Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
226
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Objekt csatolása Jármûhöz MTA-val
« Dátum: 2012. május 13. - 17:58:06 »
Nos, sok kérdésben láttam, hogy a kezdõ scripterek keresik a módját annak, hogy a jármûvekre különbözõ objekteket \"aggassanak\". Én most leírom, hogyan lehet ezt egyszerûen elvégezni.
======================================================================
Nyissuk meg az MTA pályatervezõjét, azon belül kezdjünk egy teljesen új pályát.
Tegyük le a tetszõleges jármûvet  ezekre a koordinátákra:
x:0.0 y:0.0 z:0.0 (igen, ez a föld alatt van, de ettõl nem kell megijedni)
Ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod és mentsd el.
A .map fájlt konvertáljad át pl itt:
http://gtamap.delux-host.com/converter/
Konvertálás:
Válaszd ki a .map fájl helyét, ezután a fülecskén  az IPL File format-ot állítsd át PAWN code for SA:MP-ra  és átkonvertálja neked a mapot
CreateObject

 sorokra.
Nos, most hozzuk létre az autót, amire szeretnénk aggatni a dolgokat:
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);// az autó létrehozása

 
Most hozzuk létre a tárgyakat, amiket fel akarunk rá aggatni:
 
new objectid = CreateObject(...);// tárgy, amit felaggatnánk az autóra

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Tárgy felcsatolása az autóra( tárgy, jármû, koordináták)

 
a koordináták helyére szintén másoljuk be a CreateObject utáni számokat.
Több tárgy esetén:
 
new objectid1 = CreateObject(...); //tárgy 1
new objectid2 = CreateObject(...); //tárgy 2
new objectid3 = CreateObject(...); //tárgy 3
new objectid4 = CreateObject(...); //tárgy 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. tárgyat

 
Itt egy példa a használatára:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/Katyusa\", cmdtext, true, 10) == 0) //ha a játékos beírja /katyusa
{
        new Float:x, Float:y, Float:z; //beállítjuk, hogy milyen jelre kérje le az adatokat(x,y,z-hosszúság, szélesség, magasság)
GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //lekérjük az adatokat az elõbb meghatározott jelekre
new katyusa = AddStaticVehicle(578, x, y, z, 0.0,0,0); //létrehozom az autót, ez egy katyusa lesz, egy szovjet Föld-Föld rakéta
PutPlayerInVehicle(playerid, katyusa, 0); //beültetjük a játékost az autóba
new allas = CreateObject(2893, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //az MTA-ban a teherautóra rátettem egy fém lapot, ez lesz a rakéta állás
new raketa = CreateObject(3790, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //az MTA-ban rátettem a fém lapra a rakétát
AttachObjectToVehicle(allas, katyusa, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //felcsatoljuk az állást
AttachObjectToVehicle(raketa, katyusa, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //felcsatoljuk a rakétát
        return 1;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek!
}
return 0;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek!
}

 
így ha a játékos beírja /katyusa, a script létrehoz számára egy teljesen új jármûvet, beleülteti és felcsatolja a jármûre a kívánt tárgyakat.
Remélem a leírásom érthetõ volt és a katyusát megéri még tovább fejleszteni! Nekem már készen van a végleges változat, gyönyörûség :) Lõni persze nem tud, de a hangulata megvan!
Sok sikert!

227
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jármû eltüntetés []
« Dátum: 2012. május 13. - 15:59:04 »
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new currentveh;
       currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
       DestroyVehicle(currentveh);
return 1;
}

 
bármilyen autóból kiszáll, eltünteti azt xD
ha a modba van beleírva  a kocsi, akkor spawnolja ahol a modba írtad.
így nem elég? nem lesz szemetelve a pályán...

228
Segítségkérés / Színátmenet
« Dátum: 2012. május 13. - 14:56:27 »
 SendClientMessage(playerid, -1, \"{00ff66}Üdvözlünk {00f2ff}a {0099ff}szerveren\");

 
mást én sem tudok kitalálni xD

229
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mod berakás
« Dátum: 2012. május 13. - 14:47:22 »
a PWN és AMX fájlokat dobáld bele a GAMEMODES mappába és a SERVER.CFG-t nyitsd meg notepaddal és írjad be így:
 gamemode0 (AMX fájlod neve) 1
így mennie kéne hiánytalanul

230
Segítségkérés / Object betöltési hiba?
« Dátum: 2012. május 13. - 12:49:24 »
ha messzirõl nézed nem csoda! menj közel és nézzed meg úgy! ha úgy se megy dobj fel screenshotot!

231
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:samp mta nem indul.
« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:11 »
milyen az a SAMP MTA? a SAMP az San Andreas MultiPlayer, az MTA meg Multi Theft Auto...
nem ugyanaz... az MTA-val tudod kicsit szerkeszteni a pályát, mert mindkét program ugyanazt a játékot használja. 8) mellesleg állítsd át a felbontást és jónak kéne lennie

232
Segítségkérés / Score mentése gondok..
« Dátum: 2012. május 13. - 12:43:43 »
Hogyan tervezed az aranytojásokat?

233
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Object berakása
« Dátum: 2012. május 13. - 12:21:43 »
na mûködik?

234
Segítségkérés / Object felcsatolás
« Dátum: 2012. május 12. - 23:53:19 »
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0
y:0.0
z:0.0
ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra.
Ezzel létrehozod az autót
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 
Ezzel létrehozod az objektumot
 
new objectid = CreateObject(...);

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);

 
Több objektum esetén
 
new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1
new objectid2 = CreateObject(...); //objektum 2
new objectid3 = CreateObject(...); //objektum 3
new objectid4 = CreateObject(...); //objektum 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. objektumot
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. objektumot

 
igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);

 koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal.
Remélem segítettem! :hmmm:

235
Segítségkérés / Map szerkesztés
« Dátum: 2012. május 12. - 23:31:16 »
a .PWN fájlt nyitsd meg pawno-val és keressed meg a
   CreateObject

 sorokat. azokat másoljad át ide http://www.convertffs.com/ a PASTE HERE mezõbe és beállítod az output fájlt és katt a Convert-ra. Ezután csak nyiss meg egy MTA map-ot mondjuk notepaddal, másoljad be a kódot, amit adott és mentsd el. Így az számodra a régi map szerkeszthetõvé válik!  8)

236
Segítségkérés / Nem találom
« Dátum: 2012. május 12. - 23:27:14 »
nem GiveCash hanem
    GivePlayerMoney( playerid, 1000 );

  ;)

237
Segítségkérés / Object berakása
« Dátum: 2012. május 12. - 23:24:09 »
Az objektumokat így kéne betenni:
 
public OnGameModeInit()
{
//spawn
AddPlayerClass(70,-2226.8569,-258.1976,53.0456,237.7633,0,0,0,0,0,0);
//pálya
CreateObject(3284, -2294.1242675781, -256.76281738281, 44.060222625732, 0, 0, 352.06005859375);
return 1;
}

 
a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni

238
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Parasztház"
« Dátum: 2012. május 11. - 23:51:26 »
Tetszik! kifejezetten tetszik!  :) olyan franciás beütése van...  :hmmm: ment a +!

239
SA-MP: Szerverfejlesztés / NASCAR pálya
« Dátum: 2012. május 11. - 23:08:02 »
képek a képfeltöltéses linknél vannak.
ha a letöltött fájlt betetted a FS-ek közé, akkor  írjad be /nascar és odadob!
de itt van koordináta is: SetPlayerPos(playerid,1434.3702,1549.0240,10.7126);

240
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2012. május 11. - 23:01:41 »
már eddig is

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal