Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Pedró

Oldalak: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 220
2176
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Piros kurzor?
« Dátum: 2014. január 22. - 19:40:43 »
Törölhetõ. Elnézést xd

2177
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. január 22. - 19:08:45 »
Amikor rámész a Like,Dislike icon mellett (jobbra) .

2178
Segítségkérés / Belépéskor képernyõ BUG!
« Dátum: 2014. január 22. - 18:49:47 »
Másold be a sort, amikor betöltöd.

2179
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. január 22. - 18:46:39 »
RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?

2180
Szkript kérések / Kapu-hoz parancs!
« Dátum: 2014. január 22. - 18:33:53 »
Leírtam mi lesz a probléma. Ha ennyi nem megy, nem ajánlom neked továbbiakban a scriptelést. Sajnálom de erre nem tudok mit írni. Majd segít valaki ha akar..

2181
SA-MP: Szerverfejlesztés / AddSkins(...)
« Dátum: 2014. január 17. - 17:51:36 »
Sziasztok!
Ezennel szeretném publikálni a 2013 nyarán megírt aprócska kódomat, amelyet eredetileg Flash-nak készítettem.
A kód arra való, hogy egyszerûen berakhatunk skineket a szerverbe, 1 sorba.


A kód adatai:
 
  • Készítõ: Pedró

  • Sorok száma: 1


Íme a kód:
 
stock AddSkins(...) for(new i; i < (getarg(0) == -1 ? 312: numargs()); i++) if(((getarg(0) == -1) ? (i != 74) : (getarg(i) != 74))) AddPlayerClass((getarg(0) == -1 ? i : getarg(i)), 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);

 
Használat:
Ha minden skint szeretnél betenni: AddSkins(-1);
Ha mondjuk csak CJ-t és Truth-t szeretnéd betenni: AddSkins(0, 1);
Akármennyi skint beírhatsz egyesével!
Az AddSkins sort OnGameModeInit alá kell betenni!

2182
SA-MP: Szerverfejlesztés / God Script
« Dátum: 2014. január 14. - 19:53:17 »

[mod]\"Ez ne is legyen téma\" Ezen mi nem érthetõ számodra? Megkértelek és nem teszed meg a kérésem? Hát szép. Semmi köze nincs a témához annam hogy ebbõl már sok van. Semennyivel nem segíted  a témanyitót. Következõ ilyennél megy a warn a törlés mellé. EnterR pedig köszönöm..[/mod]
 
[/quote]
Legalább idézetbe tennéd, hogy mirõl pampogsz.. ._. Tökre magamra is vehetném ezt, mivel jelenleg az én hsz-em az utolsó.
Spoiler for válaszom:

 

[mod]\"Ez ne is legyen téma\" Ezen mi nem érthetõ számodra? Megkértelek és nem teszed meg a kérésem? Hát szép. Semmi köze nincs a témához annam hogy ebbõl már sok van. Semennyivel nem segíted  a témanyitót. Következõ ilyennél megy a warn a törlés mellé. EnterR pedig köszönöm..[/mod]
 
[/quote]
Legalább idézetbe tennéd, hogy mirõl pampogsz.. ._. Tökre magamra is vehetném ezt, mivel jelenleg az én hsz-em az utolsó.
 
[/quote]
Én még mindig írok. Pampogás? Hm..Egyértelmû nem neked írtam. Az elsõ hozzászólásban láthatod. Mit írtam pontosabban mit kértem. Valaki nem teljesítette és ez neki szólt. Reménykedtem, hogy ennyi alaplogikája minden fórumozónak lesz, hogy megnézi, így nem kell a törölt hozzászólásokat idézgetnem. Akinek szól az úgy is tudja, hogy neki szól. Magadra venni? ÁÁÁ nem vagy te olyan :) Legalábbis szerintem.. A lényeg az, hogy tudassam veled akkor és MINDENKIVEL akinek még ez nem tiszta. Hogy ha már valaki közölni szeretné azt, hogy sok van a scriptbõl, azt ne úgy tegye hogy a scriptbõl sok van felesleges felrakni stb.. Legyen valami értelme is. Lásd a te hozzászólásodnak van. Hisz segíted a témanyitót, ha te aláírtad volna esetleg:\" Mellesleg sok ilyen van már\". Semmi bajom se lenne . :) De az, hogy valaki csak odahány egy háromszavas mondatot. Az nem pálya.

2183
Segítségkérés / Billentyû lenyomás probléma
« Dátum: 2014. január 14. - 15:15:14 »
Eddig is létezõ.
Végülis ha a tüzelési (KEY_FIRE) funkciót ha O betûre állítod, arra fog reagálni..

2184
Segítségkérés / Billentyû lenyomás probléma
« Dátum: 2014. január 14. - 11:39:31 »
Nem létezik erre a problémára megoldást nyújtó tökéletes megoldás.

2185
Beszélgetés / Milyen operációs rendszert használtok?
« Dátum: 2014. január 14. - 11:37:55 »
Windows XP :D

2186
Segítségkérés / textdraw
« Dátum: 2014. január 14. - 11:36:55 »
//[Mode elejére..]
#define AET_SECOND  30 //hány másodperc múlva fejezõdjön be az animáció?
forward AnimEndTimer(playerid);
new Text:j_effect;
//[OnPlayerCommandText-hez..]
if(!strcmp(cmdtext, \"/Smoke\", true)) {
   SetTimerEx(\"AnimEndTimer\", AET_SECOND*1000, false, \"i\", playerid);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, j_effect);
   SetPlayerDrunkLevel(playerid, 3500);
   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);
//   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Ha abba akarod hagyni: /Smoke-kilep\");
   return 1;
}
//[Valahova a mod végébe..]
public AnimEndTimer(playerid) {
   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE);
   TextDrawHideForPlayer(playerid, j_effect);
return 1;
}

2187
SA-MP: Szerverfejlesztés / God Script
« Dátum: 2014. január 14. - 11:29:33 »
#include a_samp
#include zcmd
CMD:god(playerid) {
 SetPVarInt(playerid, \"god\", !GetPVarInt(playerid, \"god\"));
 if(!GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);
 else SetPlayerHealth(playerid, 100);
 new string[128];
 format(string, sizeof(string), \"Örökélet mód %s!\", GetPVarInt(playerid, \"god\")?(\"aktiválva\"):(\"kikapcsolva\"));
 SendClientMessage(playerid, -1, string);
 return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) {
   if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && GetPVarInt(issuerid, \"god\")) {
  cmd_god(issuerid);
  SendClientMessage(issuerid, 0xff0000ff, \"Örökélet Automatikusan kikapcsolt mivel örökélettel szerettél volna öldökölni.\");
   }
    return 1;
}

 
Van benne hiba, Flash!
Csak figyelmetlenség, de akkor is elég lényeges hiba.
->>>
 
  if(!GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);
 else SetPlayerHealth(playerid, 100);

 
Ez helytelen, mivel ha a god változó hamis, akkor ad neki örök életet, és ha igaz a változó, akkor elveszi az örök életet. :(
Helyes kód:
 
  if(GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);
 else SetPlayerHealth(playerid, 100);

2188
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPlayerInRangeOfPlayer
« Dátum: 2014. január 14. - 06:35:08 »
Talán egyszerûbb így:
 
stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, playerid2, Float:range) {
   new Float:pos[3];
   GetPlayerPos(playerid2, pos[0], pos[1], pos[2]);
   return IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, pos[0], pos[1], pos[2]);
}

 
(\"Returns   
1/true - The player is in range of the point.
0/false - The player is not in range of the point.\"
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRangeOfPoint)

2189
Archívum / [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [0.3z]
« Dátum: 2014. január 13. - 16:34:33 »
Ezek a vicces parancsok, nem is viccesek. :( Ha nektek igen, akkor én el gondolkoznék azon, hogy felmenjek-e lefárasztani magamat.
Sok sikert!

2190
Archívum / Utolsó változás
« Dátum: 2014. január 13. - 16:23:30 »
Kérünk új szabályzatot a moderátoroknak, sima fórumozóknak, amely mindent, ami szükséges, megfogalmaz.
Kérünk új moderátorokat, akik a ráesõ szabályzatot maximálisan betartsák.
Szeretnénk látni naprakészebb staff hozzáállást, és nem annyit, hogy \"ha baj van szóljatok csá\".
Ha megkapnánk a jó szabályzatot, ami nem ennyire szigorú, hosszú, és jobb moderátorokat, visszatérne a rend talán.
A faszfejekkel nem lehet mit kezdeni sajnos. Egyetlen megoldás az lenne, hogy nem reagálnánk rájuk. Ha elüldözzük õket erõszakkal, visszajönnek más névvel sajnos.
Itt még nem láttam olyat, hogy valakit kirekesztettek volna a közösségbõl.. Mindenkit kötelezõ megtûrni? Ja.. Szidni kell egy idiótát folyton, ahelyett, hogy figyelmen kívül hagynánk..
[najó ennekse volt értelme amit leírtam de np]

Oldalak: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 220
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal