Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
286
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 22:07:41 »
Még nézelõdök, hátha találok :)
Pedig elvileg így kéne, nagyon sok regisztrációban van ilyen, csak kickkel:
[pawn]if(dialogid == ReGiStEr)
{
     if(response)   
     {
     }
     else
     {
     }
}[/pawn]

287
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 22:04:26 »
Akkor sajnos nem tudom :S

288
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 21:57:18 »
Akkor így:
[pawn]if(dialogid==connectdialog)
{
     if(response)
     {
          DeleteSnow(playerid);
          return 1;
     }
     else
     {
          CreateSnow(playerid);
          return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

289
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 21:44:01 »
Hát én megpróbálnék berakni egy SendClientMessage-t és ha azt mutatja, akkor nem a dialoggal van hiba...

290
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 21:32:51 »
Nem tudtam tesztelni, mert laptopról írok, remélem jó :D
[pawn]if(response)
{
     if(dialogid==connectdialog)
     {
          DeleteSnow(playerid);
          return 1;
      }
}
else
{
     {
           CreateSnow(playerid);
           return 1;
     }
     return 0;
}[/pawn]

291
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 21:21:01 »
Igen, de lehet mondjuk DIALOG_SNOW , ha definiálod

292
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 21:13:47 »
skyline\" post=\"198320\" timestamp=\"1322942364\"]
köszi! meg nézem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 03. - 21:04:58 )

switch(dialogid)

 
a dialogid hejére be írjam itt a dialog idjét?
szerk: nem mûködik :(
 
[/quote]
[pawn]switch(dialogid)[/pawn]
helyett
[pawn]if(dialogid==DIALOG_ID)[/pawn]

293
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 03. - 21:12:06 »
Igen, szerintem ez az :)
[pawn]#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
    kapu = CreateObject(OBJECT ID, KOORDINÁTA); //zárva
               return 0;
 }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
 {
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0)
{
     PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
     {
           MoveObject(kapu,KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
           return 1;
     }
     else
     {
            SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
     }
 }
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
     PlayerInfo[playerid][pLeader] == 16
     {
           MoveObject(kapu, KOORDINÁTA, 2.0); //A 2.0 A nyílás sebessége
           return 1;
     }
     else
     {
            SendClientMessage(playerid, 0x9EC73DAA, \"Ezt nem használhatod!\");
     }[/pawn]
[mod]Máskor használd a [pawn] és [ /pawn] tageket![/mod]

294
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2011. december 03. - 20:58:47 »
Hát szerintem On0ilaogResponse-nál
[pawn]if(response)// They pressed the first button   
{
         switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
        {
    case 1:// Our first dialog
           {
                            //itt az elsõ gomb, hogy mit csináljon
                    }
         }
}
else
{
         switch(dialogid)// Checking what dialog we\'re processing
        {
    case 1:// Our first dialog
           {
                            //itt az második gomb, hogy mit csináljon
                    }
         }
[/pawn]

295
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 03. - 13:17:31 »
Na bocs, tegnap már nem tudtam írni:
Amikor valaki beír egy parancsot, és azt csak leader tudja használni, az mivel van megcsinálva?


Ajánlom, hogyha nem értesz ennyire még a szkripteléssel, elõször próbálkozz dm-el!

296
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 02. - 23:20:28 »
Hát van egyáltalán csapatod? :)  ::|

297
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 02. - 23:16:54 »
Hát hogy az a csapat hogy van, milyen függvényben adtad meg?

298
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 02. - 23:10:20 »
Ha egyet migcsinálok, és abból megnézed, az úgy jó?
De ha gondolod meg is csinálom :)
csak azt írd le, hogy a leadert mivel kérdezem le

299
RP/RPG kérések / Mozgo Object Készités.
« Dátum: 2011. december 02. - 23:05:46 »
Elõször létrehozol egy változót:
[pawn]new kapu;[/pawn]
Van ugye, hogy
[pawn]CreateObject(...)[/pawn]
és ez elé kéne egy olyan, hogy pl: kapu így:
[pawn]kapu = CreateObject(KOORDINÁTÁK)[/pawn]
így már tudjuk, hogy az az a kapu...
aztán parancsnál:
[pawn]MoveObject(kapu, KOORDINÁTÁK);[/pawn]
És ha azt akarjuk, hogy csak leader tudja használni, akkor lekérdezed, hogy leader-e, pl ha gTeammal csináltad:
[pawn]if(leader[playerid] == 1)[/pawn]
és utána rakod, hogy mozogjon
remélem érthetõ voltam :)

300
Segítségkérés / Bomba
« Dátum: 2011. december 01. - 19:34:02 »
Hát akkor ha beírod, akkor oda lerakja, ahol vagy és utána ha máshol megint beírod, akkor oda is lerakja és elvileg mind a két helyen lehet robbantani egyszerre...

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal