Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 184
2371
Szkript kérések / Fotocellás ajtó.
« Dátum: 2010. július 22. - 23:05:21 »
Errol az IsPlayerInRangeOfPoint-rol vmi olyat beszéltek h \'többször fut le\', én ezt igen nem értem, mert a PlayerToPoint-is lefut többször, ha timerrel csinálod. Timer nélkül meg asszem nemmegy.

2372
SA-MP: Szerverfejlesztés / Weblap hírdeto system
« Dátum: 2010. július 22. - 23:01:45 »
Idézetet írta: jager_tamas date=1279832130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2479\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mé csináljam meg, hogy fáljból töltse be meg hogy RCON admin áttudja ír meg, hogy letudja tiltani engedélyzni?
csak nincs nagy kedvem hozzá
 
Az jó dogol lenne  ;)

2373
Leírások/Útmutatók / PAWNO - Egyszerüsítsük kódunkat.
« Dátum: 2010. július 22. - 14:02:54 »
Idézetet írta: Fade date=1279740261\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Jó kis leírás! De ez a shiftelés ez mi akar lenni ?  :o
 

Bitmanipuláció:
Gyorsabb mód a matematikai muveletek elvégzésére. Minden egyes eltolt bittel egyenesen artányosan kettot hozzáadunk a szám szorzatához.
<< 1 = *2
<< 2 = *4
<< 3 = *6
<< 4 = *8
A jobb shift pedig ugyanezt csinálja osztással
>>1 = /2
>>2 = /4
>>3 = /6
>>4 = /8
 
[/quote]
 
[/quote]
Na értem, de ezt hol/hogy tudom használni ? xDD

2374
Beszélgetés / Eredeti a San Andreas-od?
« Dátum: 2010. július 22. - 11:36:19 »
Nekem sem eredeti :)

2375
Leírások/Útmutatók / PAWNO - Egyszerüsítsük kódunkat.
« Dátum: 2010. július 21. - 17:27:47 »
Jó kis leírás! De ez a shiftelés ez mi akar lenni ?  :o

2376
Leírások/Útmutatók / [TuT] GM-ben OnRconCommand bug javítása...
« Dátum: 2010. július 21. - 17:22:28 »
Hello, az OnRconCommand callback csak FS-be muködik, GM-be nem.
Erre akkor jöttem rá, mikor az ladmint a módomba írtam, és igen csak kerestem rá megoldást.
Végül körülnéztem az official fórumon, és meg is találtam ( nem épp leírást ).
1. Keressünk a scriptünkben ilyet:
public OnRconCommand(cmd[])
és cseréljük ki erre ( ez alatt ugyanúgy marad minden ):
forward OnGMRconCommand(cmd[]);
public OnGMRconCommand(cmd[])
2. Hozzunk létre egy FS-et, és írjuk bele ezt:
public OnRconCommand(cmd[]) return CallRemoteFunction(\"OnGMRconCommand\", \"s\", cmd);
Ennyi lenne, én kipróbáltam és ment. Sok szerencsét :D

2377
Szkript kérések / Kérnék 1 ooc chates scriptet
« Dátum: 2010. július 17. - 22:09:34 »
Bovebben ?!

2378
Segítségkérés / Gyors/Normális fájl kezelo
« Dátum: 2010. július 16. - 21:54:53 »
Idézetet írta: ScreaM date=1279291594\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2415\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az nem jó amit írtam?

Cache kezelos pedig itt van:
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=4996.msg57061#msg57061
 
a.k.a bfx ini, de attól nem crashel, mert nem is megy  ;)
Amúgy ez mit akar jelenteni: #pragma dynamic

2379
Segítségkérés / Gyors/Normális fájl kezelo
« Dátum: 2010. július 16. - 14:30:34 »
Próbáltam visszatérni dini-re, de attól meg crashel a szeróm. Jelenleg a bfx-et használom attól is :S
Nekem vmi chache kezelos kéne, annak nagyon örülnék :)
DJSON-t már próbálta, csak az meg szarul írja a fájlba.

2380
Szkript kérések / Tiltó
« Dátum: 2010. július 16. - 10:07:31 »
Nekem olyanom van, ami nem enged elküldeni 8 számjegynél többet.
Tessék:
 

    // By ZeRo
    new iNums;
    for(new x = 0; x < strlen(text); ++x)
{
        if(text
  • < \'0\' || text
  • > \'9\') continue;

        iNums++;
    }
    if(iNums > 8)
{
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Maximum 8 számjegyet írhatsz egy üzenetbe!\" );
        return 0;
    }

2381
A GM tetejére, ugyanúgy mint a new -okat.

2382
Segítségkérés / Kezdéskor fix spawn
« Dátum: 2010. július 16. - 10:02:18 »
OnPlayerSpawn -alatt van ilyen:
 

SetPlayerRandomSpawn(playerid);

 
Ezt töröld ki, és mindig ugyanoda fog spawnolni.

2383
Segítségkérés / Kezdéskor fix spawn
« Dátum: 2010. július 16. - 09:59:23 »
lvdm módod van ?

2384
SA-MP: Szerverfejlesztés / Angels Cityy Beta
« Dátum: 2010. július 14. - 20:39:17 »
Grat, ez igen fasza lett, lehet, h a szerómba is berakom :D

2385
Segítségkérés / [HELP]TXD Workshop
« Dátum: 2010. július 14. - 20:32:55 »
models/hud.txt legalján :D

Oldalak: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal