Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 121
286
Segítségkérés / Parancsnál unknow command
« Dátum: 2016. április 25. - 08:34:35 »
ha tippelnem kéne:
 
// Invalid playerid-t ad vissza
new p = GetClosestPlayer(playerid);
// Lehet ez lesz a hibás az invalid playerid miatt, de ha 0-t is ad vissza, mert nincs p játékos AKKOR
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, p) > 2.0) return Msg(playerid, \"Nincs senki a    közeledbe.\");
// Itt lesz a hiba, mert Afkolas tömbben nincs 65555. cella!
if(Afkolas[p]) return Msg(playerid, \"A játékos AFK-zik várj mire visszatér!\");

 
én első körben kiírnám a p értékét, meg elhelyeznék debug szövegeket, hogy lássam hol akad el a futás...

287
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle koordináták
« Dátum: 2016. április 25. - 08:28:07 »
írsz egy editort amivel az alap sa-mp-s object editorral tudod mozgatni és amikor rányomsz a mentést gombra akkor a jármű és a tárgy pozíciójából kiszámolja a különbséget...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditObject

288
Segítségkérés / Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Dátum: 2016. április 19. - 11:36:43 »
szerintem a mentés és betöltés amit meg kellene nézned...

289
Szkript kérések / mysql
« Dátum: 2016. március 29. - 18:50:31 »
hol akadsz el?

290
Segítségkérés / Szerver Hiba!
« Dátum: 2016. március 29. - 08:09:32 »
ha minden működik csak a játékosok rosszul látják egymást akkor valószínűleg valahol az OnPlayerUpdate Callback 0-val tér vissza!

291
Segítségkérés / Pawn tanulás
« Dátum: 2016. március 24. - 13:26:19 »
Az aláírásomban levő linkeken sorba végig mész akkor sokat tanulhatsz, de ahhoz kell angol tudás...

292
Segítségkérés / Elfogyó tárgyak illetve újratöltésük
« Dátum: 2016. március 24. - 08:43:15 »
Akkor egyszerű, csinálsz neki mennyiség jelzőket, amiket az üzletnél eltárolsz...
QuantityItem1
QuantityItem2
QuantityItem3
...
és akkor ezeket lekérdezed és módosítod amikor feltöltöd...
persze jobb ha úgy nevezed el, hogy egyértelmű legyen pl QuantityPhone, QuantityNotebook...
és akkor pl így hivatkozol rá:
 
BizInfo[id][QuantityPhone]

293
Segítségkérés / Elfogyó tárgyak illetve újratöltésük
« Dátum: 2016. március 23. - 12:02:09 »
minden boltnak ugyanaz a tartalma? vagy különböző termékeket árulnak?

294
Segítségkérés / szállítás
« Dátum: 2016. március 23. - 05:07:07 »
esetleg így?
 
if(Pszallitas[playerid] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new cash=(random(100-50)+0);
new rnd = random(sizeof(PizzaCP));
if(pizzasmotorok(carid))
{
   PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
   format(string, sizeof(string), \"~w~Kaptál ~g~%d$-ot.\", cash);
   GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
   SafeGivePlayerMoney(playerid,cash);
   PlayerInfo[playerid][Penz] += cash;
   varoskassza -= cash,
   Savevaroskassza();
   //
   switch(Ppickup[playerid][0])
   {
      case 2:
      {
         SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leszállítottál 3 pizzát, menj vissza az éttermebe és szállíts le még 3-at.\");
         Pszallitas[playerid] = 0;
         DisablePlayerCheckpoint(playerid);
         Ppickup[playerid][0] = 0;
      }
      default:
      {
         SetPlayerCheckpoint(playerid,PizzaCP[rnd][0],PizzaCP[rnd][1],PizzaCP[rnd][2],2);
         Ppickup[playerid][0]++;
      }
   }
}
}
return 1;
}

 
ezt a műveletet nem teljesen értem, mármint, hogy miért így írtad meg...
 
new cash=(random(100-50)+0);

295
Segítségkérés / Texdrawba szöveg középre helyezése. Hogyan?
« Dátum: 2016. március 18. - 08:05:12 »
Textdraw1-et így hoztad létre?
 
new Text:Textdraw1;

296
Segítségkérés / SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Dátum: 2016. március 08. - 08:14:29 »
CallRemoteFunctionnal megtudsz hívni másik amx-ben levő függvényt, de a stringekkel probléma lenne...
ha írnál hozzá egy plugint vagy mentést és betöltést akkor újratöltésnél nem vesznének el az adatok...
Én pl már nem sa-mp keretek között dolgozok...a HRP-t teljesen új alapokra helyeztem és amin most dolgozok itt pl a többrétegű architektúrát használom: Adat, Üzleti Logika, Megjelenítés...
SA-MP-ben is próbáltam hasonlót megvalósítani, de sajnos az sa-mp eléggé korlátozott ebben...
SA-MP-ben a végén már úgy dolgoztam, hogy külön includeokban voltak a kódjaim, 1 includeban volt az adat és a függvények, de az adatokat is már függvényből értem el...
És a mód pwn-jében csak a logika volt...
Nem raknám külön FS-be őket, hanem 1 nagy FS lenne...vagy max 2 csak ugye a kettő között meg kell oldani a kommunikációt, de ez sem lehetetlen! és akkor restart nélkül lehet új dolgokat megvalósítani...de ha megfelelően van megvalósítva a reload akkor egy script kiszedésnél mindent töröl amit maga a script hozott létre...így megint újra tudnád építeni...
de szerintem a legjobb megoldás az lenne, ha egy plugin lenne ami az adatokat tárolja és akkor írhatnád pwn-ben a logikát...a megjelenítés meg ugye az sa-mp kliens...

297
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2016. március 06. - 18:55:39 »
hány cellája van a tömbnek?
mennyi a hullaid?
 
Run time error 4: \"Array index out of bounds\"[/quote]
tömb index túl megy a határon...tehát van mondjuk egy 200 cellás tömböd és te mondjuk a 300-as cellára hivatkozol ami ugye nincs...

298
Segítségkérés / Jármű súlya
« Dátum: 2016. március 04. - 08:32:04 »
Hát nem tudom van e rá valami funkció, egy ideje már nem követem az sa-mp fejlődését...
De ha még scripter lennék és megakarnám oldani akkor valahogy ezekkel próbálkoznék első körben:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnUnoccupiedVehicleUpdate
 
GetVehiclePos will return the old coordinates of the vehicle before this update.[/quote]

299
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. március 03. - 10:55:50 »
Én ha egy adatot globálisan akarok felhasználni akkor globálisan hozom létre, ha lokálisan akkor lokálisan...
Kb ez nálam olyan, mintha létrehoznék egy osztályt C#-ban, és a függvényen belül összerakott stringeket egy static változóban tárolnám...nem erre való! persze van amikor direkt azért rakja össze az ember, mert onnan akarja felhasználni, de felesleges ha lokálisan akarod használni...és ugye még egy hiba forrás, mert véletlen olyan üzenetet láthat a játékos ami nem is neki szól!
És ugye ha valaki talál egy ilyen bugos parancsot amit 10000 évente 1x használunk és nem derül ki a bugja, csak ő tud róla akkor ezzel vissza is tud élni...vagy olyan üzeneteket tud olvasni amiket nem kéne, vagy olyan helyre teleportálni ahova nem kéne tudnia...
stb...
ez egy játéknál oké még kisebb gond, de egy komolyabb programnál végzetes hiba lehet...
Én pl olyan helyen dolgozok, ha egy ilyen dolog miatt hiba lenne abból elég nagy botrány lehetne...
Szóval én 1000+1x is átgondolnám miben milyen veszélyt látok...
Emberek vagyunk hibázunk, de nem mind1 milyen árat fizetünk a hibáinkért :)
1-1 ilyen rossz szokás a későbbi pályafutásodra is hatással lehet...amíg sa-mp szerveren bugot okoz az még a legkisebb probléma, de ha esetleg később egy komoly programon dolgozol és egy ilyen bug miatt valaki személyes adata kikerül abból per meg mi egyéb lehet...
Ha annyira nem akarsz mindenhol létrehozni változókat akkor inkább macroval csináld...
pl:
 
#define CREATE_LOCAL_VARS new string[128]; new tmp = 0; // ...

 
és akkor minden CallBack és Function elejére odarakod...
pl:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CREATE_LOCAL_VARS
    // ...
    return 1;
}

300
Segítségkérés / Parancs probléma
« Dátum: 2016. március 02. - 10:42:18 »
if után kell (
tehát:
 

if ...)
// helyett:
if(...)

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal