Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Flash

Oldalak: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 318
2101
Segítségkérés / libmysqlclint hiba
« Dátum: 2014. július 21. - 09:06:04 »

2102
Segítségkérés / Egyedi textdrawok
« Dátum: 2014. július 20. - 20:17:36 »
[mod]Módosítsd a téma nevét.. 24ó[/mod]

2103
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hibák
« Dátum: 2014. július 20. - 11:48:30 »
A téma zárásra kerül, mert van ennek kiemelt téma is!
Mellesleg itt a hiba: Belepve(playerid) = 0;
Erre: Belepve[playerid] = 0; (a lekérdezésnél is csak = 0; nélkül)


[mod]Témát zártam![/mod]

2104
Segítségkérés / Ladmin átalakítás
« Dátum: 2014. július 20. - 11:04:03 »
A témanyitó kérésére:
[mod]Zártam![/mod]

2105
Archívum / Új moderátor
« Dátum: 2014. július 17. - 18:21:29 »
Látszik hogy milyen aktív vagy a fórumon, szerintem kiérdemelted ezt a rangot a Beszélgetések fórumrészbe.
Továbbá sok sikert, mivel ez egy nem kevés témában létrehozott dolog.. Sok alfórum, sok téma, mindennap írnak bele, szóval nem lesz könnyû dolgod.
Én csak sok sikert és jó munkát szeretnék kívánni a továbbiakban! :)

2106
Segítségkérés / Kis probléma
« Dátum: 2014. július 17. - 14:48:06 »
[mod]Témát újra megnyitom![/mod]

2107
Szkript kérések / Remove Building Error
« Dátum: 2014. július 15. - 20:09:20 »
Ennek van kiemelt téma is..

2108
Segítségkérés / Textdraw adat megjelenítés!
« Dátum: 2014. július 04. - 08:38:11 »
Neme: %d-ben volt a hiba mert helyette így lesz a jó, hogy: Neme: %s ... DE
Megoldottam neked kicsit rövidebben, bár nem értem minek a for ciklus.. Lásd:
 
public Nem_Ujratolt() {
    new sstring[50];
    for(new d=0; d<MAX_ADAT; d++) {
format(sstring, sizeof(sstring),\"Neme: %s\", (PlayerInfo[d][pNem] == 1?(\"férfi\"):(\"Nõ\")));
TextDrawSetString(nemed[d], sstring);
    }
    return 1;
}

2109
Szkript kérések / Forgó jármû
« Dátum: 2014. július 03. - 17:47:08 »
Ez kell neked azthiszem..
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

2110
Szkript kérések / Forgó jármû
« Dátum: 2014. július 03. - 15:36:00 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity
>>
 
SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);

 


Bocs fáradt vagyok.

2111
Szkript kérések / Forgó jármû
« Dátum: 2014. július 03. - 15:31:30 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1404394126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a magasság.
 
Tesztelted?

2112
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverlekérõ menü
« Dátum: 2014. július 03. - 15:30:45 »
Ezt hogy írtad 6 óráig?


a pénzes scriptbetben meg akárhányszor lehet fegyvert venni max minuszba rakja a pénzed, és oda sincs írva hogy mennyit von le azaz hogy mennyibe kerül.

2113
Szkript kérések / Forgó jármû
« Dátum: 2014. július 03. - 15:26:49 »
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.2);

2115
Segítségkérés / Zónából kilépés
« Dátum: 2014. július 03. - 14:32:44 »
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865
 
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native GetDynamicPolygonPoints(areaid, Float:points[], maxlength = sizeof points);
native GetDynamicPolygonNumberPoints(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid, recheck = 0);
native IsAnyPlayerInDynamicArea(areaid, recheck = 0);
native IsAnyPlayerInAnyDynamicArea(recheck = 0);
native GetPlayerDynamicAreas(playerid, areas[], maxlength = sizeof areas);
native GetPlayerNumberDynamicAreas(playerid);
native IsPointInDynamicArea(areaid, Float:x, Float:y, Float:z);
native IsPointInAnyDynamicArea(Float:x, Float:y, Float:z);
native AttachDynamicAreaToObject(areaid, objectid, type = STREAMER_OBJECT_TYPE_DYNAMIC, playerid = INVALID_PLAYER_ID);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
[/quote]

Oldalak: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 318
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal