Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 286
Segítségkérés / Fájlkezelõ vs MySQL« Dátum: 2013. június 29. - 20:48:03 »
Hát én ezt nem értem ha házi a szerver és a házi szerveren van mysql adatbázis kezelés már mi az isten faszáért lenne lassú? Mint az állítjátok páran.
Áruljátok már el nekem hogy localhost-os kapcsolaton keresztül már miért is lenne lassú? 287
Segítségkérés / Miért nem hoz létre sor? (MySQL)« Dátum: 2013. június 29. - 08:00:56 »VALUES (\'%s\', %d, \'teszt\',100,0,0,10) Amúgy olvasd a server_log.txt fájlt valószínûleg találsz benne hiba üzeneteket, vagy a mysql_log.txt fájlt, mindkettõt a samp-server.exe mappájában találod. 288
Segítségkérés / - Ismeretlen nevû hiba! -« Dátum: 2013. június 28. - 18:51:54 »
Az OnGameModeInit alatt gondolom minden játékosnak létrehozol egy textdrawot for ciklussal?
Lehet nem képes frissíteni a TextDrawSetString az üzenetet, régebbi samp verzióknál is volt ilyen hiba lehet ez kicsit javult mostanra de mégsem tökéletesen. Próbaként rejtsd el a textdrawot, változtasd meg a tartalmát, majd jelenítsd meg. Kódként: TalkTexts[playerid] ++; Edit: Használj CreatePlayerTextDraw-ot, és nem kell minden egyes játékosnak létrehozni OnGameModeInit alatt hanem pl.: csak az online játékosoknak csatlakozáskor. 289
Segítségkérés / VehicleID-t nem ismeri fel...« Dátum: 2013. június 28. - 15:50:47 »if(vehid == kamion1 || vehid == kamion2 || vehid == kamion3 || vehid == kamion4 || vehid == kamion5 || vehid == kamion6) 290
Segítségkérés / Parancsok DM-ben« Dátum: 2013. június 27. - 22:16:15 »
Tudsz kivételeket hozzá tenni, de akkor a fenti megoldás nem megfelelõ számodra, kivételekhez elengedhetetlen hogy ne írd be minden parancshoz amelyiket nem szeretnéd hogy használhatóak legyenek DM-ben.
Vagy egyszerûen megoldod OnPlayerCommandReceived alatt sima strcmp-s parancsokkal a dm-ben használatosakat a tiltás elõtt. 291
Beszélgetés / Mi az "álmod"?« Dátum: 2013. június 26. - 20:03:43 »
Négyes találat az ötös lottón.
292
Segítségkérés / Nem müködnek a parancs részei .« Dátum: 2013. június 25. - 19:16:00 »
Mert a params változó ezeket az adatokat tárolja, most példaként, a beírt parancs:
/set world Kojak 23 Ebbõl a pirossal jelölt részt, tárolja a params változó. Ezt áthelyezed sscanf segítségével az acmd változóba, majd strcmp segítségével próbálod összehasonlítani: if( !strcmp( \"world Kojak 23\", \"world\", true ) ) ^^ || Ez az acmd tartalma. Így már látod miért nem mûködik. 293
Segítségkérés / Object láthatóságának távolsága« Dátum: 2013. június 25. - 12:38:27 »Idézetet írta: cosmos date=1372066801\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38830\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic igen már láttam, utána is írtam, de akkor warningot dob 295
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törlendõ« Dátum: 2013. június 23. - 17:21:01 »Idézetet írta: Sramm date=1371999098\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"44770\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Valóban, csakhogy ha Sajtoscsokiskának kisebb az id-je vele fog elõször visszatérni és nem sajtoscsokissal, akik keresünk.Így van mivel a for ciklus 0 tól indul el tehát a legkisebb id-vel rendelkezõ játékost ellenõrzi és ahol egyezést talál azzal tér vissza, erre már sokan próbáltak megoldást találni de az újabb sscanf pluginban már van olyan visszatérési értéke a sscanf-nek ami jelzi hogy több esetleges találat is létezik. 0) Y_Less 296
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törlendõ« Dátum: 2013. június 23. - 13:15:00 »
Jó hát én azoknak írtam akik szeretnék használni hogy ne tegyék, mivel a kód hibás bármennyire is bizonygatod hogy nálad jó, én elfogadom hogy neked jó de másokat nem kell megtéveszteni.
Amúgy Sramm által posztolt verzió meg praktikusabb és egyszerûbb azt javaslom bárkinek. A kód a céljára megfelelõen lett tesztelve, az átírások debug információk megjelenítésére kerültek bele melyek a (hibás) mûködést bizonyítják, annak eredeti mûködését nem befolyásolják, viszont sokkal egyszerûbben lehet elvégezni a tesztelést mintsem 20 npc-t felküldeni a szerverre és az alapján tesztelni. A végeredményen nem javítana, a tökéletes mûködés bizonyítása már ezek után a te feladatot. 297
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / törlendõ« Dátum: 2013. június 23. - 12:21:34 »
Értem, hát elkezdtem tesztelni igaz kivettem a GetPlayerName eljárást de így érdekes módon az strcmp már hamis eredményt adott vissza abban az esetben ha üres karakterlánccal lett összehasonlítva, szóval el se jutottam az strfind részhez:
#include <a_samp> strcmp elõtt: <-> Val = 0 298
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[STOCK] GetPlayerID« Dátum: 2013. június 23. - 11:20:43 »
Játékos adat lekérdezésénél minden esetben for ciklusban alkalmazni kellene az IsPlayerConnected eljárást mivel ez egy elég egyszerû adatot tartalmazó eljárás, emiatt sokkal gyorsabban lefut mint a GetPlayerName funkció.
Az strfind meg -1-el tér vissza ha nem talál egyezést emiatt kicsit eltér a használata a többi funkciótól pl.: strcmp-tõl. Míg az strcmp-nél alkalmazható a tagadás jele a függvény elõtt addig az strfind-él már rossz eredményhez vezethet. if(strcmp(cmdtext, \"/sayhello\", true) == 0) Mint látod a kettõ függvénynél a visszatérési értéket másra vizsgáljuk. Az strfind vissza adja az azonosság kezdetének pozícióját, tehát ha nulla értéket ad vissza az már azt jelenti hogy a legelsõ karaktertõl már egyezik a keresett kifejezés. strfind(\"Are you in here?\", \"Are\", true)[/quote] 299
Segítségkérés / Ban Offline ként.« Dátum: 2013. június 23. - 10:53:17 »
Megkeresed a regisztrációs adatait és kitiltod, nem tudom mi olyan nehéz azon.
Tudod a játékos nevét az alapján megkeresed, ha meg IP alapján szeretnéd tiltani a server_log.txt fájl is tartalmazza (meg általában minden normálisabb regisztrációs rendszer) ki melyikkel lépett fel. Bemásolod a samp.ban fájlba az IP-t majd újra betöltöd a futó samp szerveren /rcon reloadbans, vagy újraindítod a szervert, kész. 300
Segítségkérés / enum« Dátum: 2013. június 22. - 21:28:48 »#include <a_samp> |