Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - scripter01

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 69
286
Segítségkérés / Unknown Command!
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 14:46:45 »
Igen sima strcmp-t használok át írtam egy két szöveget és közbe nem tudom miért be írtam a zcmd inc-t és ezt kapom resinél :) de CMD:parancs így ilyen formában nem használok semmit se máshogy

287
Segítségkérés / Unknown Command!
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 14:43:56 »
Igazából nem nem használok, de gondolom akkor az is gond hogy #include zcmd be van írva az inck hez ??

288
Segítségkérés / Unknown Command!
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 14:40:20 »
Resiztem a szervert és minden parancsra unknown commandot kaptam?? Ez miért is van?

289
Segítségkérés / Plugin hiba
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 14:01:53 »
Benn van a gamemodes mappába a policemodv063??
Vagy esetleg a server.cfg-be a gamemodes0 sort nem írtad el??
Még egy ötletem hogy a kis és nagybetû eltérést is nézd meg a server.cfg és a gamemodes mappába!

290
Segítségkérés / Pawno hiba! 2 warning 1 error.
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 14:00:13 »
Most már csak egy baj van ez!
 
C:\\Documents and Settings\\Gomez\\Asztal\\Pöpi dolgai\\Módok@Egyebek\\Falusirp\\gamemodes\\bwrpdream.pwn(33) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)

 
ZyZu:
Ez áll az OnPlayerDisconnect alatt!
 
reporttiltva[playerid] = 1;
    PlayerInfo[playerid][pHelper] = 0;
    PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
    PlayerInfo[playerid][rejtozes] = 0
new plname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname));
gActivePlayers[playerid]--;
numplayers--;
format(stringx, sizeof(stringx),\"(( %s befejezte a játékot. ))\",plname);
SendAdminSegedMessage(COLOR_ADMINSEGED,stringx);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d][Kilépés] %s lelépett a szerverrõl\",y,m,d,h,mi,s,plname);
LoOoG(stringx);
Nevekki(playerid);
Delete3DTextLabel(DutyLabel[playerid]);
Delete3DTextLabel(DutyLabelNev[playerid]);
UpdatePlayerPosition2(playerid);
new az = GetPlayerInterior(playerid);
new ez = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
PlayerInfo[playerid][kelesinti] = az;
PlayerInfo[playerid][kelesvw] = ez;
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
    {
       new wep, ammo;
        GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
    if(wep != 0 && ammo != 0)
    {
        if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
        else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
        else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
        else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
        else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
        else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
        else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
        else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
        else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
        else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
        else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
        else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
        }
}
if(reason == 0)
{
    PlayerInfo[playerid][pCrashed] = 1;
}
OnPlayerUpdate(playerid);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
       /* if(MedicAccepted < 999)
        {
        if(MedicAccepted == playerid)
        {
            MedicAccepted = 999;
            //GameTextForPlayer(i, \"~w~Taxi Caller~n~~r~Left the game\", 5000, 1);
            MedicCallTime = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(i);
        }
        }*/
        if(TaxiAccepted < 999)
        {
        if(TaxiAccepted == playerid)
        {
            TaxiAccepted = 999;
            //GameTextForPlayer(i, \"~w~Taxi Caller~n~~r~Left the game\", 5000, 1);
            TaxiCallTime = 0;
            DisablePlayerCheckpoint(i);
        }
        }
    }
}
/*if(GettingCK[playerid] < 999)
{
    if(IsPlayerConnected(GettingCK[playerid]))
    {
        SendClientMessage(GettingCK[playerid], COLOR_YELLOW, \"Your Character Kill has left the server, try again later.\");
        OnCK[GettingCK[playerid]] = 999;
    }
}*/
if (GetPlayerVehicleID(playerid) == 131) SetVehicleToRespawn(131);
OnPlayerUpdate(playerid);
//----------------------------------------------------------
if(TransportCost[playerid] > 0 && TransportDriver[playerid] < 999)
{
    if(IsPlayerConnected(TransportDriver[playerid]))
{
    new string[64];
    TransportMoney[TransportDriver[playerid]] += TransportCost[playerid];
    TransportTime[TransportDriver[playerid]] = 0;
    TransportCost[TransportDriver[playerid]] = 0;
    format(string, sizeof(string), \"~w~Az utas kiszállt~n~~g~Kerestél %dFt-t\",TransportCost[playerid]);
    GameTextForPlayer(TransportDriver[playerid], string, 5000, 1);
}
}
if(GotHit[playerid] > 0)
{
    if(GetChased[playerid] < 999)
    {
        if(IsPlayerConnected(GetChased[playerid]))
        {
           SendClientMessage(GetChased[playerid], COLOR_YELLOW, \"Your Hit has left the server.\");
            GoChase[GetChased[playerid]] = 999;
   }
    }
}
if(PlayerPaintballing[playerid] != 0)
{
    PaintballPlayers --;
}
if(PlayerKarting[playerid] > 0 && PlayerInKart[playerid] > 0)
{
    KartingPlayers --;
}
if(PlayersChannel[playerid] < 999)
{
IRCInfo[PlayersChannel[playerid]][iPlayers] -= 1;
}
if(HireCar[playerid] != 299)
{
gLastDriver[HireCar[playerid]] = 300;
gCarLock[HireCar[playerid]] = 0;
UnLockCar(HireCar[playerid]);
}
if(GangCar[playerid] != 512)
{
gLastDriver[GangCar[playerid]] = 520;
gCarLock[GangCar[playerid]] = 0;
UnLockCar(GangCar[playerid]);
}
if (gLastCar[playerid] > 0)
{
gLastDriver[gLastCar[playerid]] = 300;
if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] != gLastCar[playerid]-1)
{
   gCarLock[gLastCar[playerid]] = 0;
   UnLockCar(gLastCar[playerid]);
}
}
if(PlayerBoxing[playerid] > 0)
{
    if(Boxer1 == playerid)
    {
        if(IsPlayerConnected(Boxer2))
        {
           PlayerBoxing[boxer2] = 0;
           SetPlayerPos(Boxer2, 765.8433,3.2924,1000.7186);
           SetPlayerInterior(Boxer2, 5);
           PlayerInfo[boxer2][pInt] = 5;
           GameTextForPlayer(Boxer2, \"~r~Match interupted\", 5000, 1);
   }
    }
    else if(Boxer2 == playerid)
    {
        if(IsPlayerConnected(Boxer1))
        {
           PlayerBoxing[boxer1] = 0;
           SetPlayerPos(Boxer1, 765.8433,3.2924,1000.7186);
           SetPlayerInterior(Boxer1, 5);
           PlayerInfo[boxer2][pInt] = 5;
           GameTextForPlayer(Boxer1, \"~r~Match interupted\", 5000, 1);
   }
    }
    //InRing = 0;
        RoundStarted = 0;
Boxer1 = 255;
Boxer2 = 255;
TBoxer = 255;
}
    if(TransportDuty[playerid] == 1)
{
TaxiDrivers -= 1;
}
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 11)
{
    if(JobDuty[playerid] == 1) { Medics -= 1; }
}
else if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
{
    if(JobDuty[playerid] == 1) { Mechanics -= 1; }
}
/*   else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 17)
{
if(JobDuty[playerid] == 1) { PizzaBoys -= 1; }
}
if (PlayerInfo[playerid][pRoadblock] != 0)
{
RemoveRoadblock(playerid);
}*/
//TextDrawHideForPlayer(playerid,lbt);
//TextDrawHideForPlayer(playerid,lbb);
TextDrawHideForPlayer(playerid,dtrp);
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 25. - 14:06:05 )

Megoldottam már!

291
Segítségkérés / Pawno hiba! 2 warning 1 error.
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 13:11:00 »
Sziasztok...
Kaptam ezt a 3 hibát és nem tudom hogyan oldjam meg!
 
/*c:\\Documents and Settings\\Gomez\\Asztal\\Pöpi dolgai\\Módok@Egyebek\\Falusirp\\gamemodes\\bwrpdream.pwn(20) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
c:\\Documents and Settings\\Gomez\\Asztal\\Pöpi dolgai\\Módok@Egyebek\\Falusirp\\gamemodes\\bwrpdream.pwn(4751) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerDisconnect\" should return a value
c:\\Documents and Settings\\Gomez\\Asztal\\Pöpi dolgai\\Módok@Egyebek\\Falusirp\\gamemodes\\bwrpdream.pwn(64615) : warning 203: symbol is never used: \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Válaszokat várom...

292
Általános / Mi legyen Malibuval?
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 11:29:34 »
Rupert, én azt ajánlom neked ne indítsd el!
Hogy miért:? Nézz körbe MAGYAR RP = NONRP! Senki sem olyan mint a régi és egyre többen csak az editekre futkosnak és stb... nincs már az a régi világ dobok 3 üzit lesz 10 játékosom....
:(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. szeptember 25. - 11:31:28 )

Figyelj ott az én szerverem, is Cappsy scripteli jelenleg... és most érzem már bármilyen komolyan is össze hoztam/hoztuk nem lesz értelme... de ezt már akkor is végig csinálom :)

293
Általános / Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Dátum: 2013. szeptember 25. - 11:23:30 »
Ha ezt a leg felsõbb hatalmú akarja akkor sem fog többet Magyar RP lenni, szept 22.én lettem 17 éves 11-12 éves korom óta tolom a SAMP-t én a FantasyRP-n kezdtem... és akkor még meg voltak azok a régi kis jó rp-k bankrob stb... és igaza volt valameik hozzászolónak... 3 parancs: /ma, /do, /try és lehet menni :)

294
Segítségkérés / objekt mozgatás!
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 22:43:40 »
Nah látod ezt egy sima timerrel,lekéréssel, és moveobjectal meg lehet csinálni se perc alatt...

296
Archívum / Sandbox Server - 2015 - FRISSÍTVE
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 09:09:52 »
Sok sikert hozzá.

297
Archívum / Los Santos Roleplay
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 09:08:25 »
Hát, ah tényleg nem Se* Mód akkor sok szerencsét hozzá.

298
Archívum / West RP |LOS SANTOS| ~ Egy új kezdet..
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 08:29:16 »
Hm, fel lesek :)

299
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Real Map Editor Használata.
« Dátum: 2013. szeptember 12. - 08:28:22 »
Szép, kezdõknek a használati utasítás jól fog jönni :)

300
Szép, fel is használom :) Gart

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 69
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal