Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BVZS

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30
256
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. március 02. - 22:33:33 »
Frissítve (2015. 03. 02. - 22:33)
 

  • Dfoglalo ismét a csapat tagja

257
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. március 02. - 16:41:08 »

258
Archívum / Rei RPG
« Dátum: 2015. március 01. - 14:49:53 »
Sok sikert a szerverhez, elég jól néz ki. :)

259
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. március 01. - 10:29:49 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1425145684\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem számítottam rá, hogy belevágnak egy új szerverbe. Én pedig napokon belül eltűnök, nyugi. :DD
 
Te inkább csak ne tűnj el. :) Szívesen látunk DF és bocs amiért nem szóltunk előbb a dologról :D

260
Segítségkérés / Ismeretlen crash
« Dátum: 2015. február 26. - 14:29:10 »
Itt van a hibakód:
 
SA-MP 0.3z-R2
Exception At Address: 0x007324B6
Base: 0x03D70000
Registers:
EAX: 0xC1000000   EBX: 0x0000002F   ECX: 0x04B09B28   EDX: 0x00000063
ESI: 0x00000007   EDI: 0x0D6D75C8   EBP: 0x0D563D78   ESP: 0x0028FCA8
EFLAGS: 0x00210293
Stack:
+0000: 0x03F2A938   0x03F2A938   0x00000063   0x00000000
+0010: 0xFFFFFFFF   0x00FFFFFF   0x721B61A4   0x04DD78F0
+0020: 0x0028FCF0   0x72200220   0x04DD78F0   0x04AE4630
+0030: 0x04AE4630   0x04AE14FC   0x04DDA9A4   0x00000000
+0040: 0x00000000   0x04DDAE74   0x04AE4664   0x007F96F8
+0050: 0x04DDA9A4   0x00000028   0x04AE14FC   0x765D6C30
+0060: 0x00000000   0x04AE4630   0x00000000   0x00000000
+0070: 0x0C681D9A   0x0000001A   0x3C9F3000   0x00000000
+0080: 0x00000001   0x0028FD18   0x00000063   0x00000000
+0090: 0x42C609F3   0x765D6C30   0x03E1D2ED   0x04DDA9A0
+00A0: 0x00001000   0x765D6C30   0x00732639   0x0D563D78
+00B0: 0x00000063   0x046019C8   0x00732BDC   0x03F2A938
+00C0: 0x0D563D78   0x00000063   0x765D6C30   0x0000001A
+00D0: 0x04B1B4BC   0x007337EA   0x04601900   0x4469BE82
+00E0: 0x00000001   0x0053DFF3   0x00000000   0x0053EAA6
+00F0: 0x04AE14FC   0x0053EAC4   0x44200000   0x44000000
+0100: 0x0053ECC2   0x00000001   0x00619B71   0x0000001A
+0110: 0x00000001   0x00000001   0x0000000A   0x00748DA0
+0120: 0x0000001A   0x00000001   0x77021245   0x00000000
+0130: 0x0028FF88   0xFFFDE000   0x01700000   0x4DE4F33B
+0140: 0x017010F0   0x00000008   0x00000100   0x00000008
+0150: 0x00000102   0x44200000   0x44000000   0x00000000
+0160: 0x00000000   0x00000500   0x00000400   0x00000000
+0170: 0x00000001   0x0006057E   0x00000200   0x00000000
+0180: 0x02000285   0x0026AAAE   0x00000285   0x00000200
+0190: 0x0000002C   0x0028FE2C   0x00825EA4   0x77021245
+01A0: 0x00000000   0xFFFDE000   0xFFFFFFFF   0x00821D17
+01B0: 0x00000065   0x00000065   0x0028FF88   0x008246F1
+01C0: 0x00400000   0x00000000   0x01B42BEB   0x0000000A
+01D0: 0x00000094   0x00000006   0x00000001   0x00001DB1
+01E0: 0x00000002   0x76726553   0x20656369   0x6B636150
+01F0: 0x00003120   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0200: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0220: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0230: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0240: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0250: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0260: 0x00824588   0x00000000   0x00000000   0xFFFDE000
+0270: 0xC0000005   0x00000000   0x01B42BEB   0x00000044
SCM Op: 0x470, lDbg: 0 LastRendObj: 3593
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0
P495 (0,0)
P496 (0,0) P497 (0,0) P498 (0,0) P499 (0,0)

261
Segítségkérés / Ismeretlen crash
« Dátum: 2015. február 25. - 23:32:11 »
Hello sziasztok!
A következő a problémám: bizonyos helyeken nemes egyszerűséggel leáll a játék exe hibával. Arra gondoltam talán object vagy hasonló gixer lehet, de az összes object kivétele után is fentállt a probléma. Kivettem az NPCket is, a 3DTexteket, az object törléseket, a járműveket de ez sem segített. Rosszul megírt kód csinálhat ilyet? Tanácstalan vagyok mert akkor szokott előjönni a dolog ha elindulok Fort Carson fele vagy csak a kamerát mozdítom el. Nincsenek modok a GTAmban. Nem csak nálam crashel, hanem ismerősöknek is.
EDIT: Vannak fix pontok ahol mindenképpen crashelek. Az első az amikor 0, 0, 0-ás koordinátáról Fort Carson felé repülök, a víz felett azonnal crashel, illetve a katonaság melletti sziklás terület melletti úton ha Fort Carson felé megyek. Tehát a dolognak mindenképpen köze van FC-hez. Mindent töröltem már de semmi sem jó (objectek, 3dtextek, stb)...

262
Idézetet írta: pityusz200 date=1424883448\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52765\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm a válaszokat! Ezt kiprobálom remlem sikerül! :) (aztán ha ez nem megy a többit....)
 

 

public OnGameModeInit(){
SendRconCommand(\"loadfs fs\");
SendRconCommand(\"loadfs fs1\");
SendRconCommand(\"loadfs fs2\");
SendRconCommand(\"loadfs fs3\");
return 1;}

 
Ezt Már próbáltad?
 

[/quote]
 

nem engedi betölteni...
GameMode:



#include <a_samp>
main() {}
public OnGameModeInit()
{
new str[16];
for(new i = 1; i <= 18; i++)
{
    format(str,sizeof(str),\"loadfs fs%d\",i);
    SendRconCommand(str);
}
return 1 ;
}
public OnFilterScriptInit()
{
return 1 ;
}

 
 
FS-ek: (fs1.amx-fs18.amx) (ID-k persze módosítva)



#include <a_samp>
#define ID (1)
main() {}
public OnFilterScriptInit()
{
printf(\"S FS%d\",ID);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
printf(\"E FS%d\",ID);
return 1;
}

 
 
LOG:


----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, ©2005-2014 SA-MP Team
[14:58:08] filterscripts = \"\"  (string)
[14:58:08]
[14:58:08] Server Plugins
[14:58:08] --------------
[14:58:08]  Loaded 0 plugins.
[14:58:08]
[14:58:08] Filterscripts
[14:58:08] ---------------
[14:58:08]   Loaded 0 filterscripts.
[14:58:08] S FS1
[14:58:08]   Filterscript \'fs1.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS2
[14:58:08]   Filterscript \'fs2.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS3
[14:58:08]   Filterscript \'fs3.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS4
[14:58:08]   Filterscript \'fs4.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS5
[14:58:08]   Filterscript \'fs5.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS6
[14:58:08]   Filterscript \'fs6.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS7
[14:58:08]   Filterscript \'fs7.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS8
[14:58:08]   Filterscript \'fs8.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS9
[14:58:08]   Filterscript \'fs9.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS10
[14:58:08]   Filterscript \'fs10.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS11
[14:58:08]   Filterscript \'fs11.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS12
[14:58:08]   Filterscript \'fs12.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS13
[14:58:08]   Filterscript \'fs13.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS14
[14:58:08]   Filterscript \'fs14.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS15
[14:58:08]   Filterscript \'fs15.amx\' loaded.
[14:58:08] S FS16
[14:58:08]   Filterscript \'fs16.amx\' loaded.
[14:58:08]   Filterscript \'fs17.amx\' load failed.
[14:58:08]   Filterscript \'fs18.amx\' load failed.
[14:58:08] Number of vehicle models: 0
[/quote]
 
Szóval nem engedi még rcon paranccsal sem...de ezt kb 5 perc alatt megtudtam :D
am a helyedben írnék rá egy programot ami összepakolja :) azzal sokkal egyszerűbb :)
 
[/quote]
Ha fontos a dolog neked, akkor írd őket bele a gamemode-ba. Nem nehéz, tényleg csak oda kell figyelni, hogy minden ott legyen ahol annak lennie kell. Időigényes persze, de hát ez ilyen.

263
RP/RPG kérések / Checkpoint
« Dátum: 2015. február 25. - 22:05:33 »
Így egyszerű, ha nem működik, szólj, nem teszteltem, csak összecsaptam  :D
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPVarInt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPVarInt
 
CMD:rszallit(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 0)
{
Pizzas[playerid] = 1;
new rnd = random(sizeof(pizzak));
SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 1);
SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
return  1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Pizzas[playerid] == 1)
{
new rnd = random(sizeof(pizzak));
if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 1)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 2);
   SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 2)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 3);
   GameTextForPlayer(playerid, \"két almafa\", 5000, 1);
   SetPlayerCheckpoint(playerid,pizzak[rnd][0],pizzak[rnd][1],pizzak[rnd][2],2);
}
else if(GetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\") == 3)
{
   SetPVarInt(playerid, \"PizzaCheckpoint\", 0);
   GameTextForPlayer(playerid, \"taps kivitted\", 5000, 1);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
}
return 1;
}

264
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. február 25. - 21:27:06 »
Frissítve (2015. 02. 25. - 21:26)
- YouTube csatorna
- Néhány videó
- Fejlesztési napló / changelog

265
Segítségkérés / fixchars.h, PlayerTextdraw esetén
« Dátum: 2015. február 01. - 19:29:57 »
Hellosziasztok.
A fixchars.h include megvan valakinek olyan változatban ami a PlayerTextdraw-okat is javítja? Egyáltalán ha ez a probléma.. Sajnos nem mutatja az ékezetes karaktereket a PlayerTextdraw.
Edit: Idő közben a probléma megoldódott. Akinek szüksége van a PlayerTextdraw-ra frissített fixchars.h-ra, az itt letöltheti: http://www.solidfiles.com/d/3e67882df0/fixchars.h.inc

266
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. január 28. - 23:07:55 »
Idézetet írta: Ben date=1422478947\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Pont ilyenen gondolkozom már hónapok óta, erre itt van az egész egyben. Rengeteg ötletem van, várom ám.
 
Ötletek jöhetnek ezerrel a fórumunkra. :)

267
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. január 28. - 20:51:48 »
Idézetet írta: A$AP date=1422473878\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
FLASH  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Keszoluben a legjobb szerver az LSL utan
 
Ez kedves. Légy üdvözölve nálunk!  ^-^
 

Nagyon Project Apocalypse Roleplay másolatnak tűnik. (Nem beszólás avagy leszólás akart lenni, csak megjegyzés.) Ezen kívül sok sikert, ha még jól is sikerül akkor plusz egy állandó playeretek lesz. ;)
 
[/quote]
Valóban, hasonlít rá az elképzelés. De valljuk be.. Nehéz manapság olyas valamit csinálni, mely teljesen különbözik a többitől. Ráadásul ha jól tudom, ez lesz Magyarország első ilyen típusú kifejezetten szerepjáték szervere.

268
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. január 28. - 20:10:55 »
Idézetet írta: ZyZu. date=1422472114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52342\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter
mivan? :o még egy flős?  :blink:
 
[/quote]
Amióta LSL-en admin vagyok 2009 - 2010 azóta vagyok Flash, vagyis ott így hívnak. Ide már direkt azért nem így regisztráltam mert már volt egy :)

269
Archívum / Infected Regions Role Play
« Dátum: 2015. január 28. - 20:00:14 »

\"IRRPAdLogoc52d4.png\"
Facebook: Kattints ide

Szerver Trailer:



Weboldal:
www.irrp.ml

YouTube csatorna:
Kattints ide

A szerver IG története:
Kattints ide

Szerverünk hivatalos zenéje:
Kattints ide, készítette: Ben

TeamSpeak IP:
lynx-hosting.com:9989

Szerver IP:
91.121.30.46:22141 (Zárva)

Szerver nyitási időpontja:
Jelenleg ismeretlen

Figyelem!



A szerver indulása valamikor az új kliens teljes megjelenése után fog megtörténni.
(0.3.7)

Pontos dátumot sajnos nem tudunk mondani. Addig is, kitartást annak aki már várja a szervert!


Nincs túl sok már hátra!




A városok még mindig pályázhatók!


Elnézést kérünk azoktól akik már egyszer megírták a pályázatot a régi fórumra.


Sajnos azok a dokumentumok elvesztek, ezért kérünk titeket, hogy nyissátok meg ismét a pályázatot az alábbi linken:
Kattints ide
 



\"gallery3.png\"\"gallery5.png\"
\"gallery6.png\"\"gallery7.png\"
 



Bevezetés

Üdvözlet SA-MP Közösség! A
Los Santos Life Role Play admin csapata bemutatja nektek az Infected Regions Role Play-t. Amikor a csapat úgy gondolt, hogy befejezi az LSL-t, már akkor terveztek, egy ilyesféle szerepjáték szervert. Miről is lenne szó? Ebben a játékmódban egy posztapokaliptikus világgal állunk szemben, ahol egy vírus terjedt futótűzként az emberek között. A vírus megtámadja az ember agyát és elhalálozás után visszahozza azt az \"életbe\", élőhalottként. A sokunk által ismert The Walking Dead sorozatból merítettük az ötletet, tehát, ha olyan elemekkel találkoztok a játékmenet közben, ami a sorozatra hasonlít, ne lepődjetek meg. Természetesen a szabályok ugyan úgy jelen vannak itt is, mint a normális RP játékmódban. Szeretnénk mutatni nektek valami újat, valami jobbat, mint az átlag RP.



Funkciók

Regisztrációkor meg tudjuk adni, karakterünk jelszavát, életkorát, nemét, kasztját. Kaszt választásakor jól gondoljuk meg, hogy melyiket választjuk, mert ezt csak ilyenkor lehet beállítani, adminok nem fogják kérésre átállítani. A kaszt kiválasztása után megtekinthetjük a szerver apró, gyors, tömör tutorial-ját. Ez egy kis \"videó\" ami fontosabb dolgokat ismertet velünk, mire kell odafigyelni a játék során.





Spoiler for Járművek:


A szerverre bekerült egy új parancs, a
/check. Ezzel a paranccsal le tudjuk nézni, hogy a járműnek amit nézünk, vannak-e kerekei, van-e motorja, van-e akkumulátora, illetve a csomagtartó tartalmát tudjuk megnézni. Ezek a parancsok csak akkor működnek, hogyha a jármű motorházteteje (/bonnet), vagy a csomagtartója (/boot) fel van nyitva. A csomagtartó használatának parancsa, a /trunk. Ezzel a paranccsal tudunk kivenni, illetve berakni valamit a csomagtartóba. Figyelem: a járművek felrobbanás után nem spawnolnak vissza!



  • /check [alparancs]
     \"bonnet\": Megnézzük a motorháztető tartalmát.

     \"boot\": Megnézzük a csomagtartó tartalmát.

     \"tires\": Megnézzük a jármű kerekeit.


  • /trunk [alparancs]
     \"put\": Berakunk valamit a csomagtartóba.

     \"take\": Kiveszünk valamit a csomagtartóból.



Képek:

Spoiler for Műszerfal. Elhelyezkedés a képernyőn: Bal alsó sarok.:
\"muszerfal.png\"

Spoiler for Vigyázat: nagy felbontású képek!:
\"sa-mp-068.png\"

\"sa-mp-069.png\"

\"sa-mp-070.png\"

\"sa-mp-071.png\"

Spoiler for Kasztok:


Orvos: Az orvos gyógyítani tud más túlélőket ha esetleg sérültek, illetve több gyógyászati eszközt tud létrehozni, mint például a kötszer(vérzés elállításra), elsősegély csomag (életerő feltöltése).



  • /heal [iD]: Feltölti egy játékos életét 25.0 egységgel. 45 percenként tudja használni a parancsot.


  • /medication [alparancs]: Gyógyszert tud készíteni, ha van hozzá alapanyaga. Fő alapanyag neve: Gyógyszer.
     \"bandage\" (1): Géz, vérzés elállítására van.

     \"painkiller\" (1): Fájdalomcsillapító, fejfájás vagy egyéb fájdalmak csillapítására van. (Mozgó képernyő esetén)

     \"morphine\" (2): Morfium, csonttörés után fájdalomcsillapításra alkalmas. (Sprinteléskor összeesik a karakter)

     \"medkit\" (3): Elsősegély, használatakor 35.0 egységgel növeljük az életünket.

     \"vitamin\" (1): Egyéb vitaminok, fertőzés csökkentését szolgálják.



Szerelő: A szerelők képesek járműveket szerelni, illetve ha összeszedi a kellő alkatrészeket, akkor képes lesz megalkotni azt, valamint különböző elektronikai berendezéseket is képes előállítani.



  • /repair [alparancs]: Egy jármű adott alkatrészét javítja meg, vagy cseréli ki.
     \"engine\": Fokozatosan javítjuk a jármű motorját. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"tire\": Megjavítjuk a jármű kerekeit, hogyha azok defektesek. Szükséges hozzá: csőkulcs.


  • /putin [alparancs]: Be/felrakunk valamilyen alkatrészt a járműre. Megjegyzés: aksit és kereket az is tud be/felrakni, aki nem szerelő.
     \"engine\": Motort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csavarhúzó.

     \"battery\": Akkumulátort rakunk a járműbe. Szükséges hozzá: csőkulcs.

     \"tire\": Kereket rakunk fel a járműre. Szükséges hozzá: csőkulcs.




Pilóta: A pilóta képes helikoptert és egyéb repülőgépeket vezetni.



  • /craft [alparancs]:
     \"parachute\": Ejtőernyőt készítünk. Szükséges hozzá: Ruhadarab(3).

     \"wt\": Walkie Talkie-t készítünk. Szükséges hozzá: Telefon(1).



Katona: A katona több életerővel rendelkezik, illetve a lőfegyverekkel több sebzést tud bevinni az áldozataiba, valamint lőszert képes előállítani.



  • /craft [alparancs]:
     \"9mm\": Pisztolyok, géppisztolyok. Szükséges hozzá: 3 vasérc.

     \"Sörét\": Sörétes puskák. Szükséges hozzá: 5 vasérc.

     \".30\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".22\": Gépfegyverek. Szükséges hozzá: 10 vasérc.

     \".50\": Mesterlövész puskák. Szükséges hozzá: 20 vasérc.


Spoiler for Favágás:


A játéktéren lévő fák 70%-a dinamikus, vagyis kivágható. A favágás egyszerű: szükségünk lesz egy láncfűrészre, kiválasztunk egy fát és nekilátunk a favágásnak. Ez a folyamat 20 másodpercet vesz igénybe. Ez a játékban elég hosszú idő, mivel bármikor ránk törhet valaki, azzal a szándékkal, hogy kirabol, vagy épp ha olyan a játékos, megöl. A fa kivágása után a fa automatikusan az inventory-ba kerül. A fa típusától függően kap a játékos kivágott, nyersanyagként felhasználható fákat.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"favagas.png\"



  • /cutwood: Megkezdjük a fa kivágását.


Spoiler for Bányászat:


A bányászathoz szükséges, alapvető felszerelés a csákány. Ha van csákányunk, akkor ki tudunk bányászni dinamikus érceket. Ezek az ércek jól láthatóak a játékban. A különböző érceket a Bone County bányában találhatjuk meg. A bányászat előtt alaposan gondoljuk át, hogy egyedül megyünk-e oda vagy csapatban, mivel csak ezen az egy helyen lehet bányászni. Az érceket be tudjuk olvasztani és különböző alapanyagokat nyerhetünk így, pl: Material-t tudunk készíteni, ha
katonai kasztunk van. Material-ból pedig lőszereket lehet készíteni.

Spoiler for Kép a folyamatról:
\"banyasz.png\"



  • /mining: Megkezdjük az érc kifejtését.


Spoiler for Halászat:


Halászat előtt be kell szereznünk egy horgászbotot. A halászat egy hosszadalmas folyamat, de gyümölcsöző is lehet, attól függ, hogy mit fogunk ki a vízből. A halak lehetnek fertőzöttek és lehetnek teljesen egészségesek is. A kifogott halakat meg tudjuk sütni tábortűz mellett, így a hal jobban csökkenti éhségünket, mintha nyersen ennénk.


Spoiler for Kép a folyamatról:
\"horgasz.png\"



  • /fishing: Elkezdjük a horgászatot.


  • /cooking: Megsütjük a kifogott halat tábortűz mellett.



Spoiler for Táskák, tárgyak elraktározása:


Különböző tárgyakat, élelmiszereket és egyéb más dolgot találhatunk az elhagyatott utcákon, házak előtt, sikátorokban és más helyiségeknél. Egy tárgy pontos észrevétele a tárgy pozíciójának 2 méteres körzetében történik. Ekkor a tárgy fölött 3D-s textdraw-ban láthatjuk a tárgy nevét. A tárgyak felvétele (/pickitem vagy \'N\' gomb) után, a tárgy automatikusan a táskába kerül ha van benne elég hely. A szerveren jelenleg 5 fajta táska van, különböző űrtartalmakkal.




  • /(i)nventory [alparancs]:
     \"use\": Használunk egy adott tárgyat.

     \"drop\": Eldobunk egy adott tárgyat.
    Megjegyzés: Visszavenni már nem tudjuk, végleg elveszik!
     \"give\": Átadunk egy adott tárgyat egy másik játékosnak.

     \"move\": Áthelyezünk egy tárgyat az egyik slotról a másikra.

     \"hud\": Kikapcsoljuk a táska textdraw-ját, vagyis eltűnik. A parancs még1x való beírása után előjön a textdraw.
    Megjegyzés: Ez a folyamat úgy is működik, ha csak a \'H\' gombot nyomjuk meg.


Egy másik táska felvétele esetén a földről felvett táska a jelenlegi táskánkban lesz és, ha azt \"használjuk\" (
/i use), akkor előjön egy párbeszéd ablak, ahol a szerver rákérdez, hogy biztosan le szeretnéd cserélni a táskát. Ha a felvett táska férőhelye kisebb, mint a jelenlegi, akkor azok a slotok eltűnnek és a tárgyak is törlődnek. Tehát, ha van egy 15 slotos táskánk és le szeretnénk cserélni egy 10 slotosra, akkor az utolsó 5 sloton lévő tárgyak elvesznek.

Spoiler for 3-as típusú táska (15 slot). Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb oldalt középről lefelé.:
\"tasdadw.png\"

Spoiler for Fegyverek, lőszerek:


Mit is mondhatnék.. A fegyverek ebben a világban létfontosságú szereppel bírnak. Fegyvereket különböző fegyverszállító járművek, rendészeti épületek közelében találhatók. Ha találtunk egy fegyvert, azzal még nem vagyunk kisegítve, szükségünk lesz lőszerre is. Lőszerek általában fegyverek közelében vannak, de máshol is előfordulnak.


A lőszereket és a fegyvereket a következő csoportokba soroltuk:



  • 9mm - Pisztolyok, géppisztolyok


  • Sörét - Sörétes puskák


  • .22, .30 - Gépfegyverek


  • .50 - Mesterlövész puskák



Ha elővettünk egy fegyvert, akkor a táskánkban lévő összes hozzátartozó golyó belekerül a fegyverbe. Ha a fegyvert elrakjuk (
/putgun), akkor a fegyvert és a lőszereket külön rakja be a táskánkba a rendszer.



  • /putgun: Kézben lévő fegyvert elrakjuk a táskába. Megjegyzés: Ilyenkor a lőszert külön rakja be a táskába, ha a parancs használatakor. Szükséges 2 szabad slot a táskában.


  • /dropgun: Kézben lévő fegyvert dobunk a földre. Megjegyzés: Ez a földre dobott fegyver restart után elvész!


  • /pickupgun: Földön lévő fegyvert tudunk felvenni. Megjegyzés: Csak azokat tudjuk felvenni amit, valamikor valaki /dropgun paranccsal földre dobott. Ezek úgy vannak jelölve, hogy a fegyver neve alatt mutatja a lőszert is.



Spoiler for Éhség, szomjúság, egészségi állapot:


A játékban ügyelnünk kell arra, hogy karakterünk ne éhezzen, ne szomjazzon és ne legyen beteg. Mind a három tényezőt javítani tudjuk a megfelelő élelmiszerekkel, gyógyszerekkel. Ha valamelyik szükséglet eléri a 100 vagy 1000%-ot, akkor karakterünk élete rohamosan elkezd csökkenni, illetve a rendszer jelzi, hogy sürgősen lásd el karaktered, vagy belehal.


Spoiler for Szükségletek mutatói. Elhelyezkedés a képernyőn: Jobb alsó sarok.:
\"cefsgr.png\"



  • Halványzöld csík: fertőzöttség, betegség mutatója. Max: 1000%


  • Citromsárga csík: éhség mutatója. Max: 100%


  • Világoskék csík: szomjúság mutatója. Max: 100%



Spoiler for Élőhalottak:


A szerveren kiépítettünk egy rendszert, melynek segítségével dinamikus NPC-ket tudunk létrehozni \"élőhalottakként\". Körülbelül
162 van jelenleg a szerveren, elszórva a játéktéren. Ez a rendszer jelenleg alpha státuszban van, mivel eléggé kezdetleges, értsd: ha elkezdenek követni, átmennek az objecteken. 10-20 perces újra spawnolási idejük van. Ha egy zombi a közelünkben van (vagyis 1.5 range * -ban), 1% -ot növekedik a fertőzöttségünk, melyet vitaminokkal és egyéb gyógyszerekkel tudunk csökkenteni.

A következő módokon értelmezzük, amikor egy élőhalott észrevesz:



  • Karakterünk állóhelyzetben van: 20.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Karakterünk guggol: 8.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.


  • Ha karakterünk járműben ül: 5.0 range -ban vesz észre és kezd el felénk futni.



Megjegyzés: range * = Egy láthatatlan checkpointnak/tartománynak/hatókörnek felel meg.

Élőhalottakra való hatás fegyverrel:



  • Fejlövés: Azonnali halál


  • Katana-val (Szamurájkarddal): Egy csapással, 33,3% esély, hogy levágjuk a fejét és meghal.



Spoiler for Halál:


Ha a játék menete során meghalunk valamilyen oknál fogva, egy holttest lesz ott ahol meghaltunk. A halálunk után két percet kell várnunk míg respawnol a karakterünk. A respawn után tisztalappal kezdünk valahol egy véletlenszerű helyen. Lehetőségünk van megnézni egy adott holttest elhalálozási okát és el tudjuk venni a felszereléseit.


Egy holttest három napig van a szerveren, a három nap eltelte után törlődik.

Spoiler for Kép a holttestről.:
\"sa-mp-096.png\"



  • /corpse [alparancs]
     \"check\": Megvizsgáljuk a holttestet.

     \"info\": Megnézzük a holttest tartalmát.

     \"take\": Elveszünk valamit a holttesttől.




Városok, szociális élet

A következő városok vannak eddig a szerveren:




  • Corville


  • Vertmont



Mindegyik város élén egy frakció áll, ami mindent megtesz a város biztonságáért, fejlődéséért. Ezek a városok Bone County-ban helyezkednek el. Az ilyesfajta városokban teljes a biztonság, ide nem támadnak be az élőholtak. A közösségi életet ezeken a helyeken lehet létrehozni. A többi város, mint pl:


a vírus terjedése során, így ezek tele vannak élőhalottakkal.


Utószó

A témát mindig bővítem, frissítem, ha valami új dolog vagy terv kerül be. Sok szeretettel várunk minden kedves játékost közösségünkbe, aki meg szeretne ismerkedni ezzel az új környezettel, játékmóddal. A szervert előreláthatólag a 0.3.7 -es verzióra készítjük. Ez még nem azt jelenti, hogy amit kijött a kliens, már indul is a szerver, de minden tőlünk telhetőt megteszünk a gyors és zökkenőmentes nyitáshoz. Látogassatok el weboldalunkra is, ahol nyomon követhetitek a szerver fejlesztésének menetét. Mindenkinek további szép estét és jó éjszakát kívánok!




A csapat

Phami - Főadmin

Daww - Főadmin

weekz - Főadmin

Petierc - Főadmin

Flash (TwoClose) - Főadmin és scripter

Dfoglalo - Főadmin és scripter

270
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2014. december 11. - 14:08:16 »
\"asdasd.md.png\"

Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal