Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Pedró
Oldalak: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 220
2101
« Dátum: 2014. február 14. - 19:39:15 »
Lekérdezi a sort úgy, hogy az oszlopok adatait |-vel választja el. Neked ezt azért csináltam meg, mert gondoltam, hogy úgyis több oszlopot le fogsz kérni., nem csak a datetime-t. Tehát ha lekéred: SELECT `admin`, `vip` FROM `users` WHERE Name = \'[gyilkos]Pedró\'; és alkalmazod a mysql_fetch_row_format(row, \"|\"))-t, akkor a row karakterláncba befogja írni a játékos adminszintjét, vipszintjét |-vel elválasztva. sscanf ehhez azért kell, mert az darabolja szét a karakterláncot.
2102
« Dátum: 2014. február 14. - 19:36:43 »
Megpróbálom. #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #define DIALOG_RACES 1024 enum Racesi { Starti[64], Endl[64], Float:startx, Float:starty, Float:startz, Float:endx, Float:endy, Float:endz } new Races[][Racesi] = { {\"Verseny1 Start\",\"Verseny1 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny2 Start\",\"Verseny2 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny3 Start\",\"Verseny3 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny4 Start\",\"Verseny4 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny5 Start\",\"Verseny5 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny6 Start\",\"Verseny6 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny7 Start\",\"Verseny7 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203}, {\"Verseny8 Start\",\"Verseny8 Vége\", 4118.9805,-1304.5021,11.0081, 2524.2917,2819.3291,10.8203} }; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/races\")) { new bool:voltmar[128] = {false, ...}, string[1024], rand; for(new x; x < 3; x++) { start_: rand = random(sizeof(Races)); if(voltmar[rand] == true) goto start_; voltmar[rand] = true; format(string, sizeof(string), \"%s%s - %s\\n\", string, Races[rand][starti], Races[rand][Endl]); } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_RACES, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz a veresenyek közül!\", string, \"Tovább\", \"Mégse\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_RACES && response) { new line[256], id = -1; for(new x; x < sizeof(Races); x++) { format(line, sizeof(line), \"%s - %s\", Races if(!strcmp(line, inputtext)) { id = x; break; } } if(id == -1) print(\"Error\"); else { printf(\"%i azonosítójú verseny hamarosan indul..\", id); } } return 1; } Így hibamentes. Szerintem jó lesz, próbáld ki elsõnek így..
2103
« Dátum: 2014. február 14. - 19:25:27 »
Megpróbálom, már elõre gondolom, hogy semmit se fogsz érteni. xd Tehát ez egy ciklus.. Addig fut míg tud lekérdezni. jézusomnexd Tehát ha ciklus nélkül mysql_fetch_row(/_format) oznál, elsõ sort kérdezné le, de így ciklus segítségével végig halad a sorokon, amíg tud.
2104
« Dátum: 2014. február 14. - 19:21:46 »
Pedro, hivatalosan be sem jelentette, a githubon pedig \"pre-release\"-ként van emlegetve a plugin.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865alján: This project has moved from Google Code to GitHub. The Google Code page will remain up and continue to host old releases, but it will no longer be updated. The GitHub Releases page can be viewed here. The version currently hosted there, v2.7, is only compatible with SA-MP 0.3z. The links below will be removed once SA-MP 0.3z officially releases. [/quote] Ez nem számít hivatalos bejelentésnek amúgy?
Új funkciók felét én írtam neki [/quote] Elismerésem akkor, és köszönjük.
2105
« Dátum: 2014. február 14. - 16:33:23 »
Sajnos nem tudom elmagyarázni a while részét, viszont a store_result, free_result elég egyszerû. mysql_store_result -> elmented memóriába az adatokat (pl sorok) mysql_free_result -> üríted a memóriát.
2106
« Dátum: 2014. február 14. - 16:29:34 »
Megjelent a Streamer Plugin v2.7! http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865-> https://github.com/samp-incognito/samp-streamer-plugin/releases-> https://github.com/samp-incognito/samp-streamer-plugin/releases/tag/v2.7
- Added OnPlayerShootDynamicObject for 0.3z
- Added Streamer_GetItemInternalID and Streamer_GetItemStreamerID for getting SA-MP IDs from streamer IDs and vice versa
- Added Streamer_GetTickRate, Streamer_GetMaxItems, Streamer_GetVisibleItems, Streamer_GetCellDistance, Streamer_GetCellSize, Streamer_IsToggleIdleUpdate, Streamer_IsToggleItemUpdate, Streamer_DestroyAllItems, Streamer_CountItems, GetDynamicPolygonPoints, GetDynamicPolygonNumberPoints, IsAnyPlayerInDynamicArea, IsAnyPlayerInAnyDynamicArea, GetPlayerDynamicAreas, and GetPlayerNumberDynamicAreas
- Renamed Streamer_TickRate, Streamer_VisibleItems, Streamer_CellDistance, and Streamer_CellSize (all natives begin with Streamer_Set* now, but old natives are still usable)
- Deprecated DestroyAllDynamic* and CountDynamic* natives (new natives Streamer_DestroyAllItems and
- Streamer_CountItems are preferred now, but old natives are still usable)
- Added a new parameter called \"serverwide\" to the destroy and count natives that makes them work either across all scripts or only within the calling script
- Added a new parameter called \"recheck\" to Is(Any)PlayerIn(Any)DynamicArea which allows an area check to occur without issuing a full update for the player
- Added a \"dimensions\" parameter to Streamer_GetDistanceToItem which allows the script to specify whether a 2D or 3D distance check should be performed
- Added \"drawdistance\" to the end of CreateDynamicObject and \"style\" to the end of CreateDynamicMapIcon
[/quote] (Köszönet ZyZU-nak, amiért megnyitott a témát kérésemre!)
2107
« Dátum: 2014. február 14. - 16:24:30 »
2108
« Dátum: 2014. február 14. - 16:20:55 »
new row[128], datetime; mysql_query(\"SELECT `datetime` FROM `tábla` ORDER BY(`datetime`) DESC LIMIT 5;\"); mysql_store_result(); new count; while(mysql_fetch_row_format(row, \"|\")) { count++; sscanf(row, \"p<|>i\", datetime); printf(\"%i.) %i\", count, datetime); } mysql_free_result(); Nem vagyok benne biztos, hogy ez így jó. Kérlek teszteld, és jelezd észrevételeidet.
2109
« Dátum: 2014. február 14. - 16:07:47 »
5 sorral tér vissza. Sorrendben.
2110
« Dátum: 2014. február 14. - 16:03:59 »
Használsz streamert? Hogy rakod be?
2111
« Dátum: 2014. február 14. - 16:02:39 »
SSCANF-ban van egy új paraméte rlehetõség, kb már 1 éve.. \"Custom (kustom) specifiers\" ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356 ) Gyakorlati használat például: #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <zcmd> CMD:v(playerid, params[]) { new modelid, color1, color2; sscanf(params, \"k<vehicle>I(-1)I(-1)\", modelid, color1, color2); if(modelid == -1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás jármûazonosítót adtál meg.\"); if(color1 == -1) color1 = random(512); if(color2 == -1) color2 = random(512); new vehicleid, Float:p[4], interior; GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]); GetPlayerFacingAngle(playerid, p[3]); interior = GetPlayerInterior(playerid); vehicleid = CreateVehicle(modelid, p[0], p[1], p[2], p[3], color1, color2, -1); LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen lehívtál egy jármûvet!\"); return 1; }
2112
« Dátum: 2014. február 12. - 17:09:42 »
Ed Edd és Eddy Tom & Jerry
2113
« Dátum: 2014. február 12. - 17:04:19 »
SA-MP 0.3z RC5-2 Client update - Fixed: Player with the highest player ID was not sending any unoccupied vehicle updates.
SA-MP 0.3z RC5 Client/Server update - Fixed range check error in the server browser if you added an erroneous port (like 77777). - Some internal optimisation in the client should improve performance. - Fixed problem where PVars were not accessible in OnPlayerDisconnect during a gamemode restart. - Added pawn native GetServerTickRate() to return the current tickrate (like FPS) of the server. - Fixed problem with 3DText/NameTag LoS tests on server objects. - Changes to the behaviour and parameters of OnUnoccupiedVehicleUpdate. In previous server versions, clients could send updates about vehicles that aren\'t being controlled/driven by other players, although the server had no ability to cancel these updates. The script will now be notified about such updates before the vehicle is updated internally. GetVehiclePos would return the existing position, not the updated position. Newly added parameters describe the player\'s requested update position. The script can now return 0 to cancel the update or return 1 to allow the update through. All scripts using OnUnoccupiedVehicleUpdate will need to be updated and recompiled for 0.3z.
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat, Float:new_x, Float:new_y, Float:new_z); - server.cfg option \'lagcompmode\' The server.cfg option \'shotcompmode\' was replaced with \'lagcompmode\' as it will be used for other lag compensation settings in future SA-MP versions.
lagcompmode 0 ; lag compensation is disabled lagcompmode 1 ; (default) lag compensation is enabled lagcompmode 2 ; lag compensation enabled, position only. [/quote] - The server browser will now show a \'lagcomp\' setting in the rules window. - When lag compensation is disabled, legacy shot mode will now function exactly as it did in previous SA-MP versions (no calls to OnPlayerWeaponShot etc). [/quote]
2114
« Dátum: 2014. február 12. - 16:46:23 »
rcon_password sornál írd át a changeme-t
2115
« Dátum: 2014. február 12. - 16:02:05 »
SA-MP 0.3z RC5-2 Client update - Fixed: Player with the highest player ID was not sending any unoccupied vehicle updates.
Oldalak: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 220
|