Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sticky2

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
211
Segítségkérés / Parancs, idõ korlátozása
« Dátum: 2012. december 23. - 09:36:05 »
Guten morgen!
Hogy lehet azt megcsinálni, hogy ha beír egy parancsot, akkor csak egy bizonyos idõ után tudja újra használni?

212
Segítségkérés / Zenéknek tárhely
« Dátum: 2012. december 23. - 07:13:43 »
Ha hostolod a szerot, lehet kerni egy kis webtarhelyet(aldomainos weboldalt) letoltod a zenet, FTP vel feltoltod webtarhelyre es akk kesz is. :) En is igy oldottam meg:  mksz.sunwell.hu/Kumbejj.mp3

213
Segítségkérés / sPlayerInRangeOfPoint hiba
« Dátum: 2012. december 23. - 07:10:44 »
A 7.0 at (sugarat) a vegere azaz a koordinatak utan kell irni. :)

214
SA-MP: Szerverfejlesztés / Meteor esõ(világvége)
« Dátum: 2012. december 22. - 18:33:03 »
Sziasztok!
Tudom, már lekéstem, de azért feldobom hátha ki lehet belõle venni valami jót, vagy lesz még egy ilyen világvége jóslat :D
Szóval: Pár helyen meteorok zuhannak le, majd kis idõ után respawnolnak utána újra lezuhannak...
Egy kicsit segitett Tengeri Malac.  :D
 
//Meteor FS by sticky2 NEVEMET PLS NE TÖRÖLD KI!!!
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new meteor[13]; //Összes meteor object
new zuhanas; //Új változó létrehozása
forward zuhan(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen
forward respawn(); //Amikor a timer eléri azt az idõt akkor mi történjen
public OnFilterScriptInit() //Amikor betöltõdik a FS
{
meteor[0] = CreateObject(3930,1809.0988,2686.5437,263.2325, 0,0,0,0);//meteorok létrehozása...
meteor[1] = CreateObject(3930,1514.8483,2615.7263,236.2062, 0,0,0,0);
meteor[2] = CreateObject(3930,1220.0146,2642.7314,208.4143, 0,0,0,0);
meteor[3] = CreateObject(3930,886.1025,2580.7148,203.5286, 0,0,0,0);
meteor[4] = CreateObject(3930,536.6060,1856.5032,150.9778, 0,0,0,0);
meteor[5] = CreateObject(3930,585.7121,1477.3353,196.1869, 0,0,0,0);
meteor[6] = CreateObject(3930,901.3146,1274.0555,154.4869, 0,0,0,0);
meteor[7] = CreateObject(3930,1046.8810,1195.2507,182.5350, 0,0,0,0);
meteor[8] = CreateObject(3930,1014.5671,935.2646,207.6062, 0,0,0,0);
meteor[9] = CreateObject(3930,879.7067,856.7684,188.0687, 0,0,0,0);
meteor[10] = CreateObject(3930,362.6457,724.8699,208.2483, 0,0,0,0);
meteor[11] = CreateObject(3930,-32.2547,617.7372,143.4262, 0,0,0,0);
meteor[12] = CreateObject(3930,-342.5421,574.1505,144.3939, 0,0,0,0);
return 1;
}
public respawn()
{
SetObjectPos(meteor[0],1809.0988,2686.5437,263.2325);//Amikor a timer lejár, rakja vissza a helyére
SetObjectPos(meteor[1],1514.8483,2615.7263,236.2062);
SetObjectPos(meteor[2],1220.0146,2642.7314,208.4143);
SetObjectPos(meteor[3],886.1025,2580.7148,203.5286);
SetObjectPos(meteor[4],536.6060,1856.5032,150.9778);
SetObjectPos(meteor[5],585.7121,1477.3353,196.1869);
SetObjectPos(meteor[6],901.3146,1274.0555,154.4869);
SetObjectPos(meteor[7],1046.8810,1195.2507,182.5350);
SetObjectPos(meteor[8],1014.5671,935.2646,207.6062);
SetObjectPos(meteor[9],879.7067,856.7684,188.0687);
SetObjectPos(meteor[10],362.6457,724.8699,208.2483);
SetObjectPos(meteor[11],-32.2547,617.7372,143.4262);
SetObjectPos(meteor[12],-342.5421,574.1505,144.3939);
return 1;
}
public zuhan()
{
MoveObject(meteor[0], 1852.2910,2520.4119,6.8125, 22.0, 0, 0, 0); //Amikor a timer elér az idejéhez, mozgassa azaz \"zuhantassa\" a meteort(objectet)
MoveObject(meteor[1], 1445.5729,2472.8037,6.7421, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[2], 1313.3762,2443.4080,6.7344, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[3], 755.7651,2656.2957,17.3312, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[4], 620.9981,1748.1519,5.5966, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[5], 352.0780,1414.5654,6.5740, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[6], 819.6898,1147.0803,28.2456, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[7], 1203.7294,1215.5029,6.8125, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[8], 1074.7427,811.7852,10.7111, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[9], 818.7691,692.2410,11.6321, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[10], 373.0053,668.8345,11.9287, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[11], -35.4668,616.6503,11.2376, 22.0, 0, 0, 0);
MoveObject(meteor[12], -367.2946,560.9608,16.4742, 22.0, 0, 0, 0);
return 1;
}
CMD:vilagvegeoff(playerid, params[])//Parancs
{
SendClientMessageToAll(-1, \"Vége a világvégének! Hát ezt is megéltük...\"); //Kiírja mindenkinek ezt
KillTimer(zuhanas);//Ne zuhanjon többet, azaz ne mozgassa tovább
//Ide azért nem kell a KillTimer(respawn), mert ha esetleg pont lezuhant, akkor az ott is fog maradni, tehát vissza rakja
return 1;
}
CMD:vilagvege(playerid, params[]) //parancs
{
SendClientMessageToAll(-1, \"VILÁGVÉGE!!! JÖNNEK AZ UFÓK MEG A MAJÁK MEG MINDEN!!METEOR ESÕ!!\"); //Kiírja mindenkinek ezt az üzit
zuhanas = SetTimer(\"zuhan\", 21000, true); //A timer bekapcsolása
SetTimer(\"respawn\", 40000, true);//A timer bekapcsolása
return 1;
}

215
Segítségkérés / Ha már leért, és object csattolása objecthez
« Dátum: 2012. december 21. - 14:21:34 »
Sziasztok!
1. Lehet valahogy azt \"érzékeltetni\" hogy ha már a MoveObject odaért a céljához és nem mozog?
2. Egy objecthez kéne tüzet csatolni(meteor :D
Köszönöm elõre is :)

216
Segítségkérés / Meteorok :D
« Dátum: 2012. december 21. - 13:12:47 »
Köszi =)

217
Segítségkérés / Meteorok :D
« Dátum: 2012. december 21. - 13:02:13 »
Sziasztok!
Hogy tudom azt megcsinálni timerrel, hogy amikor lezuhan a meteor, ugye ott marad kicsit és utána megint  vissza mennyen spawnolni, és megint lezuhanjon stb.. ?

218
Segítségkérés / Újévi Visszaszámoló
« Dátum: 2012. december 21. - 13:01:03 »
Rossz helyre nyitottad... Script kérésekre helyezd át

219
Segítségkérés / Valaki tudna adni 1 ilyen szerverhez módot?
« Dátum: 2012. december 20. - 17:10:32 »
Freeroam :D

220
Segítségkérés / object random mozgatása
« Dátum: 2012. december 19. - 07:06:27 »
Ebbõl szerintem ki tudod nézni...
Ha minden igaz, csak oda írod hogy + random(x)
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    2
#define UPDATE_INTERVAL     250
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
return 1;
}
CMD:allsnowon(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

221
Segítségkérés / Rendõr kinevezés
« Dátum: 2012. december 18. - 19:17:19 »
De azt hogy kell, hogy annak csinálja a .ini-t akinek beírja az ID-jét?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 18. - 19:20:51 )

Amugy a kód helyes, és nem tudom h kéne lezárni :\'(

222
Szkript kérések / Kinevezõ rendszer
« Dátum: 2012. december 18. - 18:50:30 »
Én pont ezen dolgozom, csak egy kis akadályba ütköztem :/

223
Segítségkérés / See RP gamemód letöltése
« Dátum: 2012. december 18. - 18:48:47 »
Mindenki szar RP meg kamionos szerót nyit.... Mert az már kész van :D  :tantrum:

224
Segítségkérés / Rendõr kinevezés
« Dátum: 2012. december 18. - 18:45:21 »
Senki?  :\'(  ???  :Cry2:  :weep:

225
Szkript kérések / Hogyan kell??
« Dátum: 2012. december 18. - 18:44:13 »
Ott a keresõ....  :wall: http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal