Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - .random.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
286
Archívum / Nevada State RPG
« Dátum: 2014. augusztus 26. - 21:09:40 »
Rengeteg manapság az RP (ill. az RPG név alatt futó TDM) szerver, ezért elég nehéz kiemelkedni a sok szerver közül.. Hajrá! Sok sikert. Remélem sikerül ;)

287
SA-MP: Szerverfejlesztés / FallOut Minigame v1.0
« Dátum: 2014. augusztus 25. - 11:43:30 »
Szép munka köszi, hogy megosztottad!  :thumbsup:

288
Segítségkérés / God parancs es ha a player nem ul a jamruben
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 14:46:55 »

CMD:god(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Jármûben nem használhatod!\");
if(god[playerid] == 0)
{
SetPlayerHealth(playerid,99999.0);
god[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,sarga,\"GOD-modba léptél.\");
}
else
{
SetPlayerHealth(playerid,100.0);
god[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,sarga,\"Kiléptél GOD-modból.\");
}
return 1;
}

289
Segítségkérés / Autovásárlásnál bug és egy zene bug
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 12:16:26 »
Szerintem az elsõ probléma az DialogID keveredés, ugyanaz az DialogID -je a jármûvásárlásnak és a belépésnek.

Változtasd meg valamelyiket. A zenét viszont nem értem, hogy miért nem játssza le..   :hmmm:

290
Archívum / FBS RPG V2.0 Angel Pine RIP!
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 12:08:12 »
Ma megnyitjátok a szervert? :)

291
Ezzel hogy álltok? Lessz szerver?  :noexpression:

292
RP/RPG kérések / Login/registráció
« Dátum: 2014. augusztus 24. - 11:49:06 »

293
Segítségkérés / Árvíz
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 22:04:52 »
Maradjunk annyiban, hogy egyszerûen nem megoldható csak Segéd Kliens-el vagy rengeteg munkával.. :D

294
Kérdések, Segítség / Szinkron színészet
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 21:37:11 »
Sok sikert!!  :D Katt!

295
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 21:18:59 »
Nem röhögsz!!  :tease:
\"asztal.md.png\"

296
Archívum / StarLifeRPG
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 20:50:12 »
Ezen az IP -n S**RPG Mód fut ...  :-[

297
Archívum / American Villages RolePlay
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 19:01:51 »
Na erre kíváncsi leszek.. :) Lehet 1x 2x majd felnézek  ^-^

Sok sikert srácok!  :thumbsup:

298
Segítségkérés / Filterscript betöltése
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:47:29 »
Ez legyen a FilterScript tartalma..



#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Mappok betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
CreateObject(4079, -2814.48975, -1532.98535, 151.60170,   0.00000, 0.00000, 40.00000);
CreateObject(8483, -2808.47998, -1533.62207, 154.00040,   -1.00000, 0.00000, -1.00000);
CreateObject(7073, -2814.45313, -1520.22961, 166.47070,   0.00000, 0.00000, -55.00000);
CreateObject(6865, -9940.13086, -2955.40601, -4.53410,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3524, -2790.74048, -1535.85547, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 76.00000);
CreateObject(3524, -2788.78931, -1529.46960, 140.06000,   0.00000, 0.00000, 76.00000);
CreateObject(14608, -2803.97827, -1549.50513, 149.91110,   0.00000, 0.00000, 236.00000);
CreateObject(14608, -2801.15845, -1522.51025, 149.91110,   0.00000, 0.00000, 200.00000);
CreateObject(3524, -2784.10913, -1538.55640, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 62.00000);
CreateObject(3524, -2781.68359, -1532.94299, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 53.00000);
CreateObject(3524, -2778.74780, -1542.17114, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2775.26294, -1538.11914, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3524, -2774.52612, -1548.41333, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2770.31689, -1545.45093, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3524, -2771.03906, -1555.35217, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 33.00000);
CreateObject(3524, -2766.33154, -1551.07019, 140.03230,   0.00000, 0.00000, 47.00000);
CreateObject(3528, -2804.04761, -1512.89966, 153.13300,   0.00000, 0.00000, -55.00000);
CreateObject(3528, -2806.53833, -1554.44299, 153.80370,   0.00000, 0.00000, 25.00000);
CreateObject(3471, -2789.98462, -1537.92749, 139.71750,   0.00000, 0.00000, -18.00000);
CreateObject(3471, -2787.54980, -1528.98792, 139.45270,   0.00000, 0.00000, -18.00000);
CreateObject(13667, -2804.72217, -1561.27881, 159.08160,   0.00000, 0.00000, 11.00000);
CreateObject(13667, -2799.24609, -1506.46777, 159.59750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(7392, -2818.07959, -1544.82141, 157.51770,   0.00000, 0.00000, 4.00000);
CreateObject(3033, -2815.72339, -1569.73682, 142.34500,   -0.06000, -0.22000, -5.30000);
CreateObject(3033, -2814.61914, -1569.92847, 142.26160,   0.00000, 0.00000, -7.02000);
CreateObject(791, -2853.95239, -1558.57349, 134.30470,   0.00000, 0.00000, 265.00000);
CreateObject(3525, -2799.72192, -1543.76831, 145.26320,   0.00000, 0.00000, 80.00000);
CreateObject(3525, -2799.25830, -1535.62610, 145.26320,   0.00000, 0.00000, 80.00000);
CreateObject(3461, -2772.64819, -1551.73804, 141.12154,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2768.00073, -1548.40601, 141.12880,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2776.00146, -1544.55286, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2772.47803, -1541.24146, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2781.87476, -1540.10364, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2778.72461, -1534.98279, 140.28400,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2785.20630, -1531.11414, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2787.78320, -1536.26001, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2791.10840, -1528.82568, 140.56059,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3461, -2792.43311, -1534.61829, 139.86060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2867.5234, -1515.8359, 134.3047, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 785, -2796.0625, -1582.7656, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2856.3906, -1542.4922, 134.5391, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 791, -2823.9219, -1564.2734, 139.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18267, -2816.1797, -1524.2813, 139.7656, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18230, -2811.0313, -1523.9141, 140.1250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3709, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3744, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3746, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2618.8594, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2506.8594, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2680.8594, -2493.0781, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2481.5156, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5326, 2661.5156, -2465.1406, 20.1094, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2669.9063, -2447.2891, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2639.5469, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3623, 2660.4766, -2429.2969, 17.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2629.2109, -2419.6875, 12.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1307, 2649.8984, -2419.6875, 12.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2686.7578, -2416.6250, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1315, 2672.5938, -2408.2500, 15.8125, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1306, 2742.2656, -2416.5234, 19.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2534.9531, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2520.5469, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2501.8359, 14.6953, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2486.9609, 14.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3578, 2747.0078, -2480.2422, 13.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2463.8203, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2448.4766, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2425.3516, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2774.7969, -2386.8516, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2771.0703, -2372.4453, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2783.7813, -2410.2109, 14.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3574, 2789.2109, -2377.6250, 15.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1278, 2802.4297, -2556.5234, 26.7031, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2501.8359, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2486.8281, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2486.9609, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2463.8203, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2448.3438, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2448.4766, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2425.3516, 14.6719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2791.9531, -2410.2109, 14.6563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3761, 2797.5156, -2410.0781, 14.6328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2521.4922, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3620, 2814.2656, -2356.5703, 25.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 857.3750, -1381.1641, 13.0469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1365, 861.9844, -1380.4609, 13.6250, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1415, 732.8516, -1332.8984, 12.6875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1439, 732.7266, -1341.7734, 12.6328, 0.25);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 

A server.cfg -be pedig \"filterscripts Objektek\" legyen benne.

\"SendRconCommand(\"loadfs objects\");\" ezt pedig felesleges berakni a GameMode -ba, ha egyszer már betöltöd a server.cfg -be..

299
RP/RPG kérések / Dialogos Regisztráció
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 13:04:28 »
Amit én írtam az másold be a GameMode -ba.

Ha van OnDialogResponse() -már a módban (Valószínûleg van.), akkor


Innentõl

 
if(dialogid == 9951)

 


másold be

 
} }

 
eddig (A \"return 1;\" -t már ne.)

Ha mégse lenne OnDialogResponse(), akkor másold be az egészet.


Ami az 1. spoiler -be írtál az töröld ki a módból.


Amit a 2.-ba azt hagyd benne

 

//TextDrawShowForPlayer(playerid,lbt);
                        //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbb);
                        TextDrawShowForPlayer(playerid,dtrp);
                        gOoc[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1;
                        SetPlayerInterior(playerid, 0);
                        PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
                        SetPlayerPos(playerid, -254.8342,2603.1379,62.8582);
                        SetPlayerFacingAngle(playerid, 180);
                        TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                        RegistrationStep[playerid] = 1;
                        ClearChatbox(playerid, 10);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"{20ff00}Üdvözlünk a szerveren!{20ff00} Kérlek, válaszolj a kérdésekre!\");
                        ShowPlayerDialog(playerid, 9951, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed?!\",\"Fiú\\nLány\", \"OK\", \"mégse\");

 
Ezt a részt hagyd ott a másikat töröld.

300
RP/RPG kérések / Dialogos Regisztráció
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 12:50:47 »
Amit írtál abból nem sok mindent lehet kiolvasni...

De erre jutottam (Nem teszteltem, mivel nincsenek meg a változók)




public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 9951)
{
if(listitem == 0)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,fiú vagy.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 9952, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\",\"18\\n19\\n20\\n21\\n22\\n23\\n24\\n25\\n26\\n27\\n28\\n29\\n30\\n31\\n32\\n33\\n34\\n35\\n36\\n37\\n38\\n39\\n40\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
new maleskin;
maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
RegistrationStep[playerid] = 2;
}
if(listitem == 1)
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Oké,lány vagy.\");
ShowPlayerDialog(playerid, 9952, DIALOG_STYLE_LIST, \"Korod?\",\"18\\n19\\n20\\n21\\n22\\n23\\n24\\n25\\n26\\n27\\n28\\n29\\n30\\n31\\n32\\n33\\n34\\n35\\n36\\n37\\n38\\n39\\n40\", \"Elkezd\", \"Mégse\");
new femaleskin;
femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
RegistrationStep[playerid] = 2;
} }
return 1;
}

 

Így? Ill. a kornak a beírását inkább csináld inputtext -el, azzal 1000x könynebb.

Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal