Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Axe9

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
RP/RPG kérések / Parkolás parancs
« Dátum: 2012. október 10. - 12:47:43 »
Okés, de ezt pontosan hogyan is tegyem meg?

32
RP/RPG kérések / Parkolás parancs
« Dátum: 2012. október 10. - 11:50:12 »
Sziasztok.!
Lenne egy kis problémám az egyik parancsal, ez nem más mint a /parkol (Rp szerverre). Az a problémám hogy mikor a játékosok beírják le akarják parkolni a a kocsijukat és ha össze van tõrve akkor megjavítja a /parkol parancs. Ezt nem tudom mért van valaki tudna nekem ebben segíteni?
Itt a pawn:
 
   if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs jármûved!\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fogod megtalálni!\");
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            format(string, sizeof(string), \"LTRP:%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
              AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
            AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
            format(string, sizeof(string), \"LTRP:%d\", carid);
              SetVehicleNumberPlate(carid, string);
            return 1;
                  }
      }
        }

33
Okay

34
youngman.
Az én szerveremenis DT edit fut, de azon nem FS házrendszer van hanem a szerverbe beépített. amit szépen kijavítottam. és Mûködik tökéletesen.!
Van hozzá külöm építész Munka is. :)

35
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 09. - 00:05:22 »
Jó a szemed. ;D
am meg mivan benne ha használTAM.. Muszály volt sok debil ellen. Mikor felmentem találkoztam rendõrrel kapás lõni kezdett mert nemtettem fel a kezem szval. muszály volt 1 kis help. Na de m1
Ennyi volt. Pont
vizikaki hát nem ?. >< de már nincs meg. Am Szeróddal Tseddel mivan?

36
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 08. - 22:34:04 »
Jó ezen marhára nem akarok vitatkozni megkaptam megkaptam ez van. egyébként meg minden képemhez ugyan így szoktam csinálni képre kommentelek. de oks = s0beit jólvan. Nemérdekel. nem akarok vitatkozni na. Vége pont..
De egyébként a bizonyíték ezt is akkor csináltam a csak ide nem írtam kommentet mert ezt nem raktam fel de a bizonyíték a \"k*va anyud h*lye sün re\"
\"17209730sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Én azt mondtam neki h cs*cs*a sündisznó. már elnézést a loog al meg trold ki a popsidat. csubika.

37
Segítségkérés / Map Construction
« Dátum: 2012. október 08. - 21:57:15 »
köszönöm szépen. :) (Y) Ment a +!
De van evvel 1 kis gondom. :(
Ha olyan mappot akarok kiszedni amit MTA vak vagy valamilyen mapper profival raktak be akkor azt hiába rakom be a RemoveBuilding.. alá nem törli ki ugyan ott van.

38
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 08. - 21:33:58 »
Nem értem hogy ezért mért kaptam warnt mikor én egyszer se mondtam senkine ka szeróm h K*va anyud gyér sün. de hát jólvan. amit kimásol log.ból lazá át lehet írni. am meg ki sobeit-ezik ?.. Gondolkodj már el azért mert moderátor vagy nem kellene annyira visszaélni vele,.
am De még ha mondtam is volna akkor annak mi köze van a fórumhoz ?.. Játékba volt ic nem ooc De am meg fullra nem anyáztam senkit.-.-

39
Segítségkérés / Map Construction
« Dátum: 2012. október 08. - 21:20:22 »
Sziasztok.
Meg szeretném kérdezni tõletek hogy evvel a programmal: SA-MP Map Construction hogyha kitörlök objecteket azt hogy tudom lementeni ?
Segítségeteket elõre is köszönöm.!

40
Martin csak nyugodtan. :) Ha találsz is nont akkor jelentsd és az illetõnek megy a bünti. :)

41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 08. - 01:19:24 »
Barátom te nagyon keversz valakivel mert az k*rvára de nem én vagyok. :DDDDD Most szólok, se repülõgépet se fegyvert nem vettem elõ maradjunk annyiba.. sz*r akkor a LooG od.

42
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 07. - 23:16:37 »
Szerintem kevesz valakivel én nem szálltam helibe semmi hasonló. :)

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 07. - 22:46:04 »
Értelek.
Akkor a warn-t meg az ajt kezdjétek avval a gyerekkel nem toom  mi a neve képen rajta van.
Próbáljûtok meg szünteni a nont. Csak ennyi a gondolatom. És nem kötekedés képp csináltam hogy Tudd.

44
Ahogy Dexter mondja. :)

45
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Paraszt RPG <HUN>
« Dátum: 2012. október 07. - 22:22:54 »
Sziasztok.
Röviden errõl a szerverrõl a véleményem. .. Inkább mutatom.
1.es kép Mikor a játékus szuper erejével még animban is sokkolt. Hát ez engem is sokkolóan értintett.
\"111555191sa-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
2.odik kép Mikor még sikerül neki megbilincselnie is ANIMBAN könyörgöm... Animban de hát biztos õ szupermen. :)
\"832507426sa-mp-006_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
és a 3.adik kép mikor már animba lõtt egy rendõr úgy hogy le voltam bilincselve.
\"1306256471sa-mp-007_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Röviden a szerverrõl. A képek magukért beszélnek.
Véleményem szerint ide a 9-12 éves Korig csoportosíthatnám a playereket. Szerintem nemtöbb.
Moderátoroktról kül elnézést kérek ha valami szabály ellenest csináltam.
Ez a PARASZT\"\" rpg. Jó játékot kívánnak.! :D

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal