Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 226
Segítségkérés / hp le!« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 14:34:46 »Idézetet írta: Xeon date=1375780304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40969\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Elnézést, hogy beleszólok, de ez így nem csak akkor fog mûködni, ha egyik játékos sebzi meg a másikat? Tehát ha leesik stb., akkor nem lesz jó.Hát teszteld le, nekem ezekre nincs már idõm hogy kiderítsem mely esetekben kerül meghívásra melyekben nem, mert hát ez a samp programozójának a ****ja hogy ezer visszahívás kell olyasvalaminek ami egy visszahívásban is elférne. Ha nem mûködik akkor meg kell próbálni átírni ide: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage valamelyik visszahívás csak beválik. 227
Segítségkérés / RemoveAttachedObjectFromVehicle?« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 03:26:18 »Idézetet írta: SkyLinE date=1375736079\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Igen ezt így csináltam, csak utána úgy érzékeli, hogy még mindig rajta van az az adott dolog.Az se rossz akkor, mondjuk ezt ki kellene próbálnom hogy törlöm és rögtön létrehozom az objectet és az AttachObjectToVehicle használata nélkül is úgy érzékeli mintha rajta lenne, mert akkor az egy újabb samp bug (hiba). 228
Segítségkérés / OnPlayerUpdate helyett« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 03:22:03 »
Hacsak annyi az nem sok.
Fájlba való mentés ne legyen, meg print illetve printf se, azok fájlba írnak, és az se jó ha tele floodolja a server_log fájlt, természetesen hiba keresés vagy mûködés tesztelésére szerepelhet benne csak ne maradjon ott, ha már minden megfelelõen mûködik. 229
Segítségkérés / hp le!« Dátum: 2013. Augusztus 06. - 03:17:19 »Idézetet írta: anorennia date=1375744679\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40969\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic kezdõnek mondanám magam inkább.. :/Jajj. De alakul alakul, csak még nem nagyon tudod mi minek van. SetTimer(\"HPle\", 1000, true); //1 másodpercenként fog lefutni a timer OnGameModeInit alá Persze nincs tesztelve, és lehetséges hogy a lebegõpontos értékek csökkentésénél és ellenõrzésénél floatsub illetve floatcmp használata szükséges. 230
Segítségkérés / széf hely változtatása!« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 21:44:19 »
Hát nem ebben az idézett kód részletben.
Keress rá ezekre az értékekre: 19997 19996 19995 19994 Ezek a dialogid-k, és valószínû hogy valami ShowPlayerDialog funkcióban találod, na ott lehet az ami szabályozza hol jelenjen meg az meg ha minden igaz IsPlayerInRangeOfPoint eljárás lesz. 231
Segítségkérés / hp le!« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 21:39:57 »Idézetet írta: anorennia date=1375727248\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40969\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Sscanf2 szükséges hozzá:Ez minek MAX_PLAYERS, mindkét helyen? new Float:HP[MAX_PLAYERS]; 232
Segítségkérés / OnPlayerUpdate helyett« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 21:12:46 »
Ahhoz tudni kellene milyen eljárásokat írsz OnPlayerUpdate alá, majd azok után lehetne tanácsot adni hogy ezt meg azt a részét másképp/jobban is meglehetne oldani.
233
Segítségkérés / RemoveAttachedObjectFromVehicle?« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 21:09:30 »
Hozd létre újra mikor törlöd és úgy tûnik majd mintha csak levetted volna.
Csak egy kis logika. 234
Segítségkérés / Tuning probléma« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 23:15:19 »
Ez alatt próbáld megírni:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleStreamIn Persze ellenõriztesd is le hogy van-e már rajt olyan tuning elem: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleComponentType 235
Segítségkérés / Mysql milyen táblaszerkezet legyen, az alábbi adatnak?« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 23:11:23 »
Most arra gondoltam hogy 4 számmezõt hoznál létre játékosonként mysql-ben majd ezt az adatot tárolnád egy ilyen változóban:
new Majd bitmûveletekkel állítanád be melyiket vette fel és kérdeznéd is le ellenõrzésként. #include <a_samp> 236
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 21:07:17 »
Ahogy írja ezt a hibát úgy bemásolnád a pawn kódod?
Úgy talán ha én is kitudom próbálni vagy ha látnám akkor tudnám mondani mi a hiba. De biztosra veszem hogy csatlakozási hiba lehet, mert annak nem így kellene mûködnie hogy megadod az 1-es értéket, hanem a csatlakozás azonosítót kellene vissza adnia a mysql_connect-nek, valószínûleg emiatt írja hogy nincs aktív adat tárolva. Még a mysql_connect után írd be ezt hátha kidob valami hasznos információt: mysql_log(LOG_ERROR | LOG_WARNING | LOG_DEBUG); 237
Segítségkérés / mysql_tquery függvény pontos paraméterei« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 20:59:26 »
A SetTimerEx függvényt ismeritek talán.
Nahát a mysql_tquery végén szereplõ ( format[], {Float,_}:...) ugyanaz, tehát extra paraméterekkel küldhetõ tovább a kérés/utasítás. Leggyakrabban játékos azonosítót szokás küldeni. \"d\", playerid); Ennek megfelelõen a meghívásra kerülõ visszahívás (callback) paramétereinek is meg kell felelnie: public loadranddata(playerid); 238
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 09:37:14 »
A többi mysql log adatot is másold be, nálam a csatlakozás azonosító:
[09:29:45] [DEBUG] mysql_tquery - connection handle: 1 239
Segítségkérés / játékos hp-nak megállapítása« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 19:58:29 »Idézetet írta: BoOy date=1375303985\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40714\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Ez alatt nem lehetne létrehozni ezt a dolgot?#include <a_samp> http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamage Mert akkor nem kell idõnként az összes játékost életét ellenõrizni hanem csak akkor mikor sebzõdik és csak annak a játékosnak. 240
Segítségkérés / Random kérdéssor MySql-bõl« Dátum: 2013. Július 31. - 21:30:29 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1375298122\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem okoskodásként de ez így szerintem visszatérhet azonos kérdésekkel, ha pont véletlen ugyanazok a számok sorsolódnak ki.Sose volt egyforma tudomásom szerint, de utána fogok nézni. Mivel pontosan azért lassú ez a fajta rand lehetõség mysql-ben mert az egész adattábla adatait véletlenszerûen elrendezi és úgy térne vissza az összes sorral, de csak 20 sor adattal tér vissza mert limitnek ennyi van megadva, talán ha kevesebb adatsor van benne mint a limit akkor lenne benne egyezés de még akkor se hiszem. @Dexter95 Jó akkor le kellene szedned egy mysql plugint, és installálnod kellene a samp szerveredhez (csak be kell másolni a megfelelõ helyre9 de mivel linux pár verziót lehet le kell töltened hogy valamelyiket gond nélkül betöltse a sa-mp szervered. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=56564 https://code.google.com/p/sa-mp-mysql-plugin/ Ui.: A pawn kódot meg megírom lehet még ma este, de csak beolvasás részt. Edit: OnGameModeInit alá vagy OnFilterScriptInit alá: new Ahol meghívásra kerül a dolog oda kell ezt írni: mysql_tquery(Mod_CH, \"SELECT * FROM `tablename` ORDER BY RAND() LIMIT 20\", \"THREAD_loadranddata\", \"\", \"\"); // olyan kérés mely egy új visszatérésbe küldi az adatokat (több szálon futó program ha a processzor magok száma lehetõvé teszi (kevesebb lagg meg bla bla bla ) meg kell szokni a használatát. forward THREAD_loadranddata(); // Thread több szálon futó visszahívás mely nem laggoltatja a szervert, háttérben fut, ha készen vannak az adatok akkor kerül meghívásra ez a visszahívás |