Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SAW911

Oldalak: 1 2 [3]
31
Archívum / Nem megy a /heal :(
« Dátum: 2015. május 26. - 19:50:15 »
Soha nem próbáltam még egy másik szerver módot sem, így ezt nem tudom, de nem értem, miért nem írod meg magadnak? nem nehéz...

32
Archívum / Munka
« Dátum: 2015. május 26. - 16:12:20 »
így csináltam, ezzel a kóddal :
 
if zsak10 then
  destroyElement(zsak10)
elseif zsak09 then
   destroy...
end

 
UI: nemrégóta tanulom a LUA-t, nézd el az értetlenségem :))

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. május 26. - 17:00:29

Valaki tudna segíteni?

33
Archívum / Munka
« Dátum: 2015. május 26. - 14:04:48 »
Sziasztok! Nos, belekezdtem egy munkába, aminek az a lényege, hogy fel kell pakolnod a munkajárművedre a zsákokat, majd azokat kiszállítani a megfelelő helyre. Mikor megérkezem a leadóhelyre, akkor szépen leveszem az utolsó zsákot amit felraktam a kocsira. ez jól megy, csak az a gond, hogyha levettem egyet, akkor utána a többit nem veszi le... Úgy csináltam, hogy megnézze hogy létezik-e az utolsó zsák, és ha nem, menjen a következőre, ha létezik törölje, és adja a kezembe. De valamiért nem törli le a kocsiról... Sok variációt próbáltam, de egyik sem működött.
Segítségeteket előre is köszönöm!

34
Archívum / AttachElement
« Dátum: 2015. május 24. - 13:56:11 »
Ez működik:
 
function attachTest(player)
        x,y,z = getElementPosition(player)
         asdobj = createObject(2935, x, y, z) -- it nem szabad localnak lennie!
        local veh = getPedOccupiedVehicle(player)
        attachElements(asdobj, veh, 0, -1.5, 1.2, 0, 0, 0)
    end
    addCommandHandler(\"attachobject\", attachTest)
     
     
    function detach()
            if ( isElementAttached( asdobj ) ) then -- megnézi, hogy a konténer csatolva van-e.
                    detachElements ( asdobj ) -- Konténer lecsatolása
                    destroyElement ( asdobj )
            else
                   outputChatBox(\"Nincs attacholt object \")
            end
    end
    addCommandHandler(\"detachobject\", detach)

35
Archívum / Szinkod
« Dátum: 2015. május 16. - 09:37:18 »
outputChatBox(\"FF0000szép piros, #FFFFFFez meg fehér.\", player, r, g, b, true )

36
Archívum / Custom Hud?
« Dátum: 2015. május 15. - 13:29:51 »
Csáó! én pont pár hete fejeztem be az első HUD-omat! :) Nem használ képeket (ikonokon kívül persze) és a csíkok pedig dxDrawLine-al vannak csinálva. Ez is egy módja ha nem akarsz képekkel bíbelődni. Ez lett a vége: (bocs a rossz minőségű képért!)
http://kepfeltoltes.hu/150515/Capture_www.kepfeltoltes.hu_.png
Szóval ilyeneket lehet összehozni dxDraw-al :) Ajánlom kezdésnek azzal inkább. Ha kell még segítség nyugodtan küldj PM-et. :)

37
Archívum / HUD készítés
« Dátum: 2015. május 05. - 19:33:00 »
Köszönöm szépen, elkészítettem. :) nem használtam PS-t, az egészet dxDraw-al csináltam.

38
Archívum / HUD készítés
« Dátum: 2015. május 03. - 20:28:02 »
Sziasztok!
Már körübelül egy hónapja ismerkedek az MTA scriptek írásával, és elég jól haladok, már van pár (nagyon) egyszerű scriptem, azonban most szeretnék készíteni egy HUD-ot, azomban fogalmam sincs hogy álljak neki. Nézegettem pár resource-ot, de nem nagyon segítettek. Magára a HUD \"script\" részére lennék kíváncsi, a többi részét megoldanám (Gondolok arra, hogy ha sérülsz az a  HUDon is látszódjon, armor megjelenítése stb stb..  :) )
Előre is köszönöm a segítségeteket!

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal