Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 20
31
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 13. - 13:46:54 »
Nm, és persze, hogy tudom, hogy más fáljokat is lehet, csak példa értékkel írtam le az alapokat.
 
mysql esetben a hookolás ideális, mert több helyre mehet vele az adat.. bár ezt külön külön feltöltve honlapra is lehetséges és egyben beolvasni a mysquelt.
 
m1 ízlések és pofonok 
 
viszont attól h az enumokat és a definíciókat külön akarod, fölös, mert attól nem lesz átláthatóbb  (szerintem)
 
am a y_hookolás kicsit régebbi fajta, nem tudom van e új  de ha igen akkor az biztos gyorsabb.
 
ugyan is nagyon fontos a sebessége a külön beolvasó megoldásoknak ez esetben.
 
mellékesen txt. fájlokat nem a legbiztonságosabb használni, mert azok nem titkosítottak.

32
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 17:34:50 »
a pwn tág fogalma a dolgoknak.
 
van a mód a filter és az include alapesetekben.
 
a mód és a filter is pwn. azonban a filter önmagában nem használható.
 
a mód tud használni, filter és include fáljokat
 
a filter tud includét használni
 
de az include nem tud filtert használni, csak mód pwnt.
 
a hookolással természetesen itt már opcionális dolgozni, ha filtert akarsz incluolni és módba definiálni includ meghívással
 
 
 
mikor elindítasz egy módot, külső program használat nélkül, csak egy mód futhat egy időben (pwn)
 
ehhez kapcsolható filter és include
 
az include tartalmazhatja a filter meghívását hogy a módba használd ez a hookolás megoldás lényegében.
 
 
 
meg mondom őszintén, nem tudom mit akarsz kezdeni ezzel a pwn include pwn dologgal ezt játék készítéskor szokták használni, itt a sampban fölös mert csak módolsz nem pedig készíted a játékot.
 
 
 
a válasz pedig mi történik ha include másik pwnből? lehetséges módból és filterből is egyaránt egy másik módba definiálni include által.
 
filtert vagy include beolvasással a módba tudsz, vagy filterscript beolvasással a szerver cfg ben
 
de fölös egy filtert includdal módba illeszteni, meg mondom miért. mert ugyan olyan mintha filterként párosítanád include nélkül..
 
 
 
remélem érthetően írtam, mobilról írtam sry előre is 
 
 
 
ja igen, csak halk megjegyzés  amx amit használ nem pwn. a pwn az a kezelőfelülete a kódolásnak.
 
lényegében a játék és az include is amx et értelmez a pwn az csak a nyers forma mely szerkeszthető.

33
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:56:52 »
Idézetet írta: Naretev date=1502531285


   
      De én nem saját függvény akarok forwardolni, hanem azt, hogy az OnPlayerConnect mindkét helyen müködjön, a saját függvénye alatt, úgy hogy ne irjon ki hibát, hogy \"onPlayerConnect already defined\" stb.
   


látom nem érted.
 
van a pwn. amiben van az onplayerconnect.
 
van az include ami a pwn. onplayerconnectjét használja, ezt azonban úgy teheted meg, ha új függvényt hozol létre (forward segítségével) majd az include-ban az onplayerconnect alá beágyazod a calllocalfuncióval hogy ne legyen ugyan az a nevük. Érted már? Error azért lesz mert két ugyan azon néven nem lehet használni létező függvényt. Ergó ideiglenesen létre hozol egyet amit beágyazol az onplayerconnect alá h azzal működjön.
 
Önmagában nem lehet használni, mert duplikációnak fogja érzékelni. Ez átugorható a hookolással, de azt nem ilyeneknél szokták használni, hanem többszörös ismétlődő ellenőrzéseknél.

34
Szkript kérések / 2 dolog
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:49:12 »
ha nagyon nem megy az átírása szólj nyugodtan, a legegyszerűbben ideiglenes módosításként annyit tudsz tenni a scripttel, hogy az on playerupdate helyett
 

public OnPlayerUpdate(playerid) // ezt hanyagold a picsába
{
        IsPlayerAtHiddenPackage(playerid); // CALLS THE FUNCTION FREQUENTLY.
        return 1;
}

 
Helyette:
 

forward ido(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ido\",1000,true,\"i\",playerid);
}
public ido(playerid)
{
return IsPlayerAtHiddenPackage(playerid);
}

 
 

35
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 12. - 11:29:33 »
Idézetet írta: Naretev date=1502520886


   
      Megnéztem amit írtál ki is próbáltam de nem nagyon müködött :/
   
   
      Megpróbálkoztam a hookolással, mivel a gondolat meneteim során a hook jött ki megoldásnak. Ezt a két kódot készítettem, az első az Include-ban lévő hook, a második pedig a GM-ben lévő hook.
   
   
      \"nDCHQp3.png\"
   
      \"Oxvjnaq.png\"
   
      Nem teszteltem még le, de a compiler hibát nem ír ki, úgyhogy lehetséges, hogy müködik. De viszont erről is szeretnék véleményt kikérni, hogy mi lehet a hibája, vagy valamit rosszul csináltam-e.
   


nem a legjobb megoldás, mert még mindig nem más fügvénnyel dolgozol h beágyazd az onplayerconnect alá hanem konkrétan az onplayerconnectre erőlteted.
 
nagyon egyszerűen :
 
megcsinálsz egy sima alap include-t
 
forward blabla(paraméter);
 
majd a Public OnPlayerConnect hez h mit akarsz, végűl a CallLocalFunction(blabla, paraméterek.... stb
 
nem kell semmi hookolás.
 
ja meg az értékeket ad meg különben mindig meghívódik, és az is eredményezhet nem megfelelő működést.

36
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 22:27:20 »
Idézetet írta: Naretev date=1502480096


   
      Igazából nemsokat értek az includekhez ezért is akarom megtanulni, hogy azoknál milyen tényezők vannak illetve, mit hogyan kellene.
   
   
      Az includek mellet még a modular scriptinghez is szükséges ez a hook tudás ahol szintén két azonos függvényt kell két különböző helyen elkülniteni, és ott is hasznos lehet, azonban nem tudom, hogyan kellene.
   
   
      Ahhoz, hogy bele definiáljam azt hookolni kell nem?
   
   
      Ez a probléma, hogy nem értek hozzá, és angol fórumon azokra a kérdésekre nem kapok választ sehol amit ténylegesen tudni akarok, ezért gondoltam, hogy itt kérdem meg, de itt meg hülyének fognak nézni, ha elírok 1 betűt is pl. :/
   


nem fog leszólni senki, mert etéren okosodni akarsz, másrészt a hookolást hagyd békén, az teljesen más tészta, az nem a mostani problémádhoz kell.
 
ajánlom nézd át az új i_zcmd include-t... abban ott van hogy az onplayertext(valami) funkcióját ledefiniálja így ki kell törölni a módból. és az új include álltal megadott fügvényeket kell használni amit. azonban ha az inlcudeban hozod létre az új függvényedet és beágyazod a meglévőbe akkor helyesen fog lefutni.
 
példa van x a módban és x a függvényedben utána y is a függvényben
 
x x használat nem lesz jó
 
x y használat se lesz jó
 
x y(x(praméter)) lesz a jó neked
 
a régi zcmd nem iktatja ki mert definiálja, míg az új i_zcmd módosítja a két include példájából rá kell jönnöd h hogyan csinálhatod, ha a példámból nem is világos számodra.

37
Segítségkérés / Includeben lévő függvény hookolása?
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 21:22:40 »
butaság... az include mi is valójában? - az eredeti mód kiegészítője.
 
Ha az OnPlayerConnect függvényt felhasználod, akkor az eredeti módosul (használatban).
 
De mi van akkor, ha ezt és azt is használni akarod?... A válasz egyszerű, egy új függvényt kell létrehoznod, majd beledefiniálni az onplayerconnect függvénybe hogy abban fusson le az eredetiben. Így mind két helyen az onplayerconnect függvényt használod. De persze sok értelmét nem látom gondolatodnak, hogy miért raknád include függvénybe... de m1
 
Remélem egyszerű és érthető magyarázatott adtam. 

38
Szkript kérések / 2 dolog
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 21:08:59 »
eléggé amatőr script...
 
még példa értéke sincs, kb hulladék a kivitelezése.
 
a lagg azért fordul elő, mert játékosonként hozza létre és nem törli teljesen.
 
amire szükséged van.
 

enum pObject{object adatok};
new pJatek[MAX_PLAYERS][pObject];

 
létre kell hoznod parancsal az objectumokat, az már tőled függ, hogy a pozíciok azok legyenek e mint a másik scriptben akkor azokat fixen átveszed
lemented illetve törlöd az objected az enumnak hála így betöltéskor és egyéb módosításkor nem lesz lagg.
 
és destroyold az objectumokat. ha újraindításnál be akarod töltetni akkor meg create.
 
valamint pickupban használd, mert sokkal jobban érzékelhető úgy.
 
Sok értelmét nem látom ennek a scriptnek.
 
 

39
Segítségkérés / Infernus
« Dátum: 2017. augusztus 11. - 20:30:51 »

//parancsohoz
VanKocsi(playerid,5.0);
//mód végére
stock VanKocsi(playerid, Float:range)
{
    new   Float:Vpos[3];
    for(new vehicleid=1; vehicleid < MAX_VEHICLES; vehicleid++)
    {
        GetVehiclePos(vehicleid,Vpos[0],Vpos[1],Vpos[2]);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,range,Vpos[0],Vpos[1],Vpos[2]))
        {
            if(GetVehicleModel(vehicleid) != 411) return 0;
            return PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
        }
    }
    return 0;
}

 
 

40
Segítségkérés / HUD Elrejtése
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 22:52:09 »
Idézetet írta: ProPeti date=1502377242


   
      Sziasztok!
   
   
      Tudnátok nekem segíteni az alap GTA-s HUD elrejtésében szerveren? Egész pontosan a login idejére kéne, hogy addig ne legyen ott a jobb felső sarokba a jelenlegi fegyver, pénz és élet. Láttam már több helyen megoldva, de sajnos én nem nagyon találtam rá semmi értelmes dolgot.
   
   
      Előre is köszönöm a segítséget, szép napot!
   


ha jó a rendszered, nem jelenik meg login/reg nél...
 
valamit elb@ál a scriptben.

41
Szkript kérések / 2 dolog
« Dátum: 2017. augusztus 10. - 22:49:40 »
Idézetet írta: RicSiy123 date=1502349471


   
      Sziasztok! két dolgot szeretnék kérni, az egyik script, a másik csak kérdés. Hát kezdeném a kérdéssel, hogyan tudom eltüntetni a karakterválasztó nyilat, és a spawn gombot. Próbáltam már sok mindent, többek között be raktam a Request Classba, hogy TogglePlayerSpectate stb... Azt is próbáltam, hogy kivettem az Egész RequestClass-ot. Úgy is ottvan. A másik, hogy egy rejtett csomag scriptet nem tudna valaki linkelni, mert amit én találtam attól úgy laggol a szerver mint a rák. 
   


csak kikapcsolni lehet a spawn gombot és nyilakat.
 
eltüntetni texdraw(val), képpel vagy dialoggal lehet. 
 
milyen rejtett csomagot akarsz te? 

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / Adózás?
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 05:30:49 »
Üdv, írtam egy kis rövid ismertető random \"adó\" generálást. A script az alapokat tartalmazza.
 

new ado;
forward Ado();
public OnGameModeInit()
{
ado = random(1501-501)+500,printf(\"Adó: [%i Ft]\",ado);
SetTimer(\"Ado\",60000*120,true); // 2 óra (1perc*120)
return 1;
}
public Ado()
{
    new Ido[8];
Ido[0] = getdate(Ido[1], Ido[2], Ido[3]); // dátum lekérdezése
Ido[4] = gettime(Ido[5],Ido[6],Ido[7]); // idő lekérdezése
ado = random(1501-501)+500,printf(\"Adó: [%i Ft] módosítva! Dátum/Idő: [%i.%02i.%02i] - [%02i:%02i:%02i]\",ado,Ido[1],Ido[2],Ido[3],Ido[5],Ido[6],Ido[7]);
//1501 érték 0 és 1500 valamint 501 érték 0 és 500 / kiiratni az új adót dátum és idővel együtt
}

 
Rengeteg módosítást lehet végezni, így kompatibilis minden fajta szerverhez.

43
Segítségkérés / Segítségkérés
« Dátum: 2017. augusztus 06. - 02:56:32 »
Idézetet írta: Matheus_Daniel date=1501919369


   
      De az elején írja hogy loaded.
   


[21:14:39] --- Server Shutting Down.
 
márpedig vagy plugin vagy inc vagy script okozza ezt, de gyanítom, hogy mivel nem saját mód, van benne egy ilyen ellenőrző script rész, ami okozza a leállást.
 
[21:12:50] [Holiday RPG] Futtatási jog megadva \'Holiday RPG\' szervernek!
 
ameddig nem találod meg, addig le is fog állni ha valóban scriptbeli dolog

44
Segítségkérés / Segítségkérés
« Dátum: 2017. augusztus 04. - 22:40:24 »
Idézetet írta: Matheus_Daniel date=1501876016


   
      Sziasztok.
      Az lenne a problémám hogy mikor elindítom bérelt szerverem,
      akkor  elfut és minden.
      De mikor felakarok menni nem jön be a szerver,
      szóval mintha rossz lenne a szerver.
      Localhoston tökéletesen elfut.
      Itt a log:

       
   
   

SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team
[21:12:50]
[21:12:50] Server Plugins
[21:12:50] --------------
[21:12:50]  Loading plugin: streamer
[21:12:50]
*** Streamer Plugin v2.9.1 by Incognito loaded ***
[21:12:50]   Loaded.
[21:12:50]  Loading plugin: sscanf
[21:12:50]
[21:12:50]  ===============================
[21:12:50]       sscanf plugin loaded.    
[21:12:50]          Version:  2.8.1        
[21:12:50]    (c) 2012 Alex \"Y_Less\" Cole  
[21:12:50]  ===============================
[21:12:50]   Loaded.
[21:12:50]  Loaded 2 plugins.
[21:12:50]
[21:12:50] Filterscripts
[21:12:50] ---------------
[21:12:50]   Loading filterscript \'zene.amx\'...
[21:12:50]   Loaded 1 filterscripts.
[21:12:50] OnGameo
[21:12:50] [Holiday RPG] Rendszer indítása...
[21:12:50] [Holiday RPG] Futtatási jog megadva \'Holiday RPG\' szervernek!
[21:12:50]   journey Interior Loaded!
[21:12:50] Rohamrendőrség interior betoltése...
[21:12:50] Rohamrendőrség interior betöltve!
[21:12:50] Fegyógyár interior betoltése...
[21:12:50] Fegyógyár interior betöltve!
[21:12:50] Drogház interior betoltése...
[21:12:50] Drogház interior betöltve!
[21:12:50] Rendőr interior betoltése...
[21:12:50] Rendőr interior betöltve!
[21:12:50] Kórház interior betoltése...
[21:12:50] Kórház interior betöltve!
[21:12:50] Tűzoltó interior betöltése...
[21:12:50] Tűzoltó interior betöltve!
[21:12:50] Szerelő interior betoltése...
[21:12:50] Szerelő interior betöltve!
[21:12:50] Bank interior betoltése...
[21:12:50] Bank interior betöltve!
[21:12:50] Targoncás interior betoltése...
[21:12:50] Targoncás interior betöltve!
[21:12:50] Oktató interior betoltése...
[21:12:50] Oktató interior betöltve!
[21:12:50] Rádiós interior betöltése...
[21:12:50] Rádiós interior betöltve!
[21:12:50] Adó h. interior betoltése...
[21:12:50] Adó h. interior betöltve!
[21:12:50] Polgi interior betoltése...
[21:12:50] Polgi interior betöltve!
[21:12:50] Telóbolt interior betoltése...
[21:12:50] Telóbolt interior betöltve!
[21:12:50] Házinti1 interior betoltése...
[21:12:50] Házinti2 interior betoltése...
[21:12:50] Házinti3 interior betoltése...
[21:12:50] 3 ház interior betöltve!
[21:12:50] Horgászbolt interior betöltése...
[21:12:50] horgászbolt interior betöltve!
[21:12:50] Autószalon interior betöltése...
[21:12:50] Autószalon interior betöltve!
[21:12:50] - Alap Kocsik Betöltve!
[21:12:50] Kapuk betöltve!
[21:12:50] Összes interior sikeresen betöltve!
[21:12:50] - 3D Textek Betöltve!
[21:12:51] - Házak Betöltve!
[21:12:51] - Járművek Megtankolva!
[21:12:51] Város Kassza Tartalma: 6000
[21:12:51] - Kasszák betöltve!
[21:12:51] - Textdrawok Létrehozva!
[21:12:51] - Kocsik Betöltve!
[21:12:51] Benzin: 0
[21:12:51] Gázolaj: 0
[21:12:51] - Privát járművek megtankolva!
[21:12:51] - Az összes privát jármű a helyére került!
[21:12:51] Number of vehicle models: 55
[21:13:17] [connection] 127.0.0.1:53617 requests connection cookie.
[21:13:18] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:53617 id: 0
[21:13:19] [join] Teszt_Karakter has joined the server (0:127.0.0.1)
[21:13:32] [part] Teszt_Karakter has left the server (0:2)
[21:13:57] [connection] 127.0.0.1:53618 requests connection cookie.
[21:13:58] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:53618 id: 0
[21:13:58] [join] Teszt_Karakter has joined the server (0:127.0.0.1)
[21:14:29] [part] Teszt_Karakter has left the server (0:1)
[21:14:39] --- Server Shutting Down.
[21:14:40]
*** Streamer Plugin v2.9.1 by Incognito unloaded ***
[21:14:40]
[21:14:40]  ===============================
[21:14:40]      sscanf plugin unloaded.    
[21:14:40]  ===============================

   
      A válaszokat előre is köszönöm
   


[21:14:40]      sscanf plugin unloaded. 
 
nincs sscanf betöltve

45
Segítségkérés / magától újraindúl a szerver
« Dátum: 2017. augusztus 04. - 00:52:46 »
2 megoldás van, vagy a script rossz, vissza kell szedni az utolsó scripteket és úgy megnézni h újra indul e még, vagy fájlok hiányoznak és mikor kellenének mikor szerver használná akkor nincsenek vagy valóban a szolgáltatónál lesz valami gebasz, de inkább az előbbiekre gyanakszom

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal