Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
226
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. március 05. - 18:19:22 »
/széf megnéz és úgy jöjjön ki.

227
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Drog script.
« Dátum: 2014. március 05. - 16:11:45 »
Szerintem ez volt a hiba:
 
if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\"))[/quote]
erre írd át:
if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\",1))

 
Láttam 1 érték van az elõzõnél, de a másodiknál már nincs érték lehet az volt a baj.

228
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. március 05. - 15:52:00 »
Üdv.
Mint a téma nevében is látni /széf problémám akadt... Ugyebár megcsináltam azt a parancsot, hogy /széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]
Tökéletesen mûködik a /széf [ki/be]-[mit]-[mennyit], de a /széf megnéz nem jó, mert nem tudtam rájönni hogyan lehetne a funkciókat addig kikapcsolni.... :hmmm:
 
if(sscanf(params,\"s[16]s[16]d\",function,function2,osszeg)) return msg(playerid,Red,\"/széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]\");

 
Tehát ez azt teszi lehetõvé, hogy sok funkciót megadhatok, de a /széf megnéznél is kéne ugyebár, és hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy annál ne kérje azokat :question:
Remélem érthetõ volt a kérdésem  ::|

229
Segítségkérés / Timer gond
« Dátum: 2014. március 04. - 12:36:08 »
Hm most már mûködik, az is baja volt, hogy másik timerrel gubancolódot fs-ben. De már jó.  :smokin:
Köszi a segítséget.

230
Segítségkérés / Timer gond
« Dátum: 2014. március 04. - 12:21:26 »
Rendben, meg nézem úgy, de parancsnál nem csinál ilyet....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 04. - 12:27:04 )

Nem, még így is ki floodolja.... :wall:

231
Segítségkérés / Timer gond
« Dátum: 2014. március 04. - 12:13:05 »
Üdv.
Van ez a kocsiresim timerrel megoldva, parancsal normálisan mûködik is, de ha timer indítja be a timert, akkor buggol :/
Mit rontottam el? :hmmm:
Képek:
\"kocsiresi1_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
ha már lefutott a 90ms
\"kocsiresi2_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 :question:
 

new Text:Resi;
new time = 90;
new counter;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"KocsiResi\",120*1000,true);
Resi = TextDrawCreate(95.000000, 321.000000, \" \");
TextDrawAlignment(Resi, 2);
TextDrawBackgroundColor(Resi, 255);
TextDrawFont(Resi, 1);
TextDrawLetterSize(Resi, 0.480000, 1.799999);
TextDrawColor(Resi, 0xFF0000FF);
TextDrawSetOutline(Resi, 1);
TextDrawSetProportional(Resi, 1);
return 1;
}
forward KocsiResi();
public KocsiResi()
{
    counter = SetTimer(\"countdown\",1000,true);
    TextDrawShowForAll(Resi);
    return 1;
}
forward countdown();
public countdown()
{
new temp[128];
time--;
format(temp,sizeof(temp),\"KocsiResi: %i\",time);
TextDrawSetString(Resi,temp);
if(time == 0)
{
for( new kocsi = 1; kocsi < MAX_VEHICLES; kocsi++ )
{
                    if(!ValakiAKocsiban(kocsi))
   {
                            SetVehicleToRespawn(kocsi);
                            SendClientMessageToAll(Orange,\"[AC] Használaton kívüli jármûvek respawnolva!\");
   }
}
time = 90;
KillTimer(counter);
TextDrawHideForAll(Resi);
}
return 0;
}

 
Tehát, ha parancsal indítom be akkor mûködik, de ha a kocsiresi timer indítja be, akkor bugol mint a képen látni, hogy rengetegszer kiírja, meg befagy kicsit..

232
Segítségkérés / UNBan Névre dini..
« Dátum: 2014. március 02. - 10:57:10 »
Próbáld így:
 

CMD:unban(playerid,params[])
{
    if(Jatekos[playerid][Admin] >= 5)
{
    new jnev[24];
    if(sscanf(params,\"s[24]\",jnev)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat! /unban [bannolt játékos neve]\");
    format(szFile,sizeof szFile,\"/Users/%s.ini\",jnev);
    if(fexist(szFile))
    {
        dini_IntSet(szFile,\"Banned\",0);
        format(szFormat, sizeof(szFormat), \"%s{fc034a} nevû játékos tiltása {09ff00}sikeresen{fc034a} feloldva!{e3b10d}Mostmár játszhat!\", jnev);
        SendClientMessageToAll(-1, szFormat);
    }
    else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\");
}
    else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,ERROR_ADMIN5);
    return 1;
}

233
Segítségkérés / NPC
« Dátum: 2014. március 01. - 20:56:45 »
Mért lett törölve elõbbi hozzászólásom? >< 0.3z ben új fcnpc rendszer van ami még készülõben asszem...
[gmod]Mivel hülyeséget írkáltál és nézd meg kérlek, hogy mennyi összefûzött hozzászólásod volt.[/gmod]

234
Segítségkérés / Mindenki hallja majd?
« Dátum: 2014. március 01. - 19:49:20 »
Köszönöm, mind a 2en sokat segítettetek   :smokin:
scripter és így is sokat foglal?
 
for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++){if(IsPlayerConnected( i ))StopAudioStreamForPlayer(i),PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://94.199.181.143:8300/\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1);}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 20:42:20 )

Sõt inkább le stockoztam csináltam egy all-ozást és így még rövidebb lesz :)
Téma am megoldva zárom!

235
Segítségkérés / Mindenki hallja majd?
« Dátum: 2014. március 01. - 17:42:31 »
Üdv.
Készítettem egy parancsot, és nem tudom, hogy vajon attól függõen hogy én írom be, hogy hallják e majd mások is.
Meg van egy kis bug, ha 0 vagy 9nél nagyobb értéket írok akkornem írja ki \"Számok 1-9ig!\" de legalább nem vált zenét.Természetesen, ha értéken belül adom meg akkor vált .) szóval nem olyan nagy baj hogy nem írja ki csak nem tudom miért nem írja ki...
 

CMD:zene(playerid, params[])
{
new szam;
    if(sscanf(params,\"i\",szam)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /zeneváltás Citrom rádió[1] Class fm[2] Civil rádió[3] Juventus rádió[4] RiseFM[5]\"),SendClientMessage(playerid, Red,\"                       Rock/cigány[6] Justmusic[7] OneMusicRádió[8] OzoneFm[9]\");
if(szam < 1 && szam > 9) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Számok 1-9ig!\");
if(pInfo[playerid][pFrakcioLeader] == 1)
{
if(!strcmp(params, \"1\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn1\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"2\", true))
{
    SetTimerEx(\"ZeneOn2\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"3\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn3\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"4\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn4\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"5\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn5\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"6\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn6\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"7\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn7\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"8\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn8\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
if(!strcmp(params, \"9\", true))
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
    SetTimerEx(\"ZeneOn9\", 1000, false, \"i\", playerid);
}
}
return 1;
}

 


forward ZeneOn1(playerid);
public ZeneOn1(playerid)
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://94.199.181.143:8300/\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1);
    return 1;
}

 
És az igazi fõ kérdésem az lenne hogy beírom pl: /zene 1
Lejátsza meg minden, de ha mások is oda mennek õk is hallani fogják? Vagy csak az aki beállította?  :hmmm:
Köszi elõre is a válaszaitokat  :smokin:

236
RP/RPG kérések / Rp chat érdekesség
« Dátum: 2014. március 01. - 14:43:42 »
Igen most néztem hogy az e a baj, és a 0-val már nem írja ki duplán :) de köszi tényleg az volt a baj   :smokin:
Pont rá jöttem én is ;) csak tegnap fáradt voltam azt elírhattam xd

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 14:44:16 )

Téma megoldva zárom :)

237
RP/RPG kérések / Rp chat érdekesség
« Dátum: 2014. március 01. - 14:33:18 »
Üdv.
Az OnPlayerTextnél csináltam egy ilyet:
 

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
       if(AdminSzoliban[playerid] == 0)
       {
        new ReallyText[87];
   format(ReallyText,sizeof(ReallyText),\"%s mondja: %s\",Nev(playerid),text);
   ProxDetector(15.0,playerid,ReallyText,-1,-1,-1,-1,-1);
   SetPlayerChatBubble(playerid,ReallyText,-1,15.0,1500);
}
else
{
new S[95];
format(S,sizeof(S),\"{ff0000}%s OOC:{ffffff}((%s))\",Nev(playerid),text);
ProxDetector(15.0,playerid,S,-1,-1,-1,-1,-1);
SetPlayerChatBubble(playerid,S,-1,15.0,1500);
}
        return 1;
}

 és duplán írja ki a chatbe a dolgokat :/ valaki tudna segíteni?

http://www.kepfeltoltes.hu/view/140301/Problem_www.kepfeltoltes.hu_.png

238
Segítségkérés / Hamachis szerver
« Dátum: 2014. február 28. - 23:26:26 »
Ha nem másolod be, csak találgatni tud itt mindenki, hogy mi lehet a baj. De az is lehet hogy egyik zcmd alapon van írva míg a másik strcmp vel amik ütik egymást, vagy def szám egyezés van, vagy ilyesmik ... Sok minden lehet.

239
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megijedõ NPC
« Dátum: 2014. február 28. - 22:49:55 »
Hali. Szerintem meg hibás eléggé... de szóljatok ha rosszul nézem..... ???
 

if(IsPlayerInRangeOfPoint(20, x, y, z) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc)
 
[/quote]
ez helyesen így néz ki:
 

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20, 0, 0, 4) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc)

 
Ugyanis a \"playerid\" ki maradt belõle, ami warning okozó...
 :sly:
a másik észrevétel:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0))
 
[/quote]
ez megint helytelen hisz ez is rohadtúl warningolna...
helyesen így néz ki:
 

if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)

 
Én ezt szerettem volna közölni  :smokin:
De ha tévednék szóljatok.  :hmmm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 22:51:54 )

de egyébként szép leírás  :smokin: és hasznos is  :thumbsup: Köszönjük a magyarosítást :) Sok embernek hasznára lehet  :smokin:

240
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:NPC
« Dátum: 2014. február 28. - 18:33:36 »
nekem is pont ugyan ez a gondom csak nekem host os szerveren és õszintén nagyon kellenének az NPC-k mert úgy van konfigolva az admin rendszerem is h id 0 át és id 1 et ne lehessen kickelni/bannolni szóval én is várom erre a kérdésre a megoldást![/quote]
ez 2 npc-t jelent
 
ui: server.cfg ben npc 1[/quote]
neked a cfg-ben egy engedélyezett, valószínûleg azért ;) vagy ha nem akkor mással lesz a probléma  :hmmm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 18:36:46 )

Razo ha azok nem mûködtek amit mondtak, akkor az npc scriptben lesz a probléma ami 0.3z-s függvényekkel ütközhet, vagy ha nem, akkor más lesz a probléma.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 22:59:36 )

Razo ha azok nem mûködtek amit mondtak, akkor az npc scriptben lesz a probléma ami 0.3z-s függvényekkel ütközhet, vagy ha nem, akkor más lesz a probléma.[/quote]
Vissza vonva! NPC csatlakozási hiba nálam is! Valószínûleg 0.3z-s bug lehet, hogy az npc-k nem tudnak csatlakozni... Legalábbis én úgy vettem észre 0.3z-nél nincsenek npc-k!!!
De ha valakinek sikerül szóljon, ha megkérhetném.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 00:02:51 )

Hm utána nézegettem más fórumokon, és ezt találtam:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=469691
Ezzel esetleg mûködhet  :smokin: de még nem próbáltam ki  :hmmm: szóval ha valaki hamarabb csinálna 0.3z-re npc-t akkor az írjon ide a témához, ha kérhetem :) Az eredeti oldala annak a linknek ez: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=428066
Úgy látszik ez az úgy nevezett új FCNPC lesz ahogy néztem.

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal