Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Cappsy

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 160
2161
Segítségkérés / Hátérr
« Dátum: 2012. június 10. - 16:36:29 »
Hello
Valaki lenn olyan kedves hogy kiszedné nekem see rpgbõl a háterret ami kijön amikor bejelentkeznek?? :D
Nagyon tetszik és nagyon de nagyon megköszönném

2162
Segítségkérés / A "Halott" Script 3d textel
« Dátum: 2012. június 08. - 20:59:46 »
Megoldottam simán a wirtualword volt a gáz

2163
Segítségkérés / 3d text eltüntetése
« Dátum: 2012. június 08. - 20:33:00 »
Hogy kell pl egy parancsal kikapcsolni a textdrawokat a 3dseket

2164
Dt mód? ha szabad megkérdeznem vagy ox?

2165
Segítségkérés / A "Halott" Script 3d textel
« Dátum: 2012. június 08. - 19:41:03 »
Hali!
Vanez a halottos cuc amit megcsináltam úgy hogy a csávó meghal az object felé kiírja hogy \"((Halott)) De nem megy itt a code:
 
/* ==================== [ Holtest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <foreach>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
new Gyilkos[MAX_PLAYERS], Holtest[MAX_PLAYERS], Object[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_PLAYERS], Float:Xh[MAX_PLAYERS], Float:Zh[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
          Create3DTextLabel( \"{ff0000}((Halott))\", 0xFF0000AA, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
Object[playerid] = CreateDynamicObject(3092, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
        Gyilkos[playerid] = killerid;
        Holtest[playerid] = playerid;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
        if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                foreach (Player, i)
                {
                        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh))
                        {
                                new name[128];
                                new name2[128];
                                new string[100];
                                GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
                                GetPlayerName(Holtest, name2, sizeof(name2));
                                format(string, sizeof(string),\"Holtest: %s Megölte: %s\",name2, name);
                                SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
                                DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
                        }
                        else
                        {
                                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holtest!\");
                        }
                }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Admin!\");
        }
        return 1;
}

 
ahova beírtam:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        DestroyDynamicObject(Object [playerid]);
        GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
          Create3DTextLabel( \"{ff0000}((Halott))\", 0xFF0000AA, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
Object[playerid] = CreateDynamicObject(3092, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);
        Gyilkos[playerid] = killerid;
        Holtest[playerid] = playerid;
}

 
Mi a gond?
 
amit beletettem
 
          Create3DTextLabel( \"{ff0000}((Halott))\", 0xFF0000AA, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid], 0, 90, 274);

2166
SA-MP: Szerverfejlesztés / DT Role Play Kocsik/és házak
« Dátum: 2012. június 08. - 16:06:38 »
1 szer

2167
Bemásolnád mondjuk..

2168
Segítségkérés / Elég nagy NPC baj
« Dátum: 2012. június 07. - 19:42:40 »
Ezek vannak:
 
   gPlayerAccount[playerid] = 0;
      new regstring[128];
   new regname[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,regname,sizeof(regname));
   format(regstring,sizeof(regstring),\"{ff8000}Üdv %s!\\n{000080}Regisztrálnod kell!\\n{0000ff}Írj be egy jelszót:\",regname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12345,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ffff00}Regisztrálok\",regstring,\"Regisztrálok\",\"Kilépek\");

 

new loginstring[128];
   new loginname[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(playerid,loginname,sizeof(loginname));
   format(loginstring,sizeof(loginstring),\"{ff8000}Üdv!\\n{000080}Regisztrálva vagy!\\n{0000ff}Írd be a jelszavad:\",loginname);
   ShowPlayerDialog(playerid,12346,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{ffff00}Bejelentkezés\",loginstring,\"Belépés\",\"Kilépek\");

 
És vannak a Kérdések:
 
 if(PlayerInfo[playerid][pTut] == 0)
    {
          //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbt);
   //TextDrawShowForPlayer(playerid,lbb);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,dtrp);
   gOoc[playerid] = 1; gNews[playerid] = 1; gFam[playerid] = 1;
   SetPlayerInterior(playerid, 0);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
   SetPlayerPos(playerid, -187.6725,1210.7146,19.7062);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, 180);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   RegistrationStep[playerid] = 1;
   ClearChatbox(playerid, 10);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"{20ff00}Üdvözlünk a szerveren!{20ff00} Kérlek, válaszolj a kérdésekre!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, 9951, DIALOG_STYLE_LIST, \"Nemed?!\",\"Fiú\\nLány\", \"OK\", \"mégse\");
   ClearChatbox(playerid, 2);
   return 1;
    }

 
Itt elég egy mert a többi ciklusba követi...

2169
Segítségkérés / Elég nagy NPC baj
« Dátum: 2012. június 07. - 19:10:35 »
az onplayer connect részt?

2170
Segítségkérés / Elég nagy NPC baj
« Dátum: 2012. június 07. - 18:30:00 »
Hali!
Valaki segítene a OX módra Npct csatlakoztatni mert vagy a \"Rp\" Kérdések vagy a reisztráció nem engedi át
Nagyon megköszönném

2171
Segítségkérés / Kameranézet
« Dátum: 2012. június 07. - 17:37:17 »
Hello
Nah most csináltam egy parancsot ami átváltja a belsõ kocsinézetet külsõre ez így néz ki:
 
        if(strcmp(cmd,\"/váltás\",true)==0)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\");
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"Visszaváltottad a Külsõ kocsinézetet\");
        SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\");
}

 
Mükszik de nagyon a kocsi tetejét mutatja mit tehetek vele?

2172
SA-MP: Szerverfejlesztés / DT Role Play Kocsik/és házak
« Dátum: 2012. június 01. - 19:05:04 »
Danix mivel nem egy nagy DT s vagyok így nem nagyon tudom melyik parancs is az ami lekér ahelyett hogy szimpla \"Te ezt komolyan gondoltad?\" helyett elmondanád  mi a parancs..

2173
SA-MP: Szerverfejlesztés / Textdraw Ban
« Dátum: 2012. június 01. - 19:02:38 »
nekem nem jó
így sztm fos
-100 pont
Puzsérvoltam nah hail :D

2174
SA-MP: Szerverfejlesztés / Biztonsági File [By: CryRPG]
« Dátum: 2012. június 01. - 19:01:57 »
nekem jó...

2175
SA-MP: Szerverfejlesztés / DT Role Play Kocsik/és házak
« Dátum: 2012. május 31. - 21:05:59 »
AZÉRT VAN :D

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 160
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal