Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Pedró

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 220
2162
Segítségkérés / SendClientMessage ÚJ Sor
« Dátum: 2014. január 25. - 17:48:16 »
Ciklusba..

2163
Szkript kérések / Online Adminok
« Dátum: 2014. január 25. - 11:10:07 »
CMD:adminok(playerid) {
    new string[256], name[MAX_PLAYER_NAME];
    for(new x, level; x < MAX_PLAYERS; x++) {
        level = PlayerInfo
  • [Level];

        if(level) {
            GetPlayerName(x, name, sizeof(name));
            format(string, sizeof(string), \"%s%s(%i) - Szint: %i\\n\", string, name, x, level);
        }
    }
    if(!strlen(string)) SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Jelenleg nincs egyetlen online admin sem!\");
    else ShowPlayerDialog(playerid, 1234, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Online Adminisztrátorok..\", string, \"Bezárás\", \"\");
    return 1;
}

 
Forrás: http://sampforum.hu/index.php?topic=49975.msg478962#msg478962

2164
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 24. - 17:22:07 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1390573008\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amikor írtam a hozzászólásomat - melyet egyébként nem beszólásnak, vagy tudom is én minek szántam -, akkor még a
 
if(HeadShots[playerid] == ((HeadShots[playerid]/10)*10))

 
szerepelt a publikált kódban. Én csak leírtam, hogy hogyan lehet egyszerûbben megoldani ezt. Sõt, még meg is kérdeztem, hogy erre az egyszerûbb megoldásra gondoltál e. Nem tudom, miért kellett felkapni a vizet. A mínuszt meg köszönöm szépen, eladom a keletiben egy ezresért. :)
 
A te hszed elott kozoltem, hogy topic frissitve. Tehat mielott elkuldted, figyelmeztetett az SMF!

2165
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 24. - 12:37:51 »
Drake!
Látom nem láttad át a kódot, érdekes..
 
if(HeadShots[playerid] == ((HeadShots[playerid]/10)*10))

 
egyenlõ:
érték egyenlõ ezzel?: (érték OSZTVA 10-el MAJD SZOROZVA 10-el)
lefutás például 56-os értéknél:
56 egyenlõ ezzel?: (56 OSZTVA 10-el MAJD SZOROZVA 10-el)>>
56 egyenlõ ezzel?: (5 SZOROZVA 10-el) = 56 == 50?
NEM
és ha 50?
50 egyenlõ ezzel?: (50 OSZTVA 10-el MAJD SZOROZVA 10-el)>>
50 egyenlõ ezzel?: (5 SZOROZVA 10-el) = 50 == 50?
IGEN!
Fórumokon szétnéztem és megtaláltam ezt a %-s megoldást, majd pawnban készítettem egy teszt kódot, hogy megtudjam hogy mûködik..
A tesztelésre alkalmazott kód:
 
   for(new x; x < 52; x++) {
if(!(x % 10)) printf(\"%i : IGEN\", x);
else printf(\"%i : NEM\", x);
}

 
-> minden 0-val végzõdõ számnál IGEN-t írt.. És így lett meg az eredmény..
 
Idézetet írta: DrAkE date=1390511906\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Találtál rövidebb megoldást. Erre gondoltál, vagy valami másra?
 
if(Valtozo % 10 == 0)

 

Már frissítettem a topicot. Ez nem lenne jó.
 
[/quote]
Hát pedig ez a maradékos osztás, ha a szám osztható 10-el nulla a maradék...
A kódodban pedig lényegében ugyan az mint dfoglaló írt, szóval a minuszt se igazán értem miért kapta szegény gyerek.
 
[/quote]
Hogy a francba ne tudnám már, hogy ez az?
SZEGÉNY SZEGÉNY.. A fenti kódomba már ez szerepel, csak másképp néz ki..
Nem if(Valtozo % 10 == 0) hanem if(!(HeadShots[playerid] % 10))
Nagyon nagy különbség.. Azért kapta a mínuszt, mert ugyanazt az ötletet adta, amit már megoldottam.. Szóval minek? Semmi értelme nemvolt ezzel ideírnia..

2166
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 24. - 10:49:10 »
Minek írta ugyan azt, amit én, ötletnek? Ezért kapta!

2167
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SA-MP 0.3z RC2
« Dátum: 2014. január 23. - 22:17:16 »
Idézetet írta: kurta999 date=1390506726\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45933\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


RC3!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=487997
Pár bugfix.
+
 
native Float:VectorSize(Float:x, Float:y, Float:z);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/VectorSize
Nem vágom mire jó. Valaki elmesélné?
 
x * x + y * y + z *z = VectorSize
 
[/quote]
Gyakorlatba ezt mire lehet hasznosítani?

2168
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 23. - 22:12:40 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1390510189\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Találtál rövidebb megoldást. Erre gondoltál, vagy valami másra?
 
if(Valtozo % 10 == 0)

 

Már frissítettem a topicot. Ez nem lenne jó.

2169
Szkript kérések / Regisztráció számáló
« Dátum: 2014. január 23. - 17:31:01 »
Milyen regisztrációs/adminisztrációs rendszert használsz?

2170
Segítségkérés / Csak egyszerû kérdés(több játékos)
« Dátum: 2014. január 23. - 17:24:50 »
Nem lesz kavarodás!

2171
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 23. - 16:39:57 »
Idézetet írta: DrAkE date=1390482381\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"45961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem ez kicsit elgondolkodtatott:
 
((HeadShots[playerid]/10)*10)

 
Na most ha elosztod 10-el a számot, és megszorzod 10-el a számot, lényegében nem csináltál vele semmit?!
 
Végülis ezt régóta így használom.. Azt jelentené, hogy osztható-e az érték 10-el maradék nélkül.. Utánanéztem és találtam jobb, rövidebb megoldást..
 

Egyszerû kis kód, de lecsatlakozásnál nem kellene esetleg lenullázni a változót? :) (Különben használhatnál PVart, nem kell nullázgatni és nem kell külön változót létrehozni.)
 
[/quote]
Nem, nem kellene! Minek? Úgyse használjuk annak a játékosnak a változóját, aki nem online..
Azt hittem több igény van az alap változókra.. Viszont így átírtam PVar-ra..


Topic frissítve!

2172
Segítségkérés / mysql dupla lekérdezés
« Dátum: 2014. január 23. - 12:28:19 »
Szia!
Hát egy query-be feltételt kell beépítened, és a sorok száma szerint tudod beazonosítani, hogy a sor létezik-e..
Például.. BlueG féle MySQL r6-al megírva:
 
mysql_query(\"SELECT * FROM `Tábla` WHERE Oszlop = \'érték\'\");
mysql_store_result();
if(mysql_num_rows()) {
    //A sor létezik!
}else{
    //A sor nem létezik!
}
mysql_free_result();

2173
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Fps-System még mindig kaka?
« Dátum: 2014. január 22. - 20:32:00 »
Nemrégiben lett új webadmin.
Ha nincs szüksége a bérlõnek konfigosokra, segítségre, nem lesz gondja sosem. :D

2174
Általános / Magyar SA:MP a Facebookon!
« Dátum: 2014. január 22. - 20:22:30 »
Már van a sampforumnak saját facebook oldala!

2175
SA-MP: Szerverfejlesztés / [0.3Z] HeadShot
« Dátum: 2014. január 22. - 20:12:34 »
Sziasztok.
Most nemrég írtam egy kis apró scriptet, ami annyit tartalmaz, hogy ha valakit fejbe lõsz, kiírja neked is, neki is hogy HeadShot, továbbá akit fejbe lõttél levon tõle 100 dollárt, neked pedig ad 100 dollárt, illetve minden 10. HeadShot lövésnél egy értesítõt kapsz a chat-be.
 
  • Készítõ: Pedro.

  • Sorok száma: 35

  • Kliens követelmény: 0.3Z+




#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define BODY_PART_HEAD    9
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
if(bodypart == BODY_PART_HEAD) {
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) {
    GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Headshot! :)~n~~g~+$100\", 3000, 4);
    GameTextForPlayer(damagedid, \"~w~Headshot! :(~n~~r~-$100\", 3000, 4);
   
    GivePlayerMoney(playerid, 100);
    GivePlayerMoney(damagedid, -100);
   SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);
   new headshots = GetPVarInt(playerid, \"HeadShots\")+1;
   SetPVarInt(playerid, \"HeadShots\", headshots);
   if(!(headshots % 10)) {
      new string[144];
      format(string, sizeof(string), \"Ez már a %i. HeadShot lövésed!\", headshots);
      SendClientMessage(playerid, -1, string);
   }
}
}
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 220
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal