Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Pedró
Oldalak: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 220
2281
« Dátum: 2013. november 23. - 20:40:02 »
IsVehicleUpsideDown Sziasztok! Ezt a függvényt még 1 éve dobtam össze. A kód történetérõl ebben a témában olvashattok: LINK A függvény lényege az, hogy le ellenõrzi, hogy a megadott jármû fejjel lefelé van-e, majd visszatér 0(hamis) vagy 1(igaz) értékkel.
A kód: stock IsVehicleUpsideDown(vehicleid) { new Float:p[4]; if(GetVehicleRotationQuat(vehicleid, p[0], p[1], p[2], p[3])) { new Float:angle; angle = atan2(2.0 * ((p[2] * p[3]) + (p[1] * p[0])), (-(p[1] * p[1]) - (p[2] * p[2]) + (p[3] * p[3]) + (p[0] * p[0]))); return (-75.0 <= angle <= 75.0); } return 0; }
Készítõ: Pedró
Az anyagok készítõi, amelyeket felhasználtam: ev0lution$YOLO$, Y_Less, Zh3r0
Készítés idõpontja: 2012/09/24
2282
« Dátum: 2013. november 20. - 11:24:29 »
És ezt miért kell a fõoldalra kidobni, miért jó nektek az, hogy ha jön egy újonc és piros nagybetûs szövegeket lát a fõoldalon, melyeknek közük sincs a játékhoz?
2283
« Dátum: 2013. november 18. - 19:53:11 »
Szia. lehet hogy egy kicsit nehezebben de röviden csináltam meg
#include #include #include new OID; new Float:Positions[][] = { {0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció {0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció {0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció }; public OnFilterScriptInit() { OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object.. return 1; } CMD:mozog(playerid,params[]) { new pos; if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\"); MoveObject(OID,Positions[pos-1][0],Positions[pos-1][1],Positions[pos-1][2], 3.00); return 1; }
[/quote] Helyesbítenék:
#include #include #include new OID; new Float:Positions[][] = { {0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció {0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció {0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció }; public OnFilterScriptInit() { OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object.. return 1; } CMD:mozog(playerid,params[]) { new pos; if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\"); if(!(-1 < pos =< sizeof(Positions))) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás érték!\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\"); MoveObject(OID,Positions[pos][0],Positions[pos][1],Positions[pos][2], 3.00); return 1; }
2284
« Dátum: 2013. november 16. - 20:04:12 »
Nem hallottam még róla, nem ismerem.
2285
« Dátum: 2013. november 16. - 17:30:00 »
Remek! A pizza íze még mindig megmaradt.
2286
« Dátum: 2013. november 15. - 21:30:53 »
1113
2287
« Dátum: 2013. november 15. - 21:22:47 »
Akkor nem tudok továbbá segíteni, át adom másnak a terepet.
2288
« Dátum: 2013. november 15. - 21:14:51 »
Szevaz báttya
2289
« Dátum: 2013. november 15. - 21:11:30 »
Akkor pedig rakd server.cfg ben elsõ helyre ezt az fs-t. (Írd elsõként a nevét.)
2290
« Dátum: 2013. november 15. - 20:55:15 »
Error van? ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CONNECTRULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"A szabályzat az jó.\", \"Tovább\", \"Kilépés\"); ezt raktad be tuti?
2291
« Dátum: 2013. november 15. - 20:41:50 »
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new string[256]; if(dialogid == REGISZTRALO) { if(response) { if (strlen(inputtext) < 4 || strlen(inputtext) > 20) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"FELHASZNÁLÓ: A jelszó kissebb/nagyobb a megengedett karaktereknél!\"); if (udb_Create(PlayerName2(playerid),inputtext)) { new file[256],rname[MAX_PLAYER_NAME], tmp3[100]; new strdate[20], year,month,day; getdate(year, month, day); GetPlayerName(playerid,rname,sizeof(rname)); format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(rname)); GetPlayerIp(playerid,tmp3,100); dini_Set(file,\"ip\",tmp3); // dini_Set(file,\"password\",params); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"registered\",1); format(strdate, sizeof(strdate), \"%d/%d/%d\",day,month,year); dini_Set(file,\"RegisteredDate\",strdate); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\",0); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\",0); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"LastOn\",0); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\",0); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\",0); dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\",0); PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1; PlayerInfo[playerid][Registered] = 1; SendClientMessage(playerid, green, \"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Te most regisztráltál ezért autómatikusan bejelentkeztél!\"); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); return 1; } else { Kick(playerid); } return 1; } if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) { new file[256]; new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME]; new tmp3[50]; if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid))) { new lstring[500]; format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\"); } else { PlayerInfo[playerid][Registered] = 1; format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName)); new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\"); if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) ) { LoginPlayer(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0) { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] ); SendClientMessage(playerid,green,string); } else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\"); } else { new lstring[256]; format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\"); } } return 1; } if(dialogid == BEJELENTKEZO) { if(!response) return Kick(playerid); if(response) { if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext)) { new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname)); format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname)); GetPlayerIp(playerid,tmp3,100); dini_Set(file,\"ip\",tmp3); LoginPlayer(playerid); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0) { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] ); SendClientMessage(playerid,green,string); return 1; } else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\"); } else { PlayerInfo[playerid][FailLogin]++; format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS); ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\"); return 1; } } return 1; } if(dialogid == HJELSZO) { if(!response) return Kick(playerid); if(response) { if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext)) { new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname)); format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname)); GetPlayerIp(playerid,tmp3,100); dini_Set(file,\"ip\",tmp3); LoginPlayer(playerid); PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0) { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] ); SendClientMessage(playerid,green,string); return 1; } else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\"); } else { PlayerInfo[playerid][FailLogin]++; format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS); ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\"); if(PlayerInfo[playerid][FailLogin] == MAX_FAIL_LOGINS) { SendClientMessage(playerid,red,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Bejelentkezés sikertelen! Hibás jelszó\"); format(string, sizeof(string), \"%s kirúgva Indok:(Sikertelen bejelentkezés)\", PlayerName2(playerid) ); SendClientMessageToAll(grey, string); Kick(playerid); } } } return 1; } return 0; }
2292
« Dátum: 2013. november 15. - 20:29:10 »
A kód tökéletes, szerintem gyakorlatilag rosszul dobtad be a scriptedbe/módodba, legfõképpen az OnDialogResponse-s részre figyelj.
2293
« Dátum: 2013. november 15. - 20:19:40 »
GM/FS elejére: #define DIALOG_CONNECTRULES 1000010 OnPlayerConnect-hez: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CONNECTRULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"A szabályzat az jó.\", \"Tovább\", \"Kilépés\"); OnDialogResponse-hoz: if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) { new file[256]; if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid))) { new lstring[500]; format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\"); } else { PlayerInfo[playerid][Registered] = 1; format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName)); new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\"); if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) ) { LoginPlayer(playerid); if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0) { format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] ); SendClientMessage(playerid,green,string); } else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\"); } else { new lstring[256]; format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid)); ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\"); } } }
2294
« Dátum: 2013. november 15. - 19:51:49 »
@ZSOLTI99 A tömbökben az utolsó sor után nem kell vesszõ. new Message[][] = { \"{00FF00}SZERVER: {0073ff}szöveget írd\", \"{00FF00}SZERVER: {0073ff}\", \"{00FF00}SZERVER: {0073ff}\", \"{00FF00}SZERVER: {0073ff}\" }; Ez meg mi lenne? print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"[FS] Vicc küldö script by Armani! \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); Ide nem ártana egy visszatérés is, ha már callback, bár nem kötelezõ. public Messages() { new randMSG = random(sizeof(Message)); SendClientMessageToAll(COLOR_VICC, Message[randMSG]); }
2295
« Dátum: 2013. november 15. - 19:39:44 »
GetPlayerName(playerid, str, sizeof str); Ez itt nem pazarlás, ɐʞzssǝlosz? Hisz a str karakterlánc mérete 128, viszont a maximális játékosnév SA:MP-ban 24.. ( GetPlayerName(playerid, str, MAX_PLAYER_NAME); )
Oldalak: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 220
|