Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - wRt

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Segítségkérés / undefined symbol (elvileg minden jó helyen van...)
« Dátum: 2017. január 14. - 16:47:19 »
A változót az egyik enum utáni sorban hozd létre, így nem fog hibát írni.

32
Segítségkérés / adott koordinátán x1-x2 közti távolság kiszámítása
« Dátum: 2017. január 13. - 20:48:06 »
Becsléseim szerint működik, leszámítva ha valamelyik szám értéke pontosan nulla - arra viszont elég kevés esély van, hogy gyakorlatban bármelyik koordináta is pontosan nulla legyen.
 

stock GetPositiveValue(Float:x1, Float:x2)
{
new Float:value = 0;

if(x1 > 0 && x2 > 0)
{
    if(x1 > x2)
   {
       value = x1-x2;
   }
   else
   {
       value = x2-x1;
   }
}
if(x1 < 0 && x2 > 0)
{
   value =  x2+(-x1);
}
if(x1 > 0 && x2 < 0)
{
   value = x1+(-x2);
}
if(x1 < 0 && x2 < 0)
{
    if(x1 < x2)
    {
        value = x2-(x1);
    }
    else
    {
        value = x1-(x2);
    }
}
return float:value;
}

 
Én az alábbi paranccsal teszteltem le az összes lehetőséget, és tízből tíz alkalommal megfelelő értéket adott vissza.
 

COMMAND:getdistance(playerid, params[])
{
new Float:X1, X2;
if(sscanf(params, \"ff\", X1, X2)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[{3884FF}INFO{FFFFFF}] Usage: /getdistance [x1] [x2]\");
format(Str, sizeof(Str), \"[{3884FF}INFO{FFFFFF}] The distance between the coordinates is: %f\", GetPositiveValue(X1, X2));
SendClientMessage(playerid, -1, Str);
return 1;
}

 
 

33
Segítségkérés / Ezt hogy kell?
« Dátum: 2016. december 26. - 15:31:08 »
Nem biztos hogy tökéletesen megértettük egymást, de amennyiben az a célod, hogy véletlenszerűen teleportálja el a játékost valamelyik koordinátára, akkor így:
 
 

#include <a_samp>
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK)
    {
        new Pos = random(4);
        switch(Pos)
        {
            case 0: SetPlayerPos(playerid, 0, 0, 0);
            case 1: SetPlayerPos(playerid, 1, 1, 1);
            case 2: SetPlayerPos(playerid, 2, 2, 2);
            case 3: SetPlayerPos(playerid, 3, 3, 3);
        }
    }
    return 1;
}

 
 

34
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 25. - 16:10:20 »
Egy isten vagy, nagyon szépen köszönöm a segítséged!

35
Segítségkérés / Sebzés rendszer 1 error-ral
« Dátum: 2016. december 22. - 17:38:27 »
Elküldenéd a me parancsodat?

36
Szkript kérések / Elérési út lekérése | FryNeD.
« Dátum: 2016. december 22. - 17:37:50 »
Attól még másik számítógépről történő belépéskor a játékos be tud lépni, akár a régi klienssel is - ha előzőleg létrehoztad a fájlt.

37
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 18. - 13:16:08 »
Az általad küldött fájlok letöltése után, bármely fájl elindításakor a következő hibaüzenetet kapom:
 
\"AVclb.png\"

38
Segítségkérés / Csapattárs ölés tiltása
« Dátum: 2016. december 17. - 23:19:53 »
Biztos hogy egy csapatban van a két játékos?
 



   
      Players can not damage/kill players on the same team unless they use a knife to slit their throat.
   

[/quote]
 
 

39
Segítségkérés / Csapattárs ölés tiltása
« Dátum: 2016. december 17. - 22:52:55 »

#include <a_samp>
new TK;
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new Team1 = GetPlayerTeam(playerid);
new Team2 = GetPlayerTeam(issuerid);

if(TK == 1 && Team1 == Team2 && weaponid >= 0)
{
   amount = 0;
}
    return 1;
}

 
Ilyen formában?

40
Segítségkérés / Csapattárs ölés tiltása
« Dátum: 2016. december 17. - 21:26:21 »
Mert a sebzést kiosztó személy életét kéred le, valamint változtatod, ez pedig sebzést szenvedéskor hívódik meg, ezért playerid életerejét kéne lekérned, valamint az ő életerejét kéne állítanod, ugyanis ő szenvedi el a sebzést.

41
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 17. - 21:21:09 »
Ha a számítógép operációs rendszerére gondolsz, akkor Windows 10 Pro 32 bites operációs rendszer, x64-alapú processzor.

42
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 17. - 20:03:09 »
SA-MP Dedicated Server
 
----------------------
v0.3.7-R2, (C)2005-2015 SA-MP Team

43
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 17. - 19:19:51 »
Igen, ezt a forrást én is megtaláltam, viszont miután behelyezem a plugins mappában lévő sscanf.dll nevű fájlt a szerverem plugins mappájába, majd a server.cfg fájlon belül hozzáírok egy \'plugins sscanf\' sort, szerverindításkor a következő hibaüzenet fogad:
 
 

Loading plugin: sscanf
Failed.
Loaded 0 plugins.

 
 
 
A függvénykönyvtárral gondolom nincs gond, ugyanis a fordító megfelelően kezeli, viszont a módot nem tudom elindítani úgy, hogy az elején megtalálható az #include <sscanf2> sor.

44
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2016. december 17. - 18:34:50 »
Valaki lenne olyan kedves, és feltöltené egy fájlmegosztó helyre (például data.hu) az általa használt - működő sscanf plugint, illetve include fájlt? (Windows)
 
Nagyon hálás lennék, képtelen vagyok találni egy működő plugint, a régi számítógépemhez pedig jelenleg nem férek hozzá.

45
Segítségkérés / Dialog segítség
« Dátum: 2016. december 17. - 14:04:26 »

new Value[MAX_PLAYERS];
stock GetValueName(playerid)
{
new ValueName[16];

switch(Value[playerid])
{
    case 0: ValueName = \"Zero\";
    case 1: ValueName = \"One\";
    case 2: ValueName = \"Two\";
}   
return ValueName;
}
COMMAND:value(playerid)
{
format(str, sizeof(str), \"The name of the value is: %s\", GetValueName(playerid));
SendClientMessage(playerid, -1, str);
return 1;
}

 
 

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal