Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 241
RolePlay / Redneck RP« Dátum: 2017. december 01. - 06:59:29 »
zsolti hogy próbálja már tagadni hogy minecraft videós volt
242
Kérdések, Segítség / Stressz, kialvatlanság?« Dátum: 2017. december 01. - 06:56:38 »
Állj hozzá úgy, hogy a videót éppen a haverodnak készíted, ő úgyis ismer, nem azon fogsz pörögni hogy kinek hogy tetszik majd
244
Leírások/Útmutatók / Blenderből GTA-ba való exportálás alapjai« Dátum: 2017. november 27. - 15:44:05 »
A fő program a GTA:SA-ból való exportáláshoz a 3dsmax, viszont ha nem vagy profi a modellezésben, nem biztos, hogy számodra megérné az árát.
A Blender egy ingyenes modellező program, importálási és exportálási lehetőséggel különböző játékokhoz, köztük a GTA:SA-hoz is. Szükséges eszközök: - blender 2.63, vagy újabb - \'gtatools\' nevű blender kiegészítő ponz-tól - TXD Workshop TurtleL-től - kdff.exe parancssori eszköz (a SA-MP szerver csomag tartalmazza) - Collision File Editor II 0.4 BETA Kezdés előtti instrukciók: - Töltsd le, majd telepítsd a blendert. Ellenőrizd, hogy fut-e. - Csomagold ki a \'gtatools\' kiegészítőt a blender addons mappájába, pl.: C:\\blender-2.71-windows64\\2.71\\scripts\\addons. Egy \"space_view3d_gta_tools\" nevű mappa lesz az addons könyvtárban, ha mindent jól csinálsz. - Engedélyezd a GTA tools-t a blenderben így: File > User Preferences > Addons > 3D View: GTA Tools előtti négyzetet pipáld be. A blender alapértelmezett kockáját fogjuk dff-be exportálni egy ahhoz csatolt collision-nel (ütközés-érzékelővel) Keress egy textúrát a kockának. Nyisd megy egy txd fájlt a TXD workshopban, majd exportáld bmp vagy png formátumban egy helyre, amihez a blender hozzáfér. 01. Lépés: Nyissuk meg a blendert. 02. Lépés: A játékmotor háromszögeket használ a renderelésre, de a modellező programok eltérő típust használnak, például négyzeteket. Háromszögelnünk kell a lapokat, hogy exportálni tudjuk a játékba. http://forum.sa-mp.com/files/blender/02_triangulate_cube.mp4 03. Lépés: Készíts egy UV leképezést az UV unwrap menüben, majd alkalmazd a textúrát, amit korábban exportáltunk. http://forum.sa-mp.com/files/blender/03_add_cube_texture.mp4 04. Lépés: Ellenőrizd, hogy a material neve a blenderben azonos a txd-ben lévő material nevével. http://forum.sa-mp.com/files/blender/04_change_material_to_txdmatname.mp4 05 Lépés: Exportáld a kockát dff-ként, majd később collision-t rendelünk hozzá. Nevezzük a fájlt testcube1-nek http://forum.sa-mp.com/files/blender/05_export_cube.mp4 Most lesz szükségünk a kdff.exe fájlra, hogy collision-t (.col fájlt) generáljunk, majd csatoljuk azt a dff-hez. Másold a kdff.exe-t abba a mappába, ahová kimentetted a modelledet, majd nyiss meg egy parancssort, cd paranccsal érjük el a mappánkat, majd futtassuk a kdff-et a modellünkön így:
A fenti parancsban a kdff programot használtuk, hogy egy egyszerű doboz collisiont generáljon a kockánknak. Most ezt a collisiont kell csatolnunk hozzá így:
Ezen a ponton a a végső testcubeC.dff modellünk készen áll. Már csak meg kell győződnünk arról, hogy a textúránk a wallzzz.txd-ben van a megfelelő material-névvel. Be tudjuk ezt tölteni az artconfig.txt-vel, és le tudjuk rakni a /crobj paranccsal.
Ha így lerakjuk, butítottnak, egyszerűnek tűnik, mivel nem alkalmaztunk rá semmilyen világítást. A GTA-ban minden model a dff-ben tárolja a világítási beállításokat. Most alkalmazunk néhány vertex világítást. 06. Lépés: Égessük rá a fényeket, exportáljuk újra a dff-et, majd ismét csatoljuk hozzá a col-t. Figyeljünk arra, hogy a \'Shadeless\' a material fülön ki legyen kapcsolva, szóval láthatóak a fények a modellen. http://forum.sa-mp.com/files/blender/06_vertex_lighting.mp4 07. Lépés: Miután újra exportáltuk a dff-et és újracsatoltuk a collisiont, készen is van a testcubeC.dff-ünk, megnézhetjük a végeredményt.http://forum.sa-mp.com/files/blender/07_test_cube.mp4 A kdff.exe-ről bővebben: a kdff 3 féle collisiont tud generálni: empty (üres), box (doboz), mesh (háló). Az \'empty\' olyan objectekhez való, amelyeknek nincs szükségük fizikai ütközés érzékelésére, mint pl.: a játékosra csatolt objectek. A \'box\' mód egy egyszerű dobozt generál az object köré. A doboz használható olyan interior objecteken, mint például hűtő, virágok stb. A \'mesh\' mód az object lapjait felhasználva megfelelő collisiont generál. \'Mesh\' módban való generálás után a .col fájlt megnyithatod a \'Collision Editor II\' programban, lapcsoportokat (face groups) generálhatsz és a felületek material típusát is megadhatod, ha szükséges. gtatools blender kiegészítő letöltése:http://forum.sa-mp.com/attachment.php?attachmentid=10941&d=1508843106 Hivatalos fórum témája:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=643636 245
RolePlay / RolePlay Igények« Dátum: 2017. november 26. - 21:33:11 »
nagy általánosságban gondolkodva, ha valaki összehozná a tökéletes szervert abban is lenne hiba, méghozzá hogy nem a sajátod. itt ezzel a hozzáállással nem érdemes bárkinek bármit is nyújtani, szervert indítani
246
Segítségkérés / SAMP Single Playert Tölti Be« Dátum: 2017. november 23. - 21:13:20 »
ez a forever alonenak az a szintje mikor már a samp sem akarja hogy másokkal játssz. sajnálom
247
Hamarosan nyíló szerverek / DeathDayz - Multi Theft Auto V1.1« Dátum: 2017. november 23. - 21:10:35 »Idézetet írta: liszka99 date=1511466673
engem? 248
Archívum / Los Santos Association Roleplay [LSA:RP]« Dátum: 2017. november 18. - 19:56:39 »
feliratkoztam + ment a like
249
Munkaerő keresése / Fejlesztő és Mapper keresése.« Dátum: 2017. november 18. - 15:08:43 »
mi a másik ötlet?
251
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3.8 RC« Dátum: 2017. november 17. - 08:18:13 »
A színészeknek most újra kell forgatniuk?
254
Hangszerek és előadók / Zene cím keresés« Dátum: 2017. november 10. - 14:44:23 »Idézetet írta: Kukcy date=1510319404
bármelyik cigány zene 255
Játékok / Rejsz Masters Hungary - Hivatalos LAN group« Dátum: 2017. november 07. - 20:26:57 »
van valakinek kedve valamivel tolni esténként?
|