Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Pedró

Oldalak: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 220
2116
Szkript kérések / Kapu Kérelem FONTOS
« Dátum: 2014. február 12. - 15:59:03 »
ZCMD-vel:
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit() {
kapu = CreateObject(980,135.3999900,1941.0000000,15.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
DestroyObject(kapu);
return 1;
}
CMD:a51nyit(playerid) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3000000,1941.0000000,20.7000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen kinyitottad!\");
return 1;
}
CMD:a51zar(playerid) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3999900,1941.0000000,15.6000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen bezártad!\");
return 1;
}

 
ZCMD nélkül:
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit() {
kapu = CreateObject(980,134.6000100,1939.8000500,21.2000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
DestroyObject(kapu);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if(!strcmp(cmdtext, \"/a51-nyit\")) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 134.6000100,1939.8000500,15.6000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen kinyitottad!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/a51-zar\")) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 134.6000100,1939.8000500,21.2000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen bezártad!\");
    return 1;
}
return 0;
}

2117
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3z R1-2
« Dátum: 2014. február 11. - 18:51:09 »

2118
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / RandomMSG
« Dátum: 2014. február 10. - 18:29:41 »
És ebbe mi a jó? Egy tömb tartalmaz pár sor szöveget... És tovább???????? Szerintem el felejtetted ki copyzni a letöltött módodból a másik részét.. :)

2119
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / random rcon jelszó
« Dátum: 2014. február 10. - 18:26:48 »
Akkor már nem nagy kunszt elindítani egy ilyen programot olyan szûkítési paraméterekkel, hogy csak számokkal próbálkozzon..
Én megoldásom egy játékmódomban:
 
stock SetRconPasswordForRandom() {
new RconPassword[128];
for(new len = 127; len >= 0; len--) RconPassword[len] = random(2) ? (random(26) + (random(2) ? \'a\' : \'A\')) : (random(10) + \'0\');
format(string, sizeof(string), \"rcon_password %s\", RconPassword);
SendRconCommand(string);
}

2120
Kérdések, Segítség / C++ - printf() ékezetes karakterek..
« Dátum: 2014. február 10. - 18:22:56 »
Akkor inkább majd átállok Visual-ra.. Köszi szépen!

2121
Szkript kérések / Kapu Kérelem FONTOS
« Dátum: 2014. február 10. - 18:17:35 »
ZCMD-vel:
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit() {
kapu = CreateObject(980,135.3999900,1941.0000000,15.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
DestroyObject(kapu);
return 1;
}
CMD:a51nyit(playerid) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3000000,1941.0000000,20.7000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen kinyitottad!\");
return 1;
}
CMD:a51zar(playerid) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3999900,1941.0000000,15.6000000, 1.0, 0.0, 0.0, 25.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen bezártad!\");
return 1;
}

 
ZCMD nélkül:
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit() {
kapu = CreateObject(980,135.3999900,1941.0000000,15.6000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
DestroyObject(kapu);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if(!strcmp(cmdtext, \"/a51-nyit\")) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3000000,1941.0000000,20.7000000, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen kinyitottad!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/a51-zar\")) {
if(IsObjectMoving(kapu)) StopObject(kapu); //ez egy kis védelem.. ha ez nem lenne, könnyen belehetne bugosítani a szervert..
MoveObject(kapu, 135.3999900,1941.0000000,15.6000000, 1.0, 0.0, 0.0, 25.0);
SendClientMessage(playerid, 0x80FF80FF, \"A kaput sikeresen bezártad!\");
    return 1;
}
return 0;
}

2122
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2014. február 09. - 21:05:56 »
Idézetet írta: BoOy date=1391975734\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Csa négerek,  mi a helyzet?  Van itt még élet?
 
Háát várhatod még ír valaki, mert szerintem a fórumon nincs egy néger se :D
 
[/quote]
Tehát rajtad kívül.

2123
Kérdések, Segítség / C++ - printf() ékezetes karakterek..
« Dátum: 2014. február 09. - 20:49:50 »
Sziasztok!
Az a problémám, hogy Dev C++-t használok, és a printf()-ben szereplõ ékezetes karaktereket nem jeleníti meg a dos ablak, és krikszkrakszokkal lep meg helyette.. :/
 
printf(\"Szia! Szeretném, ha kiszámolnád, hogy mennyi 1+1!\\n\");

 
Google-ben rákerestem, sajnos egyik találat sem juttatott a probléma megoldásához..
Ezért kérném a Ti segítségeteket.. Elõre is köszönöm!

2124
Segítségkérés / NPC Utasként?
« Dátum: 2014. február 08. - 22:16:33 »
Igen,  teszteltem is, csak már a kódot töröltem, pillanat és bemásolom ide az én módszeremet. Addig ne írj ide ha nem fontos, nem kell a fölösleges HSZ. kb 5perc és írok!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. február 08. - 22:29:55 )

Rájöttem közben, hogy így a jármûberakós technológiát nem is próbáltam.
A kódom:
GM:
 
#include <a_samp>
main() {}
new vehicleid;
public OnGameModeInit() {
ConnectNPC(\"terminator\", \"terminatornpc\");
AddPlayerClass(1, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
vehicleid = AddStaticVehicle(585,2796.4453,-1580.4756,10.5128,270.1887,1, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    if(!strcmp(name, \"terminator\")) {
        print(\"terminator lespawnolt, és jármûbe helyezve!\");
        PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1);
    }
}
return 1;
}

 
NPC fájl (terminatornpc.pwn):
 
#tryinclude <a_npc>
main() {}

 
Hiba:
\"a1_2014_2_8_sdfmj4nsgv.jpg\"
Nem rakja autóba.
Hát sajnálom, hogy rossz megoldást nyújtottam! :(
Viszont lehet, hogy ebbõl kilehet indulni, csak nem sok esélyt adok rá, ahogy gondolkoztam ezen a problémán..

2125
Segítségkérés / NPC Utasként?
« Dátum: 2014. február 08. - 21:55:06 »
Hát elvileg ennek jónak kellene lennie.. :o
Mutasd az NPC fájlt.. (a .pwn-t)

2126
Segítségkérés / Dialogos teleport
« Dátum: 2014. február 08. - 17:14:07 »
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
    SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
}else{
    SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
}

 
Így nézne ki a kocsis teleportálás.

2127
Segítségkérés / NPC Utasként?
« Dátum: 2014. február 08. - 17:11:22 »
Nem lesz error, csak épp semmi cselekvést nem fog magától elkövetni az NPC, és tudtommal nem fog sosem meghívódni az OnRecordingPlaybackEnd.

2128
Segítségkérés / NPC Utasként?
« Dátum: 2014. február 08. - 16:06:21 »
Minek recording, ha csak utas lesz és semmit se csinál?
NPC fájl a npcmodes mappába legyen üres.. Csak valamit biggyessz be.. Pl:
 
#tryinclude a_npc
main(){}

 
Aztán mikor töltöd be..
 
ConnectNPC(\"npcneve\", \"fájlneve\");

 
Aztán spawnkor:
 
if(!strcmp(playername, \"npcneve\")) {
    PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 1);//anyósülésre teszi..
    return 1;
}

2129
Segítségkérés / count
« Dátum: 2014. február 08. - 15:37:32 »
Annyi hülyeséget összehordtál Dfoglalo.. Meg is értem, hogy 1 hét alatt 100 hsz-ed összejött.. :)
 
Idézetet írta: InFIeL_HuN date=1391787313\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46351\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public timercount(playerid)
{
new vcount = 60;
GameTextForPlayer(playerid,vcount,3000,4);
vcount--;
return 1;
}

 

->
GM/FS elejére:
new vcount;
Amikor a Countert elindítod:
vcount = 60;
 
public timercount(playerid)
{
        new str[32];
        if(vcount == 0) format(str, sizeof(str), \"GO GO GO\");
        else format(str, sizeof(str), \"%i\", vcount);
GameTextForAll(str,3000,4);
vcount--;
return 1;
}

 
++
KillTimer se ártana..
Amikor a SetTimer funkciót elindítod, mentsd a SetTimer értékét változóba..
 
timer = SetTimer(...);

 
és akkor


áá meguntam. Írok neked egy FS-t..
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
forward CountDown();
new countdown_count = -1;
new countdown_timer;
public CountDown() {
new str[32];
if(countdown_count > 0) format(str, sizeof(str), \"CountDown~n~%i\", countdown_count);
else str = \"CountDown~n~GO GO GO\";
GameTextForAll(str, 3000, 4);
countdown_count--;
if(countdown_count == 0) {
    countdown_count = -1;
    KillTimer(countdown_timer);
}
return 1;
}
CMD:countdown(playerid) {
if(countdown_count != -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba, jelenleg már fut egy visszaszámláló!\");
countdown_count = 60;
CountDown(); //Egybõl induljon..
countdown_timer = SetTimer(\"CountDown\", 1000, true);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, \"Elindítottál egy visszaszámlálót!\");
return 1;
}

2130
Segítségkérés / PAWNO Compile probléma
« Dátum: 2014. február 08. - 15:26:18 »
frissítsd a sa-mp szervercsomagodban lévõ pawno mappát! http://files.sa-mp.com/samp03x_svr_R2_win32.zip

Oldalak: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 220
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal