Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
226
Segítségkérés / Dialog kavarodás
« Dátum: 2012. december 17. - 16:46:04 »
Lehet hogy az lesz a gond, most nem fogom tesztelgetni, mert nem vagyok gépnél, de ksözönöm, szerintem meg fogja oldani a probémát :)

227
Segítségkérés / Pénz szerverre csatlakozáskor
« Dátum: 2012. december 17. - 12:56:44 »
Ha esetleg van regisztrációs rendszered, abba írd bele, hogy amikor beregisztrál akkor kapja meg.

228
Segítségkérés / Rendõr kinevezés
« Dátum: 2012. december 16. - 18:40:35 »
Sziasztok!
Próbáltam írni egy Dini-s rendõr kinevezõs kódot, de itt elakadtam :/
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy ne annak készítse a .ini-t aki beírta, hanem az id-nek(a kódban lévõ id-nek)?
[FRISSÍTVE!]
Errorok:
 
c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\rendor.pwn(32) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 3)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 

CMD:kinevez(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid))
{
     new id, uzi[128], uzi2[128], name2[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, name2, sizeof(name2));
     if (sscanf(params, \"u\", id)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /kinevez [id]\");
     else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\");
     else
     {
     new name[MAX_PLAYER_NAME], dinic[64];
     GetPlayerName(id, name, sizeof(name));
     format(dinic, sizeof(dinic), \"Rendor/%s.ini\", name);
     dini_Create(dinic);
     if(dini_Int(dinic, \"Rendor\") == 0)
     {
     dini_IntSet(dinic, \"Rendor\", 1);
     //1-ik
     format(uzi, sizeof(uzi), \"%s kinevezett teljes jogú rendõrré!\", name2);
     SendClientMessage(id, -1, uzi);
     //2-ik
     format(uzi2, sizeof(uzi2), \"%s-t kinevezted rendõrré!\", name);
     SendClientMessage(playerid, -1, uzi2);
     }
     else Msg(\"nem vagy rCon admin!\");
return 1;
}

229
Segítségkérés / Dialog kavarodás
« Dátum: 2012. december 16. - 18:18:26 »
Nem egyeznek meg...

230
Segítségkérés / Dialog kavarodás
« Dátum: 2012. december 16. - 18:11:59 »
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy össze kavarodnak a dialogok.
Tehát: Van 3 olyan dialogom ami külön-külön srciptben van.
Ezek közül 2db if IsPlayerRangeof.....-os, és egy olyan ahol bárhol lehet használni(zenék), de ha azt a 2-õt be rakom, akkor a zenéset elõ hozzá, de nem megy át a másik oldalra, és nem is mûködnek a PlayAudio..... tehát csak kilép a dialogból és ennyi.
Össze zavarodnak, nem tudják amgukat külön futtatni vagy valami ilyesmi re gondolok.
Remélem valaki tud segíteni nekem, köszönöm szépen elõre is! :)

231
Segítségkérés / GameTextForPlayer
« Dátum: 2012. december 16. - 12:23:26 »
Köszi :D :D

232
Segítségkérés / GameTextForPlayer
« Dátum: 2012. december 16. - 11:12:19 »
Jó reggeltet! :D
Próbáltam írni egy olyat, hogy valaki valakinek game textet írhat, csak erroros, meg warninog,s de nem tudom miért :\'(
 
CMD:text(playerid, params[])
{
new id, txt[128], uzi;
if (sscanf(params, \"uz\", id, txt)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /text [id] [szöveg]\");
else if (id == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nincs ilyen játékos!\");
else if (txt == 0) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Írj valami üzenetet!\");
else
{
format(uzi, sizeof(uzi), \"%s\", txt);
GameTextForPlayer(id, uzi);
}
return 1;
}

 

c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\tomi.pwn(6) : error 033: array must be indexed (variable \"txt\")
c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\tomi.pwn(9) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\tomi.pwn(9) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\tomi.pwn(10) : error 035: argument type mismatch (argument 2)
c:\\DOCUME~1\\Viktor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\tomi.pwn(3) : warning 203: symbol is never used: \"uzi\"

233
Segítségkérés / Tábla
« Dátum: 2012. december 15. - 16:31:13 »
Ezen már én is gondolkoztam ,de nem tudom elképzelni hogy hogy lehet ezt megcsinálni :(

234
Szkript kérések / SeeRPG-s taximunka
« Dátum: 2012. december 15. - 14:48:30 »
Sziasztok!
Szeretnék kérni, egy olyan taxis munkát, mint amilyen a SeeRPG-ben van:
Beírja /taxismelo és kiírja hogy xy szolgálatban, taxit hívni /taxihiv parancsal.
És amikor hívja, kiírja a taxisnak  hogy xy taxit hívott,menny oda és vedd fel!
Amikor beszáll az utas, elindít egy timert, ami 15 másodpercenként számolja a kifizetési összeget, amíg ki nem száll, és levonja, majd oda adja a taxisnak.
Elõre is nagyon szépen köszönöm!
Utóírat: Lehetõleg ZCMD-s legyen.(nem muszály  )

235
Segítségkérés / SeeRPG-s taximunka
« Dátum: 2012. december 15. - 14:44:00 »
Egy admin pls törölje a témát

236
Szkript kérések / Szám számláló(Anti-Hirdetés)
« Dátum: 2012. december 15. - 14:34:51 »
köszi :)

237
Segítségkérés / Jármûjavító warning
« Dátum: 2012. december 15. - 11:21:11 »
Szerintem így kéne:
 
    public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){
        if(newkeys == KEY_SUBMISSION){
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){
        new VehicleID;
        VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
        RepairVehicle(VehicleID);
        SendPlayerFormattedText(playerid,\"Jármüved megjavitva!\", 0);
        }else{
        return false;
        }
        }
        return 1;
        }

238
Szkript kérések / Szám számláló(Anti-Hirdetés)
« Dátum: 2012. december 15. - 11:18:59 »
Senki se tudja hogy kell? :(

239
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dini-s GPS rendszer
« Dátum: 2012. december 14. - 20:27:39 »
Ne itt veszekedjetek már  :\'( Peace xdd

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 14. - 20:28:59 )

...ezzel vissza tudnak élni is..[/quote] hogy? O.o

240
Segítségkérés / Gyorsító scipt
« Dátum: 2012. december 14. - 16:53:57 »
köszi megint! :D

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal