Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Bazsi

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
271
Szkript kérések / Zsebtolvaj...
« Dátum: 2011. december 14. - 17:10:01 »
Hát akkor meg ha beírod, akkor lekérdezi a hozzá legközelebb álló játékost és attól leveszi...

272
Munkaerő keresése / Core RPG scripter éhségben szenved
« Dátum: 2011. december 14. - 11:56:54 »
Hát nekem is küldheted, aztán meglátjuk :D

273
Szkript kérések / Autó színezése
« Dátum: 2011. december 14. - 11:54:59 »
Õ hát majd ma délután ha ráérek, megpróbálom, az elsõ második szín id külön legyen? :D

274
Segítségkérés / Nem jelenik meg az NPC.
« Dátum: 2011. december 14. - 11:51:31 »
Idézetet írta: dexi date=1323812365\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megcsináltam az NPC-t Kiírja a cmd ablakban hogy Incoming Connection (IP)... Aztán ennyi.. nem mutatja se a playerlist-en stb..
 
Hát talán ha látnánk a szkriptet...  ::|

275
Szkript kérések / Zsebtolvaj...
« Dátum: 2011. december 13. - 20:28:54 »
Hát én úgy képzelem el, hogy van egy parancs pl: /tolvaj és akkor csinálsz egy timert, ami pl másodpercenként lekéri a játékosok távolságát... Ugyanakkor ezzel az a baj, hogy észreveszi, tehát lehet, hogy kéne egy timer utána, ha sikerült kirabolni valakit, és csak xy mp után veszi el a pénzt...
Remélem, segítettem :D

276
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?
« Dátum: 2011. december 13. - 20:23:59 »
Idézetet írta: shadee date=1323766296\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14085\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]CMD:duty(playerid)
{
if(!munka[playerid]==1)return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem Vagy Rendõr\");
if(duty[playerid]==1)SendClientMessage(playerid,-1,\"Te már szolgálatba vagy\");
duty[playerid]=1;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szolgálatba Léptél!\");
SetPlayerSkin(playerid,280);
return 1;
}
[/pawn]
/duty parancs
ja és csinálj neki 1 változót
[pawn]new duty[MAX_PLAYERS][/pawn]
 
Õ hát nem tudom, de nem leaderes munkát kért, és szerintem ahhoz felesleges...

277
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?
« Dátum: 2011. december 12. - 20:52:17 »
Bocs nem volt sok idõm, tehát:
elõször létrehozod a munka változóját:
 
new munka[MAX_PLAYERS];

 
Aztán ha elvállalja:
 
munka[playerid] = 1//ez lehet 0-tól de a 0-át érdemes a munkanélkülinek hagyni...

 
Csinálhatod azt, hogy 1 a munkanélküli, engedéllyel rendelkezõ 0 az engedéllyel nem rendelkezõ stb
Aztán lekérdezed a munkánál így:
 
if(munka[playerid] == 1)

 
A cp-s munkát meg így próbáld meg: http://sampforum.hu/index.php?topic=17513.msg194767#msg194767
Bocsánat, ha valamit nem érthetõen írtam xD ???

278
Szkript kérések / Teleport szkript kérés...
« Dátum: 2011. december 12. - 20:41:11 »
Akkor ennyi:
[pawn]if (strcmp(\"/tele\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 2404.8740,-1229.8203,23.8331))
    {
        SetPlayerPos(playerid, 964.106994,-53.205497,1001.124572 );
        SendClientMessage(playerid, 0x008000AA, \"Elteleportáltál \");
        return 1;
    }
}[/pawn]

279
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..
« Dátum: 2011. december 12. - 20:38:36 »
Hát szerintem nem lehet... Ha úgy csinálod, hogy SetVehicleToRespawn és utána visszarakod, akkor is szinte ugyan olyan, mintha nem resizte volna...

280
Szkript kérések / cselekdetek
« Dátum: 2011. december 11. - 12:42:42 »
A google fordító a barátod :D
Egyébként ez úgy van, hogy:
[pawn]ApplyAnimation(playerid,\"KÖNYVTÁR NÉV\",\"ANIMÁCIÓ NÉV\",gyorsaság,folyamatos(1)vagy csak 1x(0),1,1,lefagyassza, amíg tart az animáció,idõzítõ(0 legyen ha soha véget nem érõ),1);[/pawn]
amikhez nem írtam, azt úgy gondolom, hogy nem fontos tudni, de le van pontosan írva (angolul) a wikipedián...
animációk: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Animations

281
RP/RPG kérések / Nem törli az objektet..
« Dátum: 2011. december 11. - 12:36:44 »
Szerintem próbáld meg úgy, hogy SetVehicleToRespawn (http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn) és akkor rakasd vissza a kocsiba...

282
RP/RPG kérések / Hogyan csináljunk munkákat?
« Dátum: 2011. december 08. - 10:39:38 »
Õ hát nem teljesen értem... :S
Leaderes meló legyen, vagy alap?
Majd délután leírom teljesen, ha megmondod, hogy melyik legyen :D

283
Szkript kérések / Bank System
« Dátum: 2011. december 07. - 20:08:38 »
Csinálsz egy timert és minden órában hozzáadatsz 100$-t, stb

284
RP/RPG kérések / Index gombnyomásra.
« Dátum: 2011. december 05. - 21:11:10 »
Hát én úgy tudom, hogy csak olyanokat lehet, amit alapból a sa is használ, pl lövés, stb, ha ilyen is jó neked, akkor ajánlom elolvasni ezeket: katt és katt

285
Szkript kérések / Buszos munka kérés
« Dátum: 2011. december 05. - 21:06:09 »
Bocs, de most nagyon sok dolgom van, fõleg scriptelés, de leírok egy általam írt melót:
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
new munka[MAX_PLAYERS];
new Cp[MAX_PLAYERS];
forward timer_CP1(playerid);
forward timer_CP2(playerid);
forward timer_CP3(playerid);
forward timer_CP4(playerid);
forward timer_CP5(playerid);
forward timer_CP6(playerid);
forward timer_CP7(playerid);
forward timer_CP8(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    munka[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext&#91;])
{
if (strcmp(\"/felmond\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   munka[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Felmondtál, mostmár nincs munkád!\");
   return 1;
}
if (strcmp(\"/elfogadmunka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1528.3557,1215.5189,10.8125))
   {
       if (munka[playerid]!=1)
       {
         munka[playerid] = 1;
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez!\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van munkád!\");
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a kijelölt helyen!\");
   }
}
if (strcmp(\"/munkakezd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(munka[playerid]==1)
        {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elkezdted a munkát!\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a cp-be!\");
            Cp[playerid] = 1;
      SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0);
   }
   else
   {
       if(munka[playerid] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elõször add le a tejet! /tejlead\");
      }
      else
      {
         if(munka[playerid] != 1)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
         }
      }
   }
}
if (strcmp(\"/tejlead\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(munka[playerid]==2)
    {
       if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1524.9487,1222.9210,11.1734))
       {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leadtad a tejet!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kaptál érte 500$-t és 1 pontot!\");
          GivePlayerMoney(playerid, 500);
          SetPlayerScore(playerid, 1);
          munka[playerid]=1;
      }
      else
      {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Itt nem adhatod le a tejet!\");
      }
   }
   else
   {
      if(munka[playerid]==1)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Még nem fejted meg a teheneket!\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
      }
   }
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Cp[playerid] == 1)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP1\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 2)
{
       TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP2\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 3)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP3\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 4)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP4\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
        return 1;
}
if(Cp[playerid] == 5)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP5\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 6)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP6\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 7)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP7\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 8)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP8\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 9)
{
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Leadhatod a tejet!\",5000,0);
   return 1;
}
return 0;
}
public timer_CP1(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    Cp[playerid] = 2;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP2(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    Cp[playerid] = 3;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP3(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 4;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP4(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 5;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP5(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 6;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP6(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 7;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP7(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 8;
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP8(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Mostmár leadhatod a tejet!!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
Cp[playerid] = 9;
SetPlayerCheckpoint(playerid,1524.9487,1222.9210,11.1734,2.0);
munka[playerid]=2;
return 1;
}[/pawn]
Azt, hogy pl 30 mp-re lefagyassza egy timerrel tudod: SetTimer és beállítod a fél percet, elõtte meg [pawn]TogglePlayerControllable(playerid,0);[/pawn] a 0 a fagyasztás az 1 az olvasztás.
Ha van valami kérdésed, írj ide, de lehet, hogyha valamikor lesz idõm, akkor megcsinálom :)
A te esetedben még annyi kellhet a munkakezdéshez, hogy:
[pawn]if(IsPlayerInVehicle(playerid, jármû id)[/pawn]
Remélem segítettem : :-\\

Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal