Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Shady

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
211
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2013. január 03. - 14:58:25 »
Nekem nagyon nem tetszik.[/quote]
Kössz :D

212
Segítségkérés / Halál után spawnolás....
« Dátum: 2013. január 03. - 13:55:33 »
Hali. :)
Van ez a kódom az OnPlayerDeath alatt:
 
SetSpawnInfo(playerid, 0, 217, 1184.3917,-1323.8950,13.5747, 90, 1,2, 26,70, 20,75);

 
Azt akarom megcsinálni hogy ha valaki meghal akkor ne a 217-es skint használja hanem azzal amelyikkel halál elõtt ment, de ha beírom a 0-t akkor a CJ skinre állítja. És hiába van beállítva a kórház koordinátája, mégis a Random Spawnok közül választ.
Random Spawnok:
 
public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
if (iSpawnSet[playerid] == 1)
{
new rand = random(sizeof(gCopPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gCopPlayerSpawns[rand][0], gCopPlayerSpawns[rand][1], gCopPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
    }
    else if (iSpawnSet[playerid] == 0)
    {
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player
}
return 1;
}

213
SA-MP: Szerverfejlesztés / Italok!
« Dátum: 2013. január 03. - 13:29:46 »
Nekem FS-be nem mûködött a módban meg jó volt :D
Ha valaki beírja hogy /italok ki írja a nevedet. :)

214
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 03. - 12:40:40 »
Kérlek másold be [ code][ /code] tagek közé[/quote]
Kirakva :)

215
Grafikai Munkák/Logók / Bemutatás
« Dátum: 2013. január 03. - 10:08:52 »
Errõl vélemények? kiváncsi vok mennyire lett jó:
\"banner.png\"
Használt programok: PicPick, PhotoScape.

216
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 02. - 20:31:55 »
És amugy ez mire jo?[/quote]
fel tudod tölteni az életed...

217
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 02. - 12:26:18 »
Köszönöm! :)

218
Best of 2012 / Az Év Globális Moderátora[Összesítve]
« Dátum: 2013. január 02. - 10:04:11 »
Lu$ta  :)

219
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 02. - 09:53:05 »
Attól hogy figyelmetlen vagy, nem kéne egybõl támadni :D
On: Szerintem a szkriptemnek ez a verziója messze jobb mint az elsõ.( Ne magamat dicsérem, de egy kezdõ ilyenkor meglepõdik saját magán) délután errõl a verzióról teszek fel róla képet

220
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 01. - 18:48:59 »
Letöltõ link?[/quote]
Ott van nagy betükkel hogy LETÖLTÉS (itt meg a parancs feldolgozó)  :mistrust: :)

221
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. január 01. - 18:35:41 »
Üdv!  :)
Javítottam az EGYIK SCRIPTEMET ami feltölti a játékosok pajzsát és életét, és bónuszfegyvereket ad.

(füstgránát, rocketlauncher, lángszóró). Egyszer használható, halál után megint lehet használni (bool)

JAVÍTÁS:
A játékosok nem tudják kihasználni a fegyverek lõszertartalmát mert halál után a fegyvereket elveszi, spawnolásnál újratölti. A Bug észrevételét köszönöm Zyzu-nak :D
ÚJÍTÁS
Textdraw ami mutatja a játékosnak hogy éppen használhatja-e a parancsot, ha beírta azután megváltozik a TextDraw \"nem használható parancs: /max\" (A textdraw a pénz alatt van elhelyezve).
Parancs feldolgozókról pedig hogy ne legyen vita hogy melyik a jobb ezért elkészítettem \"strcmp, és Zcmd\"-vel. Így mindenki azt a verziót tölti le amelyiket akarja :D
Kép 1
Kép 2
Strcmp-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx)
 

/*
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0
   Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady
--------------------------------------------------------------------------------
Olvasd El:
A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet
akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át
a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady)
--------------------------------------------------------------------------------
A szkriptrõl:
A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé
kap bónuszfegyvereket és +1000$-t.
Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a
parancs be volt-e már írva vagy nem.
--------------------------------------------------------------------------------
Javítás és Módósítás:
Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró.
Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta
\"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit.
Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*/
#include <a_samp>
//#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xcc2626AA
//Változó
new bool:HP;
//TextDrawok
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\");
 
    Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw1, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/max\", true ) == 0 )
{
    if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\");
//Felszerelés a parancs beírása után
SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs
     PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára
     GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher
      GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát
      GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15);
GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos
//TextDrawok
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
     TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
//Üzenetek a játékosnak
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName);
     SendClientMessageToAll(-1, stringg);
HP = true;
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HP = false;
ResetPlayerWeapons(playerid);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

 
Zcmd-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx)
 

/*
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0
   Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady -ZCMD
--------------------------------------------------------------------------------
Olvasd El:
A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet
akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át
a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady)
--------------------------------------------------------------------------------
A szkriptrõl:
A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé
kap bónuszfegyvereket és +1000$-t.
Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a
parancs be volt-e már írva vagy nem.
--------------------------------------------------------------------------------
Javítás és Módósítás:
Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró.
Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta
\"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit.
Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
//#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xcc2626AA
//Változó
new bool:HP;
//TextDrawok
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\");
 
    Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw1, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
}
 
CMD:max(playerid, params[])
{
    if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\");
//Felszerelés a parancs beírása után
SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs
     PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára
     GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher
      GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát
    GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15);
GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos
//TextDrawok
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
     TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
//Üzenetek a játékosnak
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName);
     SendClientMessageToAll(-1, stringg);
HP = true;
return 1;
}
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HP = false;
ResetPlayerWeapons(playerid);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

222
Beszélgetés / Mit ittatok/isztok? :D (szilveszterkor)
« Dátum: 2013. január 01. - 09:39:58 »
Sör, bor vodka whisky ( aszem így írrják xD ). pálesz[/quote]
Jól írtad :D
 
mögéírhattad volna, hogy szilveszterkor :DD [/quote]
Odaírtam.. Kösz hogy szoltál, csak este nem is figyeltem nagyon mit irok xD

223
Beszélgetés / Mit ittatok/isztok? :D (szilveszterkor)
« Dátum: 2013. január 01. - 02:04:24 »
Na? :P Én két felest meg 3 pohár pezsgõt, de már kezd elmúlni xD
Nem akarok berugni most :D

224
Archívum / MTA
« Dátum: 2012. december 31. - 16:01:57 »
Hali tudtok segíteni MTA-ba ilyenkor mit kell csinálni? Nem lehet elmenteni a pályát :D
Kép: MTA

225
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max+Bónuszfegyver
« Dátum: 2012. december 30. - 23:06:34 »
Itt olvastam a fórumon olyat hogy \"ha kevés parancs van a módba akkor elég az strcmp-s megoldás, Zcmd akkor jó ha sok parancs van egy módba/script-be.\"
Nem tudom már ki írta ezt, nem szó szerint idéztem, de ez volt a lényege :)

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal