Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 241
Játékok / Imperium Galactica 2« Dátum: 2012. augusztus 15. - 17:36:46 »
Nos, mivel nincs Youtube fiókom, itt kaptál egy +-t. A másik, hogy igen, pont a Te hozzászólásod vártam, mert tudtam ,hogy te is IG2-zöl/tél. A Guldan és az Antari állandóan hadakozik egymással úgyhogy én is csak megkönnyítem a helyzetüket és egybõl egymásnak ugrasztom õket. Érdekes mód gazdaságilag eddig a Kra\'hennel álltam a legjobban, pedig õtõlük vártam el legkevésbé. Én azt vártam ,hogy a Shinarival lesz a legtöbb pénzem, hát ott lett a legkevesebb . Fejlesztésre tudsz tippet adni?
242
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dani szervere« Dátum: 2012. augusztus 15. - 12:40:19 »Idézetet írta: RampagE date=1345022661\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
243
Játékok / Amnesia : The Dark Descent« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:24:07 »Idézetet írta: norbee0170 date=1343608382\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25132\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic mi az értelme ennek a játéknak ? mit kell benne csinálni, mi a lényege?A lényege az, hogy egy kastélyban vagy. Ha jól tudom, kezdetben azt sem tudod, hogy miért vagy ott. Ilyen naplókat találsz, amibõl minden kiderül. Csak éppen a kastélyban nem csak Te vagy , ha érte a célzást. Persze, mindenre kiterjed: ha kastély, akkor van benne kínzóterem, hálószoba, stb. A játék fizikája is nagyon jó. Úgymond , nem kötött. Teszem azt, te is építhetsz egy hidat (persze azért ne a Margit-hídra gondolj), vagy éppen ügyességi megoldással megoldhatod, hogy a már kész híd megjelenjen. Szerintem nem erõs horror, inkább ügyességi, horror storyval. Én a Senshi-féle videót szoktam nézni. Vicces srác. Mellesleg azt várom ,hogy végre elkészítse a Penumbra Requirem végét, bár ahogy érzem, arra várhatok. (Ha jól emlékszek a Requirem az utolsó része a Penumbrának.) Vagy a Black Plague a vége?mind 1 244
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Dani szervere« Dátum: 2012. augusztus 14. - 16:07:51 »Idézetet írta: Rupert date=1344450577\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25700\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Amit TirpaxD írt azon szakadok. :laugh:Csak én vagyok maximalista, hogy gondolkodást várok el? Itt senki nem azt várta el, hogy írjon egy módot, azt vártuk el , ami egy 8 évestõl is elvárható (illetve mostmár 10), azaz, hogy gondolkodjon. De ahogy látom nem sikerült, mert ha azt gondolta, hogy így kell írni egy módot, akkor az gáz. Igen: gáz. Az a baj, hogy Ti nagyon elnézõek vagytok, de miért? Attól, hogy akkor 8 éves volt, egy minimális gondolkodási szintet elvárnánk tõle. Persze, nem tudhatta, hogy hogy kell csinálni, de azt tudhatta, hogy ÍGY NEM. Én utálom a gyerekeket, de mielõtt lehurrognátok ezt a postomat ismétlem: Nem vártam el se tõle, se másik embertõl ,hogy tudja, hogy hogy néz ki egy mód, DE azt IGEN, hogy tudja, hogy NEM így kell írni 245
Játékok / Imperium Galactica 2« Dátum: 2012. augusztus 14. - 15:55:46 »
Üdv!
Az Imperium Galactica 2, egy 1999-es kiadású, magyar fejlesztésû, valós idejû, stratégiai játék. Egy idõben (de talán most is) Magyarország legnehezebb stratégiai játékának számított. Szerencsére nincs nagy gépigénye. Grafikája nem a legjobb, de szerintem ez a legkevésbé fog itt befolyásolni (nem úgy mint egy COD-ban). Teljes mértékben 3 Dimenziós a grafikája. Az IG2 egy olyan játék, ami átkozott könnyûnek tûnik, de átkozott nehéz. Könnyûnek tûnik, hiszen meglehetõsen gyorsan tudsz fejlõdni. A nehézsége abban rejlik, hogy a gép (nálam) gyorsabban. Az ImGal2-ben, összesen 8 féla faj van, de csak 3-mal játszhatunk: A Kra\'hen A Kra\'hen-ek egy másik galaxisból jöttek ide. Harcos faj, akik az Istencsászár utasításait követik. Harciasságukból adódóan nem tudnak kémkedni és egyáltalán nem jártasak a diplomáciában, kereskeésben. A Shinari A Shinari nép a Kra\'hen-ek ellentétje. Kereskedõ nép, akik a diplomáciában és a kémkedésben jártasak fõleg. Természetesen a hadászatban mind a 3 nép jártas, de talán õk a legkevésbé. A Solarian (emberek) http://www.sg.hu/kep/1999_12/imperiumgalacbemutatoII003.jpg[/img] A Solarian faj az arany középút. Tudnak kémkedni, és jártasak a diplomáciában, de nem annyira mint a Shinarik, valamint jártasak a harcban, de nem annyira mint a Kra\'henek. Kezdetben 2 bolygóval indul minden faj. Ezt a bolygószámot kell gyarapítanod. Természetesen van olyan bolygó, ami még egyik faj kezében sincs. Elõször érdemes a lakosságnak házakat építeni, valamint közbiztonságon javítani. Késõbb a fejlesztésekre szükséges ráhangolódni. A térképen folyamatosan mozognak a kereskedõk. A megfelelõ épületekkel nagy pénzösszegeket lehet róluk lekaszálni. Nem mellesleg tõlük lehet akár olyan dolgokat is megvenni, amikhez még nincs meg a technológiánk. A fejlõdésünkkel a népünk egyre többet akar (stadionok, stb.), amik, ha nincsenek meg, lázadás törhet ki. Mint említettem, nincs meg alapból az összes technológia, tehát fejlõdnünk és fejlesztenünk kell. 3 dolgot tudunk fejleszteni: -Ûrhajók és részeik (például rakéták, lézerágyúk) -Tankok és szárazföldi fegyverek (itt megjegyezném, hogy nincs olyan, hogy katona, vagy hajó, a legkisebb egység a tank) -Épületek Itt meg is említeném az Imperium Galactica 2 ötletességét: Te rakod össze az ûrhajódat. Meg van adva egy alapsablon (gyakorlatilag a kinézete és, hogy mennyi dolgot lehet rárakni) és azokra pakolod a fegyvert, pajzsot, generátorokat, stb. Ebbõl kifolyólag, akár az is lehet, hogy a harctéren két ugyanolyan kinézetû géped is van, mégis az egyik jobban funkcionált (pl.) a védelemre, a másik a támadásra, stb. \"A kutatórészleg három részre van osztva, ûrkutatással kapcsolatos dolgok, felszíni jármûvek és felépítményeik és az épületek. Minden találmánynál meg van határozva, hogy a kifejlesztéséhez minimum hány épület kell. Fura módon (a hármas felosztás ellenére) egyszerre csak egy találmányt lehet fejleszteni. A nagyobb találmányok (pl. csatahajó) kutatása akár évekig is eltarthat. A megismert találmányt a tervezési képernyõn kell beépítenünk a meglévõ rendszerbe, különben parlagon marad. A nagyobb ûrhajóknak, felszíni jármûveknek többféle felfüggesztési pontja van, és ahogy haladunk elõre a játékban egyre hatékonyabb cuccokat aggathatunk rájuk. Az új, nagyobb tûzerejû ágyukkal megnõvelhetjük támadóerõnket, a fejlettebb hiperhajómûvekkel gyorsabban mozoghatunk, és számos más speciális célú felszerelés is létezik (ECM a torpedók ellen, harci számítógép a nagyobb sebzés érdekében, tankszállítási kapacitás növelése a nagyobb hajóinkon stb.) Hajóinkat egyszerre is átalakíthatjuk, de létrehozhatunk egyedieket is.\" (SG fórum) Nekünk kell felfedezni a többi fajt. Diplomáciánkkal elérhetjük, hogy egymást is megtámadják a népek (itt nem egy olyanra kell gondolni, mint a Medieval 2 Total Warban, hogy fizetsz nekik, hogy X kör után támadják meg a népet és ****nak a fejedre). Ha ezt sikerült elérni, akkor viszont követeléseik vannak a két fajnak velünk szemben. Pontosabban mindegyiknek 1-1: Segítsük õket a háborúban. Te döntöd el, hogy melyik nép mellé állsz, viszont természetesen a másik háborút fog indítani ellened. Kiváló segítséget nyújt a kémkedés is. Megszerezheted ellenséged (vagy éppen szövetségesed) tervrajzát épületekrõl, hajókról, tankokról, stb. Akár megkísérelheted megölni az ellenséges vezetõt, vagy megpróbálhatsz Creditet (hivatalos pénznem) lopni. De vigyázz! Ha lebukik a kémed, vagy elmenekül, vagy megölik. Valamint igen sokszor jön nekem az a diplomáciai üzenet, hogy azonnal távolítsam el a kémeimet az õ területérõl ^^. Személyes tapasztalataim: Személy szerint a játékot 3 idõintervallumra tudnám osztani: -A kezdeti fejlõdés -A Kra\'hen-ek darálása (a játék elvesztése) -A játék vége Szerintem, ha elkezdesz egy játékot, egybõl daráld be Te a Kra\'heneket, vagy õk fognak Téged, és az összes népet. A gép fejlõdése igen jó (ez csak a 3 Fõfajra vonatkozik). Kezdetben nagyon gyengék, e utána 1 év alatt másfélszer olyan erõsek lesznek mint Te (velem ez többször elõforult). Ha a Kra\'henek ellen harcolsz, akkor fontos tudni, hogy nekik 1 fõflottájuk van, amit mindenképp el KELL kerülni. A többi csak kisebb mellékflotta. Nekem nagyon nagy és érdekes élményem volt, hogy amikor a Shinarikkal voltam (és a statisztika szerint lakosságban, pénzügyben, haderõben, bolygószámban, mindenhol én voltam elõnyben) 1-2 év alatt a Kra\'henek és a Solarianok 1,5X-2X olyan erõsek lettek mint én. Ez idõ alatt a Kra\'henek elsõk, még a Solarianok másodikok voltak az összesítésben. Majd érkezett a diplomáciai üzenet: Hyperháború van, válasszak: Solarianokkal együtt harcolok a Kra\'henek ellen , vagy Kra\'henekkel a Solarianok ellen. Józan ész mit diktál: Állj a Solarianokhoz, velük legyõzöd az erõsebbet, a Kra\'hent, majd öld meg a Solariant. Aha! Meg a nagy lóf...t. Ezt tettem, nem kellett 5 év és bedaráltak engem is meg az embereket is... Végszó Ezt a játékot csak ajánlani tudom. Fenomenális élményeket ad. Minden döntésed számít. Csak élvezni lehet Köszönöm az SG fórumnak is. Kérésem: Nekem ez a játék annyira nehéz, hogy Easyn sem nyertem, soha. (Most lehet, hogy hülyének néztek .) Nincs valaki, aki letöltené és multiplayerben (egy Hamachival talán) játszhatnék? Hátha úgy több sikert érnék el . http://media.giantbomb.com/uploads/0/864/626565-imperium_galactica_ii_alliances_4.jpg[/img] 246
Játékok / Silkroad Online« Dátum: 2012. augusztus 14. - 13:01:36 »Idézetet írta: Ricsmix date=1344264972\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25265\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A fejlõdés csak offical szerveren az az ISRO-n irtó lassú és 100 felett ne túlozzunk kb 1 %1 óra ..max2-3 de lehet annyi se mind1 ki**szottul tetszett nekem ez a játék 247
Játékok / A legjobb gengszerjáték.« Dátum: 2012. augusztus 05. - 16:06:47 »
Már a Mafia I is durva volt, a II az legenda... Kár, hogy nem megy a gépemen. Már a Mafia I is überelné a GTA IV-t, ha lennének lakásbelsõk, meg pár kiegészítõ (pl játszhatnál pókert, stb.).
248
Játékok / Silkroad Online« Dátum: 2012. augusztus 05. - 15:52:12 »
Na igen, glavier a kedvencem nekem is. Haverom mutatta, esküdözött, hogy az EU-s kari sokkal erõsebb. Hát nem tudom... az biztos, hogy az EU-s az unalmasabb (nekem). Átkozottul tetszett a kínainál, hogy lehet healelni akkor is, ha nem olyan kasztot választottál (ezt ugye európai karakternél nem lehet). Na meg a kereskedések ... Amikor 5-7 órát mentek a karavánnal... Kicsit nehéz a fejlõdés, és nagyon zavar, hogy X szint után, ha meghalsz 3% XP-t veszítesz. Barátom mesélte, hogy 100+-s karija volt, ahol durván 1 százalék XP 1 hét...
Na mindegy, jó játék, csak lassú... Ajánlom azért mindenkinek. 249
Törölt RP Szerverek / Magyar Falu RPG« Dátum: 2012. július 26. - 17:17:16 »Idézetet írta: Bryan date=1343239802\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"24910\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic OFF: Mi a parancs neve? Ha itt nem akarod küld el PÜ-be 250
Törölt RP Szerverek / Magyar Prison RPG« Dátum: 2012. július 15. - 11:38:06 »
Az ötleteid nagyon tetszenek Deal. Remélem Máriónak is be fognak jönni. Ez a molotovos dolog.... szóval én támogattam ,jól el voltak rejtve a cuccok hozzá , de az, hogy sok okosgyerek össze-vissza dobálja.. Na mindegy, jó lesz ez, a módot Márió átdolgozza (jelenleg is azon dolgozik, tegnap este is azon dolgozott), elmondás alapján jó lesz. Egyetértek vele a következõben (finomabban fejezem ki, mint ahogy Õ mondta) : Kicsit illúzióromboló az, hogy sokat dolgozott a szerverrel, rengeteg ötlete van , stb. , erre feljön pár GYP-s, össze-vissza rohangál, molotovokat dobál, nonozik.. A robbanókoktél rendszer azt az Õ szájából tudom ,hogy át lesz dolgozva, valahogy jóra. Igazából számított Márió arra, hogy ez lesz, legvégsõ esetre is kitalált valamit, de inkább ne akarjátok tudni, hogy mi az, mert arról senki sem akar hallani... Igazából átkozottul nem értem, hogy miért mindenki az õrök szobája elõtt tolong, ordítozik, és beszélik meg a szökési tervet. Lesz 1 konkrét szabályzat verekedésre is, adminisztrátoroknak is. Betudjuk a szabályzathiánynak a sok NON-t. Utána betartatunk mindent, bár fõleg Tõletek függ.
Végszóként csak annyit mondanék, hogy jobb az, hogy most (a szerver nyitásakkor, és a Béta verziókor) NON-oztok, mintha a rendes szerveren . Ezt úgy konkrétan vehetjük egy nyílt tesztnek is , szerencsére megtudtok, hogy mire kell figyelni . A honlapunkat meg olvassátok. 251
Törölt RP Szerverek / Magyar Prison RPG« Dátum: 2012. július 14. - 21:43:14 »Idézetet írta: AaronThomas date=1342294048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"23855\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nem a móddal volt a gond hanem az admin társasággal, tisztelet a kivétel.( fõadmin ) ( Ez még úgyis béta verzió ) De ami a lényeg: én vagyok a nyomorék, aki egy játékon így kiakad Feltételezem, hogy nonos vagyok, mert esélyes, hogy a börtönben , ahol több száz õr van (és ott a az õrök helye elõtt, ahol mégtöbben vannak) ott megfogsz hátulról, lerántasz, kitöröd a nyakam, mindeközben nem hadonászok . Ráadásul OOC beszélgetek, mert admindolog volt. Merthogy IC bejelentette a gyerek ,hogy megtámadták, csak éppen nonosan. Majd miután szólsz, hogy milyen bunkó nonosállat vagyok, hogy te elvekben kitörted a nyakam és lehúztál a földre (megjegyzem ,azt tényleg nem láttam, mert a gyerekkel foglalkoztam), még le is szidsz... De oké, elnézést kérek, hogy ilyet mertem tenni. A másik : ugye ez egy béta verzió, még nem tudom, hogy Márió barátomnak milyen elképzelései vannak (mert csak párat sorolt), de amiket mondott az tetszett. Nem nagyon szeretném lelõni a poént, inkább majd meglátjátok (már aki). A nonosokról: Na igen ... szóval az, hogy mindenki sprintelve, szaladva megy mindenhova... Igazából a kedvenceim azok, akik ordítják az õrszoba elõtt, hogy \"HÉÉÉ VAN BENZINED?? KÉNE A MOLOTOV KOKTÉLHOZ\". Van pár ötletem a nonok megakadályozására. Kis map: Nem! Ez egy határozottan nagy pálya, csak mindenki az õrszoba elõtt van, aminek ha kinyitjuk az ajtaját, befutnak és szidják az õröket reportba, hogy be vannak zárva... na mindegy 252
Törölt RP Szerverek / Magyar Prison RPG« Dátum: 2012. július 14. - 20:18:58 »
Miért nem teszed be azt a képet, amikor éppen engem szidsz, hogy a baszódjak meg, meg hogy seggfej vagyok vagy soroljam? Köszönjük ,hogy itt játszottál, még sok is volt belõled, remélem, hogy nem kell a hozzád hasonlókra (nem dícséret) pazarolnunk az energiánk.
Arrivederci Bye Bye 253
Archívum / [HUN]Magyar Pilóta Szerver...« Dátum: 2012. július 10. - 11:14:28 »
Tetszik az ötlet. Szívesen játszanék majd ott. Viszont ezen kiakadtam: \"Szerveren mindenki pilóta de lehetõség lesz más munkára is amibõl SAJÁT gépet tudsz majd venni de neked kell karbantartanod mivel meghibásodhat sõt olyan is lesz hogy ha nem tartod karban akkor valamelyik hatómû lehálhat ekkor a gép elkezd arrafele billeni amelyik hajtómû leállt és nehéz lesz vissza hozni és az átesés jelzõ is meg fog szólalni ha már a gép 45° nál tovább dõl és ha áttesik lehetetlen lesz vissza hozni mivel a gép zuhanni kezd és ilyenkor részlegesen le fog fagyni a karakter,sokan kérdezték hogy márt és erre egyszerû a válasz,a GTA San Andreasban mindenki tudja hogy az utaszálítót fejjel lefelé is lehet hajtani sõt áttesel is tudsz menni ami valójában nem menne mivel lehetetlenés pörögni is tudsz szóval remélem mindenki érti mért is lesz egy a részleges lefagyás. \" -- nem a tartalmán, hanem, hogy ez EGY mondat... (Persze, csak nyelvtanilag van bajom vele ) Kéz és lábtörést
254
Archívum / [HUN]The Big Sumo Szerver« Dátum: 2012. július 10. - 11:07:08 »
Ez az a Sutyesz akit bannoltak (ha jól emlékszem) Predline RPG-rõl (vagy Afterrõl? vmi ilyen noname), majd visszament és skypeon szidta az adminokat, utána könyörgött, hogy UB-zék? :D:D (mgj.: Más nemnahygon használja a Sutyesz nevet)
Alapból sok sikert, csak õ ne legyen a csapsatban. 255
Archívum / [HUN] |<>| The Secret Role Play Gaming |<>| V0.2« Dátum: 2012. július 08. - 09:40:12 »Idézetet írta: Amf date=1341688755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"16176\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Az a vicces, hogy nem fut a szerver és itt van ebben a fórumrészben, sõt még ki is van emelve!Esetleg azért (ha olvastál volna), mert ideiglenes karbantartás van? :hmmm: |