Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - bbTamas
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
211
« Dátum: 2013. augusztus 02. - 15:18:36 »
Elakarom kezdeni a MySQL tanulást, r7-es pluginnal, de úgy látom többféle van abból. Van a sima r7-es. És van r31-es. Itt. https://code.google.com/p/sa-mp-mysql-plugin/downloads/listMelyikkel kezdjem? Melyik a jobb? Miben különbözik a kettõ? Azért kérdezem mert a forumon semmilyen információ nincs vagyis én nem találtam errõl. r31-es else tudom indítani, mert .dll hibát ír ki, de hiába másolom be úgy se jó.
212
« Dátum: 2013. július 30. - 13:15:23 »
Nem az a hiba, hogy i-t használt, hanem az, hogy sscanf-nál meg adta meg a string tömb méretét. new uzi[96],string[128],name[MAX_PLAYER_NAME]; És az id-t szerintem külön hozd létre, mert stringként értelmezi a fordító ha felsorolásban hozod létre. new id; if(sscanf(params,\"is[128]\",id,uzi))
213
« Dátum: 2013. július 26. - 21:42:31 »
\"Filtscript = pluginok? \"Ez nagyon finoman megfogalmazva nem így van. Includeok \"kibõvítik a lehetõséget ami, hogy a pawno mit csináljon\"Khmm nagyon nem így fogalmaznám meg a dolgot. Inkább valahogy így:A kettõskereszt után szóló rész az elõfordítónak szóló utasítás, hogy keresse meg a két <> közötti fájlt, és szúrja be annak teljes tartalmát. Ezt szókás úgy hívni, hogy \"include\", esetünkben ez fájl tartalmazza az összes alap samp függvényt, vagy valamilyen kódrészlétett, nagyon nyersen megfogalmazva. Utána mondod, hogy error na\", ha kivennéd ezt a fájlt, ha ezt mondod, akkor azt is tedd hozzá, hogy minden Pawn szkript elején kell lennie legalább ilyen \"include\" fájl-nak(ez talán nem teljesen igaz, de általánosságban így van).SAMP-ban <a_samp> includot az alap függvénykönyvtárnak is szokás nevezni. \"return 1; zárás minden végén szükséges?\" Ez azért nem teljesen igaz, pl:: stock-nál nem, vagy az adott helyzettõl függ. Tele van még sok ilyen hibával amit nem sorolnák fel. Én is nagyon kezdõ samp szkripter vagyok, értékelem, hogy segíteni próbálsz, legközelebb figyelj ezekre a következõ videóban. Ez igaz a többi videóra is, most nem rólad van szó.
214
« Dátum: 2013. július 26. - 21:20:24 »
215
« Dátum: 2013. július 26. - 18:36:43 »
Köszönöm válaszod, és a segítségedet, stock meghívásnál is kell tenni ;-t, és erre nem gondoltam. Ment a plusz.
216
« Dátum: 2013. július 26. - 18:26:26 »
Random függvényt szeretném használni, de ilyen hibát ír ki: error 001: expected token: \";\", but found \"new\" Kód: new randomspawn = random(sizeof(veletlenszeruspawn)); new Float:face = GetPlayerFacingAngle(playerid,face); SetPlayerPos(playerid,veletlenszeruspawn[randomspawn][0],veletlenszeruspawn[randomspawn][1],veletlenszeruspawn[randomspawn][2]); GivePlayerWeapon(playerid,26,9999); GivePlayerWeapon(playerid,12,12); GivePlayerWeapon(playerid,6,6); SetPlayerFacingAngle(playerid,face); Még is mi lehet benne a hiba?
217
« Dátum: 2013. július 26. - 18:21:21 »
MoveObject függvény: ( objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Speed, Float:RotX = -1000.0, Float:RotY = -1000.0, Float:RotZ = -1000.0 ) objectid - Annak a tárgynak az azonosítója, amit mozgatni szeretnénk. Float:X - A tárgy új X pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Y - A tárgy új Y pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Z - A tárgy új Z pozíciója, ami egy lebegõpontos érték. Float:Speed - A tárgy mozgatási sebességi, ami egy lebegõpontos érték. (Egységek másodpercenként) Float:RotX - A tárgy új X forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Float:RotY - A tárgy új Y forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Float:RotZ - A tárgy új Z forgása, ami egy lebegõpontos érték. (Alapból, -1000, így nem változik) Visszatérés Az idõ, ami alatt elfog mozdulni az új pozíciókra. ( ms-ban ) Forrás: http://sampforum.hu/index.php?topic=10002.0Tehát ha a mozgás sebességét szeretnéd állítani: MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.40000000.0001,0.0000000,352.5000000,316.2500000); MoveObject(valamicske11,-1641.8000500,572.9000200,39.4000000,0.0001,0.0000000,268.5000000,316.2500000); Pirossal kijelölt résznél lehet állítani a mozgási sebességet.
218
« Dátum: 2013. július 25. - 00:22:59 »
Már értem, köszönöm segítségedet, kaptál egy zöld plusszt.
219
« Dátum: 2013. július 24. - 23:40:41 »
Most éppen a ciklusokat tanulom illetve gyakorlom, és nem tudok rájönni, hogy miért jelez erre hibát. for(new i = 0; i < 10; i++) printf(\"for alatti i értéke %i)\",i); { printf(\"blokkban lévõ i értéke %i\",i); } error 017: undefined symbol \"i\" Ha a for alatt lévõ printf függvényt kiszedem akkor hibátlan. Tudomásom szerint nem lehet azt mondani, hogy helyi változó és ezért ír ki hibát, mert akkor két blokk között lévõ i értékét se tudná lekérni.
220
« Dátum: 2013. július 22. - 18:11:28 »
Köszönöm a segítséget.
221
« Dátum: 2013. július 22. - 17:01:06 »
Van egy tömb, és szeretném lekérni egy adott tömbindexnek az értékét. Például: Landstalker tömbindexe az nulla azt tudom, de hogyan kérem le az értékét mondjuk egy üzenetbe? xy tömbindex értéke %s new JarmuNevek[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"}};
222
« Dátum: 2013. július 21. - 21:30:21 »
Köszönöm, segítségedet, második megoldást próbáltam és hibátlan. Közben én is kutattam megoldások után, és csak annyira jutottam, hogy a dini_Get -nél lehet valami baj, nem a változóval. Ment a plusz.
223
« Dátum: 2013. július 21. - 20:59:09 »
Ahogy a leírásban is írtam, hogy hiába adom meg a string hosszát az elején akkor is hibát ír ki. error 047: array sizes do not match, or destination array is too small Azért köszönöm a válaszodat.
224
« Dátum: 2013. július 21. - 18:54:08 »
Írtam, egy egyszerû regisztrációs nagyon rendszert dini fájlkezelõ rendszer segítségével, mivel még kezdõ szkriptel vagyok. Jelszó ellenõrzési résznél akadtam el. Konkréten dini nem tudja kiolvasni a stringet, vagyis talán még kitudja olvasni, de már nem tudja hozzárendelni egy változóhoz a kiolvasott értéket, mert az alábbi hibát írja ki: error 006: must be assigned to an array P_E_JELSZO[24]Ha az elején megadnom a string hosszúságot akkor is kiírja. Vagyis gondolom én, hogy ez a rész lehet hibás. // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <dini> #define DIALOG_REGISZTRACIO 1 #define DIALOG_BEJELENTKEZES 2 enum E_JATEKOSADAT { P_E_JELSZO, P_E_PENZ, //létrehozzuk a tárolókat P_E_ADMIN, P_E_VIP, P_E_PONT, P_E_OLESEK, P_E_HALALOK }; //lezárjuk new JATEKOSADAT[MAX_PLAYERS][E_JATEKOSADAT]; F_NAME(playerid) { new JATEKOSNEV[MAX_PLAYERS]; GetPlayerName(playerid, JATEKOSNEV,sizeof(JATEKOSNEV)); return JATEKOSNEV; } stock JATEKOSFAJL(playerid) { new szovegesfajl[128]; format(szovegesfajl,sizeof(szovegesfajl),\"/jatekosadat/%s.ini\",F_NAME(playerid)); return szovegesfajl; } stock JATEKOS_ADAT_BETOLTES(playerid) { //JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO] = dini_Get(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_PENZ] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"penz\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_ADMIN] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"admin\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_VIP] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"vip\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_PONT] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"pont\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_OLESEK] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"olesek\"); JATEKOSADAT[playerid][P_E_HALALOK] = dini_Int(JATEKOSFAJL(playerid),\"halalok\"); } main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"-------------------------\\n\"); print(\"-----reg rendszer-------\\n\"); } public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(dini_Exists(JATEKOSFAJL(playerid))) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszavadat\",\"Ok\",\"Mégse\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Kérlek írd be a jelszavadat a regisztrációhoz\",\"Ok\",\"Mégse\"); }
return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case DIALOG_REGISZTRACIO: { if(!response) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Mégse-t választottad, a regisztráció kötelezõ!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Kérlek írd be a jelszavadat a regisztrációhoz\",\"Ok\",\"Mégse\"); } else { new jelszohossz = strlen(inputtext); if( (jelszohossz < 4) || (jelszohossz > 10) ) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba nem felelõ jelszóhosszúság 4 és 10 között kell lennie!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"Kérlek írd be a jelszavadat a regisztrációhoz\",\"Ok\",\"Mégse\"); } else { dini_Create(JATEKOSFAJL(playerid)); dini_Set(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\", inputtext ); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"penz\", 50000); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"admin\", 0); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"vip\", 0); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"pont\", 0); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"olesek\", 0); dini_IntSet(JATEKOSFAJL(playerid),\"halalok\", 0); JATEKOS_ADAT_BETOLTES(playerid); } } } case DIALOG_BEJELENTKEZES: { if(!response) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Ez a név regisztrálva van, kérlek írj be egy jelszó a belépéshez!\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BEJELENTKEZES,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszavadat\",\"Ok\",\"Mégse\"); } else { //new jelszohossz = strlen(inputtext); if( strlen(inputtext) == 0 ) { SendClientMessage(playerid,-1,\"[Hiba]Nem írtál be semmilyen jelszót!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEJELENTKEZES, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"Kérlek írd be a jelszavadat\",\"Ok\",\"Mégse\"); } else { JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO] = dini_Get(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\"); if ( strcmp(JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO], inputtext, false ) == 0 ) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Sikeres bejelentkezés!\"); } else { SendClientMessage(playerid,-1,\"Hiba! Beírt jelszó nem egyezik!\"); } } } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
225
« Dátum: 2013. július 14. - 14:08:28 »
Így már értem, hogyan mûködik a else if. De még mindig nem értem: if( sscanf( params, \"is[100]\", iPid, szMsg ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Használat: /pm < JátékosID > < Üzenet >\" ); } Ebben a feltételben if( sscanf( params, \"is[100]\", iPid, szMsg ) ) mikor lesz a feltétel igaz? Vagyis emberi nyelven, hogyan lehetne írni, milyen állítást tartalmaz? És ezt se értem, elég sok helyen használják a felkiáltó jel operátort, pl. így: else if( !IsPlayerConnected( iPid ) || IsPlayerNPC( iPid ) ) { SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Érvénytelen azonosító!\" ); } http://sampforum.hu/index.php?topic=9710.0 Itt van az if-rõl egy írás, de csak annyit ír a felkiáltó jel operátorról, hogy tagadás fejezünk ki vele. Ezt eddig én is tudtam, hogy tagadást fejezünk ki vele, mégsem értem. Nem is írt rá példát. IsPlayerConnected függvény visszatérési értéke igaz vagy hamis. if(!true) vagy if(!false) lehet az állításban, mert a IsPlayerConnected függvény ezt az értéke adja vissza. if(!true) értéke hamis, if(!false) értéke igaz? Ember nyelven leírná valaki hogy, mi pontosan mi is zajlik a zárójelben. Mondjuk itt még kitalálható a végeredmény. De mondjuk itt: public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputext[]) { if(dialogid == 1) { if( !responese) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Te kiléptél a dialógusból.\" ); } if (listitem == 0 ) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Te az elsõ lehetõséget választottad!.\"); } if (listitem == 1 ) { SendClientMessage(playerid,-1,\"Te a második lehetõséget választottad!\"); } return 1; } return 0; } respone -A választott gomb (0 -Elsõ gomb értéke, 1 - Második gomb értéke) Most, ha a második gombot választjuk akkor, ebben a feltételben if( !responese) egyet kap értékként, azaz igaz lesz, és kiír egy üzenetett. A feltétel értelmezése szerintem 1 !==1 egy nem egyenlõ eggyel? hamis, mert egy egyenlõ eggyel. De itt a feltétel még is igaz lesz, és kiírja az üzenetett. Én ezt nem értem felkiáltó jeles operátort. :facepalm: :facepalm:
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16
|