Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kos
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
226
« Dátum: 2014. március 05. - 18:19:22 »
/széf megnéz és úgy jöjjön ki.
227
« Dátum: 2014. március 05. - 16:11:45 »
Szerintem ez volt a hiba: if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\"))[/quote] erre írd át:
if(GetPVarInt(playerid, \"ParancsHaromHasznalhato\",1)) Láttam 1 érték van az elõzõnél, de a másodiknál már nincs érték lehet az volt a baj.
228
« Dátum: 2014. március 05. - 15:52:00 »
Üdv. Mint a téma nevében is látni /széf problémám akadt... Ugyebár megcsináltam azt a parancsot, hogy /széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit] Tökéletesen mûködik a /széf [ki/be]-[mit]-[mennyit], de a /széf megnéz nem jó, mert nem tudtam rájönni hogyan lehetne a funkciókat addig kikapcsolni.... :hmmm: if(sscanf(params,\"s[16]s[16]d\",function,function2,osszeg)) return msg(playerid,Red,\"/széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]\"); Tehát ez azt teszi lehetõvé, hogy sok funkciót megadhatok, de a /széf megnéznél is kéne ugyebár, és hogyan tudnám azt megcsinálni, hogy annál ne kérje azokat :question: Remélem érthetõ volt a kérdésem ::|
229
« Dátum: 2014. március 04. - 12:36:08 »
Hm most már mûködik, az is baja volt, hogy másik timerrel gubancolódot fs-ben. De már jó. :smokin: Köszi a segítséget.
230
« Dátum: 2014. március 04. - 12:21:26 »
Rendben, meg nézem úgy, de parancsnál nem csinál ilyet....
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 04. - 12:27:04 )
Nem, még így is ki floodolja.... :wall:
231
« Dátum: 2014. március 04. - 12:13:05 »
Üdv. Van ez a kocsiresim timerrel megoldva, parancsal normálisan mûködik is, de ha timer indítja be a timert, akkor buggol :/ Mit rontottam el? :hmmm: Képek:  ha már lefutott a 90ms  :question: new Text:Resi; new time = 90; new counter; public OnGameModeInit() { SetTimer(\"KocsiResi\",120*1000,true); Resi = TextDrawCreate(95.000000, 321.000000, \" \"); TextDrawAlignment(Resi, 2); TextDrawBackgroundColor(Resi, 255); TextDrawFont(Resi, 1); TextDrawLetterSize(Resi, 0.480000, 1.799999); TextDrawColor(Resi, 0xFF0000FF); TextDrawSetOutline(Resi, 1); TextDrawSetProportional(Resi, 1); return 1; } forward KocsiResi(); public KocsiResi() { counter = SetTimer(\"countdown\",1000,true); TextDrawShowForAll(Resi); return 1; } forward countdown(); public countdown() { new temp[128]; time--; format(temp,sizeof(temp),\"KocsiResi: %i\",time); TextDrawSetString(Resi,temp); if(time == 0) { for( new kocsi = 1; kocsi < MAX_VEHICLES; kocsi++ ) { if(!ValakiAKocsiban(kocsi)) { SetVehicleToRespawn(kocsi); SendClientMessageToAll(Orange,\"[AC] Használaton kívüli jármûvek respawnolva!\"); } } time = 90; KillTimer(counter); TextDrawHideForAll(Resi); } return 0; }
Tehát, ha parancsal indítom be akkor mûködik, de ha a kocsiresi timer indítja be, akkor bugol mint a képen látni, hogy rengetegszer kiírja, meg befagy kicsit..
232
« Dátum: 2014. március 02. - 10:57:10 »
Próbáld így: CMD:unban(playerid,params[]) { if(Jatekos[playerid][Admin] >= 5) { new jnev[24]; if(sscanf(params,\"s[24]\",jnev)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat! /unban [bannolt játékos neve]\"); format(szFile,sizeof szFile,\"/Users/%s.ini\",jnev); if(fexist(szFile)) { dini_IntSet(szFile,\"Banned\",0); format(szFormat, sizeof(szFormat), \"%s{fc034a} nevû játékos tiltása {09ff00}sikeresen{fc034a} feloldva!{e3b10d}Mostmár játszhat!\", jnev); SendClientMessageToAll(-1, szFormat); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen játékos!\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,ERROR_ADMIN5); return 1; }
233
« Dátum: 2014. március 01. - 20:56:45 »
Mért lett törölve elõbbi hozzászólásom? >< 0.3z ben új fcnpc rendszer van ami még készülõben asszem... [gmod]Mivel hülyeséget írkáltál és nézd meg kérlek, hogy mennyi összefûzött hozzászólásod volt.[/gmod]
234
« Dátum: 2014. március 01. - 19:49:20 »
Köszönöm, mind a 2en sokat segítettetek :smokin: scripter és így is sokat foglal? for(new i; i < MAX_PLAYERS;i++){if(IsPlayerConnected( i ))StopAudioStreamForPlayer(i),PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://94.199.181.143:8300/\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1);} Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 20:42:20 )
Sõt inkább le stockoztam csináltam egy all-ozást és így még rövidebb lesz  Téma am megoldva zárom!
235
« Dátum: 2014. március 01. - 17:42:31 »
Üdv. Készítettem egy parancsot, és nem tudom, hogy vajon attól függõen hogy én írom be, hogy hallják e majd mások is. Meg van egy kis bug, ha 0 vagy 9nél nagyobb értéket írok akkornem írja ki \"Számok 1-9ig!\" de legalább nem vált zenét.Természetesen, ha értéken belül adom meg akkor vált .) szóval nem olyan nagy baj hogy nem írja ki csak nem tudom miért nem írja ki... CMD:zene(playerid, params[]) { new szam; if(sscanf(params,\"i\",szam)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /zeneváltás Citrom rádió[1] Class fm[2] Civil rádió[3] Juventus rádió[4] RiseFM[5]\"),SendClientMessage(playerid, Red,\" Rock/cigány[6] Justmusic[7] OneMusicRádió[8] OzoneFm[9]\"); if(szam < 1 && szam > 9) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Számok 1-9ig!\"); if(pInfo[playerid][pFrakcioLeader] == 1) { if(!strcmp(params, \"1\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn1\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"2\", true)) { SetTimerEx(\"ZeneOn2\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"3\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn3\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"4\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn4\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"5\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn5\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"6\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn6\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"7\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn7\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"8\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn8\", 1000, false, \"i\", playerid); } if(!strcmp(params, \"9\", true)) { StopAudioStreamForPlayer(playerid); SetTimerEx(\"ZeneOn9\", 1000, false, \"i\", playerid); } } return 1; }
forward ZeneOn1(playerid); public ZeneOn1(playerid) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://94.199.181.143:8300/\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1); return 1; }
És az igazi fõ kérdésem az lenne hogy beírom pl: /zene 1 Lejátsza meg minden, de ha mások is oda mennek õk is hallani fogják? Vagy csak az aki beállította? :hmmm: Köszi elõre is a válaszaitokat :smokin:
236
« Dátum: 2014. március 01. - 14:43:42 »
Igen most néztem hogy az e a baj, és a 0-val már nem írja ki duplán  de köszi tényleg az volt a baj :smokin: Pont rá jöttem én is  csak tegnap fáradt voltam azt elírhattam xd Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 14:44:16 )
Téma megoldva zárom
237
« Dátum: 2014. március 01. - 14:33:18 »
Üdv. Az OnPlayerTextnél csináltam egy ilyet: public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(AdminSzoliban[playerid] == 0) { new ReallyText[87]; format(ReallyText,sizeof(ReallyText),\"%s mondja: %s\",Nev(playerid),text); ProxDetector(15.0,playerid,ReallyText,-1,-1,-1,-1,-1); SetPlayerChatBubble(playerid,ReallyText,-1,15.0,1500); } else { new S[95]; format(S,sizeof(S),\"{ff0000}%s OOC:{ffffff}((%s))\",Nev(playerid),text); ProxDetector(15.0,playerid,S,-1,-1,-1,-1,-1); SetPlayerChatBubble(playerid,S,-1,15.0,1500); } return 1; }
és duplán írja ki a chatbe a dolgokat :/ valaki tudna segíteni? http://www.kepfeltoltes.hu/view/140301/Problem_www.kepfeltoltes.hu_.png
238
« Dátum: 2014. február 28. - 23:26:26 »
Ha nem másolod be, csak találgatni tud itt mindenki, hogy mi lehet a baj. De az is lehet hogy egyik zcmd alapon van írva míg a másik strcmp vel amik ütik egymást, vagy def szám egyezés van, vagy ilyesmik ... Sok minden lehet.
239
« Dátum: 2014. február 28. - 22:49:55 »
Hali. Szerintem meg hibás eléggé... de szóljatok ha rosszul nézem..... if(IsPlayerInRangeOfPoint(20, x, y, z) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc) [/quote] ez helyesen így néz ki:
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 20, 0, 0, 4) && weapon > 10 && GetPlayerTargetPlayer(playerid) == npc)
Ugyanis a \"playerid\" ki maradt belõle, ami warning okozó... :sly: a másik észrevétel:
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)) [/quote] ez megint helytelen hisz ez is rohadtúl warningolna... helyesen így néz ki:
if(PRESSED(KEY_HANDBRAKE) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 0)
Én ezt szerettem volna közölni :smokin: De ha tévednék szóljatok. :hmmm:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 22:51:54 )
de egyébként szép leírás :smokin: és hasznos is :thumbsup: Köszönjük a magyarosítást Sok embernek hasznára lehet :smokin:
240
« Dátum: 2014. február 28. - 18:33:36 »
nekem is pont ugyan ez a gondom csak nekem host os szerveren és õszintén nagyon kellenének az NPC-k mert úgy van konfigolva az admin rendszerem is h id 0 át és id 1 et ne lehessen kickelni/bannolni szóval én is várom erre a kérdésre a megoldást![/quote] ez 2 npc-t jelent
ui: server.cfg ben npc 1[/quote] neked a cfg-ben egy engedélyezett, valószínûleg azért vagy ha nem akkor mással lesz a probléma :hmmm:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 18:36:46 )
Razo ha azok nem mûködtek amit mondtak, akkor az npc scriptben lesz a probléma ami 0.3z-s függvényekkel ütközhet, vagy ha nem, akkor más lesz a probléma.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 28. - 22:59:36 )
Razo ha azok nem mûködtek amit mondtak, akkor az npc scriptben lesz a probléma ami 0.3z-s függvényekkel ütközhet, vagy ha nem, akkor más lesz a probléma.[/quote] Vissza vonva! NPC csatlakozási hiba nálam is! Valószínûleg 0.3z-s bug lehet, hogy az npc-k nem tudnak csatlakozni... Legalábbis én úgy vettem észre 0.3z-nél nincsenek npc-k!!! De ha valakinek sikerül szóljon, ha megkérhetném.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 01. - 00:02:51 )
Hm utána nézegettem más fórumokon, és ezt találtam:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=469691 Ezzel esetleg mûködhet :smokin: de még nem próbáltam ki :hmmm: szóval ha valaki hamarabb csinálna 0.3z-re npc-t akkor az írjon ide a témához, ha kérhetem Az eredeti oldala annak a linknek ez: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=428066 Úgy látszik ez az úgy nevezett új FCNPC lesz ahogy néztem.
Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
|