Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Kovacs_Richard

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 121
226
Munkaerő keresése / Fejlesztoi csapattagokat keresek Projectemhez!
« Dátum: 2018. Október 13. - 14:09:55 »
a vezetőségről többes számban beszélsz, pontosan jelenleg hány ember és milyen emberekből is áll a vezetőség?
 
(én nem akarok jelentkezni, csak érdekel a válasz)

227
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2018. Október 03. - 15:39:44 »
a dini a szerveren tárolt mappákat kezeli, nem tudok róla, hogy lenne hivatalos kliensbe épített funkció erre, max pluginnal lehet, de ugye azt meg kötelezővé kell tenned, hogy telepítsék, de sokan nem fogják
 
pontosan mit is szeretnél ebben a mappában tárolni? és miért kliens oldalon?

228
Játékok / Hun Role Play
« Dátum: 2018. Október 02. - 14:40:33 »
Köszi @Ben, vannak a HRP utánra is terveim a projekttel, mármint mondhatni az utódja már most tervben van, hogy mi lesz ebből, ha befut :)
 
de én nem tömeg játékot akarok, hanem a HRP közösségnek egy hardcore RP-t és mellette egyéb szórakozási/kikapcsolódási lehetőséget
 
és egyszerre lesz lehetőség hardcore és softcore módon játszani, a játékos dönti el, hogy épp melyiket választja

229
Játékok / Hun Role Play
« Dátum: 2018. Szeptember 30. - 14:30:20 »
Üdv Mindenkinek!
 
A Hun Role Play múltja:
Bemutatkozásom és egy kis előzmény:

 

 
A jelen:
 


Az SA-MP egy fegyver központú játékra épül és így szinte hozza magával a fegyver központúságot is.
 


A mai játékok nagyrésze főleg a pusztítást, lövöldözést, öldöklést, hentelést helyezik a központba, persze a piaci igényeket figyelembe véve.
 


Még a SIMS-ben is megölheted a karaktered!
 


 
 


Sokan sok szemszögből tekintenek az RP-re, más-mást jelent egyes játékosoknak az RP.
 


Tökéletes RP-t ami mindenki számára megfelel nem lehet létrehozni, hisz különböző igények vannak.
 


 
 


Volt aki azt mondta, hogy a Hun Role Play név elavult, hisz már van (volt) tengernyi magyar RP szerver.
 


A Hun Role Play magyaroknak készült, én nem érzem azt, hogy ez elavulhat.
 


Sokan azt hiszik a HRP-nek vége, bezárt és már soha többé nem lesz, ez részben igaz...
 


Többé nem szeretnék SA-MP-n RP szervert indítani és bármennyire szép és jó volt, nem akarom ugyanazt mint anno.
 


 
 


Régi HRP tagok bármennyire is fiatalok voltunk felnőttünk.
 


Az új HRP-n szeretném a régi adminokat viszontlátni hasonló pozíciókban.
 


A régi szellemet megtartva, de más módon kiszolgálva az igényeket.
 


Továbbra is a játékosok segítése és a minőségi RP, minőségi szórakozás megteremtése lesz a célunk, csak más módszerekkel.
 


Mivel teljesen más szinten tudom testreszabni a játékot így teljesen más fajta szerepjátékot, lehetőségeket tudok/tudunk biztosítani a játékosoknak.
 


Végre nem fegyverközpontú RP-t tudunk létrehozni, az elején nem is szeretnék fegyvert, teljesen új irányba helyezem az eddig megszokott RP-t.
 


A szerepjáték lényege tényleg az lesz, hogy beleéld a karaktered személyiségébe magad, hogy a bőrébe bújj.
 


Az unatkozó vagy az épp nem RP-zni vágyó játékosoknak is megpróbálok minél több szórakozási lehetőséget biztosítani, hogy ne az RP rovására menjen az unalmuk.
 


 
 


Én vagyok a HRP vezetőfejlesztője, de az igényeket nem én szabom meg, ezt a feladatot nem átengedem, hanem kötelezővé teszem a HRP közösség tagjai számára.
 


Ha valaki elégedetlen, vagy többre vágyik, akkor igenis fogalmazza meg az észrevételeit és a megfelelő ember foglalkozni fog az ügyével.
 


Persze ezt ne úgy értsétek, hogy mindig van egy ugrásra kész admin akinek elmondhatod a panaszaidat, hanem amint oda kerül a sor, akkor foglalkozunk vele.
 


Nem biztos, hogy egyetlen ember igénye elég ahhoz, hogy változást hozzon, mert a HRP közösség a fontos, tehát a közösség érdekeit helyezzük előtérbe.
 


Az admin csapat többfelé lesz bontva, lesznek akik a fejlesztéssel foglalkoznak és lesznek a \"szociális munkások\" akik a közösség panaszait, igényeit kezelik.
 


Amennyire lehet elosztjuk a munkát, hogy az adminoknak ne kelljen állandóan admin munkát végezniük és a report helyett ticket rendszert szeretnék bevezetni (az itteni felhasználóknak lehet csak itt a fórumon lesz lehetőségük észrevételeket közölni).
 


A Hun Role Play-en a közösségi szerepjátékot szeretném a központba helyezni.
 


Lehet egyedül is játszani, vagy kisebb csoportokban, de ettől még egy nagy egység részesei vagyunk.
 


 
 


Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy a \"HRP Közösség\" számomra nem ennek a fórumnak a tagjait jelenti, hanem azokat akik a HRP weben regelve vannak (jelenleg még áll a web, az alakulóban levő háttérfolyamatok miatt, de amint döntés születik a weboldalunk is elindul és meghívós rendszerrel lehet oda bekerülni). Ide azért teszem ki ezt a leírást és beszélek ezekről a dolgokról, mert szeretnék létrehozni egy publikus felületet is ahol külsősöknek is lehetőségük van megismerkedni a HRP játékkal. Még kérdéses, hogy az itteni felhasználók kaphatnak e login hozzáférést (itteni felhasználóval belépni a játékban), erről még a fórum vezetőséggel tárgyalni fogunk, de én ezt szeretném elérni.
 


 
 


Saját játék
 


Sokáig \"fű alatt\" mentek a fejlesztések, direkt, hogy ne nagyon szivárogjanak ki dolgok, ne legyen az, hogy valaki beelőz minket a mi ötleteink és terveink megvalósításával. Sajnos így is éveket csúsztam modellező és egyéb grafikus hiány miatt. A Hun Role Play Reborn már nem egy SA-MP vagy bármilyen más multiplayer, vagy játék alatt futó mód, hanem egy különálló saját játék! Unity játékmotorral futó \"egyedi, 0-ról írt\" (errefelé ezek nagyon menők :D) játék.
 


 
 


 
 


Azért indítottam el 2018.09.05.-én, mert akkor volt 11 éve, hogy először publikus lett a HRP SA-MP szervere. Ez még nagyon erősen alpha verzió, szinte még játszhatatlan kezdeményezés, hisz alig van benne funkció és azok egy része is még csak ideiglenes. Viszont több éves ötletelés, tervezés, tanulás, fejlődés áll mögötte! Komoly terveim vannak a HRP-vel, nem véletlen nem hagytam abba!
 


 
 


A mostani irányok szerint havi 1 patch kerül kiadásra, minden hónap 15.-én. Folyamatos fejlesztés alatt és szeretnék egyre több olyan funkciót belerakni amivel nem csak a fejlesztők tudnak hozzáadni ehhez a játékhoz, hanem a játékosok itt. Később, ha már van elég funkció és megfelelő szintet elértük, akkor negyedévente, aztán félévente jönnek a frissítések, persze ezt úgy megvalósítva, hogy a játék közben is bővíthető.
 


 
 


Jelenlegi funkciók:
 


 
 


Most még csak egy alap főmenüt tartalmaz a játék és egy kb WASD-s ideiglenes karakter rendszert. Viszont a karakter rendszeren túl saját modelleket, egyenlőre 2 bejárható épülettel amelyek még minimálisan vannak berendezve. Továbbá készítettem egy alap chat rendszert, saját parancsfeldolgozóval. Az egyetlen megnyitott menüpont már hálózati kommunikációval megy és másokkal sétálgathatunk a pályán. Egy kis ízelítő is került be: egy laptop kijelzőjén egy kamera képe jelenik meg.
 


 
 


ChangeLog:
 




v0.1.0a - 2018.09.05.
 


- Főmenü alapok
 


- RP Szituációk menüpont megnyitása Motel és Benzinkút helyszín Szabadjáték szereppel
 


- RP Szituációk leveldesign alapok
 


- Chat motor alapok
 


- Parancs feldolgozó alapok
 


- Ideiglenes karakter rendszer
 


- Hálózati kommunikáció alapok
 


 
 


v0.1.1a - 2018.09.15.
 


- Főmenüben megjelenik alul a verzió szám
 


- RP Szituációk közben elérhető menü
 


- RP Szituációk leveldesign: utak elhelyezése, járművek elhelyezése
 


- Játékosok fölött megjelenik a nevük
 


- Kezdőhely megváltoztatása a benzinkút mellé
 


- Sprint sebesség növelése
 


- Guggolás közbeni mozgás sebesség növelése
 


- Kamera mozgatás egérrel (TPS nézetben FPS mozgatás)
 


- Hálózaton történő események jelzése a chaten (belépés, kilépés)
 


- Online játékosok listázása
 


- Kamera kép a benzinkúton E-vel lehet aktiválni/deaktiválni a közeli laptop nézetet
 


 
 


 
 


Tervezett menüpontok:
 


 
 


Oktató pályák (jelenleg nem elérhető)
 


Az oktató pályákon a játék mechanikájával, működésével ismerkedhetnek meg a játékosok. Alap szintű interaktív tutorial pályák.
 


 
 


OOC Pálya (jelenleg nem elérhető)
 


Ez a menüpont a HRP történelmét kívánja majd bemutatni, helyet kap egy Múzeum ahol az előcsarnok egy \"Köszönöm nektek\" rész lesz ahol a régi főadminok saját szobrot kapnak, továbbá a fontosabb személyekről is szeretnék megemlékezni, ez egy számomra fontos rész, az én személyes megköszönésem azoknak akik támogattak, segítettek eljutni idáig. A régi SA-MP-s dolgokról is kerülnek ide be képek, talán szobrok is, de csak jelképes szinten. Az újabb fejlesztésekről viszont szeretnék megemlékezni, hogy később visszatekintésként lássuk milyen úton is jutottunk el oda ahova :)
 


Helyet kap még itt egy mozi is ahol szintén HRP-hez kapcsolódó, esetleg más játékból vagy egyéb reklámokat, kisfilmeket lehet látni.
 


Végül a jelenlegi tervek szerint ide bekerül majd egy kis szórakozó hely ahol szerepjáték szabályok nélkül tudunk kicsit kikapcsolódni, esetleg fontosabb eseményekkor itt összegyűlni.
 


 
 


RP Pálya (jelenleg nem elérhető)
 


A HRP egyik legfontosabb célja a közösségi RP létrehozása amely itt fog legjobban kibontakozni. Erről még nem sokat szeretnék beszélni. Pár dolgot megemlítenék: ez a HRP weben regisztrált tagoknak lesz elérhető kezdetben, később pedig szeretnék külön szigeteket külön szervereknek. Ezt úgy kell értelmezni, hogy \"A szerverről\" RP-n repülővel át lehet utazni \"B szerverre\" persze lesznek megkötések, hogy miket lehet bevinni egyik szeróról a másikra. A mi szigetünk története annyi lesz, hogy mi LS-ből jöttünk át és függünk is LS-től. RP-n nem is lesznek adminok, nem lesz report sem...DM, PG...nem lesz ilyen sem, teljesen más szabály rendszer lesz, mint amit az SA-MP világában megszoktak a játékosok, bezárom az RP-t önmagába, nem lesz admin aki \"isteni entitásként irányít\", erről majd később :) . Minden szervernek saját szigete lesz, mármint kinézetre is, testre szabható pályákról van szó. Jelen tervek szerint fogsz 1 ásót és kimész ásol egy medencét a kertbe. Az RP elképzelésemről, terveimről később írok amikor aktuális lesz.
 


 
 


RP Szituációk
 


A mai rohanó világban sokaknak nincs ideje már belebonyolódni komolyabb, mélyebb karakter felépítésébe, vagy épp nem is akarnak, csak néha rájuk jön, hogy RP-znének egy jót. Vagy épp nem nagyon van fogalmuk a komolyabb RP-ről és még csak most tanulnak bele, szeretnék megtapasztalni. Ez a menüpont részben egy kis ízelítő a \"nagy RP\" világában megtapasztalható dolgokból. Pl: tankolj, vásárolj be, dolgozz... Kisebb szituációkat szeretnénk itt felépíteni ahol megadott szerepet kell eljátszani a játékosoknak. Viszont itt nem csak a valósághű RP-t szeretnénk megvalósítani, hanem lesz benne \"időutazás\", tehát western korban is lehet majd szituációkat eljátszani. Persze nem kell óriási pályára gondolni, hisz ezért csak szituáció. Továbbá lesznek olyan szituációk amik kicsit elrugaszkodnak a valóságtól pl űrben, más bolygón, vagy épp poszt apokaliptikus világban játszódó szerepet kell átélnünk. Ez egy publikus menüpont marad ahol kis világokat töltünk be és kisebb szerepek eljátszásával szórakoztathatjuk magunkat. Jelenleg az elkészült elemek egy része itt érhető el szabad játék stílusban, tehát még nincs megkötött szerep. A játékosok csak saját szituációjukba belépett játékosokat látják és velük tudnak kommunikálni.
 


 
 


Mini játékok (jelenleg nem elérhető)
 


Mint a neve is mutatja mini játékokat fog tartalmazni. Itt gondolhatunk az SA-MP-ben megismert sumo, fallout és hasonló minijátékokra is, de nem ragadunk le a régi gyökereknél, ezeket inkább a múltbéli visszatekintés miatt szeretném megvalósítani. Lesznek singleplayer verziók is ahol egyedül lehet játszani és lesznek multiplayer játékok ahol másokkal együtt tudunk játszani. Ez a menüpont főleg azoknak készül akik nem is annyira RP-zni szeretnének, vagy csak épp levezetni a feszültséget 2 RP-zés között.
 


Az első ilyen fejlesztése a következő patch után veszi kezdetét (2018.10.16.-án), egy útvesztőben játszódó battleroyal lesz. A pontos koncepció még kidolgozás alatt, persze az elején ez is elég kezdetleges lesz és később, ha van igény fejlesztjük tovább.
 


Ez a menüpont lehet belekerül a telefonos verzióba is, így a telefonon is játszhatunk ilyen minijátékokat.
 


 
 


Sandbox (jelenleg nem elérhető)
 


A következő patchel (2018.10.15.) jön a pályakészítő mellyel már átadjuk a lehetőséget másoknak, hogy pályát készítsenek nekünk. Szeretnénk, ha minél többen tudnánk dolgozni a projekten és minél jobban testre szabható lenne. Kezdetben itt még csak egy kezdetleges pályaszerkesztő lesz, de később ez amolyan saját világ lenne ahol a haverokkal lehet RP-zni, vagy épp csak funolni.
 


 
 


 
 


 
 


Singleplayer, multiplayer, hálózat, platformok...
 


Fentebb olvasható, hogy lesznek bizonyos helyen singleplayer változatok, van ahol meg csak multiplayer. Ezt úgy kell elképzelni, hogy vannak olyan játékok/módok amik egyedül játszhatóak minden fajta hálózati kommunikáció nélkül (igaz jelen tervek szerint a login kötelező lesz előtte!). Más részeken viszont kötelező a hálózati kommunikáció. Azt még itt megemlíteném, hogy több fajta hálózati kommunikációt szeretnénk megvalósítani. Tehát ha valaki RP szituációkat, minigamekben, vagy sandboxban játszik a haverokkal/ismeretlenekkel, akkor az teljesen külön játszik a nagy szerver(ek)től. Egy ember hostol a többi rácsatlakozik, photon network segítségével. Az OOC pálya és RP pálya lesz saját szervereken hostolva. Később meglátjuk mi az amin változtatni kell a működés érdekében.
 


 
 


Platformokról annyit, hogy a jelen elképzelések szerint, ha az RP világban előveszed a telefonodat és telón be van kapcsolva az alkalmazás megosztás, akkor az RP telódat a valódi telefonodról tudod majd kezelni. Egy kis kényelmi funkció. Csak ezért egy külön alkalmazást csinálni? Hát igen, de ha már annyi fun dolog elérhető a HRP-n, gondoltam kicsit kibővítem ennek a körét. Lesznek olyan mini játékok amik szintén elérhetőek lesznek telefonos verzióban, továbbá kezelő felületek, admin panel és hasonló dolgok még kérdésesek.
 


 
 


Tényleg csak nagyon apró betűvel megemlítve jelezném a VR fanatikusoknak, hogy tervben van pár menüpontban elérhetővé tenni a VR opciót. Mivel nekem oculusom van azt nagy eséllyel támogatnám (már ha a 1080Ti-om is úgy akarja :D) és a samsung verziót is szeretném. A kínai vagy más telefon tulajdonosoknak mondanám, hogy a cardboard buildek is szóba jöhetnek az eddigi tapasztalatok alapján.
 


 
 


A konzolosok és a linuxosok még nem tudom mit kapnak, de ha van igény és erőforrásunk is rá, akkor talán oda is csurran, cseppen valami :)
 


 
 


Szép tervek és ígéretek mi? Ezt ne úgy képzeljétek el, hogy na bumm 2 hét és már VR-ban ott az óriási open world game. Ezek évek, csak 3.5 évig tanultam mire komolyabb szinten belevágtam a HRP-be (igaz korábban a modellek hiánya miatt nem tettem).
 


Szóval még ott tartunk, hogy nagyon alpha verzióban WASD-vel lehet sétálgatni és chatelni. Mellette persze fejlesztjük ahogy időnk engedi. Aztán meglátjuk milyen támogatás, vagy épp visszahúzást tapasztalunk mások részéről.
 


 
 


A HRP közösség számára rengeteg dolgot szeretnék megvalósítani, viszont a külsősök nem tudom mennyire fognak tudni integrálódni, vagy csak igazodni a mi hardcode RP elképzeléseinkhez. Remélhetőleg gyümölcsöző lesz ez a kapcsolat :) Én bízom benne :)
 


 


230
Bemutatkozás / Kovacs_Richard bemutatkozás
« Dátum: 2018. Szeptember 30. - 12:54:57 »
Üdv mindenkinek!
 


Sokan nem ismertek, mondhatni a régmúlt egy szellemalakja vagyok :D
 


Kovács Richárd vagyok a Hun Role Play scriptere/alapítója/fejlesztője/főadminja/tulaja...kinek mi tetszik.
 


A történetem eleje kb ugyanolyan, mint sok más 14-15 éves vérpistikéjé.
 


 
 


Kezdjük a történetemet sok évvel ezelőtt amikor még általános iskolás voltam (most 25 vagyok).
 


Én nagyon-nagyon régen vágytam egy olyan játékra ahol szabadon lehet járkálni egy városban és rengeteg funkció érhető el.
 


Amikor megláttam még PS1-en a GTA II-t, akkor éreztem, hogy \"igen végre egy játék ami olyan amire vágyom\", lehet járkálni a városban, lehet autót vezetni és még sok-sok más dolgot.
 


Itt kezdődött nálam a GTA korszak. Később GTA I, GTA III, Vice City, San Andreas, Vice City Stories, GTA IV (PS3 Limitált)...
 


Végül a GTA IV óriási csalódás volt számomra, a GTA V-t ki sem próbáltam és nem is tervezem, a GTA leírta magát nálam.
 


De tekerjünk kicsit vissza az időben...
 


13 éves voltam amikor megjelent az sa-mp 0.1b (akik tolták azoknak az 1000 error ablakos :D lehet erről hamarabb beugrik).
 


Tetszett a multiplayer része, ekkor még nem volt RP, még csak születendőben volt maga az SA-MP is.
 


Ekkor én főleg TDM/MoneyGrub szervereken játszottam élveztem a multiplayer előnyeit: nem egyedül játszok, be lehet szállni mások mellé, üzletet venni...
 


Aztán egy nap rátaláltam egy GFRP szerverre...fura volt, hogy amit írtam máshogy nézett ki, mint máshol...nem pörgött a chat, pedig elég sokan voltunk fent a szerveren.
 


Még élesen bennem él a kép a ház iconról és a moonbeanről amikor felfogtam, hogy ez a szerver más. Jött a felismerés, hogy végre egy olyan mód amire vágytam, lehet házat venni, lehet saját kocsim.
 


Nem untatnálak tovább, végül bant kaptam :D már az okra nem is emlékszem...
 


Ekkor még csak 6-8 RP szerver volt SA-MP téren (nem magyar, hanem világszinten!), magyar még nem volt.
 


Később rátaláltam a valhalla gamingre szintén GFRP-vel futott, na ott már elkezdtem komolyabban RP-zni, persze még voltak hülyeségeim...
 


Végül onnan is bant kaptam 2x is! Egy admin megkérdezte, hogy honnan van 5 milkám a bankban, néztem egy /stats-ot (ugye ott írja a számlát), írom, hogy nincs is annyim, de már jött a ban...
 


Gondolom benézte az ID-t, vagy a számokat nem ismerte megfelelőképpen.
 


Később jeleztem fórumon, hogy ez a ban igazságtalan volt, mert nincs is annyi pénzem, így unbant kaptam, DE pár perc játék után ismét ban: \"ban evaiding\".
 


Nagyon sokáig nem tudtam, hogy ezt most miért...csak évekkel később tudtam meg, hogy \"ban előli szökés\" (ugye a jogtalan bant levették).
 


És akkor most jön a \"közös szál\" sok-sok és mégtöbb RP tulajjal...saját szervert akartam nyitni :D
 


Ekkor jött a saját RP szerver ötlete.
 


 
 




Hogyan is kezdődött minden
 


Korábban is próbálkoztam otthoni tesztelgetésre házi szervert indítani, de 2007.06.15.-én jött az elhatározás, hogy megcsinálom.
 


Mivel a routeren nem tudtam portot nyitni így egyedül tudtam csak játszani akkor még Hun Real Life néven futtatott szerveren (akkor még inkább \"Real Life\" és nem \"Role Play\" volt a szerverek neve).
 


Ekkor még a 25.000 soros GFRP módot próbáltam meg magyarra fordítani, csak valamit mindig elszúrtam és jött a 26 error (elég sokszor :D) és akkor még nem tudtam megoldani ezt a problémát. Szóval vagy 5-10x elölről kellett kezdenem az egész magyarosítást (egy idő után rájöttem kellene biztonsági mentés is).
 


Aztán szeptemberben a volt osztálytársamnál indult a szerver, arra már lehetett csatlakozni.
 


Október környékén már nem csak a fordítással próbálkoztam, hanem magával a scripteléssel is, DE én nem netről tanultam, meg semmi ilyen :D a kódból bogarásztam, próbálgattam :)
 


Elég rögös út volt ez, 0 tapasztalattal és tudással egy 25.000 soros kódot kezdtem el mondjuk úgy piszkálni :)
 


Így kezdődött a scriptelés számomra...
 


Így született meg a Hun Role Play, a magyaroknak készült szerepjáték szerver (az első magyar GFRP alapú szerver).
 




A HRP történelméről annyira sokat nem szeretnék írni, számomra a HRP a fejlődést jelentette, nem egy hataloméhes admin voltam, nem is a játékosokat akartam, csak tanulni, játszani.
 


Mára a HRP számomra a régi közösséget jelenti amiben elég jól elszórakoztunk.
 


Anno Zed-Fay, Young-WRP miatt a többi szerverrel nem volt jó a kapcsolat, sőt! Mivel a mi játékosainkat vitték el, így inkább ellenségeskedés volt.
 


A SEE-vel amikor megalakult, akkor elég jó kapcsolatunk volt, igazából nem romlott meg soha, csak nem nagyon tartjuk :)
 


Végül 2011.07.20-án leállítottam a HRP-t, hogy majd jön az új: Reborn mód.
 


0-ról tervezett mód, elég nagy tervekkel, már az sa-mp keretein túlmutató ötletekkel (egy része meg is lett valósítva).
 


Na ezután a tervezés, megvalósítás, lustálkodás ja és a wow :D elvitt elég sok időt, elég nagy kihagyások voltak.
 


Egyre jobban kezdtem érezni, hogy az SA-MP keretei túl szűkösek nekem, többre vágytam és végül búcsút is mondtam az SA-MP-s terveknek, igaz évekkel később, de váltottam!
 


 
 


Én szinte csak a HRP-n játszottam, mert próbálkoztam más magyar RP szerókon is, de legtöbb helyen egyből X admin a nyakamban lihegett, hogy \"biztos lopni meg játékosok elvinni jöttem\".
 


Tehát én amikor az RP-re, SA-MP-re utalok, akkor régebbi GFRP és maga a HRP szerveren megtapasztalt, vagy ott hallott dolgokra célzok.
 


Ezek segítettek eljutni oda ahova.
 


Pl sokaktól hallottam, hogy a \"v-s jármű rendszer bugos\", én nem ismertem milyen ez a jármű rendszer, írtam egy sajátot inkább.
 


Továbbá a HRP Reborn és az új HRP-hez is ez az út vezetett.
 


 
 


Nem is nagyon ragoznám tovább a HRP-s dolgokat itt, azt egy külön topicban fogom folytatni :)
 


 
 


Magamról még annyit, hogy a scripterséggel kezdődött nálam egy olyan irány ami miatt végül programozó lettem. Pontosabban 2 végzettségem szerint webfejlesztő és webmester és egy harmadik szerint grafikus (de ezt hagyjuk is, eléggé megkopott az a kevés is ami volt), továbbá pár továbbképzést elvégezve papírom van arról, hogy értek a C#-hoz és pár dologhoz :)
 


Pár éve foglalkozom Unity játék motorral és jelenleg tagja vagyok egy játékfejlesztő csapatnak, a HRP-t is fejlesztem és az ottani grafikussal több játékot is tervezünk megvalósítani (jelenleg 2 projektet tolunk együtt) és egy komolyabb fizetős projektben is részt veszek, mint programozó. Szóval scripterből webfejlesztő, abból pedig játékfejlesztő lettem. Még ha ez nagyképűen is hangzik :) Azért persze még nagyon sokat kell tanulnom és tapasztalnom, de ez nem gond. Kitartásom szerencsére van, hisz a HRP-t is több, mint 11 éve kezdtem és még mindig nagy terveim vannak vele. Talán egy életen át végig kísér majd, kitudja :)
 


 
 


És, hogy ne csak a papírokkal, tudásommal, HRP-vel jöjjek, megemlíteném, hogy jelenleg nagyon szép barátnőm van, szóval a \"Gyönyörű barátnő megszerzése.\" achivement unlocked :D
 


 
 


(Ezt a leírást 2 korábban sampforumra szánt leírásból ollóztam össze, ha esetleg valahol ismétlés, vagy bármi más jellegű problémát véltek felfedezni, jelezzétek. A \"HRP\", mint szóismétlés tárgytalan :D)
 


 
 


Üdv,
 


Kovacs_Richard | HRP Fejlesztő


231
Hát a koncepció hasonló, mint a GTA-ban, vagy hasonló bizonyos fokig a GFRP-hez is.
 
A projekt készül, de egyenlőre csak a régi HRP tagok között terjesztem, amint meg van a megállapodás és a tech háttér, akkor publikálom a fórum tagjai felé függetlenül, hogy itteni hátteret kapunk, vagy mást módon kell megoldanunk ezt.
 
Én kicsit komolyabban gondolkodtam, mint a GMOD :)
 
Egyenlőre csak privátban adnék ki részleteket.

232
Hát ha sikerül leegyeztetni a vezetőséggel, akkor mindenki tud jönni :) mármint ha kapunk login interface-t.
 
Aztán kiderül mennyire fog működni a dolog az itteniekkel is.
 
Emu ha adsz privátban facebookot, akkor mutathatok pár képet és mesélhetek a projektről :)
 
Haladunk vele, igaz még elég gyerek cipőben jár, de hát valahol el kell kezdeni.
 
 

233
Segítségkérés / [2018-as HL MÓD] ex_mysql HIBA
« Dátum: 2018. Szeptember 19. - 19:29:52 »
Megéri segítséget kérni, sőt ajánlott is, ha nem megy valami.
 
Én nem tudtam segíteni, nem ismerem a módot és nem is akartam időt pazarolni erre.
 
Régen sokat válaszolgattam itt a fórumon, rengeteg olyan ember volt itt akik nagy lelkesedésükben szervert nyitottak, vagy csak elkezdtek scriptelni, programozni...Aztán sajnos nagyrészt  kár volt a saját időmet rájuk fordítani, mert az első komolyabb problémánál feladták. Én pl segítek ha tudok, de megválogatom kinek és miben, mert nincs felesleges időm olyanokra akikkel felesleges foglalkozni. Most is 2 sor kód között írom ezt a választ, mert szerencsére a tudásomat elég jól tudom kamatoztatni :)
 
Szóval szerintem kérdezz, ha kérdésed van, de magad is keresd a választ, ne mindig másra várj, hisz látod most is magadtól megtaláltad és nem a sült galambra vártál :)

234
SA-MP: Szerverfejlesztés / ATM/Bankrablás script
« Dátum: 2018. Augusztus 21. - 19:51:39 »
Te tudod mire cseszed el az idődet, de ha ennyire szidod, akkor miért éri meg neked pont rá? tudod az időd pont az amit SOHA semmilyen módon nem tudsz visszakapni, én nem szeretem olyanokra pazarolni az időmet akik szerintem idióták, főleg nem süllyedek le az ő szintjükre. Konstruktív vitákban van értelme belemenni, de ebben én valahogy nem láttam az értelmet. Az, hogy az OH-ban dolgozom még nem jelent semmit, nem ez határoz meg :) főleg ha tudnád milyen ott néha a légkör :D azzal, hogy \"majd megkérdezem milyen pedagógus minősítés kell egy játékszerver nyitásához\" arra akartam célozni, hogy lassan ott tartunk, hogy lassan a játékszerverek olyanok lesznek, mint az óvodák...nem istenítem a pedagógusokat :)
 
Pusztán már napok óta ezt a cicaharcot látom és már kezd irritáló lenni, hogy ennyire képes ez a \"közösség\", hogy ennyire széthúzzon és egy szinte halott fórumon is ennyi legyen a friss tartalom.
 
Pont a terveim miatt nézegetem egy ideje a fórumot, hogy lássam megéri e egyáltalán időt fordítani arra, hogy egy interfészt kialakítsunk ahol a fórum tagok az itteni regisztrációjukkal betudnak lépni. 11 éve nyitottam a saját szerveremet, futott pár évig aztán bezártam. Gondoltam az új irányokat megmutatom az itteni tagoknak is, de ez az állapot inkább arra figyelmeztet, hogy legyek elővigyázatos.
 
 
 
Nem akarok élettörténetet írni, de amikor én nyitottam a HRP-t 14 voltam, előtte és utána is voltak hülyeségeim, mint mindenkinek. FAY WRP SEE mentek a hülyeségek több szinten is a szerverek között. Azóta felnőttünk, én pl már 25 éves vagyok.
 
Martin most 13, hagyd rá a hülyeségeit, ezeken a hülyeségeken keresztül jut el majd oda ahova sokan mások.
 
Én már nagyon rég rájöttem, hogy nem szabad időt pazarolni olyanokra akik idióták a szememben, gondolj bele azt az időt milyen hasznos dolgokra is tudnád fordítani, például tanulásra, fejlődésre, esetleg fejlesztésre.
 
Nem akarok itt szentbeszédet tartani, csak baromira zavaró, hogy ennyire széthúzó ez a szinte halott közösség. Addig van értelme \"ócsárolni\" a másikat amíg konstruktív észrevételed van, de az anyázással már lyukas köröket futsz, 21 évesen ezt már tudod te is gondolom.
 
Mondjuk jó neked, hogy ennyi szabadidőd van, nem akarsz beszállni 1-2 fejlesztésbe? :D
 
A te életed, a te időd, de ezt a kis időt vagy Martin Sulcra fordítod, vagy valami hasznos időtöltésre :) te döntesz :)

235
SA-MP: Szerverfejlesztés / ATM/Bankrablás script
« Dátum: 2018. Augusztus 21. - 17:51:56 »
Rendben szerintetek Martin egy 13 éves kis hülyegyerek ez átjött. és nektek mi a kifogásotok erre a viselkedésre?
 
Egyesek itt dobálóznak számokkal. Ahhoz képest, hogy van aki már jó pár évvel túl haladta ezt TESTILEG sajnos AGYILAG kb még mindig ott rostokol a kommentekből kiindulva...
 
Itt többen túlhaladtatok már ezen a koron, biztos megvolt a magatok hülyesége, mint Martinnak is, akkor most napokig itt fogtok dobálózni, anyázni?
 
Ezért éri meg ide feljárni? 13 éves kisgyerekek itt anyáznak, ez lenne a \"magyar GTA közösség\"? hát gratulálok
 
 
 
Én terveztem/tervezek egy nagyobb projektet publikálni (nem GTA alapokon), lehetőséget adni az itt regisztrált felhasználóknak is, de ezek után lehet el kellene gondolkodni, hogy akarok e én ott óvodát nyitni :D mondjuk az oktatási hivatalban dolgozom, majd megkérdezem milyen pedagógus minősítés kell egy játékszerver nyitásához :D

236
Hostingok / MoonHosting - @2018 [www.moonhosting.eu]
« Dátum: 2018. Július 13. - 11:36:23 »
az ÁSZF-et regisztrációkor el kellene fogadni egy CheckBox-al

237
Archívum / <>
« Dátum: 2018. Július 05. - 22:34:47 »
a helyes írás luxus felétek? egyedinek lehet egyediek vagytok, de igényesek is legyetek már légyszíves

238
Hostingok / MoonHosting - @2018 [www.moonhosting.eu]
« Dátum: 2018. Július 05. - 10:01:33 »
na csak nem én voltam a hülye? :)
 
 
 
viszont ezeket még mindig nem látom regisztráció előtt és el sem fogadom őket, hisz nincs is ilyen opció, szerintem ezt is korrigálni kellene

239
Hostingok / MoonHosting - @2018 [www.moonhosting.eu]
« Dátum: 2018. Július 03. - 14:43:55 »
rendben :)
 
csak ne csodálkozzatok, ha egy ellenőrzés során megbüntetnek titeket
 
a jogi háttér meg a ti felelősségetek, ha nektek nem fontos ezt biztosítani, akkor vállaljátok a kockázatot
 
direktbe bejelentés nélkül kicsi az esélye, hogy pont titeket szúrnak ki ellenőrzésre

240
Hostingok / MoonHosting - @2018 [www.moonhosting.eu]
« Dátum: 2018. Július 03. - 14:32:29 »
látom nagyon nem vagytok tisztában a jogi háttérrel, így én kihagyom ezt a lehetőséget, keresek komolyabb szolgáltatót
 
nektek sok sikert

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 121
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal