az átírása szólj nyugodtan, a legegyszerűbben ideiglenes módosításként annyit tudsz tenni a scripttel, hogy az on playerupdate helyett
Helyette:
35
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:29:33 »Idézetet írta: Naretev date=1502520886
nem a legjobb megoldás, mert még mindig nem más fügvénnyel dolgozol h beágyazd az onplayerconnect alá hanem konkrétan az onplayerconnectre erőlteted. nagyon egyszerűen : megcsinálsz egy sima alap include-t forward blabla(paraméter); majd a Public OnPlayerConnect hez h mit akarsz, végűl a CallLocalFunction(blabla, paraméterek.... stb nem kell semmi hookolás. ja meg az értékeket ad meg különben mindig meghívódik, és az is eredményezhet nem megfelelő működést. 36
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 11. - 22:27:20 »Idézetet írta: Naretev date=1502480096
nem fog leszólni senki, mert etéren okosodni akarsz, másrészt a hookolást hagyd békén, az teljesen más tészta, az nem a mostani problémádhoz kell. ajánlom nézd át az új i_zcmd include-t... abban ott van hogy az onplayertext(valami) funkcióját ledefiniálja így ki kell törölni a módból. és az új include álltal megadott fügvényeket kell használni amit. azonban ha az inlcudeban hozod létre az új függvényedet és beágyazod a meglévőbe akkor helyesen fog lefutni. példa van x a módban és x a függvényedben utána y is a függvényben x x használat nem lesz jó x y használat se lesz jó x y(x(praméter)) lesz a jó neked a régi zcmd nem iktatja ki mert definiálja, míg az új i_zcmd módosítja a két include példájából rá kell jönnöd h hogyan csinálhatod, ha a példámból nem is világos számodra. 37
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?« Dátum: 2017. augusztus 11. - 21:22:40 »
butaság... az include mi is valójában? - az eredeti mód kiegészítője.
Ha az OnPlayerConnect függvényt felhasználod, akkor az eredeti módosul (használatban). De mi van akkor, ha ezt és azt is használni akarod?... A válasz egyszerű, egy új függvényt kell létrehoznod, majd beledefiniálni az onplayerconnect függvénybe hogy abban fusson le az eredetiben. Így mind két helyen az onplayerconnect függvényt használod. De persze sok értelmét nem látom gondolatodnak, hogy miért raknád include függvénybe... de m1 Remélem egyszerű és érthető magyarázatott adtam. 38
Szkript kérések / 2 dolog« Dátum: 2017. augusztus 11. - 21:08:59 »
eléggé amatőr script...
még példa értéke sincs, kb hulladék a kivitelezése. a lagg azért fordul elő, mert játékosonként hozza létre és nem törli teljesen. amire szükséged van.
létre kell hoznod parancsal az objectumokat, az már tőled függ, hogy a pozíciok azok legyenek e mint a másik scriptben akkor azokat fixen átveszed lemented illetve törlöd az objected az enumnak hála így betöltéskor és egyéb módosításkor nem lesz lagg. és destroyold az objectumokat. ha újraindításnál be akarod töltetni akkor meg create. valamint pickupban használd, mert sokkal jobban érzékelhető úgy. Sok értelmét nem látom ennek a scriptnek. 39
Segítségkérés / Infernus« Dátum: 2017. augusztus 11. - 20:30:51 »
40
Segítségkérés / HUD Elrejtése« Dátum: 2017. augusztus 10. - 22:52:09 »Idézetet írta: ProPeti date=1502377242
ha jó a rendszered, nem jelenik meg login/reg nél... valamit elb@ál a scriptben. 41
Szkript kérések / 2 dolog« Dátum: 2017. augusztus 10. - 22:49:40 »Idézetet írta: RicSiy123 date=1502349471
csak kikapcsolni lehet a spawn gombot és nyilakat. eltüntetni texdraw(val), képpel vagy dialoggal lehet. milyen rejtett csomagot akarsz te? 42
SA-MP: Szerverfejlesztés / Adózás?« Dátum: 2017. augusztus 06. - 05:30:49 »
Üdv, írtam egy kis rövid ismertető random \"adó\" generálást. A script az alapokat tartalmazza.
Rengeteg módosítást lehet végezni, így kompatibilis minden fajta szerverhez. 43
Segítségkérés / Segítségkérés« Dátum: 2017. augusztus 06. - 02:56:32 »Idézetet írta: Matheus_Daniel date=1501919369
[21:14:39] --- Server Shutting Down. márpedig vagy plugin vagy inc vagy script okozza ezt, de gyanítom, hogy mivel nem saját mód, van benne egy ilyen ellenőrző script rész, ami okozza a leállást. [21:12:50] [Holiday RPG] Futtatási jog megadva \'Holiday RPG\' szervernek! ameddig nem találod meg, addig le is fog állni ha valóban scriptbeli dolog 44
Segítségkérés / Segítségkérés« Dátum: 2017. augusztus 04. - 22:40:24 »Idézetet írta: Matheus_Daniel date=1501876016
[21:14:40] sscanf plugin unloaded. nincs sscanf betöltve 45
Segítségkérés / magától újraindúl a szerver« Dátum: 2017. augusztus 04. - 00:52:46 »
2 megoldás van, vagy a script rossz, vissza kell szedni az utolsó scripteket és úgy megnézni h újra indul e még, vagy fájlok hiányoznak és mikor kellenének mikor szerver használná akkor nincsenek vagy valóban a szolgáltatónál lesz valami gebasz, de inkább az előbbiekre gyanakszom
|