Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - krisk

Oldalak: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 153
2191
Archívum / gL | Modern Warfare [LCRP / COOP / TDM - Egyedi MAP]
« Dátum: 2010. Május 24. - 22:35:21 »
Az amit te megdtál, az az Angel Pine RP IP-je. És nem mellesleg nagyon köszönjük Metaxának hogy felajánlott egy ingyen hostot a szervergépén. Eloreláthatólag jövo héten futni fog a szerver.
De ha valaki akarja, megnézheti a bétát, már ha megy a gépem (házi): 80.98.120.251:7777

2192
Szkript kérések / pick up v chekpoint
« Dátum: 2010. Május 24. - 21:39:44 »
Na megírom
 

// Globális névtérbe (scripted elejére jólesz)
new pickup[MAX_PICKUPS];
pickup = CreatePickup(1277,14,x, y, z); // az 1277 helyett adj meg egy tetszoleges modellt, az x, y, z helyére pedig a vektorokat
// OnPlayerPickUpPickup callbackbe:
public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid) {
if(pickupid = pickup) { // ha a prototípusban deklarált paraméter megegyezik a pickup változóval akkor...
  AddVehicleComponent(blablablaa); // ide rakd a tuningokat, SAMP wikin keress rá a függvényre
}
}

2193
Archívum / gL | Modern Warfare [LCRP / COOP / TDM - Egyedi MAP]
« Dátum: 2010. Május 24. - 20:43:31 »

Üdvözlök minden sorstársat, krisk vagyok, és be szeretném jelenteni haveromnak (wiktoor) és nekem (krisk) legújabb agymenéseinket.
Modern Warfare
Egyedileg Mapolt Liberty City, Saját kezüleg írt mod [NEM GF, 100% EGYEDI MUNKA], DM / COOP a kikapcsolódóknak
Liberty City
Ez viszont már az én projektem. Nagyon de nagyon sokat szórakoztam vele, mire készen lett, de hála a türelmemnek, mostmár játékra kész. A GM alapvetoen Liberty Cityben játszódik, amit ÉN MAGAM objecteltem 2 héten át, ezért úgy gondolom, megérte vele fáradozni. A szerver más mint a többi. Még eléggé minimalisztikus, mármint azoknak tunhet, akik hozzászoktak a csilivili GF editekhez. Eddig az volt a baj, most szakítottam a hagyományokkal.
Munkák
Liberty City Police Department [LCPD]
Liberty City Fire Department [LCFD]
Counter-Terrorist Unit [Én vagyok a fonöke, frakcióhoz hasonlít]
Fegyverkereskedo
Drogárus
Házak
A szerverben beépített ház rendszer van. A házakat meg lehet venni, el lehet adni, bérbe ki lehet adni, ill kivenni. A ház rendszerért külön köszönet Kapil-nak.
Co-Op
A kooperatív játékmód egy egyedileg mapolt Chinatown-ban játszódik. Ebben a módban mindenki közösen dolgozik. Egyetlen egy cél van, hogy lelojétek a choppert ami ki akar titeket nyírni. Ebben, és a TDM módban elérheto classokról késobb.
Team Deathmatch
A Team-Deathmatch egy japán stílusú kertben, Nippanban játszódik. Két csapat van. A Specnaznak és az SAS-nek egymást kell likvidálniuk 10 percig. Aki több score-t kap, az nyer.
Classok
CLASS: Grenadier | Fegyverek: M4 Cabrine, Colt45 | 1x frag [/grenadier]
CLASS: First Recon | Fegyverek: AK47, COLT45 | 2x frag [/frecon]
CLASS: Overwatch | Fegyverek: Intervention Sniper, Desert Eagle | 2x C4 [/overwatch]
CLASS: Riot Controll | Fegyverek: MIC-10 [u.Z.I]  | 2x C4 [/rcontroll]
CLASS: Demolisher | Fegyverek: M4  | 2x RPG [/demolisher] - Csak a COOP módban
Killstreakek [Csak a TDM módban]
Tactical Nuke - Ha a csapatod már több mint 20 embert megölt, behívhat egy tag atombombát. Ebben az esetben 5 másodperc múlva mindenki meghal, és az a csapat nyer, aki elküldte a támadást.
UAV - A játékos alapból láthatatlan a radaron. Ha a csapatod 10 embernél többet ölt meg, aktiválhatják az UAV funkciót, ekkor 2 percig látszódik az összes ellenfél a radaron.
Adminok:
Damian Calhoun [5]: Scripter, Mapper, Foadmin
Mike Toreno [5]: Teszter, Foadmin
John McLain [5]: Teszter, Foadmin
IP: Hála StaR-nak hétvégére lesz már host, egyenlore a sunwellnél megy, de nem jó most a szerver.

2194
Leírások/Útmutatók / [TuT] Megmaradó tuningos kocsi (respawn után is)
« Dátum: 2010. Május 23. - 21:28:27 »
Jó nagy baromságot írtam az előbb, fixelem is magam:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
}

 
De  ha csak mondjuk egy adott modelljű kocsira akarod akkor:
 

public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
  if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) akkor...
AddVehicleComponent(vehicleid,1010);
AddVehicleComponent(vehicleid,1028);
AddVehicleComponent(vehicleid,1026);
AddVehicleComponent(vehicleid,1027);
AddVehicleComponent(vehicleid,1030);
AddVehicleComponent(vehicleid,1031);
AddVehicleComponent(vehicleid,1074);
AddVehicleComponent(vehicleid,1139);
AddVehicleComponent(vehicleid,1140);
AddVehicleComponent(vehicleid,1169);
AddVehicleComponent(vehicleid,1132);
  }
}

 
Ha többet akarsz akkor használhatod az OR operátort:
 
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 560 || GetVehicleModel(vehicleid) == 562) { // Ha a kocsi modell ID-je 560 (ez a sultan) VAGY a kocsi modell ID-je 562 (ez az elegy)

 
Jó ha tudod: Ha át akarod állítani a kocsid virtual worldjét akkor azt így tedd:
 
SetVehicleVirtualWorld(1, 5);

 
Ezzel az 1-es IDjű kocsi virtual worldjét álíltottad be. Ha megnevezted valahogy így:
 
 // globális térbe:
new sultan[MAX_VEHICLES];
// OnGameModeInit
sultan = AddStaticVehicle(blablablabaa);

 
Akkor elég ha a nevére hivatkozunk:
 
SetVehicleVirtualWorld(sultan, 5);

 
Ha viszont a jelenlegi kocsinkat akarjuk átállítani:
 
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid),5);

2195
SA-MP: Szerverfejlesztés / [TELEPORT]Catapult
« Dátum: 2010. Május 23. - 21:16:34 »
Rosszul nézed. Az if statementen kívüli dolgok mindenhogy lefutnak, szóval az is, hogy kap 1 ernyot.

2196
SA-MP: Szerverfejlesztés / [TELEPORT]Catapult
« Dátum: 2010. Május 23. - 18:20:12 »
Az egyetlen jó dolog, amit csináltál a scriptedben az az, hogy változóban tároltad a GetPlayerVehicleID függvényt, aminek köszönhetoen memóriát takarítottál meg. Ám ez sem tökéletes, ugyanis nem intergert csinálunk, hanem tömböt (aka stringet) ezért a bokkok mennyiségét kell adni, valahogy így:
 
new vehid[MAX_VEHICLES] = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
Másrészrol folosleges a scriptedet azzal olvashatatlanná tenni, hogy a vektorokat tároló változókat (X,Y,Z) minden egyes IF-nél külön deklarálod. Elég lenne 1x, a parancs elején, és az használható egészen a parancs végéig.
Harmadrészrol identítás befigyel, normálisan nézzen már ki a scripted, ha belerakod a tutba.

2197
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [php apps] getalife search engine
« Dátum: 2010. Május 21. - 21:37:17 »
A kettospontok szükségesek a végére, az elválasztásokhoz. Am azért nem,. mert így kell pl:
country:hu <-- magyarországról ad ki infókat
time:hu <-- magyar idot adja ki
calc: <-- számológép
curr:HUF_ZWD <-- Magyar-Zimbáwéi Dollár átváltó
maps:Magyarország <-- Magyar térkép
és így tovább..

2198
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [php apps] getalife search engine
« Dátum: 2010. Május 21. - 20:27:31 »
Nem nem, ez nnem az aminek látszik. Nem weboldalakat keres, hanem haszons információkat találhatsz rajta meg hamar, és hatékonyan.
 
package:upsid -> Csomagellenorzo szolgáltatás az UPS-tol. 
movie:imdb -> A választott film IMDB ID-je a tt kezdotag nélkül. Filminformációk az IMDB-tol
book:isbn -> A 13 tagból álló ISBN kódja a könyvnek. Könyvinformációk, és vásárlási tanácsok (bár angol...)
country:iso -> Az ország 2 betus ISO kódja. A CIA World Factbook-ja, egy 2009-ben könyvként, mobil alkalmazásként, és weboldalként megnyitott szolgáltatása. Minden, amit az országról tudni kell.
curr:pénznem1_pénznem2 -> Két pénznem közti átváltás
maps:település -> Az országhoz, városhoz tartozó térkép (pwd. by: google maps)
time:iso -> Az ország 2 betus ISO kódja. Megmutatja a helyi idot.
calc: -> A tudományos számológép elohozása.
unit: -> Mértékváltás [Csak leszedtem egy külföldi oldalról, de nem muködik, szóval majd írok egy sajátot]
help: -> Segítség a rendszerrel kapcsolatban.

 
A program használtához menj a www.getalife.atw.hu oldalra, onnan ingyenesen elérheted a kezdolapról, vagy a \"gl kereso\" linkre kattintva.

2199
Archívum / [BTD|HUN/ENG]Before The Dawn Zombie Server
« Dátum: 2010. Május 21. - 11:20:19 »
Több fegyvert nem lehet berakni, viszont meg lehet csinálni, hogy ha valakit meglonek akk több hp-ja vesszen el, valóságosan.

2200
Törölt RP Szerverek / Little Village RPG
« Dátum: 2010. Május 21. - 11:09:22 »
\"Üdv! Nekem egy ojan problémám van hogy az LARP-t akarom letölteni egy hejen már meg is találtam de ot csak PWn-file van és erros-os aki tudja hogy mi a baja vagy tud egy ojan linket ahonan lelehet tölni 100%-ékban müködö képesen kérem IRJON!!
Elore is köszönöm!\"
\"Üdv!
Ojan kérésem volna hogy van egy jó RP-s GM-em.
Na most ez mind szép és jó de LS-be van én ezeket átszeretném rakni a kis valukba tudjátok Dillimore stb...
Na most et hogy tudnám megoldani.
Aki tud öteletek kérem irja meg nagyon kérem!\"
\"Üdv Nekem egy ojan script kelene hogy a szerora ha belépsz akor ot alul jelez egy ijen csikon mindent menyi bénzed van bankba menyi az ido stb.. SeeRPG-röl tudjátok mi az nem muszály uygan ojan de hasonló is jó aki esetleg tud ijen scriptet kérem adjon linket mert fontos
Köszönöm!
Üdvözlettel:Bence\'\"
dusa bence a neve, akinek van hozzá agyszintje, nézze meg az angol fórumon. Ezzel szerintem le is írtad a szerveredet.

2201
Stunt / Silence of the ramps
« Dátum: 2010. Május 17. - 20:44:03 »
Engem viszont eléggé érdekelne, hogy lehet ilyen intrókat csinálni effektekkel, mert nekem pont egy jófajta intró kéne.

2202
IV: Multiplayer / GTA 4 PAWN
« Dátum: 2010. Május 17. - 20:05:08 »
Egy ideig dolgoztam egyn agyon ütos fizikai motorral (Roblox) , amivel lehet modellezni mindent. Ott Lua-ba kellett programozni, nem is rémes, csak más

2203
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [GAME]FruitsGame
« Dátum: 2010. Május 17. - 19:39:12 »
Elkezdtem csinálni egy játékot egy jófajta game engine-vel, de az a baj, hogy mára már minden engine 1024-es sz*rra van optimizálva, én meg nem lakok pakson.
OFF: Leszedtem ezt az enginét és a fruits benne a mintaprogram, szóval nemépp te készítetted.

2204
1. csapat / [1]Ice_Age vs. krisk
« Dátum: 2010. Május 17. - 19:37:27 »
muszály az egész mapot megcsinálni, vagy csak jó parkouros helyeket kipótolni pár objecttel?

2205
1. csapat / [1]Ice_Age vs. krisk
« Dátum: 2010. Május 17. - 19:06:41 »
Akkor én ezt megírom az RP szerómra, és utána kikommentelem majd.

Oldalak: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 153
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal