Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 286
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 06. - 19:45:15 »ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK Kliens verzió: 0.3z Helyszín: Los Santos Szerver elérési cím: Weboldal: Facebook: ADMIN CSAPAT Dávid (DavX) - Alapító Shark - Alapító, Scripter Flash (TwoClose) - Scripter Phami - Fõadmin weekz - Fõadmin Daww23 - Admin [4] Rodox - Admin [4] Petierc - Admin [4] ChRuZ - Admin [3] LEÍRÁSOK, RENDSZEREK, ÚTMUTATÓK Parancsok használata Vannak olyan parancsok, amiknél nem elég, ha natúran beírjuk, hanem még szükség van egyéb adatok megadására. Ezeket az adatokat vagy [ ] közé helyeztük. Ez nem azt jelenti, hogy a parancs után azt várjuk, hogy [ ] közé helyezze az irományát a játékos, ez csak információként szolgál, hogy mit lehet a parancs után írni. Ezek sorrendben jelennek meg és ebben a sorrendben kell megadni a parancs után ( ha több is van ). Ilyen például: [JátékosID/NÉV] - Játékos nevét(nem kell teljes elég egy részlet) vagy ID-jét kell beírni (TAB lenyomásával lehet megnézni) [Összeg] / [szám] - Egy számösszegre van szükség. Vannak esetek ahol megvan adva, hogy mennyi lehet ez az összeg(Ilyenkor [1-6] jelzi). [szöveg] - Rövid szépen megfogalmazott szövegre van szükség. [boksz/kungfu/elbow] - Valamelyik szót kell beírni, a lehetõségek közül. Jelentés adminoknak A szerveren adminok ügyelnek a rendre és fegyelemre. Ha bármi kérdése van a játékosnak az adminok felé ezt bátran megteheti a \'/report\' parancs használatával. A szerveren ez a parancs nincs kategóriákra bontva, csak megkell írni a panaszt / kérdést és egybõl küldi az adminoknak. A report nem csevegésre van az adminokkal, ha valaki nem megfelelõen használja akkor büntetésben részesülhet. Mire nem érdemes / lehet használni?
Mire érdemes?
Fizetés A fizetés óránként van egészkor. ( 3:00, 4:00, 5:00 stb ) Fizetést olyan emberek kapnak, akik rendelkeznek valamilyen munkával. A fizetést a megszerzett pénz határozza meg, amit a munkája alatt összegyûjt. Ha a játékosnak nincs bankszámlája akkor a munkahelyén tudja felvenni a fizetést egésztõl számítva 15 percig a \'/paycheck\' paranccsal. Viszont ha rendelkezik bankszámlával akkor a számlájára automatikusan ráutalják a fizetést. A fizetésbõl automatikusan levonódik az adó. Az adót a tulajdonok határozzák meg. Minél több a magántulajdon annál több az adó. Szint lépés / Upgrade A szerveren a szintet a játszott óra jelenti. Minden játszott órában a játékos kap 2 upgrade pontot, amivel különbözõ lehetõségeket érhet el. Maximális HP,- jármû slot,- ház slot növelhetõ. Az upgradet a /upgrade paranccsal lehet elérni, ahol a pontokat is mutatja. Életpont/ Éhség Az életpont nem egyenlõ az éhezéssel. Az éhezésre külön éhség bar-t hoztunk létre, a megkülönböztetés érdekében. Ha az éhség bar elfogy, akkor a karakter éhezni kezd és az életpontja csökkeni kezd, majd ha nem eszik meghal. Enni automatáknál vagy pékségben vett ételt lehet. Az életpontot feltölteni csak orvos tudja. Az életpontot fellehet tölteni gyógyszerrel is, amit a kórházban lehet megvenni. A gyógyszert csak orvostól kapott recepttel lehet venni. A gyógyszert a \'/pirule\' paranccsal lehet használni, ami teljesen feltölti a játékos életpontját. A gyógyszer csak akkor használható ha az életpont nem kisebb a teljes életpont 70%-nál. Oktató A szerveren szükség van különbözõ jogosítványokra, hogy egyéb alapmunkát elvállalhasson a játékos. Meg, hogy ha a rendõrök igazoltatják, akkor ne büntessék meg. Jogosítvány nélkül, a játékos vezetheti a jármûvet, nincs semmilyen script, ami ezt ne engedélyezné. Jelenleg ilyen jogosítványok vannak:
A vizsgákat az oktató központban lehet letenni(/license), ami a Verdant Bluffs-ban található. Elõre bekell fizetni készpénzben a vizsgát. Az ára nem jár vissza, ha elbukik a játékos. Ilyenkor újra kell próbálnia. Az oktató jármûvek alapból zárva vannak, vizsga kezdetekor a játékos jogosultságot kap arra, hogy kinyissa valamelyiket közülük. (/vlock) A rendszer checkpoint-os, a piros körökön végigkell menni és ha a játékos nem haladja meg a 3 hiba pontot, akkor a vizsgája sikeres. Jármûvek A szerveren található jármûvek egységesen abban a tekintetben, hogy nyithatóak / zárhatóak, fogy a benzin. A jármûveket a \'/vlock\' paranccsal lehet nyitni vagy bezárni ( persze csak akkor, ha a karakter rendelkezik joggal hozzá ). A benzin fontos a jármûvekben, mert az nélkül nem indul be a motor. A 100% jelenti a tele tankot, ha a motor jár akkor folyamatosan fogy a benzin és ha eléri a 0-t akkor a motor leáll és addig be nem indul, amíg nem tankolják meg. A tankot benzinkutakon lehet megtölteni a \'/fill\' paranccsal. Ehhez ugye figyelni kell a benzint, hogy még ellehessen gurulni a kútig. Ha a benzin olyan helyen fogy ki, ahol nincs benzinkút akkor szerelõt kell hívni, hogy megtöltse a jármûvet benzinnel. Olyanra is van lehetõség, hogy a vegyesboltban megvett benzines kannát feltölt a játékos benzinnel majd beletölti a jármûbe, ha szükséges. A kannát a \'/gascan\' paranccsal lehet használni. Frakciók és a szétszórt jármûvek pozíciói dinamikusak. Megvan adva nekik egy parkolási hely, de erre a helyre csak adminok tehetik vissza. Minden használatkor a jármûvek mentik a pozíciójukat és restart után is megtartják azokat. Bank Rendszer A szerverre való regisztrációnál a játékos nem rendelkezik bankszámlával. Számlát a bankban lehet létrehozni. A bankban levõ lehetõségeket a \'/bank\' paranccsal lehet elérni. Ha a játékosnak még nincs számlája, akkor a parancs használatánál felajánlja a lehetõséget, hogy létrejöjjön egy bankszámla. A rendszer ilyenkor generál egy PIN kódot, amit csak a bankban az adatoknál lehet megnézni, ha a játékos elfelejti. A bankba lehet pénzt betenni / kivenni, egyenleget megnézni, utalni és hitelt felvenni. A bankhoz tartoznak Bank Automaták, amik a pénzfelvételt meggyorsítják és leegyszerûsítik. Ezeket a \'/atm\' paranccsal lehet használni. ATM-ben csak kivenni lehet pénzt. Betenni nem. ATM-nél a telefon egyenlegét is fellehet tölteni. PARANCSOK:
Ház Rendszer Egy játékosnak regisztrációnál csak 1 háza lehet, de upgrade pontokkal növelhetõ a maximum ház slot száma. Az eladó házat a \'/buyhouse\' paranccsal lehet megvenni. A fizetés készpénzzel vagy bankszámláról történhet. Lehetõség van bérbe adni a házat a \'/setrent\' paranccsal. Ha a ház bérelhetõ akkor az árat a \'/rentprice\' paranccsal lehet megszabni. A bérlõtõl a bérlés ára automatikusan levonódik minden fizetésnél és a pénz a házszéfbe kerül. A házat \'/rentroom\' paranccsal lehet kibérelni és a \'/unrentroom\' paranccsal lehet felmondani a bérlést. A házat a tulaj nyithatja / zárhatja a \'/open\' paranccsal. Minden háznak üres a belseje, - kivéve ha a ház már volt valakinek a tulajdonában és eladtad - ami arra vár, hogy a tulaj berendezze bútorokkal. A bútorokat a \'/furniture\' paranccsal lehet megvenni, módosítani, eladni. Ha a házra nincs szükség ellehet adni a \'/sellhouse\' paranccsal és a \'/sellhouseto\' paranccsal. Ha a \'/sellhouse\' parancsot használja a játékos, akkor nem kap a házért semmilyen pénzt. PARANCSOK:
Üzlet Rendszer A szerveren szétszórtan találhatóak különbözõ üzletek. A vásárláshoz a \'/buybizz\' parancsot lehet használni, lehet választani készpénzzel vagy bankszámlával való fizetés közül. Az üzlet nevét a \'/bizname\' paranccsal lehet megadni. Az üzletek ára 3 lehetõségbõl adódnak össze. Alap ár + Belsõtér ára + Forgalmazott árucikk. Ha egy üzletet megvesz a játékos akkor a \'/createint\' paranccsal tudja kiválasztani a belsõ teret. A belsõ tér folyamatosan állítható, ha a játékosnak megvan rá a pénze. Az üzletben belehet állítani, hogy milyen árucikket forgalmazzon az adott üzlet a \'/selectproduct\' paranccsal. Ez szintén állítható, ha a játékos rendelkezik megfelelõ pénz összeggel. Vannak üzletek, amik már alapból rendelkeznek belsõ térrel és árucikkel, azoknak jóval nagyobb az ára, mert már bevannak állítva neki a dolgok. Az üzletek megvásárláskor üresek és arra várnak, hogy a tulaj berendezze azt szépen. Berendezni az üzletet a \'/furniture\' paranccsal lehet. Az üzletben történõ vásárlás esetén fogynak az áruk, amiket árufeltöltõk tudnak feltölteni. Az árufeltöltõknek elkell küldeni egy rendelést a \'/orderprod\' paranccsal. Ha nem rendel a tulaj árut, akkor nem szállíthatnak árut és üres marad az üzlet. A kasszában levõ pénzt a \'/balance\' paranccsal lehet megnézni és kivenni / betenni a \'/till\' paranccsal. Az üzlet zárható / nyitható. (/open) Ha nincs szükség az üzletre csak akkor a \'/sellbizz\' vagy a \'/sellbizzto\' paranccsal lehet eladni. PARANCSOK:
Jármû Rendszer Egy karakternek regisztrációnál maximum 2 jármûve lehet összesen. Viszont upgrade pontokkal növelhetõ a maximum slot szám. A szerveren motor és kocsi vásárolható csak külön helyeken, Jeffersonban. Mind a 2 kategóriát a \'/buyveh\' paranccsal lehet megvásárolni. Mindegyik jármûnek saját ára van, amit a \'/vehlist\' paranccsal lehet megnézni. A jármûvek készpénzben és bankszámláról is vásárolhatóak. A jármû színét a vásárlás után lehet beállítani. Ha a játékos beszáll a jármûbe akkor bekell írni a szín kódot. Ha ez megtörtént akkor a jármûvet már csak szerelõ tudja átfesteni. A jármûvet a \'/lock\' paranccsal lehet nyitni / zárni. Ha jármûre nincs szükség csak másik játékosnak lehet eladni a \'/vehsellto\' paranccsal. Ha a jármû tulaja kilép a szerverrõl akkor a jármûvei is törlõdnek majd ha visszalép akkor a jármûvek újra lespawnolnak. PARANCSOK:
Raktár Rendszer A szerveren csak pár raktár található. A raktárak exteriorosak. A tulajdonos kinyitja a kaput és betud menni rajta. Raktárak alkalmasak jármûvek tárolására is. A raktárakat a \'/buywareh\' paranccsal lehet megvenni készpénzzel vagy bankszámlával. A raktárakat lehet nyitni és zárni a \'/open\' paranccsal. A raktárakat belehet rendezni a \'/furniture\' paranccsal. Ha a játékosnak nincs szüksége a raktárra akkor simán(/sellwareh) eladhatja vagy másnak(/sellwarehto) is eladhatja. Ha nem játékosnak adja el a tulaj a raktárat, akkor nem kap érte pénzt. PARANCSOK:
Telefon Rendszer A telefon megvétele után lehetõségünk van a telefonnal hívni másik telefonnal rendelkezõ játékost és SMS-t küldeni ugyan úgy telefonnal rendelkezõ játékosnak. Lehetõség van arra, hogy a telefon-t ki-, bekapcsoljuk(/togmobile). A telefon használata igen egyszerû. A \'/mobile\' parancs használatával beugrik egy dialog, ami felad néhány opciót. - Hívás - Bekell írni egy mûködõképes telefonszámot és ha a gazdája online van akkor csörögni fog a telefonja. A hívott félnek döntenie kell, hogy felveszi(/pickup) vagy leteszi(/hangup). - Üzenet írás - Elõször egy telefonszámot kell beírni, majd utána az üzenetet és a szám tulajdonosa megkapja az üzenetet, amire vagy válaszol vagy nem. - Névjegyzék - Az általad elmentett nevek közül ha rákattintasz az egyikre akkor azonnali hívást eredményez. - Névjegy hozzáadása - Lehetõség van, hogy elmentsünk neveket adott telefonszámmal, hogy meggyorsítsa a hívást. A telefon maximum 10 nevet képes eltárolni. - Névjegy törlése - Ha létrehoztunk egy névjegyet és nincs szükség rá, akkor ennek törlése is adott. - Beállítások - Belehet állítani a telefon hangerejét. 2 opció van - Normál / Rezgõ. PARANCSOK
Alap munkák Az alapmunkák a gyors és egyszerû pénzhez jutásához szükségesek. Nem igényelnek jelentkezési lapot az oldalon és nem bírálja el senki, hogy beléphessen a játékos vagy sem. Jelenleg csak legális munka van. Ezek a munkák a szerveren szétszórtan találhatóak meg . A vegyesboltokban lehet venni újságot, amit a \'/newspaper\' paranccsal lehet megvenni. Az újságban megtalálhatóak a munkák az álláshirdetésben. Ha a játékos rákattint a munkára akkor térkép jelzi a munkavállalás helyét. A munkákat a \'/join\' paranccsal lehet elvállalni. A munka elvállalásánál egy 5 órás szerzõdést \"ír alá\" a játékos a \"fõnökkel\", ami annyit jelent, hogy 5 óra elteltével léphet csak ki a munkából. Ha az idõ letelt és a játékos szeretné befejezni a munkát akkor azt a \'/quitjob\' paranccsal teheti meg. Minden munkába csak 8 embert vesznek fel maximum. Ha a játékos nem lép fel 1 hétig, akkor a rendszer automatikusan kirúgja a munkahelyérõl. Jelenlegi munkák a szerveren:
Frakciók A frakció egy másik munkalehetõség a játékos számára. Ezek a munkák már \"komolyabbak\". Vannak legális és illegális frakciók. Minden frakciónak van egy (vagy több) vezetõje. A vezetõ dönt arról, hogy a játékost felveszik vagy sem. A legális frakciókhoz, jelentkezési lapot kell írni, amit az oldalon lehet megtenni az adott frakció mintája szerint. A jelentkezési lapot a frakció vezetõje bírálja el. Ezek a munkák is biztosítanak némi pénzt a zsebbe. Jelenlegi frakciók a szerveren:
Harcstílusok A szerverre való regisztráció alatt a játékos kiválaszthatja, hogy milyen harcstílussal akar kezdeni. Ez a késõbbiekben már nem változtatható meg teljesen. Vannak a városban edzõtermek, ahol a játékos kitanulhat újabb harcstílusokat különbözõ összegért. A tanulást a \'/buy\' paranccsal kezdheti meg, kiválasztja a megfelelõ opciót és 2 percig rávan bízva, hogy hogy RPzni le az edzést, de addig nem mehet ki az üzletbõl. A tanult stílusokat a \'/fightskill\' paranccsal lehet megnézni és a \'/fightstyle\' paranccsal lehet állítani a használni kívánt technikát. PARANCSOK:
Csomagtartók
A szerveren csak saját és dinamikus jármûvek csomagtartójába lehet pakolni . A csomagtartóba bárki tud beletenni és kivenni holmikat, ha a csomagtartó nyitva van. A csomagtartót a kocsi gazdája tudja kinyitni és bezárni, a kocsihoz tartozó paranccsal ( /lock vagy /vlock ). A csomagtartóba betenni és kivenni a \'/trunk\' paranccsal lehet tárgyakat és a betett holmikat a \'/trunkinfo\' paranccsal lehet megnézni. PARANCSOK:
287
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!« Dátum: 2014. március 31. - 21:05:59 »
Error:
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Sor: INI_ParseFile(file, \"LoadVehicleData\", .bExtra = true, .extra = vehicleID); 288
Segítségkérés / 1 Error, 3 Warning« Dátum: 2014. március 31. - 20:48:13 »
Hello sziasztok, a lényegre török, mert egész nap ezeknél vagyok leragadva. Kérlek srácok, ha valaki tud ezekre valamit, az segítsen. :confused:
C:\\Users\\***\\pawno\\include\\seif_walk.inc(44) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"OnPlayerKeyStateChange\") 289
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. június 07. - 23:37:05 »Mint észrevettétek a szerver pár napja leállt. Bevallom erre én se tudom a konkrét választ csak kb 98%-ban. A szerver nem lett befizetve és úgy is maradt. Nem figyeltük, hogy mennyi van még hátra. 290
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Los Santos Life 2.0 [pwd by LSL-MULTiGAMiNG]« Dátum: 2014. május 26. - 17:35:41 »Idézetet írta: krook date=1401117570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48395\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Magát a GF módot kétlem, mert az már rég \"outdated\", azonban néhány mapbéli egyezést is találtam a szintén GF edit LARP módjában is.Ezt most nem mondod komolyan ember? A földön feküdve sírok a röhögéstõl. :laugh: Azért GF edit a mód mert ugyan olyan objectet használtunk a kapunál? Te már nagyon jó vagy. EDIT: Indíts egy házi szervert grandlarc vagy bármilyen sablon móddal és nézd meg azt a bejárati ajtót.... EZ ALAP OBJECT XDDD beszarok rajtad. Ja, hogy a logótok copyzva van LS-RP-rõl? Óóóóh. Nem unjátok még a \"lejáratást\"? Remélem nem a téma kiemelés miatt fight-oltok, ha az a probléma, nyugodtan vegyék le. 291
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. május 25. - 16:15:54 »Idézetet írta: rowel date=1401023033\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Weboldalról van valami információ?Frissítettem. 292
Archívum / SF Apocalyps - Survival/RPG« Dátum: 2014. május 10. - 12:07:32 »Megnyitottam, hogy mi lehet ez a mod ((\"Krumpli.pwn\" nem mondott sokat )) Elsõ ránézésre rögtön eszembe jutott, hogy ezt még a nagy Role Play mánia elõtt készítettem egy Survival szervernek indult amivel nagyon sokat foglalkoztam akkor.[/quote] 293
RP/RPG kérések / Dialog felsorolás tömbbõl« Dátum: 2014. április 28. - 21:30:20 »Idézetet írta: Dfoglalo date=1398713319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Igen, így gondolta:Továbbra is 1 sorba írva összeadva az értékeket mutatja. (nincs felsorolás, 1 sor van a dialogban) 294
RP/RPG kérések / Dialog felsorolás tömbbõl« Dátum: 2014. április 28. - 21:07:13 »Idézetet írta: TengeriMalac date=1398711347\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47955\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic $%d mögé \\n (a string cucc végén.) format(str, sizeof(str), \"{FFFFFF}%s \\t-\\t {339966}ID: %d \\t-\\t {33CC00}$%d\\n\", i, PekSuti[1], PekSuti[0], PekSuti[2]); Így érted? Ha igen, nem történt semmi. Illetve történni történik, de nem az aminek kellene. Ilyen esetben összeadva a tömbbõl az összes értéke egy sorba írja a dialogusban. 295
RP/RPG kérések / Dialog felsorolás tömbbõl« Dátum: 2014. április 28. - 20:49:46 »
Hali srácok! Segítségeteket kérném. Egy adott tömbbõl szeretnék formázva dialoguson belül felsorolni. Pl:
new PekSuti[][] = Így próbálkoztam, de egy sorba rendezte az egészet és hát nem sikerült.
296
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 09. - 19:06:58 »Idézetet írta: krook date=1397056514\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Hát, van ott baj ám a vezetõséggel is.Nem igazán emlékszem hasonlóra. Csak joggal tiltunk reportról. Ami meg a chatet illeti, olvass kicsit tovább és rájössz a dolgokra. Attól még, hogy neked ennyire nem tetszik a szerver illetve a stílusa, nem kell írogatnod a hülyeségeid, mert senkit sem érdekel. Fõleg nem azokat akik szeretnek itt játszani. 297
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 08. - 17:57:12 »
Nem loptuk le. De persze ez mindenkinek az egyedi véleménye. Még valamikor régen DavX írta saját kezûleg admin megbeszélések kapcsán. Ha ennyire nem tetszik a mi stílusunk, kérlek tartsd meg magadnak a véleményed.
298
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 07. - 13:54:24 »Idézetet írta: Daww23 date=1396866165\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ja és fizetni kell az adót is a szerveren minden fizetéskor. Az adó az önkormányzat kasszájába megy amit a polgármester tud kezelni.Ehhez hozzátenném, hogy minden fizetés felvételekor ebbõl a \"kincstárból\" vonódik le a játékos fizetése (/takepaycheck). Mivel az adó ahhoz édeskevés, hogy kiegyenlítse a kiadásokat, ki kellene találnunk valamit amivel tudjuk növelni a \"kincstár\" bevételét. 299
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 07. - 08:44:41 »Idézetet írta: AmF date=1396820627\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A szintrendszer a csalók kiszûrésére szolgál. Nem akarjuk azt, hogy feljön X a szerverre, behackel magának egy kis pénzt és már minden az övé. A 2-es szint elérési idõ alatt ki lehet szûrni az ilyen fajta játékosokat. 300
Archívum / Life in Los Santos RPG« Dátum: 2014. április 06. - 22:52:42 »Idézetet írta: Wiliam Levy date=1396817431\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47585\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Látom vannak fennt NPC-k is...Részben mindegyik különbözik a másiktól, vannak akik csak kitöltik a helyet, vannak akik drogot árulnak, vannak akik õrséget állnak, akiktõl küldetést kérhetsz, stb. |