Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 160
2296
Segítségkérés / random player és cp rá
« Dátum: 2012. Május 17. - 20:10:02 »
hello
ox ba van egy rendõrparacs csak az NEM véletlenszerû

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 17. - 20:31:10 )

 /mb vagy /bm
bocsi de nem tudom pontosan melyik is :-(

2297
Segítségkérés / Npc
« Dátum: 2012. Május 17. - 19:51:46 »
Sziasztok itt egy enpc ami szarakszik:
EZ igaziból Lustáé csak beleraktam az enyémet ez én recordomat:[A kocsit átírtam stb:
 
#include <a_samp>
new npcveh1;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
 
public OnFilterScriptInit()
{
    ConnectNPC(\"[Hybrid_nfsrendor]\", \"nfs\");
   
    npcveh1 = CreateVehicle (437,-1216.7559,2655.1028,46.8677,17.1416,0,0,-1);
     return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyVehicle(npcveh1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if (!strcmp(npcname, \"[Hybrid_nfsrendor]\", true))
        {
           PutPlayerInVehicle(playerid, npcveh1, 0);
            SetPlayerSkin(playerid, 281);
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"[Hybrid_Nfs/Rendõr]\", 0xf20000AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
        }
        return 1;
     }
     return 1;
}

]
Ez az fs itt a nevet meghagytam csak a kocsit tettem be a record nevet hagytam úgy ahogy volt...[eredeti kocsi:AddStaticVehicle(437,-1216.7559,2655.1028,46.8677,17.1416,0,0); // ]
Ami a Npcmodesbe van:
 
#define RECORDING \"nfsrendor\" 
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
az npc jó feljön de nem vezet minden a helyén problem?

2298
Segítségkérés / Ez az üzenet mit jelent pawnoba?
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:59:56 »
inc hiányzik!

2299
Segítségkérés / Kocsi helyet dodo-t spawnol
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:57:54 »
ez nem jò :nono:
elcsusztak a kocsiidk

2300
Segítségkérés / Kocsi lámpa
« Dátum: 2012. Május 16. - 18:55:37 »
Nem lehet hogy nem az idõ a baj hanem az idõjárás...
Válsd át és ha ùgy sem megy nappal pasz

2301
Segítségkérés / Cry RPG a csík.. :D
« Dátum: 2012. Május 16. - 17:27:11 »
Sziasztok/szia
Nah elõszõr is minden fórumozónak üdv :D
Még kicsit kezdõ vagyok de amit tudok azt tudok... :D Nekem nagyon bejön cryRpg[see] az a töltõdö csík Valaki ki tudná belõle szerkeszteni mert ahogy próbálom hol 4 error hol 9 És ezt csinálja Ha valakinek kellenek a módnak a töredékei itt vannak amiket én találtam lehet van még ha valami hiányzik szóljatok és keresek :D
 
forward Load(playerid); //A Load funkció prototípusát létrehozzuk
forward Loaded(playerid); // Majd a Loaded funkcióét is.
forward UpdateBar(playerid); //Valamint a csík frissítõ funkciót

 

[code]enum load_info //enumerátor létrehozása
{
    Bar:LoadBar, //Enumerátoron belül a \"csíkunk\" változója
    bool:Loading //Egy változó, ami segítségével figyelmünk alatt lehet hogy töltie a mapot, vagy nem
};
new KezdesInfo[MAX_PLAYERS][load_info]; //Mátrix létrehozása, a MAX_PLAYERS értékével, és az enumerátorunkkal

 

public Loaded(playerid)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
    DestroyProgressBar(KezdesInfo[playerid][LoadBar]);
    KezdesInfo[playerid][Loading] = false;
    Spawnolas(playerid);
    return 1;
}

 

new Bar:AlvasBar[MAX_PLAYERS];
ez az on player connect alatt volt:
   AlvasBar[playerid] = CreateProgressBar(50.0, 310.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);

 
Ha valami hiányzik Szólj Lécci segítsetek

2302
Segítségkérés / warning hegyek pls help
« Dátum: 2012. Május 25. - 22:05:47 »
Másold be a sort/sorokat és tedd elé a code jelet köcce

2303
Segítségkérés / miért írja ezt az error-t?
« Dátum: 2012. Május 25. - 22:05:04 »
Zárd ha jó sztm,  :thumbsup: :thumbsup:

2304
Segítségkérés / Mentõ munkához kocsiba tétel
« Dátum: 2012. Május 25. - 22:04:19 »
AZ csak egy példa írd át  :tantrum: :tantrum:  :thumbsup: :thumbsup:

2305
Segítségkérés / A spawn halálkor
« Dátum: 2012. Május 25. - 21:59:21 »
ez a spawnézet

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 25. - 22:02:23 )

de kössz :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

2306
Segítségkérés / Mód inditási hiba
« Dátum: 2012. Május 25. - 19:36:28 »
felvettelek

2307
Segítségkérés / Beloginoláskor megáll minden.
« Dátum: 2012. Május 25. - 19:33:51 »
Scriptfiles a pluginsok [Linuxosak e???Pl a MYSQL Plugin Van  Linuxos??]

2308
Segítségkérés / Mentõ munkához kocsiba tétel
« Dátum: 2012. Május 25. - 19:32:51 »
hogy érted ne sofõrként?

2309
Segítségkérés / Interior, másképp
« Dátum: 2012. Május 25. - 19:30:48 »
Beteszed és a cordínátákat átírod
Asszem  :unsure: :unsure:

2310
Segítségkérés / A spawn halálkor
« Dátum: 2012. Május 25. - 19:29:30 »
    PlayerInfo[playerid][bedrogozva] = 0;
    if(Rabol[playerid] != 0)
Rabol[playerid] = 0;
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    new sendername[32];
    new planame[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, planame, sizeof(planame));
    GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
        format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megölte %s.\", sendername, rag(planame,3));
    if(Admin(i, 1)) SendClientMessage(i, COLOR_GRAD1, stringx);
        ShowPlayerDialog(playerid,9,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Mentõ\",\"Szerencsés túlélõ vagy!\\nMiközben az úton fekve levegõért kiálltottál egy járokelõ hívta a 112\\nA mentõcsapatnak sikeresen sikerült az újraélesztésed\\nMost a kórházba vagy ahol 3 napja kómában feküdtél...\\nMáskor vigyázz jobban!\\nMaradandó Kár: Nincs\",\"Uhhhdejó\",\"Mázli\");
if(playerid != killerid) rk[killerid][playerid] = 601;
    Fegyverelol[playerid] = 0;
    if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 0)
    {
    PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 1;
    }
    if(PlayerInfo[playerid][biztositas] == 1)
    {
    PlayerInfo[playerid][Korhazban] = 0;
    PlayerInfo[playerid][Penz] += 1000;
    SafeGivePlayerMoney(playerid, 500);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Mivel van életbiztosításod így kaptál 500$-t!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, stringx);
    varoskassza -= 500;
    Savevaroskassza();
    new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s biztosítás által kapott 500$-t.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
    }
    SafeResetPlayerWeapons(playerid);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    PlayerInfo[playerid][Animban] = 0;
gyogyulas[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][eseg] = 100;
PlayerInfo[playerid][szomjas] = 100;
}
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
//new dmessage[128];
//new deathreason[20];
new playercash;
new victimteam;
new Float:px,Float:py,Float:pz;
new killerteam;
victimteam = gTeam[playerid];
killerteam = gTeam[killerid];
gPlayerSpawned[playerid] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvWeapon] = 0;
PlayerInfo[playerid][pInvAmmo] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
PlayerInfo[playerid][pLocal] = 255;
GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);

Hali itt ez a script amikor meghalok akkor visszadob a spawn választóba ezt akarnám/szeretném kiszedni
Köszi

Oldalak: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal