Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RicSiy123

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
31
Segítségkérés / Betöltés hiba
« Dátum: 2018. november 16. - 11:23:47 »
Hát sajnos a log fájlban semmi hibát nem jelez

32
Segítségkérés / Betöltés hiba
« Dátum: 2018. november 16. - 07:02:12 »
Jah, próbálkoztam egyéb csóró megoldásokkal, de egyik se jött össze: 
 
/*
        INI_Open(file);
        //
        new key[1024];
        for (new i; i < MAX_FURNITURE; i++)
        {
            format(key, 32, \"FModel %d\", i);  AHouseData[HouseID][FModel] = INI_ReadInt(key);
            format(key, 32, \"FPosX %d\", i);  AHouseData[HouseID][FPosX]
= INI_ReadFloat(key);
            format(key, 32, \"FPosY %d\", i);  AHouseData[HouseID][FPosY]
= INI_ReadFloat(key);
            format(key, 32, \"FPosZ %d\", i);  AHouseData[HouseID][FPosZ]
= INI_ReadFloat(key);
            format(key, 32, \"FRotX %d\", i);  AHouseData[HouseID][FRotX]
= INI_ReadFloat(key);
            format(key, 32, \"FRotY %d\", i);  AHouseData[HouseID][FRotY]
= INI_ReadFloat(key);
            format(key, 32, \"FRotZ %d\", i);  AHouseData[HouseID][FRotZ]
= INI_ReadFloat(key);
            printf(\"Nalássuk: %d, %f, %f, %f, %f, %f, %f\",AHouseData[HouseID][FModel], AHouseData[HouseID][FPosX], AHouseData[HouseID][FPosY], AHouseData[HouseID][FPosZ], AHouseData[HouseID][FRotX], AHouseData[HouseID][FRotY], AHouseData[HouseID][FRotZ]);

        }



        //

        INI_Close();

*/

/*



         if (dini_Exists(file))

         {

         for(new i = 0; i < MAX_FURNITURE; i ++)

         {

         AHouseData[HouseID][FModel]
= dini_Int(file, \"FModel\");
         AHouseData[HouseID][FPosX]
= dini_Float(file, \"FPosX\");
         AHouseData[HouseID][FPosY]
= dini_Float(file, \"FPosY\");
         AHouseData[HouseID][FPosZ]
= dini_Float(file, \"FPosZ\");
         AHouseData[HouseID][FRotX]
= dini_Float(file, \"FRotX\");
         AHouseData[HouseID][FRotY]
= dini_Float(file, \"FRotY\");
         AHouseData[HouseID][FRotZ]
= dini_Float(file, \"FRotZ\");
         printf(\"Nalássuk: %d, %f, %f, %f, %f, %f, %f\",AHouseData[HouseID][FModel], AHouseData[HouseID][FPosX], AHouseData[HouseID][FPosY], AHouseData[HouseID][FPosZ], AHouseData[HouseID][FRotX], AHouseData[HouseID][FRotY], AHouseData[HouseID][FRotZ]);

         }

         }



*/

33
Segítségkérés / Betöltés hiba
« Dátum: 2018. november 16. - 06:58:50 »
 Sziasztok! Elakadtam, de érzem, hogy közel járok.
 
Arról lenne szó, hogy egy angol (letöltött) házrendszerbe próbálok belefűzni egy bútor rendszert. 
 
Minden szuper, a menü, a létrehozás, a vásárlás, a mentés...
 
Viszont a betöltés nem akar sikerülni...
 
Beillesztem ide azokat a részeket, amire szükségetek lehet. (Nem a teljes scriptet.)
 
(A betöltést a házrendszer kocsibetöltéséből próbáltam átalakítani. De sehogy se akar sikerülni...)
 
Előre is köszönöm, ha valaki segít. 
 
 
 

///Enumok
enum THouseData
{
PickupID, // Holds the pickup-id that is linked to this house
Text3D:DoorText, // Holds the reference to the 3DText above the house\'s pickup
MapIconID, // Holds the ID of the mapicon for the house
bool:Owned, // Holds true if the house is owned by somebody
Owner[24], // Holds the name of the owner of the house
HouseName[100], // Holds the name of the house (this will be displayed above the pickup near the house when it\'s owned)
Float:HouseX, // Holds the X-coordinate of the pickup for the house
Float:HouseY, // Holds the Y-coordinate of the pickup for the house
Float:HouseZ, // Holds the Z-coordinate of the pickup for the house
HouseLevel, // Holds the level of upgrades the house has, and defines which interior to use when you enter the house
HouseMaxLevel, // Holds the maximum level this house can be upgraded to
HousePrice, // Holds the price for buying the house, the same price applies when upgrading a house per level (multiplied by HouseUpgradePercent/100)
bool:HouseOpened, // Holds true if the house is open to the public (anyone can enter), false means: only the owner can enter it
bool:Insurance, // Holds \"true\" if the house has an insurance for the vehicles belonging to this house
VehicleIDs[10], // Holds the vehicle-id\'s of the vehicles linked to this house (max 10 vehicles per house)
bool:StaticHouse, // Holds \"true\" if the house is static (cannot be upgraded and has a fixed interior)
CarSlots, // Holds the amount of carslots available
//butorok
FCount,
FModel[MAX_FURNITURE],
FurnitureObj[MAX_FURNITURE],
Float:FPosX[MAX_FURNITURE],
Float:FPosY[MAX_FURNITURE],
Float:FPosZ[MAX_FURNITURE],
Float:FRotX[MAX_FURNITURE],
Float:FRotY[MAX_FURNITURE],
Float:FRotZ[MAX_FURNITURE],
Interiorja,
VirtualWorld
}
// Holds the data for all houses
new AHouseData[MAX_HOUSES][THouseData];
 
////////////////////
//Betöltés
///////////////////
Butorokbetolt(HouseID) //A gamemode betöltésénél van, ugyanígy tölti be a házakat.
{
// Setup local variables
new file[100], File:HFile, LineFromFile[100], ParameterName[50], ParameterValue[50];
    // Construct the complete filename for this house-file
format(file, sizeof(file), HouseFile, HouseID);
    // Construct the complete filename for this house-file
// Check if the HouseFile exists
if (fexist(file))
{
    // Open the housefile for reading
   HFile = fopen(file, io_read);
        // Read the first line of the file
   fread(HFile, LineFromFile);
   // Keep reading until the end of the file is found (no more data)
   // An empty line between data-segments still has the NewLine characters (\\r\\n) so it\'s not completely empty
   // Reading past the last line will read a completely empty line, therefore indicating the end of the file
 
   while (strlen(LineFromFile) > 0)
   {
      StripNewLine(LineFromFile); // Strip any newline characters from the LineFromFile
      sscanf(LineFromFile, \"s[50]s[50]\", ParameterName, ParameterValue); // Extract parametername and parametervalue
      new Float:butikao[6];
      new butikai;
      // Check if there is anything in the LineFromFile (skipping empty lines)
      if (strlen(LineFromFile) > 0)
      {
         if (strcmp(ParameterName, \"[Butor]\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"[Vehicle]\")
         {
             // Clear all data to start a new vehicle
             for (new i; i < 6; i++)
                 butikao[i] = 0;
         }
         //majd ide
         if (strcmp(ParameterName, \"FCount\", false) == 0)
                AHouseData[HouseID][FCount] = strval(ParameterValue);
 
                if (strcmp(ParameterName, \"FModel\", false) == 0)
                butikai = strval(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosX\", false) == 0)
                butikao[0] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosY\", false) == 0)
                butikao[1] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FPosZ\", false) == 0)
                butikao[2] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotX\", false) == 0)
                butikao[3] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotY\", false) == 0)
                butikao[4] = floatstr(ParameterValue);
                if (strcmp(ParameterName, \"FRotZ\", false) == 0)
                butikao[5] = floatstr(ParameterValue);
         if (strcmp(ParameterName, \"[/Butor]\", false) == 0) // If the parametername is correct (\"[/Vehicle]\")
         {
         for(new i = 0; i < AHouseData[HouseID][FCount]; i ++)
            {
            if(i != 0)
            {
                AHouseData[HouseID][FModel][i] = butikai;
                AHouseData[HouseID][FPosX][i] = butikao[0];
                AHouseData[HouseID][FPosY][i] = butikao[1];
                AHouseData[HouseID][FPosZ][i] = butikao[2];
                AHouseData[HouseID][FRotX][i] = butikao[3];
                AHouseData[HouseID][FRotY][i] = butikao[4];
                AHouseData[HouseID][FRotZ][i] = butikao[5];
                printf(\"Ebben a házban ennyi bútor lett betöltve: %d\",AHouseData[HouseID][FCount]);
                }
      }
      }
      }
            // Read the next line of the file
      fread(HFile, LineFromFile);
   }
        // Close the file
   fclose(HFile);
        // Return if the file was read correctly
   return 1;
}
else
    return 0; // Return 0 if the file couldn\'t be read (doesn\'t exist)
}
 

///////////////////////
//így néz ki a mentés fájl.
//////////////////////
Owned Yes
Owner Valaki
HouseName Valaki háza
HouseX 1478.116210
HouseY 1013.164611
HouseZ 10.869333
HouseLevel 9
HouseMaxLevel 9
HousePrice 0
HouseOpened No
Insurance No
StaticHouse Yes
CarSlots 10
FCount 6
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
[Butor]
FModel 0
FPosX 0.000000
FPosY 0.000000
FPosZ 0.000000
FRotX 0.000000
FRotY 0.000000
FRotZ 0.000000
[/Butor]
Ebből többszáz van, (MAX_FURNITURES), párat másoltam csak be.

 
 

34
Segítségkérés / SAMP Billiárd
« Dátum: 2018. július 13. - 14:34:50 »
Megoldva

35
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. május 02. - 17:03:03 »
Angol Dayz stílusú szerveren találkozhattok ilyennel, ahol halálnál a földre üríti az inventory tartalmát. Ezt szeretném megoldani valahogy. 
 
Ezen indulnék el, de még nem értek hozzá eléggé. 
 
stock ShowItems(playerid)
{
    new msg[128],dialogstr[3000],bool:c;
    format( msg, 128,\"Darabszám\\t\\tNév\");
    strcat(dialogstr,msg);
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(!CompareEx(ItemName[playerid],\"Üres\"))
        {

            c = true;

            format(msg,128,\"\\n%d\\t\\t%s\",ItemAmount[playerid]
,ItemName[playerid]);
            strcat(dialogstr,msg);

        }

    }

    if(c != false) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CUCC,DIALOG_STYLE_LIST,\"A zsebed tartalma:\",dialogstr,\"Választ\",\"Mégsem\");

    else SendClientMessage( playerid, -1, \"Üres a zsebed.\" );

    return 1;

}



 

36
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. május 02. - 17:01:39 »
Az összes nála levő tárgyat. 
 
stock DropItem(Model,Amounta, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior)
{
    if(Model != 0)
    {
        for(new i = 0; i < sizeof(ItemInfo); i++)
        {
            if(ItemInfo[ItemPosX] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosY] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosZ] == 0.0)
            {
                ItemInfo[ItemModel] = Model;
                ItemInfo[ItemAmounta] = Amounta;
                ItemInfo[ItemPosX] = X;
                ItemInfo[ItemPosY] = Y;
                ItemInfo[ItemPosZ] = Z;
                ItemInfo[ItemVWorld] = world;
                ItemInfo[ItemInterior] = interior;
                Label = Create3DTextLabel(\"Tárgy\\nC\", 0x008080FF,X,Y,Z, 5.0,world, 0);
                DropObject = CreateObject(Model, X, Y, Z-1,0.0, 0.0, 0.0, world);
                return 1;
            }
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

37
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. április 29. - 15:44:22 »
Ez világos, viszont én ki szeretném dobni az összes tárgyát a földre. 
 
 

38
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. április 29. - 11:39:47 »
Itt a kidobás: 
 
                if(CompareEx(PlayerInfo[playerid][pCucc],\"Pizzaszelet\"))
                {
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                DropItem(2702,1,x,y,z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
                RemoveItem(playerid,PlayerInfo[playerid][pCucc],1);
                PlayerInfo[playerid][pCucc] = 0;
                }

39
Segítségkérés / Halál ürítés
« Dátum: 2018. április 29. - 11:38:03 »
Sziasztok, itt egy inventory rendszer pár lényegesebb része:
 
 
 
 
 
stock ShowItems(playerid)
{
    new msg[128],dialogstr[3000],bool:c;
    format( msg, 128,\"Darabszám\\t\\tNév\");
    strcat(dialogstr,msg);
    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)
    {
        if(!CompareEx(ItemName[playerid],\"Üres\"))        {            c = true;            format(msg,128,\"\\n%d\\t\\t%s\",ItemAmount[playerid],ItemName[playerid]);            strcat(dialogstr,msg);        }    }    if(c != false) ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CUCC,DIALOG_STYLE_LIST,\"A zsebed tartalma:\",dialogstr,\"Választ\",\"Mégsem\");    else SendClientMessage( playerid, -1, \"Üres a zsebed.\" );    return 1;}
 
stock GetItemSlot(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return i;    }    return -1;}
 
stock IsPlayerOwnItem(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return 1;    }    return 0;}
 
stock GetItemAmount(playerid,item[]){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        if(CompareEx(ItemName[playerid],item)) return ItemAmount[playerid];    }    return -1;}
 
stock ResetPlayerItems(playerid){    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        format(ItemName[playerid],128,\"%s\",\"Üres\");        ItemAmount[playerid] = 0;    }    return 1;}
 
stock SaveItems(playerid){    new m[128];    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));    for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)    {        format(m,128,\"Item%d\",i);        dini_Set(itemfile,m,ItemName[playerid]);        format(m,128,\"Itemamount%d\",i);        dini_IntSet(itemfile,m,ItemAmount[playerid]);    }    return 1;}
 
stock LoadItems(playerid){    new m[128];    format(itemfile,sizeof(itemfile),\"/Inv/%s.ini\",GetNamei(playerid));    if(dini_Exists(itemfile))    {        ResetPlayerItems(playerid);         for(new i; i<MAX_ITEMS; i++)        {            format(m,128,\"Item%d\",i);            new item[128];            format(item,128,\"%s\",dini_Get(itemfile,m));            format(ItemName[playerid],128,\"%s\",item);            format(m,128,\"Itemamount%d\",i);            ItemAmount[playerid] = dini_Int(itemfile,m);        }    }    else    {        dini_Create(itemfile);        ResetPlayerItems(playerid);        SaveItems(playerid);    }    return 1;}
 
stock GetItemName(playerid,itemslot) return ItemName[playerid][itemslot];
 
stock CompareEx(comp[], with[]){    new LenghtComp = strlen(comp);    new LenghtWith = strlen(with);    new Character;
 
    if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
 
    for( new i = 0; i < LenghtComp; i++ )    {        if( comp == with )        {            Character++;        }    }
 
    if( LenghtComp == Character ) return true;
 
    return false;}
 
stock DropItem(Model,Amounta, Float:X, Float:Y, Float:Z, world, interior){    if(Model != 0)    {        for(new i = 0; i < sizeof(ItemInfo); i++)        {            if(ItemInfo[ItemPosX] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosY] == 0.0 && ItemInfo[ItemPosZ] == 0.0)            {                ItemInfo[ItemModel] = Model;                ItemInfo[ItemAmounta] = Amounta;                ItemInfo[ItemPosX] = X;                ItemInfo[ItemPosY] = Y;                ItemInfo[ItemPosZ] = Z;                ItemInfo[ItemVWorld] = world;                ItemInfo[ItemInterior] = interior;                Label = Create3DTextLabel(\"Tárgy\\nC\", 0x008080FF,X,Y,Z, 5.0,world, 0);                DropObject = CreateObject(Model, X, Y, Z-1,0.0, 0.0, 0.0, world);                return 1;            }        }        return 1;    }    return 1;}
 
(Ez nem a teljes rendszer)
 
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudna segíteni abban, hogy halálnál az összes nála lévő tárgyat kidobja, annyit amennyi van nála?  Előre is köszönöm, ha valaki segít!
 
 
 
 
 
 
 
 

40
Segítségkérés / Pool
« Dátum: 2017. december 16. - 13:09:28 »
Sziasztok, a problémám az lenne, hogy ez a textdraw nem akar megjelenni, pedig spawnál megjelenítem(  TextDrawShowForPlayer(playerid,Radar0);    )
 
Valaki megnézné, hogy neki megjelenik-e? (Az összes többi textdraw betölt, de ez nem akar.)
 
A minimapot akarom kitakarni, ha van más ötletetek, akkor nyugodtan írjátok le.
 
Előre is köszönöm a segítséget!
 

Radar0 = TextDrawCreate(32.000000, 335.440032, \"ld_pool:ball\");
TextDrawBackgroundColor(Radar0, 255);
TextDrawTextSize(Radar0, 108.000000, 95.199989);
TextDrawFont(Radar0, 4);
TextDrawLetterSize(Radar0, 0.000000, 0.000000);
TextDrawColor(Radar0, -2139062017);
TextDrawSetOutline(Radar0, 0);
TextDrawSetProportional(Radar0, 1);
TextDrawSetShadow(Radar0, 1);
TextDrawSetSelectable(Radar0, 0);

 
 
 
 
 
 
 
 

41
Segítségkérés / Ilyen esetben, hogy járjak el?
« Dátum: 2017. december 13. - 15:28:17 »
Megoldva.
 
Egy enumba eltároltam a stringet.

42
Segítségkérés / Ilyen esetben, hogy járjak el?
« Dátum: 2017. december 13. - 12:31:07 »

case DIALOG_CUCC:
                {
                if(response)
                {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_CUCCOS,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Inventory\",\"Mit akarsz csinálni vele?\",\"Használ\",\"Eldob\");
                }
                }
                case DIALOG_CUCCOS:
                {
                SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Lefut\");
                new string[128];
                RemoveHexColorFromString(inputtext);
                format(string,128,inputtext[strfind(inputtext,\"\\t\")+2]);
                if(response)
                {
                CallLocalFunction( \"OnPlayerUseItem\", \"is\", playerid, string );
                }
                if(!response)
                {
                if(CompareEx(string,\"Pizza\"))
                {
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                DropItem(1582,1,x,y,z,GetPlayerVirtualWorld(playerid),GetPlayerInterior(playerid));
                RemoveItem(playerid,string,1);
                }
                }
                }

 
Ugyebár nekem a DIALOG_CUCCOS-nál a DIALOG_CUCC inputtextje kellene, különben az eredmény egyenlő a nullával.
 
Előre is köszönöm a segítséget!
 
 

43
Segítségkérés / NPC Slot
« Dátum: 2017. december 12. - 07:48:50 »
Szevasztok, az lenne a problémám, hogy az NPCk levesznek a játékos férőhelyből, és nem rendelkezek túl sok férőhellyel, ellenben több NPC kellene.
 
Tehát az lenne a  kérdésem, hogy valahogy nem lehet kicselezni a szervert, hogy ne vegyenek le férőhelyet az NPC-k?
 
(Actorok nem jók az NPCk helyett....)
 
Előre is köszönöm a válaszokat.

44
Segítségkérés / Virtual World
« Dátum: 2017. november 10. - 19:36:29 »
Az oké is lenne, de a vicces az, hogy az objectek felénél működik. 

45
Segítségkérés / Virtual World
« Dátum: 2017. november 10. - 17:28:58 »
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet megoldani azt, hogy a 0-s virtual Worldben lévő mapok, ne legyenek láthatóak egy másik Worldben. Ugyanúgy átírtam a CrateDynamicObject worldjét, de a nullásnál nem használ. 
 
CreateDynamicObject(5184,-3665.3800000,-1658.3500000,28.0900000,0.0000000,0.0000000,274.9500000,0); 
 
Tehát így csináltam, de úgy is látni a többi világban(Más worldok mapjainál működik(csak abban látni őket, amennyi a szám a végén))
 
Előre is köszönöm a segítséget!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal