Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tomee

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26
226
Segítségkérés / NPC spawn játékközben
« Dátum: 2012. július 24. - 11:17:50 »
És nem kell semmilyen record vagy valami? Mert csak egy álló NPCt akarok egy helyben.

227
Segítségkérés / NPC spawn játékközben
« Dátum: 2012. július 24. - 11:12:48 »
Hello sziasztok.
Az érdekelne, hogy hogy lehetne megoldani, azt hogy az NPC játékközbe lespawnoljon majd késõbb ha kell akkor kilépjen?

228
Segítségkérés / Skinválasztás
« Dátum: 2012. július 20. - 21:51:15 »
Igazából a JBauer megoldásra gondoltam, csak azzal vannak bajok. Norby a te ötleted is fajnnak hangzik, csak nekem azzal meggyûlt most a bajom.
Viszont most eljtutottam addig hogy odategye a skin választást ahol akarom és azokat a skineket amiket akarok meg minden. Csak most a halál tett keresztbe, mert úgy volt hogy a OnPlayerRequestClass-be van a halál is meg a ruha válasz cucca és így keverednek a dolgok.

229
Segítségkérés / Skinválasztás
« Dátum: 2012. július 20. - 20:56:11 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy módom abban be kell regizni bla bla. Aztán utána ha beléeptt a játékos utána kell skint választani és én olyanra akarom, hoogy az a ForceClassSelection megoldás legyen (http://wiki.sa-mp.com/wiki/ForceClassSelection). Odáig eljutottam, hogy skineket összeállítani ami nekem kell meg hogy odategye ahová kell. De itt jön a gáz, mert bejön a balra jobbra nyil és a spawn és ha rámegyek a nyilakra akkor kiválasztja a következõ skint és már le is spawnol.
És az érdekelne, hogy hogy lehetne megoldani ezt az egészet.

230
Segítségkérés / Animációk
« Dátum: 2012. július 20. - 12:47:50 »
Megpróbáltam úgyis, hogy vagy 6x egymás után letettem az animációt de az se segít, és nem FS-t használok.
Ricsárd, nem értem amit mondasz.

231
Segítségkérés / Animációk
« Dátum: 2012. július 19. - 14:12:51 »
Sziasztok!
Régebben is volt olyan problémám, hogy az animációk valami miatt nem akartak betölteni és már régebben se sikerült elintézni.
Ez már eléggé kezd idegesíteni és érdekelne, hogy ez csak nálam elõforduló hiba-e vagy ez gyakori és, hogy van-e erre megoldás.

232
Segítségkérés / Attach Object
« Dátum: 2012. július 16. - 23:53:18 »
Köszi szépen.

233
Segítségkérés / Attach Object
« Dátum: 2012. július 16. - 23:45:57 »
Sziasztok!
Ha jól tudom létezik egy script, amiben minden skinhez külön megvan csinálva az, hogy a objectek (kalap, szemüveg) normálisan ráhelyezkedjenek a karakterre.
És az érdekelne, hogy ha létezik akkor valaki megtud-e dobni egy linkkel.

234
Segítségkérés / Timer
« Dátum: 2012. február 17. - 15:51:31 »
Megtaláltam a hibát.

235
Segítségkérés / Timer
« Dátum: 2012. február 16. - 19:46:17 »
Helló,
Van ötlete valakinek arra, hogy mi lehet a gondja a timereknek.
A szerven van 2 darab jelenleg az egyik mûködik, ami az OnGameModeinitbõl indul sima SetTimer
De a SetTimerEx-es sose akar elindulni.

236
Segítségkérés / /engine
« Dátum: 2012. február 15. - 18:23:53 »
Nekem egy timeres megoldás jobb lenne.

237
Segítségkérés / /engine
« Dátum: 2012. február 15. - 18:19:25 »
Helló
Van egy parancs...a /engine, amivel ugyebár belehet indítani a kocsikat és leállítani.
Csináltam egyet, régen tök jól mûködött, de egy másik módba is felhasználtam és most nem akar dolgozni.
Illetve, nem teljesen. Egyszer beírom kiír mindent, csak épp nem indul el a timer. Aztán ha másodjára írom be akkor már az is indul, de nem értem, hogy ez miért történik.
 
CMD:engine(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"Nem vagy jármûben\"); return 1; }
                if(Inditas[playerid]==true) { SendClientMessage(playerid,VPIROS,\"*Már indítod a motort.\"); return 1; }
if (JarmuMotorja[jarmu] == false)
{
   SetTimerEx(\"MotorIndit\", 2000, false, \"d\", playerid); Inditas[playerid]=true;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"*Elfordítottad a kulcsot.\");
}
else if (JarmuMotorja[jarmu] == true)
{
   JarmuMotorja[jarmu] = false; SendClientMessage(playerid,-1, \"*A jármû motorja leállítva.\");
   GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
   SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_OFF,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
return 1;
}
return 1;
}
forward MotorIndit(playerid);
public MotorIndit(playerid)
{
new jarmu = GetPlayerVehicleID(playerid);
Inditas[playerid] = false; JarmuMotorja[jarmu] = true;
GetVehicleParamsEx(jarmu,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(jarmu,VEHICLE_PARAMS_ON,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"*A jármû motorja beindult.\");
return 1;
}

 
Tipp?

238
Segítségkérés / sscanf
« Dátum: 2012. február 10. - 19:48:42 »
Köszi szépen, ment a +.

239
Segítségkérés / sscanf
« Dátum: 2012. február 10. - 19:46:35 »
Hello!
sscanf-ra lenne szükségem 0.3d-hez.
Kerestem, de valószínûleg én vagyok a béna, hogy nem találtam.
Szóval valaki ha tud linket akkor pls.

240
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2012. február 02. - 17:45:01 »
OKé akkor maradok az eredeti elképzelésemnél, köszönöm.

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal