Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - mefi88

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21
286
SA-MP: Szerverfejlesztés / IKEA - Lakberendezõ v2.0 (Újraszkriptelve)
« Dátum: 2014. március 18. - 05:56:44 »
Köszönöm! :)
Viszont hol vonja le az adott összeget? Ez az amit nem találtam a scriptben. :-[

287
SA-MP: Szerverfejlesztés / IKEA - Lakberendezõ v2.0 (Újraszkriptelve)
« Dátum: 2014. március 18. - 02:44:41 »
Üdv. Szép script, tetszetõs.
Egy kérdés: oda van írva minden bútor mellé az ára, viszont sehol nem látom a pwn-ben, hogy ez hol is van.
Illetve, hogy levonná az árát.
Ebben tudsz segíteni, hogy s mint van?

288
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. március 17. - 20:04:39 »
Ezer köszönet, kezd derengeni a dolog :)

289
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. március 17. - 19:55:59 »
Üdv. Van itt az oldalon egy teleport rendszer.
Beillesztettem a mód végére, de sajnos a következõ hibát írja:
 
error 021: symbol already defined: \"OnDialogResponse\"[/quote]
Ez a sor a public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) alatti kapcsos zárójel.
Mi okozza a hibát?
Itt az egész kód:



CMD:t(playerid, params[])
{
        new DialogString[1024], rC;
            rC = random(2);
                format( DialogString, 1024 , \"\" );
                switch(rC)
                        {
                        case 0:
                                {
                               
                                for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{F70431}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                                }       case 1:         {
                for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{39F704}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                                }
                        }
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if( dialogid == DIALOG_TELE )     {
                if(     response )              {
                        new JN[MAX_PLAYER_NAME],
                    FSTRING[128];
                    GetPlayerName(playerid,JN,sizeof(JN));
                   
                        if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )         {
                        new     idxveh = GetPlayerVehicleID( playerid );
                                SetVehiclePos( idxveh, Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                        SetVehicleZAngle( idxveh, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
                        else
                        {
                            SetPlayerPos( playerid,Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                            SetPlayerFacingAngle( playerid, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
                format(FSTRING,sizeof(FSTRING), \"[Teleport]: %s elment ide: %s\", JN, Teleportok[listitem][sCMTA]);
                SendClientMessageToAll( COLOR_PURPLE, FSTRING );
        }
    }
        return 0;
}

290
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:52:02 »
Például ez a teleport rendszer:
http://sampforum.hu/index.php?topic=48196

291
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:31:04 »
Hm, köszi, igyekszem tanulmányozni.
Viszont akkor mi alapján kerül x helyre egy y script részlet?
Mi határozza meg, hogy hová kerül/kerülhet?
szerk.:
Találtam egy ilyet:
 
Elrendezés
Sokan azt gondolják akik még nem jártasak, hogy egy bizonyos \"séma\" alapján kell írni a PAWNO-ban ahol megvan szabva, hogy egy függvény például csak eljárás után következhet és ilyen dolgok. Elég téveszme, ugyanis szinte bárhogyan írhatjuk a kódunkat csak legelõször az includeot kell feltüntetni és utána már bármit írhatunk.
[/quote]
Ezek szerint akkor mégis mindegy?

292
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:22:04 »
Köszönöm.
Még csak tanulgatom a dolgot...
A modban mindegy hogy hová helyezem?
Tehát a lényeg gondolom, hogy a változók létrehozása után legyen, de azon túl mindegy hol szerepel a modban?

293
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:16:46 »
Értem.
És hogy tudnám megoldani, hogy szerepeljenek benne az adott változók?
Mondjuk nem FS-ként töltöm be, hanem a modba írom?

294
Segítségkérés / Filterscript kérdés
« Dátum: 2014. március 17. - 19:07:36 »
Üdv.
Egy olyanban kérdésem volna, hogy:
Ha egy filterscript-et szeretnék módosítani, mi a teendõ?
Tehát bele szeretnék olyat írni ami csak a gamemode-ban van, (pl. pMoney, pSkin) de nem sikerül.
Nem tudom érthetõ-e a dolog.

295
SA-MP: Szerverfejlesztés / Live UCP (Befejezetlen)
« Dátum: 2014. március 16. - 13:25:06 »
Nincs kiválasztva adatbázis...

296
Kérdések, Segítség / FB Profil rész letíltása?
« Dátum: 2013. március 27. - 03:16:04 »
Ilyet tudtommal sehogy.
Olyat tudsz, hogy fent a \"Kezdõlap\" link mellett jobbra van egy lakat ikon.
Arra ha rámész, olyat tudsz beállítani, hogy: \"Ki láthatja a dolgaimat?\"
Ennyit tudtam segíteni!

297
Leírások/Útmutatók / KEZDÕKNEK - Egy átlagos parancs létrehozása
« Dátum: 2013. február 20. - 08:15:15 »
Olyat hogy lehet, hogy ne annak töltse az életét aki beírta, hanem annak akinek a /parancs után beírom az ID-jét?
Tehát pl van egy 24-es ID-jû player és ha beírom, hogy /parancs 24 akkor az Õ HP-ját vigye fel?

298
Segítségkérés / "Kép beégés" probléma
« Dátum: 2013. január 09. - 19:10:42 »
Ezer hála AmF-nek, így megy! :)
Köszönöm!  :thumbsup:

299
Segítségkérés / "Kép beégés" probléma
« Dátum: 2013. január 09. - 19:00:22 »
Hm, nem értem. Pedig letöltöm újból, elindítom, megy.
Aztán beleírok egy fs-et elindítom és ez a hiba. :no:
ps: + ilyet ír, hogy: \"stay within the world ... [itt van még valami szó] ...\"

300
Segítségkérés / "Kép beégés" probléma
« Dátum: 2013. január 09. - 18:06:59 »
Sziasztok!
A gondom az volna, hogyha berakok egy filterscriptet akkor \"beég a kép\" ahogy belépek.
Beírom a jelszavam és nyomok egy ESC-et aztán mégegy ESC és beég a SanAndreas menüje
+ mikor belépek valami ilyesmit ír:
stay within the world.....
Mitõl lehet ez?
Minden filterscriptnél elõjön ez a gond, ha nincs filterscript, akkor jó.
(RRPG modról van szó)
Elõre is köszönöm a segítséget.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal