Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsolesszka

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 136
241
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl
« Dátum: 2013. július 31. - 12:55:52 »
Akkor elég érdekes kéréssel álltál elõ ha nem használsz semmilyen mysql plugint, bérelt sa-mp szervered legalább van (host-os)?
Jár mellé mysql adatbázis?
Létre van már hozva a tábla szerkezet, bennük az adatokkal?
Ha nincs ezekkel kellene kezdened.
Kapcsolatot kellene teremtened egy adatbázissal (mysql) (amit persze létre is kell hozni), a sa-mp szervereddel ehhez elengedhetetlen egy mysql plugin használata (jelenleg).
Ha ezt sikerül létrehoznod akkor kezdhetsz ilyen dolgokkal foglalkozni. (adatlekérés, adatfrissítés, új adatsor létrehozása stb)

242
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl
« Dátum: 2013. július 30. - 20:46:01 »
A fenti sor véletlenszerûen visszatér 20 darab sorral (ha van annyi a táblán).
Ez azt jelenti hogy 20 darab sort a benne lévõ összes adattal visszaküldi (SELECt *), tehát mint a példádban:
d\",\"val1\", \"val2\", \"val3\",\"helyes\"
d\",\"val1\", \"val2\", \"val3\",\"helyes\"
d\",\"val1\", \"val2\", \"val3\",\"helyes\"
d\",\"val1\", \"val2\", \"val3\",\"helyes\"
..
d\",\"val1\", \"val2\", \"val3\",\"helyes\"
20 darab sor.
Ezt neked kell feldarabolni részekre, mondjuk sscanf vagy cache funkciókkal részekre osztva majd tárolva különbözõ változókba.
Edit:
Milyen plugin verziót használsz, mert én már a thread verziót alkalmazom, így arra tudok példát írni.
Az ékezetekhez keress valami olyant hogy \"fixchars.inc\".
Nem tudom hány karaktert kezel de én ~3900-at már kértem le gond nélkül.

243
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl
« Dátum: 2013. július 30. - 19:37:02 »
SELECT * FROM `tablename` ORDER BY RAND() LIMIT 20

244
Segítségkérés / SQL kérdés
« Dátum: 2013. július 26. - 20:57:52 »
   Nagyon kis dolgokban gondolkozol, nézd meg ezt a fórumot,
ez is mysql adatbázist használ, most éppen a lap alján ezt olvasom:
 
Az oldal 0.211 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.[/quote]
Ami azt jelenti hogy 21 kérést küldött a mysql adatbázis felé (update select insert stb) és mindez 0.211 másodperc alatt ment végbe.
Amit te szeretnél az semmiség a mysql-nek, fõleg ha ugyanott van ahol a sa-mp szervered, vagyis localhost-os kapcsolaton mûködik. (nem kell az internet sebességgel is kalkulálni)

245
Segítségkérés / Késõ MySQL
« Dátum: 2013. július 25. - 21:29:40 »
Jó ez a kérdezz felelek, fõleg fórumon, na nem baj. :D
Milyen verziójú mysql-t használsz, hol van az adatbázis kezelõ rendszer?
Talán egy példával szemléltethetnéd a problémát, hogy más is tapasztal-e ilyesmit ha kipróbálja.
Lehet még haladna is a probléma megoldása, de ha nem sürgõs, majd kérdezgetek apránként ahogy valamire gyanakszok mint hiba lehetõség.

246
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nagy Városháza felirat LS-i városházán
« Dátum: 2013. július 25. - 13:42:04 »
Nem rossz.
Egy object-re nem fért volna rá ez az egyetlen egy szó, \"Városháza\"?

247
Segítségkérés / Késõ MySQL
« Dátum: 2013. július 25. - 12:14:34 »
Talán.
Melyik az a lekérdezõs parancs amelyik rosszul mûködik?

248
Segítségkérés / Ban ellenõrzés (MySQL)
« Dátum: 2013. július 24. - 22:15:01 »
Sa-mp 03x hiba.
Késleltesd egy timer-rel a kickelést kb. fél másodperccel.

249
Segítségkérés / Változóból változó kivonás
« Dátum: 2013. július 24. - 22:12:20 »
Mert a \"line\" egy tömb, vagyis több cellából áll. new line[4]; (A szemléltetés kedvéért 4.)
Az \"Ertek\" meg egy sima változó mondhatnánk úgyis hogy egy null (azaz egy) cellás változó.
Lényeg a lényeg az \"Ertek\" változót tudnád az operátor jelekkel megváltoztatni, vagy egy újabb változóval:
 
mysql_fetch_row(line);
new
     line2 = strval(line);
line2 -= Ertek;
printf(\"line2: %d\", line2);

250
Ha parancs után szeretnél plusz paramétert írni arra kitalálták ezt: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strtok

251
Mert megszabod hogy mennyi karaktert egyeztessen:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/r\", true, 2))[/quote]
Természetes dolog hogy egyezést talál mivel az /r parancsnál 3 karakternyit kellene ellenõrizni a harmadik meg az úgynevezett null karakter \'\\0\'.
Tehát: \'/\',\'r\',\'\\0\' ez 3 karakter.
Hagyd el a karakterek meghatározásának lehetõségét vagy növeld meg egyel az értékeket.
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/r\", true, 3))
//vagy
if(!strcmp(cmdtext, \"/r\", true))

252
Segítségkérés / zónán belüli üzenet
« Dátum: 2013. július 22. - 08:25:55 »
streamer.inc
 
public OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid) // Belépés
public OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid) // Kilépés
// Különbözõ alakú zónák/területek létrehozása
CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);

 
Létre kell hozni egy változót mely tárolja a létrehozott zóna azonosítószámát majd ezt kell ellenõrzésre használni a visszahívások alatt.
 
new
     RED_ZONE;
RED_ZONE = CreateDynamicSphere(191.4581, 2511.7207, 16.2319, 300.0);
public OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid)
{
    if(areaid == RED_ZONE)
    {
        GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Piros zóna!\",1500,3);
    }
}

253
Tanuljunk PAWN nyelvet / Bitmûveletek a gyakorlatban.
« Dátum: 2013. július 21. - 19:37:34 »
Végeztem sebesség tesztet én is és valóban gyorsabb, sõt több mint kétszeres sebesség különbség van. :D
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kettes_sz%C3%A1mrendszer

254
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bitmûveletek a gyakorlatban.
« Dátum: 2013. július 21. - 19:20:07 »
                         l

255
Tanuljunk PAWN nyelvet / Bitmûveletek a gyakorlatban.
« Dátum: 2013. július 21. - 12:48:33 »
Köszönöm.
Direkt nem tértem ki a mûködésre, arra linkeltem a másik leírást, gyakorlati példákkal szeretném még bõvíteni, hogyan alkalmazzák, ha már így elkezdenek vele foglalkozni könnyebben megfogják érteni mûködését. Mivel a mûvelet után csak egybõl az eredményt tüntettem fel, nem kell azzal törõdni hogy lett az, ha kíváncsi rá akkor meg már az elsõ olvasás után érteni fogja a mûveletek igazság tábláját és akkor világossá válik számára mûködésük.
Sok leírást is olvastam itt ott, sose volt bennünk kezdetleges (alap) mûveletek példában leírva, hanem csak egybõl valami pawn terén stock funkció hogy  (Bit_Set, Bit_Get, Bit_Clear), na szerintem ezért nem használják, ha csak a mûveleti jelekkel lenne szemléltetve pár leírás hamarabb alkalmaznák.
Az összeadás, kivonás, szorzás, jeleket meg leírhatnák úgyis hogy (Add_, Sub_, Mul_) hogy kicsit érthetetlenebb legyen. :D
@kurta999 Végeztél sebesség tesztet? Amúgy megtaláltam én is azt a verziót csak bonyolultsága miatt nem írtam ki, arra gondolva hogy megérteni is nehéz a mûködését, még meg se próbáltam rájönni milyen logikai menettel jött rá a készítõje, de briliáns ha minden számnál pontos eredményt ad az biztos. :D

Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 136
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal