Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 153
2221
Segítségkérés / GTO
« Dátum: 2010. május 16. - 10:01:46 »
GTO-t ne használjatok. 0.1-re volt írva, nem is viszi az újfajta compiller. Használjátok az RPG Mode! -t vagy valami mást.

2222
Segítségkérés / Parancs
« Dátum: 2010. május 16. - 10:01:01 »
Nem hurrogunk le, sokkal jobbmint leellenorízni az összes parancsot. Nem próbáltad meg egyszeruen egy return 1; -gyel, és az üzenetet csak simán odarakod? Akkor van ilyen, ha úgy érzékeli a compiller, hogy a parancs nem létezik. Próbáld meg így:
 
SendClientMessageToAll(blue,str);
return 1;

2223
Segítségkérés / Kill bug
« Dátum: 2010. május 16. - 09:58:29 »
lehet SetPlayerTeam. Az 1 teamben levok nem ölhetik meg 1mást

2224
Klánok / Fantázia
« Dátum: 2010. május 16. - 09:57:43 »
Jó oldal volt, kár h megszunt. Nincs fantáziám ilyen téren.

2225
Pluginok és Programok / Streamer Plugin v2.7.7
« Dátum: 2010. május 16. - 09:55:12 »
ja, de nekem van egy kb 3000 objectes városom, és az UpateEx sem tudja annyira jól betölteni az objecteket teleport után :(

2226
Update: Írtam pár statementet, és pár direktívát, valamint átrendeztem a dolgokat, hogy egy helyen legyen egy valami

2227
Köszi az észrevételt, megpróbálom átnézegetni holnap, csak kicsit fáradt vagyok már, ha tudnál nekem segíteni, hol találom a hibákat, akkor holnap kijavítom.

2228
Kijavítottam benne pár dolgot, köszönöm szépen a dicséretet, kijavítottam a helyesírási hibákat.

2229
1.0 BEVEZETÉS
Az általam megírt PAWN tutorial az akkori tudásanyagom azon részét dolgozta fel, amelyet akkoriban a programozásról tudtam. Sajnos be kell lássuk, hogy a 2010 márciusában írt leírásomban kezdetben és most is rengeteg hiba volt megtalálható, bár ezek száma lényegesen csökkent.
Lényeg a lényeg, úgy döntöttem, hogy egy teljesen újraírt, harmadik változattal fogom a jelenlegit lecserélni, amiben a scriptnyelv gyakorlati aspektusaira fogok elsõsorban koncentrálni, ám tutorial helyett egyfajta leírásnak, referenciakönyvnek fogom tekinteni.

2230
Pont a lényeget nem értem, a szögfüggvények nekem kicsit magasak  :amazed:

2231
Megaszeró 2010 / Jelentkezés
« Dátum: 2010. május 14. - 15:01:14 »
Név: Liberty City Roleplay
IP: 80.98.120.251 (Házi, de lesz fostos is remélem)

2232
Klánok / Fantázia
« Dátum: 2010. május 13. - 15:32:44 »
ExtraCoolProMegaGigaSkilly DM/STUNT/RP

2233
Szkript kérések / Biroság
« Dátum: 2010. május 11. - 19:15:13 »
Globális változó:
 
new bool:birosag[MAX_PLAYERS] = false;

 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/birosag\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,0.0); // módosítsd amire akarod
                birosag[playerid] = true;
return 1;
}
return 0;
}

 
És ha akarsz valamit meghívni akkor ezentúl használhatod ezt:
 
if(birosag[playerid] = true) // Magyarul bíróságon vagy

2234
Segítségkérés / A szerver crashel saját maponál
« Dátum: 2010. május 11. - 19:09:56 »
Nos, csináltam a Liberty City mapomba egy föld felett futó metrót. Azt vettem észre, hogy akárhányszor elmegyek egy adott ponthoz, a játék crashel. Földszinten is ugyan ez fordul elo. Nincs ott kocsi, semmi, nem tuom miért. Crash log:
 
Exception At Address: 0x00544BBE
Registers:
EAX: 0x0491D034   EBX: 0x00B99D20   ECX: 0x0491D028   EDX: 0x00000C07
ESI: 0x000010E8   EDI: 0x0E46AC54   EBP: 0x00B99D28   ESP: 0x0022FC30
EFLAGS: 0x00210206
Stack:
+0000: 0x0022FC8C   0x0E46AC54   0x00563220   0x0E46AC54
+0010: 0xFFFFFFFE   0x00000000   0x0000005D   0x000000D0
+0020: 0xFFFFFFFE   0x0000005F   0x000010E8   0xC540CB8D
+0030: 0x44DDD28B   0xC53A8247   0x44D13FFF   0x0022FD90
+0040: 0x0083C9CB   0x00000000   0x00563257   0x0FC5D9E0
+0050: 0x02263B2E   0x0E46AC54   0x00000000   0x0FC5D9E0
+0060: 0x0225BE46   0x0E46AC54   0x000000FE   0x00A1A4DC
+0070: 0x03C2E4A4   0x00000000   0x00000000   0x00000000
+0080: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x3F800000
+0090: 0x00000000   0x80000000   0xBF7FFF47   0x80000000
+00A0: 0x3F800000   0x00000000   0xBB9A0EAF   0x00000000
+00B0: 0x00000000   0x3F800000   0x374725A0   0xC53DA6FE
+00C0: 0x44D784AB   0x42248ED0   0x44D73574   0x0225F89B
+00D0: 0x000000FE   0x03C2E4A4   0x3EC83128   0x00A1A4DC
+00E0: 0xBD03A6FD   0xBF7FDE24   0xBD03A6FD   0x00000000
+00F0: 0xBF7FDE24   0x00000000   0x00000000   0x3F800000
+0100: 0x02263BD6   0xC554BD69   0x44BDAB7A   0x413827BB
+0110: 0x03C2E230   0x0226512D   0x00000007   0x0FC5EA48
+0120: 0x02242F2A   0x0223AE01   0x3EC83128   0xFFFFFFFF
+0130: 0x03C1DD38   0x0022FDA0   0x00000000   0x3EC83128
SCM Op: 0x53F, lDbg: 0
Game Version: US 1.0
State Information: Ped Context: 0

2235
Szkript kérések / Szerver bemutató
« Dátum: 2010. május 08. - 20:47:31 »

// Ilyenkor használjunk boolean változókat, mert csak 2 bájtot foglalnak el, kevesebb memória
new bool:tutorial[MAX_PLAYERS] = true;
new bool:firstlogin[MAX_PLAYERS] = false;
//------------------------------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerSpawn(playerid) {
 if(tutorial == true && firstlogin == true) {
   TogglePlayerControllable(playerid,0);
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial elso sora\");
   Wait(5000); // Várás milimásodpercben
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ez a tutorial második sora\");
   // és így tovább, majd a végén
    firstlogin = false;
 } else {
   SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lespawnoltál\");
   return 1;
 }
return 1; }

 
A scripted regisztrációs parancsába:
 

firstlogin = true;

 
és a Wait(); funkció:
 

stock Wait(time)
{
new stamp = tickcount();
while (tickcount() - stamp < time)
{
}
return 1;
}

 
A wait(); -el egyébként vigyázni kell, mert könnyen megszívhatod, ugyanis úgy kezd el laggozni tole a szeór, mint az állat, de csak nálad.

Oldalak: 1 ... 147 148 [149] 150 151 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal