Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 271
Szkript kérések / Zsebtolvaj...« Dátum: 2011. december 14. - 17:10:01 »
Hát akkor meg ha beírod, akkor lekérdezi a hozzá legközelebb álló játékost és attól leveszi...
272
Munkaerő keresése / Core RPG scripter éhségben szenved« Dátum: 2011. december 14. - 11:56:54 »
Hát nekem is küldheted, aztán meglátjuk
273
Szkript kérések / Autó színezése« Dátum: 2011. december 14. - 11:54:59 »
Õ hát majd ma délután ha ráérek, megpróbálom, az elsõ második szín id külön legyen?
274
Segítségkérés / Nem jelenik meg az NPC.« Dátum: 2011. december 14. - 11:51:31 »Idézetet írta: dexi date=1323812365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Megcsináltam az NPC-t Kiírja a cmd ablakban hogy Incoming Connection (IP)... Aztán ennyi.. nem mutatja se a playerlist-en stb..Hát talán ha látnánk a szkriptet... ::| 275
Szkript kérések / Zsebtolvaj...« Dátum: 2011. december 13. - 20:28:54 »
Hát én úgy képzelem el, hogy van egy parancs pl: /tolvaj és akkor csinálsz egy timert, ami pl másodpercenként lekéri a játékosok távolságát... Ugyanakkor ezzel az a baj, hogy észreveszi, tehát lehet, hogy kéne egy timer utána, ha sikerült kirabolni valakit, és csak xy mp után veszi el a pénzt...
Remélem, segítettem 276
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?« Dátum: 2011. december 13. - 20:23:59 »Idézetet írta: shadee date=1323766296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14085\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic [pawn]CMD:duty(playerid)Õ hát nem tudom, de nem leaderes munkát kért, és szerintem ahhoz felesleges... 277
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?« Dátum: 2011. december 12. - 20:52:17 »
Bocs nem volt sok idõm, tehát:
elõször létrehozod a munka változóját: new munka[MAX_PLAYERS]; Aztán ha elvállalja: munka[playerid] = 1//ez lehet 0-tól de a 0-át érdemes a munkanélkülinek hagyni... Csinálhatod azt, hogy 1 a munkanélküli, engedéllyel rendelkezõ 0 az engedéllyel nem rendelkezõ stb Aztán lekérdezed a munkánál így: if(munka[playerid] == 1) A cp-s munkát meg így próbáld meg: http://sampforum.hu/index.php?topic=17513.msg194767#msg194767 Bocsánat, ha valamit nem érthetõen írtam xD 278
Szkript kérések / Teleport szkript kérés...« Dátum: 2011. december 12. - 20:41:11 »
Akkor ennyi:
[pawn]if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 2404.8740,-1229.8203,23.8331)) { SetPlayerPos(playerid, 964.106994,-53.205497,1001.124572 ); SendClientMessage(playerid, 0x008000AA, \"Elteleportáltál \"); return 1; } }[/pawn] 279
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..« Dátum: 2011. december 12. - 20:38:36 »
Hát szerintem nem lehet... Ha úgy csinálod, hogy SetVehicleToRespawn és utána visszarakod, akkor is szinte ugyan olyan, mintha nem resizte volna...
280
Szkript kérések / cselekdetek« Dátum: 2011. december 11. - 12:42:42 »
A google fordító a barátod
Egyébként ez úgy van, hogy: [pawn]ApplyAnimation(playerid,\"KÖNYVTÁR NÉV\",\"ANIMÁCIÓ NÉV\",gyorsaság,folyamatos(1)vagy csak 1x(0),1,1,lefagyassza, amíg tart az animáció,idõzítõ(0 legyen ha soha véget nem érõ),1);[/pawn] amikhez nem írtam, azt úgy gondolom, hogy nem fontos tudni, de le van pontosan írva (angolul) a wikipedián... animációk: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations 281
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..« Dátum: 2011. december 11. - 12:36:44 »
Szerintem próbáld meg úgy, hogy SetVehicleToRespawn (http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn) és akkor rakasd vissza a kocsiba...
282
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?« Dátum: 2011. december 08. - 10:39:38 »
Õ hát nem teljesen értem... :S
Leaderes meló legyen, vagy alap? Majd délután leírom teljesen, ha megmondod, hogy melyik legyen 283
Szkript kérések / Bank System« Dátum: 2011. december 07. - 20:08:38 »
Csinálsz egy timert és minden órában hozzáadatsz 100$-t, stb
285
Szkript kérések / Buszos munka kérés« Dátum: 2011. december 05. - 21:06:09 »
Bocs, de most nagyon sok dolgom van, fõleg scriptelés, de leírok egy általam írt melót:
[pawn]#include <a_samp> #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA new munka[MAX_PLAYERS]; new Cp[MAX_PLAYERS]; forward timer_CP1(playerid); forward timer_CP2(playerid); forward timer_CP3(playerid); forward timer_CP4(playerid); forward timer_CP5(playerid); forward timer_CP6(playerid); forward timer_CP7(playerid); forward timer_CP8(playerid); public OnPlayerSpawn(playerid) { munka[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/felmond\", cmdtext, true, 10) == 0) { munka[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Felmondtál, mostmár nincs munkád!\"); return 1; } if (strcmp(\"/elfogadmunka\", cmdtext, true, 10) == 0) { if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1528.3557,1215.5189,10.8125)) { if (munka[playerid]!=1) { munka[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van munkád!\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a kijelölt helyen!\"); } } if (strcmp(\"/munkakezd\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(munka[playerid]==1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elkezdted a munkát!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a cp-be!\"); Cp[playerid] = 1; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0); } else { if(munka[playerid] == 2) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elõször add le a tejet! /tejlead\"); } else { if(munka[playerid] != 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\"); } } } } if (strcmp(\"/tejlead\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(munka[playerid]==2) { if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1524.9487,1222.9210,11.1734)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leadtad a tejet!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kaptál érte 500$-t és 1 pontot!\"); GivePlayerMoney(playerid, 500); SetPlayerScore(playerid, 1); munka[playerid]=1; } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Itt nem adhatod le a tejet!\"); } } else { if(munka[playerid]==1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Még nem fejted meg a teheneket!\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\"); } } } return 0; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(Cp[playerid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP1\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 2) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP2\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 3) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP3\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 4) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP4\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 5) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP5\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 6) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP6\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 7) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP7\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetTimer(\"timer_CP8\", 5000, 0); DisablePlayerCheckpoint(playerid); GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0); return 1; } if(Cp[playerid] == 9) { GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Leadhatod a tejet!\",5000,0); return 1; } return 0; } public timer_CP1(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 2; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0); return 1; } public timer_CP2(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 3; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0); return 1; } public timer_CP3(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 4; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0); return 1; } public timer_CP4(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 5; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0); return 1; } public timer_CP5(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 6; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0); return 1; } public timer_CP6(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 7; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0); return 1; } public timer_CP7(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\"); TogglePlayerControllable(playerid, 1); Cp[playerid] = 8; SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0); return 1; } public timer_CP8(playerid) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Mostmár leadhatod a tejet!!\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); Cp[playerid] = 9; SetPlayerCheckpoint(playerid,1524.9487,1222.9210,11.1734,2.0); munka[playerid]=2; return 1; }[/pawn] Azt, hogy pl 30 mp-re lefagyassza egy timerrel tudod: SetTimer és beállítod a fél percet, elõtte meg [pawn]TogglePlayerControllable(playerid,0);[/pawn] a 0 a fagyasztás az 1 az olvasztás. Ha van valami kérdésed, írj ide, de lehet, hogyha valamikor lesz idõm, akkor megcsinálom A te esetedben még annyi kellhet a munkakezdéshez, hogy: [pawn]if(IsPlayerInVehicle(playerid, jármû id)[/pawn] Remélem segítettem : \ |