Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 226
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Objekt csatolása Jármûhöz MTA-val« Dátum: 2012. május 13. - 17:58:06 »
Nos, sok kérdésben láttam, hogy a kezdõ scripterek keresik a módját annak, hogy a jármûvekre különbözõ objekteket \"aggassanak\". Én most leírom, hogyan lehet ezt egyszerûen elvégezni.
====================================================================== Nyissuk meg az MTA pályatervezõjét, azon belül kezdjünk egy teljesen új pályát. Tegyük le a tetszõleges jármûvet ezekre a koordinátákra: x:0.0 y:0.0 z:0.0 (igen, ez a föld alatt van, de ettõl nem kell megijedni) Ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod és mentsd el. A .map fájlt konvertáljad át pl itt: http://gtamap.delux-host.com/converter/ Konvertálás: Válaszd ki a .map fájl helyét, ezután a fülecskén az IPL File format-ot állítsd át PAWN code for SA:MP-ra és átkonvertálja neked a mapot CreateObject sorokra. Nos, most hozzuk létre az autót, amire szeretnénk aggatni a dolgokat: new vehicleid= AddStaticVehicle(...);// az autó létrehozása Most hozzuk létre a tárgyakat, amiket fel akarunk rá aggatni: new objectid = CreateObject(...);// tárgy, amit felaggatnánk az autóra Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Tárgy felcsatolása az autóra( tárgy, jármû, koordináták) a koordináták helyére szintén másoljuk be a CreateObject utáni számokat. Több tárgy esetén: new objectid1 = CreateObject(...); //tárgy 1 Itt egy példa a használatára: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) így ha a játékos beírja /katyusa, a script létrehoz számára egy teljesen új jármûvet, beleülteti és felcsatolja a jármûre a kívánt tárgyakat. Remélem a leírásom érthetõ volt és a katyusát megéri még tovább fejleszteni! Nekem már készen van a végleges változat, gyönyörûség Lõni persze nem tud, de a hangulata megvan! Sok sikert! 227
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Jármû eltüntetés []« Dátum: 2012. május 13. - 15:59:04 »public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) bármilyen autóból kiszáll, eltünteti azt xD ha a modba van beleírva a kocsi, akkor spawnolja ahol a modba írtad. így nem elég? nem lesz szemetelve a pályán... 228
Segítségkérés / Színátmenet« Dátum: 2012. május 13. - 14:56:27 »SendClientMessage(playerid, -1, \"{00ff66}Üdvözlünk {00f2ff}a {0099ff}szerveren\"); mást én sem tudok kitalálni xD 229
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mod berakás« Dátum: 2012. május 13. - 14:47:22 »
a PWN és AMX fájlokat dobáld bele a GAMEMODES mappába és a SERVER.CFG-t nyitsd meg notepaddal és írjad be így:
gamemode0 (AMX fájlod neve) 1 így mennie kéne hiánytalanul 230
Segítségkérés / Object betöltési hiba?« Dátum: 2012. május 13. - 12:49:24 »
ha messzirõl nézed nem csoda! menj közel és nézzed meg úgy! ha úgy se megy dobj fel screenshotot!
231
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:samp mta nem indul.« Dátum: 2012. május 13. - 12:48:11 »
milyen az a SAMP MTA? a SAMP az San Andreas MultiPlayer, az MTA meg Multi Theft Auto...
nem ugyanaz... az MTA-val tudod kicsit szerkeszteni a pályát, mert mindkét program ugyanazt a játékot használja. mellesleg állítsd át a felbontást és jónak kéne lennie 232
Segítségkérés / Score mentése gondok..« Dátum: 2012. május 13. - 12:43:43 »
Hogyan tervezed az aranytojásokat?
233
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Object berakása« Dátum: 2012. május 13. - 12:21:43 »
na mûködik?
234
Segítségkérés / Object felcsatolás« Dátum: 2012. május 12. - 23:53:19 »
nem kell hozzá semmilyen script, MTA-val is megoldható! nyiss meg egy új mapot, tegyél le egy kocsit ezekre a koordinátákra:
x:0.0 y:0.0 z:0.0 ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod, konvertáld át a mapot CreateObject sorokra. Ezzel létrehozod az autót new vehicleid= AddStaticVehicle(...); Ezzel létrehozod az objektumot new objectid = CreateObject(...); Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); Több objektum esetén new objectid1 = CreateObject(...); //objektum 1 igaz, így csak arra az egy jármûre csatolod fel, ami a new vehicleid= AddStaticVehicle(...); koordinátákra van mentve, de ha lemented több helyen a koordinátákat és kicsit értesz a scripteléshez, akkor több kocsit is letehetsz a felcsatolt objektumokkal. Remélem segítettem! :hmmm: 235
Segítségkérés / Map szerkesztés« Dátum: 2012. május 12. - 23:31:16 »
a .PWN fájlt nyitsd meg pawno-val és keressed meg a
CreateObject sorokat. azokat másoljad át ide http://www.convertffs.com/ a PASTE HERE mezõbe és beállítod az output fájlt és katt a Convert-ra. Ezután csak nyiss meg egy MTA map-ot mondjuk notepaddal, másoljad be a kódot, amit adott és mentsd el. Így az számodra a régi map szerkeszthetõvé válik! 236
Segítségkérés / Nem találom« Dátum: 2012. május 12. - 23:27:14 »
nem GiveCash hanem
GivePlayerMoney( playerid, 1000 ); 237
Segítségkérés / Object berakása« Dátum: 2012. május 12. - 23:24:09 »
Az objektumokat így kéne betenni:
public OnGameModeInit() a CreateObject sorokat kell neked behelyettesíteni 238
SA-MP: Szerverfejlesztés / "Parasztház"« Dátum: 2012. május 11. - 23:51:26 »
Tetszik! kifejezetten tetszik! olyan franciás beütése van... :hmmm: ment a +!
239
SA-MP: Szerverfejlesztés / NASCAR pálya« Dátum: 2012. május 11. - 23:08:02 »
képek a képfeltöltéses linknél vannak.
ha a letöltött fájlt betetted a FS-ek közé, akkor írjad be /nascar és odadob! de itt van koordináta is: SetPlayerPos(playerid,1434.3702,1549.0240,10.7126); |