Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153
2266
Média / Codename: Aviation Organization szerver bemutató képek
« Dátum: 2010. április 13. - 21:48:45 »
Nos, hoztam Nektek két képecskét egy egyedi scriptemrol, ami egy repülogép-szimulátoros GM lesz. Ahogy ltájátok, a legnagyobb újítás ez a kis panel, amire nem kevesebb mint 5 napi munkám ment rá, de mostmár úgy néz ki, az alap funkciók muködnek rajta.
http://imagerz.com/QEMXDUtvAwJVAA1EEgVQ
http://imagerz.com/QEMXDUtvAwJVAA1EFQVQ
Nos, bemutatnám az új radaron a dolgok mikéntjét:
AL = Altitude: Magasság méterben kijelezve
SP = Speed: Sebesség kilóméter / órában kijelezve
LP = Led Panel: Információkat jelez ki. Fejleszteni fogom külömbözo légijármuvekre, hogy lehessen ajtót kinyitni, satöbbi...
--> S = State: A repülogép állapota (sebzodés), ha füstöl sárga, ha ég piros színu.
Az alsó CR és DF értelmezését a képekben láthatjátok.

2267
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetClosestVehicle
« Dátum: 2010. április 13. - 19:57:36 »
Az új szerómhoz pont ilyet kerestem :) Grat

2268
Leírások/Útmutatók / Karaktersorozatok (stringek)
« Dátum: 2010. április 13. - 19:41:45 »
Nos, ez egy kis tutorial lesz, de sokak nem tudják, melyik stringet használják, és ez igencsak terhelheti, sot el is szúrhatja a scriptünket (pl. egy lebegopontos változónál)
Számok:
%b -> Bináris számok (0 és 1, ha logikai változót akarunk kiiratni akkor használjuk inkább ezt!)
%d -> Decimális EGÉSZ számok
%f -> Lebegopontos szám
%.0f -> Lebegopontos szám, és a tizedesjegyek mérete. (1 ha 1 tizedsjegyet jelzünk ki, és így tovább...) *
%i -> Szimpla egész szám
%x -> Hexadecimális szám (Magyarul: 0-9 = 10 szám, + A-F = 6 szám)
Nem számok:
%c -> Karakter
%s -> String (tartalma lehet benne akármi amit felsorolunk)
Érdekességek:
%% -> Az irodalmi százalék jelet (\'%\') jelzi ki
* Ezt akkor használjuk, ha egy lebegopontos változónál (pl a játékos magassága) nem akarjuk a tizedesjegyeket kijelezni, tehát a \"166.5453453453453\" helyett csak \"166\" -ot ír ki, nem keverendo össze a %d -vel, hisz az nem képes a \"Float:\" változók fogadására

2269
Archívum / ..::[HUN][BRL]Budapest Real Life::..
« Dátum: 2010. április 13. - 19:22:11 »
Ahogy nézem ez valamelyik RP mod, szóval vagy GTA:O vagy pedig RPG mode!
Hát, örülök hogy próbálunk kicsit az egyediség felé haladni, ám be kell látni: RP mod kevés játékossal nem élvezetes.

2270
Segítségkérés / Elég nagy kérés!
« Dátum: 2010. április 12. - 20:57:10 »
Ahham mostmár hogy kb fél órát töprengtem rajta, rájöttem hogy muködik ez a szar. Szóval, lerajzolom nektek
   |
   |
   |
   |
   x
---x--
   |
   |
   |
   |
   |
nos, ha megyegetünk a pont fele, láthatjuk, hogy akkor állunk pontosan vele szembe, ha a két pont egy vonalban van.
Szeretnék egy kis accaptet kérni, mert már eléggé fáradt vagyok, lehet faszságot írok le.
       észak (0)
          |
(90)nyu-   -kelet (270)
          |
       dél (180)
Ez a GTA féle iránytu. Nos ugye nem tévedek, akkor vagyunk jó irányba, ha a két pont egymástól  0°vagy 90°vagy 180°vagy 270° fokra van?

2271
Segítségkérés / Elég nagy kérés!
« Dátum: 2010. április 12. - 20:51:25 »
O mondhatjuk igen, csak nekem úgy kéne, hogy kijelzi valahol, szal pl:
IRANY: 5555.55 / 6666.6
Ahol az 5555.5 az én pozícióm
A 6666.6 pedig ahova mennem kellene.
Szóval én ezt statikusan egy szövegbe gondoltam, de ha lenne egy ilyen public GPS script, az bizonyára sokat segítene.

2272
Segítségkérés / Elég nagy kérés!
« Dátum: 2010. április 12. - 20:40:48 »
Igen, már láttam, de nekem nem azzal van a bajom, hogy megállapítsam, merre nézek, hisz azt megoldottam (GetPlayerFacingAngle). Nekem az a problémám, hogy egy olyan scriptet kreáljak, ami folyamatosan megmondja, milyen irányba kell nézned, hogy elérj egy pontot.

2273
Segítségkérés / Elég nagy kérés!
« Dátum: 2010. április 12. - 20:09:14 »
Nos msotanában folyton elakadok, úgyhogy itt a mai adag. Egy afféle iránytűt próbálgattam csinálni, de nem sikerült. :( Megmutatom, hogy akartam:
       |
       |
       x2
       |
-------------x1----
       |
       |
       |
       |
Nos, ahogy látjátok, van itt két pont. A gondom az, hogy egy olyan rendszert szeretnék csinálni, ami az ember nézése alapján működik.
Szóval, én el szeretnék jutni az x1-ből az x2-be. Tuljadonképpen az egyik \"x\" folyamatosan változik, mivel ugye a karakterem mozog. Szóval, tekintsük a mozgó pontnak az x1-et. Nekem egy olyan rendszer kéne, ami segít eljutni az x1-ből az x2-be úgy, hogy folyamatosan megadja az irányt, merre kell néznem, hogy pontosan szembe álljak az x2-vel. Az x1-es hülyeséget meg is oldottam GetPlayerFacingAngle(); függvénnyel, ám mivel az én pozícióm változik, a mozgó pont pozíciója nem lehet állandó.
Nos, tudom hogy ez egy igen nagy kérés, de ez az én scripter tudásomat messze meghaladja, ezért kérem a Ti segítségeteket.
krisk

2274
Segítségkérés / Segítség!
« Dátum: 2010. április 11. - 17:15:33 »
Így sem jó....

2275
Segítségkérés / 2 kérés
« Dátum: 2010. április 11. - 16:50:47 »
Keress rá angol fórumon a CarTheft modra, onnan találsz ötleteket, most így hírtelen nem tudom hogy kell.

2276
Segítségkérés / Segítség!
« Dátum: 2010. április 11. - 16:42:54 »
Megpróbálom inkább úgy, hogy nem adok nevet a timernek, mert hát most minek... majd beszámolok róla

2277
Segítségkérés / Segítség!
« Dátum: 2010. április 11. - 16:24:18 »
Nos nekem lenne egy kis problémám....
Kellene nekem egy GameText, ami több embernek is meg kell jelenjen egyszerre, viszont frissítodnie is kéne x másodpercenként. Nem akarom leloni a poént, mire kell, legyen mondjuk egy tozsde
Kiírja a Kispista NyRT árfolyamát: + 50000$
Két másodperccel késobb változik az árfolyam, pl: - 5000$ -ra
Több ember van a tozsdébe, és mindegyiknek nyomon kéne követniük
A baj, hogy ha egy timert csinálok, az csak egy embernek jó... a 2.-nak már nem jelenik meg.
A probléma kézenfekvo... hiába csinálom meg timerral, mert az az egész szerveren lefut... és csak annak, aki eloször írja be pl az /arfolyamok parancsot.
Nos, így próbáltam, nem jártam sok eredménnyel vele... Aki eloször írja be, annak frissül, aki utána, annak már nem
 
    
for(new i = 0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   panelt =  SetTimer(\"panel\",1000,true);
}

 
Természetesen a \'panelt\' változót is betöltöttem globálisan:
 

new panelt;

2278
Segítségkérés / RP város?
« Dátum: 2010. április 11. - 15:32:27 »
saját objectelt város powa

2279
Segítségkérés / /skydive parancs, valaki kérem segítsen!
« Dátum: 2010. április 11. - 09:46:07 »
Lényegtelen már, átírtam, én voltam a balf*sz
 

    if(!strcmp(cmd, \"/skydive\", true))
{
       new idx;
   new Float:posx,Float:posy,Float:posz,altdivet;
GetPlayerPos(playerid,posx,posy,posz);
        new tmp[256];
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
        if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /skydive <magasság>\");
        altdive = strval(tmp);
       SetPlayerPos(playerid,posx,posy,posz+height);
        GivePlayerWeapon(playerid,46,1);
        return 1;
}

2280
Segítségkérés / /skydive parancs, valaki kérem segítsen!
« Dátum: 2010. április 11. - 09:39:41 »
Még több hibát kaptam :\\
 

D:\\deadly\\gamemodes\\ao.pwn(430) : error 033: array must be indexed (variable \"altdive\")
D:\\deadly\\gamemodes\\ao.pwn(447) : error 033: array must be indexed (variable \"altdive\")
D:\\deadly\\gamemodes\\ao.pwn(428) : warning 203: symbol is never used: \"idx\" // ez a warning eddig nem volt itt

Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal