Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ChuckNorris

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 239
2161
Archívum / [HuN] FuN-4-U PartY ServeR
« Dátum: 2011. március 28. - 14:53:21 »
Nagyon vicces lesz a szerver  :D <- Fõleg erre mentem rá
Meg a web is jó lesz  :)
Majd ha Scream bá megengedi akkor pakolunk ki képeket.
Jaj olyat találtam ki nyitóbulinak amit még nem láttatok soha,és nem is fogtok többet  ;D

2162
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: A legjobb RP
« Dátum: 2011. március 28. - 14:40:45 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Társalgó.
http://sampforum.hu/index.php?topic=11077.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=11077.0

2163
Megaszeró 2011 / Vége
« Dátum: 2011. március 28. - 14:22:00 »
Ha én csináltam volna vidit akkor kizárólag a zöld-srága-szürke üzenetzek látszottak volna,meg pár lila  :D
( zöld admin chat,sárga a rengeteg PM,szürke a reportok és lila az admin parancsok amik használva lettek.

2164
New Generation Derby League / Társalgó
« Dátum: 2011. március 28. - 13:22:49 »
Régiók készen.

2165
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Info
« Dátum: 2011. március 27. - 19:24:40 »
Ez egy információs téma mait a verseny kezdésénél törölni kell.
A verseny addig nem indul (jelentkezés sem) amíg ez a téma nincs törölve és a bíró nem hozza létre a szükséges témákat és a jelentkezést.A verseny nem indulhat amíg egy másik verseny fóruma nem kerül az Arhívumba,de addig lehet jelentkezni ha az elõzõ kritérium is teljesült.
Ha szükség van alfórumokra (bírók only,régiók,döntõk stb...) akkor azt nekem PMben lehet jelezni,az alábbi sablon alapján:
 

Verseny:
Alfórumok:
1,név
2,név
3,név
..n,név
(..n,bírók only)
[/quote]
( \'...n\' = ismeretlen szám )
Semelyiket nem kötelezõ kérni csak ha szükség van rá és nem muszály azonnal írni értük.

2166
Megaszeró 2011 / Vége
« Dátum: 2011. március 27. - 19:22:47 »
2 nap múla arhiválom és el lesz felejtve az egész...

2167
Megaszeró 2011 / Vége
« Dátum: 2011. március 27. - 19:13:32 »
Megvan a csávó,bannoltam,a titulusa valami \"MRK CL\"
Ez mond nektek valamit?

2168
Megaszeró 2011 / Vége
« Dátum: 2011. március 27. - 19:06:44 »
Idézetet írta: Magic_Man date=1301245565\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7135\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amilyen jól kezdõdött, olyan lett vége. Gratulálok azoknak az embereknek akik szétkurták, köszönjük.
 

2169
Megaszeró 2011 / THE END
« Dátum: 2011. március 27. - 18:56:24 »
Ez volt az utolsó megaszeró,több ilyen DMes cucot nem fogunk csinálni,hihetetlen hogy el kell cseszni a többiek rendezvényét,deha megtalálom a teteseket akkora bant kapnak mint állat.
Viszont Gratulálok Bart!

2170
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 27. - 15:04:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: @ RolePlay szövetség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=10970.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=10970.0

2171
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 27. - 14:47:33 »
Idézetet írta: .:: IceMan ::. date=1301229855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én ezt használom a sima helyett. Sokkal könnyebb vele a munka és jobb a kezelhetõsége. 10/10


CreateNPCPlayer(id,name[]);

 
Lehet használni, csak ha lebuksz akkor letiltják a szerveredet a Mester Szerverrõl. (A Kliens nem fogja kijelezni)
 
Megkéred a hostot h rakja át más IPre a szervert és kész  :D

2172
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 27. - 14:42:23 »
Nincs  :(

2173
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 27. - 14:39:51 »
Idézetet írta: Bart date=1301229563\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7123\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó kis plugin, én használom, és az egyik készítõ msn-je meg is van.  :angel:
De azt kifelejtetted, hogy csak windows-on megy.  :)
 
Ja tényleg,izé,beleírom  :D

2174
Pluginok és Programok / Controlable NPC
« Dátum: 2011. március 27. - 14:32:14 »
Üdv! Ez a jó dolog már nem letölthetõ a hiv. fórumról,mert van benne egy szabálytalan rész amiért Kye bannolta a fejlesztõket. Azért ide feltöltöm, viszont a tiltott függvényt nem ajánlom használni. Ez arra szolgál,hogy a kliensed valódi játékosként érzékeli az NPC-ket és számolja õket a szerver telítetségénél.
 
CreateNPCPlayer(id,name[]);

 
Ezt a függvényt NE használjátok.
A többit nyugodtan.
A pluginról
A plugin nagyszerû lehetõségeket biztosít az NPC-k kezelésére és nagyban megkönnyítik a dolgunkat is.
 

// core
native CreateNPC(npcid,npcname[]);
native CreateNPCPlayer(id,name[]);
native IsValidNPC(npcid);
native DestroyNPC(npcid);
native KillNPC(npcid);
native SpawnNPC(npcid);
native PutNPCInVehicle(npcid,vehicleid,seat);
native StopNPC(npcid);
native SetNPCImpregnable(npcid,istate);
native IsNPCImpregnable(npcid);
native GetNPCState(npcid);
native ToogleVisualDeath(tstate);
native DisableJoinPartLogging();
native FindLastFreeSlot();
// on foot controlls
native SetNPCPos(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCPos(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCFacingAngle(npcid,Float:angle);
native Float:GetNPCFacingAngle(npcid);
native SetNPCVelocity(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCVelocity(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCKeys(npcid,updown,leftright,keys);
native GetNPCKeys(npcid,&updown,&leftright,&keys);
native SetNPCSkin(npcid,skin);
native GetNPCSkin(npcid);
native SetNPCInterior(npcid,interior);
native GetNPCInterior(npcid);
native SetNPCSpecialAction(npcid,action);
native GetNPCSpecialAction(npcid);
native SetNPCWeapon(npcid,weaponid);
native GetNPCWeapon(npcid);
native SetNPCWeaponSkillLevel(npcid,weapontype,level);
native GetNPCWeaponSkillLevel(npcid,weapontype);
native SetNPCHealth(npcid,Float:amount);
native Float:GetNPCHealth(npcid);
native SetNPCArmour(npcid,Float:amount);
native Float:GetNPCArmour(npcid);
native SetNPCSurfing(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCSurfing(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCSurfingVehicle(npcid,vehicleid);
native GetNPCSurfingVehicle(npcid);
// aim controls
native SetNPCCameraPos(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCCameraPos(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCCameraFrontVector(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCCameraFrontVector(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCCameraMode(npcid,mode);
native GetNPCCameraMode(npcid);
native SetNPCWeaponState(npcid,wstate);
native GetNPCWeaponState(npcid);
// driver controls
native SetNPCVehiclePos(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCVehiclePos(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCVehicleQuaternion(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Scal);
native GetNPCVehicleQuaternion(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z,&Float:Scal);
native SetNPCVehicleVelocity(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native GetNPCVehicleVelocity(npcid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native SetNPCVehicleKeys(npcid,updown,leftright,keys);
native GetNPCVehicleKeys(npcid,&updown,&leftright,&keys);
native SetNPCVehicleSiren(npcid,vstate);
native GetNPCVehicleSiren(npcid);
native SetNPCVehicleWeapon(npcid,weaponid);
native GetNPCVehicleWeapon(npcid);
// standart actions
native NPC_WalkTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,is_z_map);
native NPC_RunTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,is_z_map);
native NPC_SprintTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,is_z_map);
native NPC_CrouchTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,is_z_map);
native NPC_Jump(npcid);
native NPC_LookAt(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native NPC_AimAt(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native NPC_ShotAt(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z);
native NPC_DriveTo(npcid,Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:speed,is_z_map);
// damage config
native SetWeaponDamageForNPC(weaponid,Float:damage);
native SetWeaponReloadTimeForNPC(weaponid,mstime);
// .rec playbacks
native StartRecordingPlayback(npcid,name[]);
native PauseRecordingPlayback(npcid);
native ContinueRecordingPlayback(npcid);
native StopRecordingPlayback(npcid);
// GTA SA paths
native Node:OpenNode(name[]);
native CloseNode(Node:nodeid);
native GetNodeHeader(Node:nodeid,&nodes,&vehicle_nodes,&ped_nodes,&navi_nodes);
native SetNodePoint(Node:nodeid,pointid);
native GetNodePoint(Node:nodeid);
native GetNodePointPos(Node:nodeid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z);
native GetNodePointLinkId(Node:nodeid);
native GetNodePointAreaId(Node:nodeid);
native GetNodePointWidth(Node:nodeid);
native GetNodePointLinkCount(Node:pointid);
native GetNodePointTrafficLevel(Node:nodeid);
native IsNodePointRoadBlock(Node:nodeid);
native IsNodePointBoats(Node:nodeid);
native IsNodePointEmergency(Node:nodeid);
native IsNodePointNotHighway(Node:nodeid);
native IsNodePointSpawn(Node:nodeid);
native IsNodePointRoadBlock1(Node:nodeid);
native IsNodePointParking(Node:nodeid);
native IsNodePointRoadBlock2(Node:nodeid);
native GetNodePointType(Node:nodeid);
native SetNodeLink(Node:nodeid,linkid);
native GetNodeLinkAreaId(Node:nodeid);
native GetNodeLinkNodeId(Node:nodeid);
// ZMap
native ZMap_Init(mapname[]);
native Float:ZMap_GetZForCoords(Float:X,Float:Y);
// Rolls
native Float:ConvertRollToGrad(Float:roll);
native Float:ConvertGradToRoll(Float:grad);
// CPlayer structure
native GetPlayerStructureInfoByte(playerid,structure_offset);
native GetPlayerStructureInfoInt(playerid,structure_offset);
native Float:GetPlayerStructureInfoFloat(playerid,structure_offset);
// CVehicle structure
native GetVehicleStructureInfoByte(vehicleid,structure_offset);
native GetVehicleStructureInfoInt(vehicleid,structure_offset);
native Float:GetVehicleStructureInfoFloat(vehicleid,structure_offset);
// Foot sync
native GetFootSyncDataByte(playerid,offset);
native GetFootSyncDataInt(playerid,offset);
native Float:GetFootSyncDataFloat(playerid,offset);

 
Eljárások:
 

//
//   Callbacks
//
forward OnNPCGetDamage(npcid,playerid,Float:health_loss,bodypart);
forward OnRecordingPlaybackEnd(npcid,reason);
forward OnNPCMovingComplete(npcid);
forward OnNPCSpawn(npcid);
forward OnNPCDeath(npcid,killerid,reason);

 


Windows:
LETÖLTÉS
Linux 0.3c verziós:
 

2175
Archívum / Segítõkész csoport - újra
« Dátum: 2011. március 27. - 14:23:03 »
Mostantól a PAWn tanulós részbe való fordításért is érvényben van a csoport rang adása és a warn csökkentés aktív részvételnél.

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 239
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal