Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - id100

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60
241
Kérdések, Segítség / Kevés FPS Windowsban
« Dátum: 2017. február 11. - 16:22:31 »
Megoldva, a TV-men kellett átállítani a képarányt 16:9-ről \"Képernyőhöz ig.\" -ra, így illik a képernyőhöz HDMI Méretezés nélkül is (ami bugos az új driverbe -> laggot okoz)
 
 

242
Kérdések, Segítség / Kevés FPS Windowsban
« Dátum: 2017. február 11. - 10:32:23 »
Sziasztok!
 
Vettem egy új videókártyát csak ideiglenesen egy RX480 MSI 8GB Gaming-X-et. 600W-os tápegységem van, tehát elvileg elégnek kéne lennie.
 
Játékokban hozza a várt teljesítményt. Azonban az eladott videókártyám után volt egy nVidia GT 730-am, amíg jött ez az RX480-as.
 
A drivereket letöröltem, feltettem a Crimsont, MSI Gaming Appot, mindent amit kell.
 
De az asztalon, google chromeban stb kevés az FPS-em, egyszerűen akadozást veszek észre szinte.
 
Van valami ötletetek?

243
Segítségkérés / Ki hogyan oldaná meg
« Dátum: 2017. február 07. - 18:27:07 »
Sok png render alatt váltakozik. Wikin is van ilyen példa.

244
Segítségkérés / Segítség kérés.
« Dátum: 2017. február 07. - 14:59:14 »
1. Rossz helyre nyitottad :)
 
2. Logikus hogy ha nem kép, akkor az inventory scriptjébe kliens oldalon keresd.

245
Modellezés / Probléma
« Dátum: 2017. február 05. - 16:49:05 »
Van még 1 tudtommal, DFF Export a neve talán de csak 2012-ig lehet használni. Ezért ha 3dsMax 2017-ben összeraksz valamit, akkor .3ds kiterjesztéssel kiexportálod, visszateszed 2012-es 3dsMaxba és a DFF Export-al ki tudod exportálni. Bonyolult lehet, de nekem így tökéletes volt eddig minden objectem amit készítettem.

246
Modellezés / Probléma
« Dátum: 2017. február 05. - 16:18:44 »
Mivel Boxból van, nekem sem működött, használj más exportot, ne Kam\'s Max scriptet.
 
 

247
Segítségkérés / f11 map kikapcsolása.
« Dátum: 2017. február 03. - 15:32:58 »
A valhallát kizárva (modok 99%-a) minden megfelel ilyen célokra :)

248
Segítségkérés / f11 map kikapcsolása.
« Dátum: 2017. február 02. - 18:13:44 »
Multi Theft Auto Wiki
 
LUA Documentation
 
 
 
Ha értesz angolul, perfekt lehetsz a LUA nyelvben e két oldal segítségével, és egy kis ésszel.
 
Amikor eljutsz az eventekhez, akkor megérted az előző hozzászólásom is. Hidd el, sokkal hasznosabb ez a HSZ , mint ha leírnám a választ.

249
Segítségkérés / f11 map kikapcsolása.
« Dátum: 2017. február 02. - 13:34:23 »
Amikor lenyomja a gombot cancelezd az eventet.

250
Modellezés / Modell
« Dátum: 2017. február 02. - 13:33:31 »
Nem.

251
Szkript kérések / Slot hamisító
« Dátum: 2017. január 30. - 13:44:01 »
A linkelt plugin több férőhelyet biztosít, többen is tudnak csatlakozni. Egy másik, ugyanilyen néven viszont annyit tesz, hogy a látszat 32 player lesz.
 
A linkelt plugin nem csak hamis slotot készít, hanem valóban annyi férőhelyessé teszi a szervert :) SAMP-hoz nemtudom létezik-e ilyen.

252
Segítségkérés / Rendszám
« Dátum: 2017. január 23. - 20:51:13 »
Nem dxDraw vagy minden autónál megvan határozva koordináta rá (amit kétlek mert nagy meló).
 
Textúrázás lesz :D Tudtommal alap járművökön egyezik a textúranév, egyszerűen ki lehet cserélni, nézz rá a modelljeikre hátha ott is úgyvan.

253
Segítségkérés / Line,wall
« Dátum: 2017. január 23. - 20:50:46 »
Nekem 2009-től 2017-ig minden 3dsmax-ból érzékeli a wallt, a boxot már kevésbé, azt csak a 2012, 11, 09.
 
 

254
Segítségkérés / Hó script
« Dátum: 2017. január 16. - 22:14:28 »
Hát, lehet így is nézni :D

255
Segítségkérés / Hó script
« Dátum: 2017. január 16. - 14:24:21 »
A textúra szimplán olyannak tűnik, de egyébként ha a san-andreas mapot teljes egészébe visszaimportálod átlátszóként akkor talán magasabbra teheted a mostaninál az utakat és ilyesmiket :D Én így oldottam meg magamnak, a sima textúrázással + a modellmagasítással (de én csak 1-2 utat magasítottam meg)

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal