Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20
271
Szkript kérések / Teleport
« Dátum: 2013. április 08. - 15:39:44 »
//OnGameMode alá
Create3DTextLabel(\"/tele [Hova?]\", szín, x, y, z, látható távolság(méter), vw(virtualworld), 0= ha objecten átlátszódjon /1= ha objecten ne látszodjon át);
//mód végére akár
CMD:tele(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z))//3= sugár méret (méter), x koordináta, y koordináta, z koordináta
{
    if(isnull(params))
    {
        SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
        SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");
        SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");
        SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
        return 1;
    }
    if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true))
    {
        GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
        SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
        }else{
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
    }
    if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true))
    {
        GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
        SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
        }else{
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
    }
    if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true))
    {
        GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
        SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
        }else{
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
    }
    }
    return 1;
}

 
Fontos az xyz a labelnél és a rangofpointnál is ugyan azok legyenek, mert különben nem ott lesznek!!

272
Segítségkérés / Time
« Dátum: 2013. április 07. - 19:14:08 »
Hello!
Én még régebben így írtam meg.
Alakítsad át ahogyan akarod :)
 

//valahova mód elejére
new Text:Time[MAX_PLAYERS], Text:Date[MAX_PLAYERS];
        //ez az OnPlayerConnect alá
        Date[playerid] = TextDrawCreate(2.000000,438.000000,\"--\");
TextDrawFont(Date[playerid],1);
TextDrawColor(Date[playerid],0xFFFF00AA);
TextDrawLetterSize(Date[playerid],0.35,1.000000);
TextDrawSetOutline(Date[playerid],1);
TextDrawSetShadow(Date[playerid],1);
TextDrawSetProportional(Date[playerid],1);
TextDrawBackgroundColor(Date[playerid],0x000000ff);
Time[playerid] = TextDrawCreate(100.000000,438.000000,\"--\");
TextDrawFont(Time[playerid],1);
TextDrawColor(Time[playerid],0xFFFF00AA);
TextDrawLetterSize(Time[playerid],0.35,1.000000);
TextDrawSetOutline(Time[playerid],1);
TextDrawSetShadow(Time[playerid],1);
TextDrawSetProportional(Time[playerid],1);
TextDrawBackgroundColor(Time[playerid],0x000000ff);
        SetTimerEx(\"settime\", 1000, true, \"i\", playerid);
//OnPlayerDisconnect alá
TextDrawHideForPlayer(playerid, Time[playerid]), TextDrawHideForPlayer(playerid, Date[playerid]);
//OnPlayerSpawn alá
TextDrawShowForPlayer(playerid, Time[playerid]), TextDrawShowForPlayer(playerid, Date[playerid]);
//új public
forward settime(playerid);
public settime(playerid)
{
new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds;
getdate(day, month, year), gettime(hours, minutes, seconds);
format(string, sizeof string, \"Idõ:%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year);
TextDrawSetString(Date[playerid], string);
format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds);
TextDrawSetString(Time[playerid], string);
}

273
Szkript kérések / Teleport
« Dátum: 2013. április 07. - 19:01:31 »
Ezt most nem értem, lehet rossz a felfogásom...
Azt akarod egy bizonyos helyre mész és ott írhassa be ezeket a parancsokat, de ezt onnan tudja hogyha oda áll hogy 3dtextlabelben ott legyen ? Vagy próbáld meg egy kicsit érthetõbben...

274
Szkript kérések / Teleport
« Dátum: 2013. április 07. - 15:37:07 »
Hello!
Remélem így gondoltad :)
 

CMD:sfrepter(playerid,params[])//parancs lehet bármi
{
GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
return 1;
}

 
De a legegyszerûbb, ha nem 800 teleportálást készítesz külön-külön :) (csak egy tipp)
+Módosítás
 

CMD:tele(playerid,params[])
{
if(isnull(params))
{
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\");
SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\");
SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\");
return 1;
}
if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true))
{
      GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true))
{
                GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
        if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true))
{
                GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja
SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...):)
}else{
SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z);
}
return 1;
}

 
Értelmezzük is!
ha beírod /tele kiírja, hogy /tele [hova?] és a többi ami alatta van.
|| = vagy-vagy tehát /tele 1 vagy /tele LS
és ha még nem értenél belõle valamit bátran szóljál :)

275
Szkript kérések / Fegyverviselés bug!
« Dátum: 2013. április 07. - 14:47:40 »
Hello!
Van egy egyedileg beállított fegyver viselésem, nem szeretném feltenni, fõleg mert beállított....
Az a bajom vele, hogy a sniper és rifle nem jelennek meg a hátán... Csak ez a 2õ nem akar megjelenni.... :wall:
Valaki ötlet?

276
Szkript kérések / Gang system
« Dátum: 2013. április 07. - 14:36:00 »
Hello!
Ez nagyon nagy munkának tûnik, mert ha valaki megcsinálná is, ehhez alapból login/register rendszer kell csinálni, hogy lementse a játékos adatait, aztán még ezt is kimentegesse... Nem hiszem, hogy ezt megcsinálná valaki, max linkelnek valami hasonlót :)

277
Segítségkérés / Fuvar hiba
« Dátum: 2013. április 07. - 13:19:14 »
Lehet nincs timer, amivel elvégezhetné, de nem biztos...

278
Segítségkérés / NPC-nek fegyver
« Dátum: 2013. április 07. - 13:05:22 »
Köszönöm segítségeteket :)
A fegyver gond még bugos, de már van neki legalább :)
Zárom a témát!

279
Segítségkérés / Zombi hulla és ember hulla bug!!
« Dátum: 2013. április 07. - 00:21:23 »
Köszi!
Erre nem is gondoltam :)
Meglátom mire megyek. :rolleyes:

280
Segítségkérés / Jármû lehívás
« Dátum: 2013. április 06. - 23:18:33 »
Hello!
Írtam egyet ha ez megfelel:
 

CMD:jarmu(playerid, params[])
{
        new jarmuid,szin1,szin2;
        if (!sscanf(params,\"iii\",jarmuid, szin1,szin2))
        {
                  new Float:x, Float:y, Float:z;
                  GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
                  AddStaticVehicle(aVehicleNames, x+2,y,z,0,szin1, szin2);
        }
        else SendClientMessage(playerid, -1, \"/car <ID><Szín1><Szín2>\");
        return 1;
}

 
Remélem ez is jó lesz :)

281
RP/RPG kérések / Fekvõrendõr.
« Dátum: 2013. április 06. - 22:50:01 »
Hello!
Próbáld így!
 

new fekvorendor1;
fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);
#define HOLDING(%0) \\
       ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(HOLDING(KEY_FORWARD))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr
        {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
             {
                //kocsival mik történjenek
                new Float:elet;
                GetVehicleHealth(vehicleid,elet);
                SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 200);// -200 a kocsi életébõl
                ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);//animbaesés
                TogglePlayerControllable(playerid,0);//lefagyassza
             RemovePlayerFromVehicle(playerid);//kiteszi a kocsiból
                if(GetVehicleHealth(vehicleid,elet-200)//kocsi élet 200et sebzõdött
      {
          GameTextForPlayer(playerid,\"Bukkantál!\", 1000, 1);
      }
      //emberrel mik történjenek
             SetPlayerHealth(playerid,-50);
                return 1;
             }
        }
    }
    return 1;
}

 
Elõnézetben látni, kicsit eltolja sorokat valamiért, majd rendezzed.
Remélem így jó lesz :)
-lefagyassza
-(-200hp) kocsiból
-(-50hp) playerbõl
-kidobja kocsiból
-kiírja mi történt
-animba teszi a playert
remélem ezek elegendõ szempontok

282
Segítségkérés / Zombi hulla és ember hulla bug!!
« Dátum: 2013. április 06. - 22:20:20 »
Hello!
Az a bajom ezzel, hogy nem tom hogy rendezzem, hogy ne bugoljon....
Sok féle képpen próbáltam de mindig valami bug beütött...
 
if(gTeam[playerid] == Team_Ember)
    {
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);
gTeam[playerid] = Team_Zombi;
Zombiscore +=  1;
        if(gTeam[killerid] == Team_Zombi)
{
    GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
   hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);
   gTeam[playerid] = Team_Zombi;
   Zombiscore +=  1;
}
if(gTeam[killerid] == Team_Ember)
{
    GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
   hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);
   gTeam[playerid] = Team_Zombi;
   Zombiscore +=  1;
}
    }
    if(gTeam[playerid] == Team_Zombi)
{
    new RandomHus = random(2);
switch (RandomHus)
{
    case 0:
   {
      //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
      GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
      hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806
   }
    case 1:
   {
      //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
      GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
      hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806;
   }
}
gTeam[playerid] = Team_Zombi;
Emberscore +=  1;
    if(gTeam[killerid] == Team_Ember)
{
    //new RandomHus = random(2);
   switch (RandomHus)
   {
       case 0:
      {
         //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
         GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
         hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806
      }
       case 1:
      {
         //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
         GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
         hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806;
      }
   }
   gTeam[playerid] = Team_Ember;
   Emberscore +=  1;
}
if(gTeam[killerid] == Team_Zombi)
{
    //new RandomHus = random(2);
   switch (RandomHus)
   {
       case 0:
      {
         //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
         GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
         hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806
      }
       case 1:
      {
         //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
         GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
         hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8);//2804,2806;
      }
   }
   gTeam[playerid] = Team_Zombi;
   Emberscore +=  1;
}
}

 
Ez a kicsike kavarodik sajnos, mert sok függvénynek kell teljesülnie... :wag:
4 szempontnak kéne bug mentesen mûködnie:
1. Ember -> Zombit õl (zombi hulla,emberscore+1,ember legyen)
2. Zombi -> Embert õl (ember hulla,zombiscore+1,zombi legyen)
3.Ember meghal simán[nincs killer id tehát] (ember hulla,zombiscore+1,zombi legyen)
4.Zombi =||=                                                (zombi hulla,emberscore+1,zombi marad)
Valamiért a rendszer kavarodik()ezt nem kell olvasni, csak ha szempontot nézel miért is nem...
Nos ha simán hal meg akár zombi akár ember azt ugye jól csinálja mondjuk, de ha killer id is van akkor az elöbbit amit írtam és azt is számolja else függvény javítható, de a többi akkor bebugol ezesetben, ilyen logikai bombákkal lõ vissza mindig ha javítani akarom...
Remélem érthetõ volt a problémám  :wall:

283
Segítségkérés / figyelmeztetés
« Dátum: 2013. április 06. - 22:06:39 »
Hello!
Próbáltam értelmezni, de ha nem így gondoltad kicsit elmondod pontosabban, akkor kijavítom.
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        if(PlayerInfo[pInfo][pFigyelmeztetes] <3)//leelenõrzi 3 figyelmeztetésnél kevesebb van e
        {
                if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//leellenõrzi vezetõ vagy e
                {
                        SendClientMessage(playerid,szín,\"/engine a motor beindításához!\");
                }
        }
return 1;
}

284
Szkript kérések / vkey
« Dátum: 2013. április 06. - 21:20:08 »
Hello!
Bocs hogy beleszólok, de hibás a script amit írtál neki Live.
 

            if(PRESSED(KEY_HORN)) {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
                            new Float:x, y, z; car = GetPlayerVehicleID(playerid);
                            GetVehiclePos(car, x, y, z);
                            SetVehicleVelocity(car, x, y, z+5);
                    }
            }
 
[/quote]
Az y és z koordinátánál lehagytad a floatot.
Ugyanis warrningos lesz, ha kihagyja.
Helyesen:

if(PRESSED(KEY_HORN)) {
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
                            new Float:x, Float:y, Float:z; car = GetPlayerVehicleID(playerid);
                            GetVehiclePos(car, x, y, z);
                            SetVehicleVelocity(car, x, y, z+5);
                    }
            }

 
De szólj ha rosszul tudom.
Köszönöm figyelmedet!(javítottam)

285
Segítségkérés / Inti bugg
« Dátum: 2013. április 06. - 20:57:48 »
Hello!
Az objectel semmi gond, de viszont vannak olyan hibák, amik ilyen problémákkal járnak.
Nem mindegy, hogy createobject vagy createdynamicobject.
CreateDynamicObject ( modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0 );
Az értékeket állítsad át nyugodtan ahogy az objected van. Ha az int 5 re állítod majd, és nem jó javaslom CreateObjectel csináld.
Ez csak akkor ha lemaradt volna scriptbõl:
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal