Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kos
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20
271
« Dátum: 2013. április 08. - 15:39:44 »
//OnGameMode alá Create3DTextLabel(\"/tele [Hova?]\", szín, x, y, z, látható távolság(méter), vw(virtualworld), 0= ha objecten átlátszódjon /1= ha objecten ne látszodjon át); //mód végére akár CMD:tele(playerid,params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,x,y,z))//3= sugár méret (méter), x koordináta, y koordináta, z koordináta { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\"); SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); return 1; } if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } } return 1; } Fontos az xyz a labelnél és a rangofpointnál is ugyan azok legyenek, mert különben nem ott lesznek!!
272
« Dátum: 2013. április 07. - 19:14:08 »
Hello! Én még régebben így írtam meg. Alakítsad át ahogyan akarod //valahova mód elejére new Text:Time[MAX_PLAYERS], Text:Date[MAX_PLAYERS]; //ez az OnPlayerConnect alá Date[playerid] = TextDrawCreate(2.000000,438.000000,\"--\"); TextDrawFont(Date[playerid],1); TextDrawColor(Date[playerid],0xFFFF00AA); TextDrawLetterSize(Date[playerid],0.35,1.000000); TextDrawSetOutline(Date[playerid],1); TextDrawSetShadow(Date[playerid],1); TextDrawSetProportional(Date[playerid],1); TextDrawBackgroundColor(Date[playerid],0x000000ff); Time[playerid] = TextDrawCreate(100.000000,438.000000,\"--\"); TextDrawFont(Time[playerid],1); TextDrawColor(Time[playerid],0xFFFF00AA); TextDrawLetterSize(Time[playerid],0.35,1.000000); TextDrawSetOutline(Time[playerid],1); TextDrawSetShadow(Time[playerid],1); TextDrawSetProportional(Time[playerid],1); TextDrawBackgroundColor(Time[playerid],0x000000ff); SetTimerEx(\"settime\", 1000, true, \"i\", playerid); //OnPlayerDisconnect alá TextDrawHideForPlayer(playerid, Time[playerid]), TextDrawHideForPlayer(playerid, Date[playerid]); //OnPlayerSpawn alá TextDrawShowForPlayer(playerid, Time[playerid]), TextDrawShowForPlayer(playerid, Date[playerid]); //új public forward settime(playerid); public settime(playerid) { new string[256],year,month,day,hours,minutes,seconds; getdate(day, month, year), gettime(hours, minutes, seconds); format(string, sizeof string, \"Idõ:%d/%s%d/%s%d\", day, ((month < 10) ? (\"0\") : (\"\")), month, (year < 10) ? (\"0\") : (\"\"), year); TextDrawSetString(Date[playerid], string); format(string, sizeof string, \"%s%d:%s%d:%s%d\", (hours < 10) ? (\"0\") : (\"\"), hours, (minutes < 10) ? (\"0\") : (\"\"), minutes, (seconds < 10) ? (\"0\") : (\"\"), seconds); TextDrawSetString(Time[playerid], string); }
273
« Dátum: 2013. április 07. - 19:01:31 »
Ezt most nem értem, lehet rossz a felfogásom... Azt akarod egy bizonyos helyre mész és ott írhassa be ezeket a parancsokat, de ezt onnan tudja hogyha oda áll hogy 3dtextlabelben ott legyen ? Vagy próbáld meg egy kicsit érthetõbben...
274
« Dátum: 2013. április 07. - 15:37:07 »
Hello! Remélem így gondoltad CMD:sfrepter(playerid,params[])//parancs lehet bármi { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } return 1; }
De a legegyszerûbb, ha nem 800 teleportálást készítesz külön-külön (csak egy tipp) +Módosítás CMD:tele(playerid,params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"/tele [Hova?]\"); SendClientMessage(playerid, FEHER,\"LS [1] | SF [2] LV [3]\"); SendClientMessage(playerid, FEKETE,\"========================================================================================\"); return 1; } if(!strcmp(params, \"1\", true) || !strcmp(params, \"LS\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LS Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LS Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"2\", true) || !strcmp(params, \"SF\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek SF Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál SF Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } if(!strcmp(params, \"3\", true) || !strcmp(params, \"LV\", true)) { GameTextForPlayer(playerid,\"Üdvözöllek LV Repterén\", 6000, 6);//6000=6ms 6=Kiírás módja SendClientMessage(playerid, -1, \"Elteleportáltál LV Reptérre\");//a szín -1= fehérrel(változtasad meg nyugodtan) kiírja annak aki beírta, hogy elteleportált oda if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ SetPlayerPos(playerid,x,y,z);// x,y,z mind a kettõnél ahova el szeretnél teleportálni (koordinátákat írd be oda majd helyükre...) }else{ SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x,y,z); } return 1; }
Értelmezzük is! ha beírod /tele kiírja, hogy /tele [hova?] és a többi ami alatta van. || = vagy-vagy tehát /tele 1 vagy /tele LS és ha még nem értenél belõle valamit bátran szóljál
275
« Dátum: 2013. április 07. - 14:47:40 »
Hello! Van egy egyedileg beállított fegyver viselésem, nem szeretném feltenni, fõleg mert beállított.... Az a bajom vele, hogy a sniper és rifle nem jelennek meg a hátán... Csak ez a 2õ nem akar megjelenni.... :wall: Valaki ötlet?
276
« Dátum: 2013. április 07. - 14:36:00 »
Hello! Ez nagyon nagy munkának tûnik, mert ha valaki megcsinálná is, ehhez alapból login/register rendszer kell csinálni, hogy lementse a játékos adatait, aztán még ezt is kimentegesse... Nem hiszem, hogy ezt megcsinálná valaki, max linkelnek valami hasonlót
277
« Dátum: 2013. április 07. - 13:19:14 »
Lehet nincs timer, amivel elvégezhetné, de nem biztos...
278
« Dátum: 2013. április 07. - 13:05:22 »
Köszönöm segítségeteket A fegyver gond még bugos, de már van neki legalább Zárom a témát!
279
« Dátum: 2013. április 07. - 00:21:23 »
Köszi! Erre nem is gondoltam Meglátom mire megyek. :rolleyes:
280
« Dátum: 2013. április 06. - 23:18:33 »
Hello! Írtam egyet ha ez megfelel: CMD:jarmu(playerid, params[]) { new jarmuid,szin1,szin2; if (!sscanf(params,\"iii\",jarmuid, szin1,szin2)) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x,y,z); AddStaticVehicle(aVehicleNames, x+2,y,z,0,szin1, szin2); } else SendClientMessage(playerid, -1, \"/car <ID><Szín1><Szín2>\"); return 1; } Remélem ez is jó lesz
281
« Dátum: 2013. április 06. - 22:50:01 »
Hello! Próbáld így! new fekvorendor1; fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ); #define HOLDING(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0)) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(HOLDING(KEY_FORWARD)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { //kocsival mik történjenek new Float:elet; GetVehicleHealth(vehicleid,elet); SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 200);// -200 a kocsi életébõl ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);//animbaesés TogglePlayerControllable(playerid,0);//lefagyassza RemovePlayerFromVehicle(playerid);//kiteszi a kocsiból if(GetVehicleHealth(vehicleid,elet-200)//kocsi élet 200et sebzõdött { GameTextForPlayer(playerid,\"Bukkantál!\", 1000, 1); } //emberrel mik történjenek SetPlayerHealth(playerid,-50); return 1; } } } return 1; }
Elõnézetben látni, kicsit eltolja sorokat valamiért, majd rendezzed. Remélem így jó lesz -lefagyassza -(-200hp) kocsiból -(-50hp) playerbõl -kidobja kocsiból -kiírja mi történt -animba teszi a playert remélem ezek elegendõ szempontok
282
« Dátum: 2013. április 06. - 22:20:20 »
Hello! Az a bajom ezzel, hogy nem tom hogy rendezzem, hogy ne bugoljon.... Sok féle képpen próbáltam de mindig valami bug beütött... if(gTeam[playerid] == Team_Ember) { GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.; gTeam[playerid] = Team_Zombi; Zombiscore += 1; if(gTeam[killerid] == Team_Zombi) { GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.; gTeam[playerid] = Team_Zombi; Zombiscore += 1; } if(gTeam[killerid] == Team_Ember) { GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject[playerid] = CreatePickup(2907, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.; gTeam[playerid] = Team_Zombi; Zombiscore += 1; } } if(gTeam[playerid] == Team_Zombi) { new RandomHus = random(2); switch (RandomHus) { case 0: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806 } case 1: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806; } } gTeam[playerid] = Team_Zombi; Emberscore += 1; if(gTeam[killerid] == Team_Ember) { //new RandomHus = random(2); switch (RandomHus) { case 0: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806 } case 1: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806; } } gTeam[playerid] = Team_Ember; Emberscore += 1; } if(gTeam[killerid] == Team_Zombi) { //new RandomHus = random(2); switch (RandomHus) { case 0: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject1[playerid] = CreatePickup(2804, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806 } case 1: { //DestroyDynamicObject(hObject [playerid]); GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]); hObject2[playerid] = CreatePickup(2806, 1, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.;//2804,2806; } } gTeam[playerid] = Team_Zombi; Emberscore += 1; } } Ez a kicsike kavarodik sajnos, mert sok függvénynek kell teljesülnie... :wag: 4 szempontnak kéne bug mentesen mûködnie: 1. Ember -> Zombit õl (zombi hulla,emberscore+1,ember legyen) 2. Zombi -> Embert õl (ember hulla,zombiscore+1,zombi legyen) 3.Ember meghal simán[nincs killer id tehát] (ember hulla,zombiscore+1,zombi legyen) 4.Zombi =||= (zombi hulla,emberscore+1,zombi marad) Valamiért a rendszer kavarodik()ezt nem kell olvasni, csak ha szempontot nézel miért is nem... Nos ha simán hal meg akár zombi akár ember azt ugye jól csinálja mondjuk, de ha killer id is van akkor az elöbbit amit írtam és azt is számolja else függvény javítható, de a többi akkor bebugol ezesetben, ilyen logikai bombákkal lõ vissza mindig ha javítani akarom... Remélem érthetõ volt a problémám :wall:
283
« Dátum: 2013. április 06. - 22:06:39 »
Hello! Próbáltam értelmezni, de ha nem így gondoltad kicsit elmondod pontosabban, akkor kijavítom. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(PlayerInfo[pInfo][pFigyelmeztetes] <3)//leelenõrzi 3 figyelmeztetésnél kevesebb van e { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//leellenõrzi vezetõ vagy e { SendClientMessage(playerid,szín,\"/engine a motor beindításához!\"); } } return 1; }
284
« Dátum: 2013. április 06. - 21:20:08 »
Hello! Bocs hogy beleszólok, de hibás a script amit írtál neki Live. if(PRESSED(KEY_HORN)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:x, y, z; car = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(car, x, y, z); SetVehicleVelocity(car, x, y, z+5); } } [/quote] Az y és z koordinátánál lehagytad a floatot. Ugyanis warrningos lesz, ha kihagyja. Helyesen:
if(PRESSED(KEY_HORN)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:x, Float:y, Float:z; car = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(car, x, y, z); SetVehicleVelocity(car, x, y, z+5); } }
De szólj ha rosszul tudom. Köszönöm figyelmedet!(javítottam)
285
« Dátum: 2013. április 06. - 20:57:48 »
Hello! Az objectel semmi gond, de viszont vannak olyan hibák, amik ilyen problémákkal járnak. Nem mindegy, hogy createobject vagy createdynamicobject. CreateDynamicObject ( modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0 ); Az értékeket állítsad át nyugodtan ahogy az objected van. Ha az int 5 re állítod majd, és nem jó javaslom CreateObjectel csináld. Ez csak akkor ha lemaradt volna scriptbõl: new Float:cx, Float:cy, Float:cz; GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20
|