Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Sokkal könyebb a ZCMD használata (szerintem) és nem véletlenül használják előszerettettel a legkissebb code-okban is. Rengeteg parancsnál, sok játékosnál jelentős különbség is lehet, úgyhogy én mindenféleképpen ezt ajánlom!
Jó látni, hogy nem mindenki RP(amiGF) szervert hírdet Én nyár végén nyitottam TDM szervert, volt is egy kicsi játékos köröm, de a hatalmas laggok miatt 1 hónapot bírt.. Remélem sikerül összehozni egy jó TDM -et Sok sikert!!
Annyit megért, hogy letöltsem és átnézzem.. Sokkal könnyebben meglehetett volna oldani ezt pl.: egy Dialogal, de hibát nem láttam benne Egyébként nem ártana, ha bővítenéd a leírásod, mert ez nem leírás :no:
Én ezzel szoktam csinálni, szerintem ezzel a legegyszerűbb és csak minimális angol tudás kell Katt Ezt berakod a szervered \'filterscripts\' mappájába, a \'server.cfg\' -t megnyitod és a \'filterscripts\' sorhoz odaírod, hogy \'TextDrawEditor\' Használata, ha jóltudom \'/text\', de amikor belépsz, akkor kifogja írni
(Unalom nagy úr...) Ezt összedobtam X perc alatt, nem teszteltem(Szóval lehet egy nagy adag ***** az egész), mert nem indul el a San Andreas (By 64mb-os integrált vidikari), de ha valaki ért hozzá az megcsinálja bugmentesere
#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #define MAX_FIRELOCATION 2 forward RandomFire(playerid); forward FireEx(playerid); new Float:CurrentFireX, Float:CurrentFireY, Float:CurrentFireZ; new FireObj[5], FireTimer; new Float:FireLocation [MAX_FIRELOCATION][3] = // A \'MAX_FIRELOCATION\' -t állítsd annyira a #define -nél ahány tűz koordinátát megadsz!! { {0.0,0.0,2.0},//X,Y,Z {40.0,0.0,2.0} }; new ExtingFire[MAX_PLAYERS]; new FireExTimer[MAX_PLAYERS]; new FireCP[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print(\"=======[FilterScript Started]=======\"); print(\"Random+Oltható Tűz FilterScript betöltve! by. .RäNĐoM.\"); FireTimer = SetTimer(\"RandomFire\",5*60000,true);//Five minutes return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"=======[FilterScript Exit]=======\"); print(\"Random+Oltható Tűz FilterScript leállt! by. .RäNĐoM.\"); KillTimer(FireTimer); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { ExtingFire[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { ExtingFire[playerid] = 0; KillTimer(FireExTimer[playerid]); DisablePlayerCheckpoint(FireCP[playerid]); return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if((oldkeys & KEY_FIRE) &&! (newkeys && KEY_FIRE)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, CurrentFireX, CurrentFireY, CurrentFireZ) && GetPlayerWeapon(playerid) == WEAPON_FIREEXTINGUISHER) { FireExTimer[playerid] = SetTimerEx(\"FireEx\",60000,false,\"i\",playerid); for(new i; i > GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(ExtingFire == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Valaki már elkezdte oltani a tüzet!\"),KillTimer(FireExTimer[playerid]),0; } ExtingFire[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Elkezdted oltani a tüzet!! min. 1 percig kell {FFFFFF}FOLYAMATOSAN {FF0000}oltani, hogy teljesen elaludjon!\"); DisablePlayerCheckpoint(FireCP[playerid]); } } else { if(ExtingFire[playerid] == 1) { KillTimer(FireExTimer[playerid]); ExtingFire[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Abbahagytad a tűz oltását!\"); } } return 1; } public RandomFire(playerid) { new rand = random(MAX_FIRELOCATION); FireObj[0] = CreateObject(18688,FireLocation[rand][0],FireLocation[rand][1],FireLocation[rand][2],0.0,0.0,0.0); FireObj[1] = CreateObject(18688,FireLocation[rand][0]+1,FireLocation[rand][1]+1,FireLocation[rand][2],0.0,0.0,0.0); FireObj[2] = CreateObject(18688,FireLocation[rand][0]-1,FireLocation[rand][1]-1,FireLocation[rand][2],0.0,0.0,0.0); FireObj[3] = CreateObject(18688,FireLocation[rand][0]+2,FireLocation[rand][1]+2,FireLocation[rand][2],0.0,0.0,0.0); FireObj[4] = CreateObject(18688,FireLocation[rand][0]-2,FireLocation[rand][1]-2,FireLocation[rand][2],0.0,0.0,0.0); CurrentFireX = FireLocation[rand][0]; CurrentFireY = FireLocation[rand][1]; CurrentFireZ = FireLocation[rand][2]; SendClientMessageToAll(-1,\"{FF0000}Kigyúlladt egy tűz!! A pontos helyét láthatod a radaron!! Szerezzél egy poroltót! (/porolto) Ha te oltod el 5000 $ -t kapsz!\"); FireCP[playerid] = SetPlayerCheckpoint(playerid, CurrentFireX, CurrentFireY, CurrentFireZ, 3.0); return 1; } public FireEx(playerid) { for(new i = 0; i < 6; i++) { DestroyObject(FireObj); } GivePlayerMoney(playerid,5000); ExtingFire[playerid] = 0; DisablePlayerCheckpoint(FireCP[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,\"Gratulálok! Sikeresen eloltottad a tüzet!\"); return 1; } CMD:porolto(playerid) { GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_FIREEXTINGUISHER,10000); SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF0000}Kaptál egy poroltót! Irány a tűz!!\"); return 1; }
Még mielőtt valamelyik IQ fighter ellopná elárulom, hogy nem illik és nem érdemes ::|