Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 2596
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] NPC készítés« Dátum: 2011. február 09. - 15:10:29 »
Én tökéletesen mûködõ NPCt tudtam csinálni vele
Nem hiszem,hogy a leírás a rossz. 2597
Segítségkérés / !!!Gamemode készítõt keresek!!!« Dátum: 2011. február 08. - 20:10:57 »Idézetet írta: Zinthos date=1297177865\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5972\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Prototype?? \Egy másik Prototype... 2598
Segítségkérés / Játék készítése« Dátum: 2011. február 08. - 20:09:26 »Idézetet írta: Fernando Cortez date=1297192034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5977\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic c++-ba sokkal nehezebb lenne mint XNA + c#.Az engem is érdekelne,de illegális tartalmat tilos csatolni,szóval PMben elküldöd? 2599
Segítségkérés / Játék készítése« Dátum: 2011. február 08. - 19:33:21 »
A C majdnem ugyan olyan mint a pawn,mivel a pawn az egy lebutított C++.
A C# az teljesen más... 2600
SA-MP: Szerverfejlesztés / S.Fierro Stunt« Dátum: 2011. február 08. - 17:33:35 »
Dragon talán azért mert pontosan ugyan az volt a mind a kettõ...Ezért tiltanom kéne,de mivel új vagy elnézem.
2601
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] NPC készítés« Dátum: 2011. február 08. - 16:50:05 »
Odaírtam.
2603
Archívum / [HOSZTOS][HUN]_..:::* Everybody Stunt Szerver *:::.._ (0.3b)« Dátum: 2011. február 08. - 13:45:27 »
Ki fogom próbálni a szervert is,csak most nem jó a GTA-m.
2604
Archívum / [HOSZTOS][HUN]_..:::* Everybody Stunt Szerver *:::.._ (0.3b)« Dátum: 2011. február 08. - 13:22:23 »
Szép a web,sok sikert.
2605
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: !!!Gamemode készítõt keresek!!!« Dátum: 2011. február 08. - 13:07:53 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9888.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9888.0 2606
Törölt RP Szerverek / [JackaSs] Clan-rpg szerver« Dátum: 2011. február 07. - 21:07:16 »Idézetet írta: Dipa date=1297108734\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5953\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic figyeljetek ! Mibõl feltételezed rólam hogy nincs magán életem szerinted mi a fa***ért nem érek rá??Üdvözletem.Kérlek nyugodj le,és nyomd meg a kijelentkezés gombot,majd akkor jelentkezz be újra,ha átgondolod amit leírsz,köszönöm. Szóval,akkor kezdjük sorban: 1,Ki mondta,hogy nincs magánéleted?James_Raynor másra célzott... 2,Ha lefoglalnak,akkor mért nem osztod be az idõdet?Egy nagy fórumon nem tudunk azzal tõrõdni,hogy neked fontosabb volt a barátnõd mint hogy betartsd egy több ezer fõs fórum szabályzatát,sajnálom. 3,Mibõl feltételezed,hogy nekünk nincs magánéletünk kisfiam? Legyél szives belenézni a Bemutatkozások részbe és elöbb megismerni minket,aztán ítélkezni,ne úgy mint az oviban.Köszönöm. Végül:Szerintem MI normálisan beszéltünk veled,ez rólad nem mondható el,szóval vegyél vissza a stílusodból,kisfiam.(Nem lehetsz túl idõs,a stílusodból következtetek,Te érted el ezt a titulust.) Szóval,hol az a Leírás?Arra van idõd,hogy itt szitkozódj,de ahoz nincs,hogy írj még pár sort?Aha,értem én... 2607
Törölt RP Szerverek / [JackaSs] Clan-rpg szerver« Dátum: 2011. február 07. - 16:13:25 »
A szabályzat tényleg elõírja,hogy kötelezõ leírást csinálni,ez ami tt van az nem az.Kérlek csinálj leírást vagy zárni fogjuk a témát.
2608
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lézer a fegyverben« Dátum: 2011. február 07. - 15:04:36 »
+30% warn és eltávolítottam a scripter titulusodat.Legközelebb ban,ahogy IceMan is mondta.
2609
Megaszeró 2011 / Társalgó« Dátum: 2011. február 07. - 14:58:51 »
Na figyelem,megkegyelmeztem nektek,aki benéz a Leírások Útmutatók -> Tanuljunk PAWN nyelvet fórumba az jól járhat.
Idézetet írta: kurta999 date=1297025826\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5678\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic És a pontok mikor lesznek kiírva ?Hamarosan. 2610
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] NPC készítés« Dátum: 2011. február 07. - 14:56:48 »
Eredeti téma:http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=119947.0
A leírást \"kc\" írta. Magyarosítás: [RKS]Ricsi. Forrás: Creating NPCs /* Kiegészíteném a leírást azzal,hogy létezik egy plugin,ami nagyban megkönnyíti az NPC készítését és kezelését is. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671 Figyelem!0.3c verzión NEM mûködik! */ NPC készítés Ebben a leírásban bemutatom nektek, hogyan kell \"NPC\", botokat, szerver által vezényelt játékosokat készíteni. Felvenni a lejátszófájlt Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
Ebben a leírásban, készítünk egy NPC-t, mely jármût vezet. A szervereden, gépeld a /vrecord [fájlnév] parancsot: /vrecord mynpc. Vedd fel azt az útvonalat, ahol szeretnéd, hogy az NPC játékosod mozogjon. Ha megvan, gépeld a /stoprecord parancsot. A szervermappád, szkriptfájljai mappában lesz egy \"fájlnév.rec\" fájl. Esetünkben \"mynpc.rec\". Helyezd át ezt a fájlt, a szervermappa/npcmodes/recordings mappába. Eddig felvettük az NPC-d útvonalát, és áthelyeztük a megfelelõ mappába. Irányítani az NPC-t Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t! Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ): #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél Most vegyük át hogy a kódban szereplõ algoritmusoknak mi a szerepe! #define RECORDING \"mynpc\" // Ez annak a fájlnak a neve, melyet te felvettél a szerveren a .rec fájl A .rec fájl neve amit felvettünk a szerveren. Itt a neve \"mynpc\", és ezért lett a neve \"mynpc\". #define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos Az NPC típus definiálása #include <a_npc> SA-MP, NPC függvénykönyvtárak beágyazása. public OnRecordingPlaybackEnd ( ) Ez a kód sor eléri, hogy elindítja az NPC feladatait. Ha az NPC befejezte a neki felvett feladatokat, elkezdi újra. public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) Ez elindítja a paraméterek közt megadott felvételt, amikor az NPC egy jármûbe ül. public OnNPCExitVehicle ( ) Ha az NPC elhagyja az egyik jármût, abbahagyja a felvételt. public OnNPCSpawn ( ) Amikor az NPC elkezdi a játékot, a paraméterek közt megadott NPC fájl nevét meghívja (elindítja ). Mint látod ez egyszerû. Ha megvan, fordítsd le a szkriptet. Ha valamilyen hibát ír ki, akkor nézd át a forráskódot, nem-e hagytál el valahonnan zárójelet, stb. Ezt a szkriptet tedd be a szervermappa/npcmodes mappába. Csatlakoztatni az NPC-t A ConnectNPC ( ) függvény csatlakoztatja az NPC-nket a szerverhez. ConnectNPC ( \"Dave\", \"mynpc\" );
public OnGameModeInit ( ) NPC játékos hozzáadása a játékhoz, OnGameModeInit ( ) függvényben. public OnFilterScriptInit ( ) Most, hogy meghatároztuk, hogy a NPC játékos jármût vezessen, már csak adni kell neki egy eszközt, amit vezethet. Ha az NPC játékosod nincs jármûben, hagyd ki ezt a részt! new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó A NPC játékosnak adunk egy jármût. new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó Ha az NPC jármûve nem az NPC játékos helyzeténél van, akkor a jármû az NPC játékoshoz kerül. Most, hogy az NPC jármûve az NPC játékosnál van, már csak bele kell õt tenni. Ha az NPC játékosod gyalogos, hagyd ki ezt a lépést! public OnPlayerSpawn ( playerid ) Ha kettõ, vagy több NPC-t akarsz a szerveredre, akkor külön neveket kell adni, és vigyázni rá, hogy ne keveredjenek egymás funkciói. Itt egy példa, ami kettõ NPC játékost hoz létre: public OnPlayerSpawn ( playerid ) Fordítsd le a szkriptet, és készen vagy! Problémák - Az NPC elhagyja a szervert: Valami törli, vagy kárt okoz az NPC-dben. if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1; - Az NPC-d egyátalán nem csatlakozik a szerverhez: Lehetséges, hogy a szervered jelszóval van védve, ezért nem tud felcsatlakozni. - Nem tölti be a felvételt készítõ szkriptet: Próbáld meg újra betölteni a szkriptet, vagy szerezd be újra. - Az NPC-m áll a kezdõhelyén, és nem csinál semmit. Menny vissza az OnPlayerSpawn ( ) függvényhez, és nézd meg hogy mindent rendben írtál-e meg. - Az NPC-t RC5 verzióban készítettem, és most nem mûködik: A server.cfg-nél egy változó: maxnpc number_goes_here Ezt írd be a server.cfg-be, ha nem lett volna ott, és az értékét írd 0-ra: maxnpc number_goes_here 0 |