Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kos

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
211
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 03. - 14:59:40 »
Hali, nem nehéz  8)
A bx, by, bz koordinátáknak a 3dtext koordinátáját adjad meg  :thumbsup:
Nem kell new, ha a texednél már létre van hozva, ez csak példa amit írtam  :yes:
 

new Float: bX, Float: bY, Float: bZ, id;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ))
{
//Amit szeretnél, hogy mi történjen, ha 1méteren belül van.
}

 
és ha rám halgatsz, timert használsz onplayerupdate vagy ilyenek helyett.

212
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!).  :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten).
Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver.
Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti).  :whistle:
De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.

213
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 02. - 11:00:33 »
hm nem tudom, mivel ha van egy adott lõszered, pl 300 töltényed és pl m4ed van annak a tárába 50 fér ugyebár, na de ha én pl 25öt levonok azt nem a tárazásból fogja levenni, szal ha pl elgörgetem és vissza akkor az érték 225 és 50lesz betöltve ismét ... Szóval függvény kell hozzá szerintem  :hmmm:

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 03. - 19:01:06 )

Valaki ötlet???  :facepalm:

214
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 02. - 09:54:06 »
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban?
Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne.  :)
azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem...
 
GetPlayerWeaponData

 
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]

215
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. május 31. - 23:09:18 »
megoldottam :)

216
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. május 27. - 16:18:21 »
:thumbsup: Viszont teljesen átalakítottam, most így néz ki:
 

CMD:f(playerid,params[])
{
    new muvelet[30],fegyver[32],fegyvere,loszer;
if(sscanf(params,\"s[30]\",muvelet)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) k(elrak) r(eload)\");
if(Egyezik(muvelet,\"e\"))
{
    if(!sscanf(params,\"s[30]s[32]\",muvelet,fegyver))
{
    fegyvere = -1;
   for(new w; w < 48; w++) if(strfind(aWeaponNames[w],fegyver,true) != -1){ fegyvere = w; break; }
   if(fegyvere == -1) fegyvere = strval(fegyver);
   if(fegyvere < 0 || fegyvere > sizeof(aWeaponNames)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Error: Nincs ilyen fegyver!\");
   //if(pInfo[playerid][m4tar] <= 0 || pInfo[playerid][ak47tar] <= 0 || pInfo[playerid][mp5tar] <= 0 || pInfo[playerid][combattar] <= 0 || pInfo[playerid][shotguntar] <= 0 || pInfo[playerid][snipertar] <= 0 || pInfo[playerid][rifletar] <= 0 || pInfo[playerid][deagletar] <= 0 || pInfo[playerid][silencedtar] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs tárad!\");
   //if(pInfo[playerid][m4] <= 0 || pInfo[playerid][ak47] <= 0 || pInfo[playerid][mp5] <= 0 || pInfo[playerid][combat] <= 0 || pInfo[playerid][shotgun] <= 0 || pInfo[playerid][sniper] <= 0 || pInfo[playerid][rifle] <= 0 || pInfo[playerid][deagle] <= 0 || pInfo[playerid][silenced] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs fegyvered!\");
            if(Eloveve[playerid] == 0)
   {
                //if(!strcmp(fegyver,\"m4\",true))
       if(Egyezik(fegyver,\"m4\"))
      {
         pInfo[playerid][m4tar] -= 1;
         loszer = 50;
         pInfo[playerid][m4loszer] -= loszer;
         pInfo[playerid][m4] -= 1;
         GivePlayerWeapon(playerid,fegyvere,50);
         Eloveve[playerid] = 1;
      }
   }else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Van már a kezedben fegyver!\");}
}else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) [Fegyver Név / ID]\");}
}
        return 1;
}

 
az a vicces fegyver adás parancsnán hasonlóan van, és full jó, de itt egyszerûen valamiért nem jó....
 
if(Eloveve[playerid] == 0)

 
Eddig tuti lefut, de ami benne van az már nem, hisz nem adja oda a dolgokat, de azt nem értem, ha hasonlóan mûködik a fegyveradásnál, akkor elõvételnél miért nem jó?  :wall:  :facepalm:
Valaki ötlet?  :unsure:
[mod]Javítottam code=pawno-t code=pawn-ra[/mod]

217
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. május 24. - 21:51:50 »
Köszi a segítséget, de még így sem akar mûködni.  :shurg:
De, látom, hogy így már nem bugos a kód.  :yes:
Viszont, még mindig valami nem szuperálhat benne, mivel még mindig nem akarja végrehajtani az elõvételt.  :hmmm:
Nos sajnos nem írt ki semmi furcsát, csak annyi vehetõ észre, hogy nem veszi elõ.

218
Hali, én ezt használom.
OnGameModeInit alá akár:
 

PlayAudioStreamForAll(\"LINK\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1);

 


stock PlayAudioStreamForAll(url[],Float:x,Float:y,Float:z,Float:dist,on)
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        StopAudioStreamForPlayer(i);
PlayAudioStreamForPlayer(i,url,x,y,z,dist,on);
    }
}
return 1;
}

 
netán ha leáll a zene, mert vége a számnak, akkor ajánlom megspécizni egy timerrel egy 1-2ms es timerrel, hogy ellenõrizze megy e még a zene ott ahol hallgattad, vagy már nem...
Remélem segítettem  :smokin:
Az OnPlayerUpdate(t) nem ajánlom, mert floodolná nagyon is a dolgokat  ???
De számlálással már nem pl.:
new bool:Inditva[MAX_PLAYERS]

 
Ugyanis így sem kizárt, de így sem árt megspécizni egy kis timerrel, mert itt is idönként leállhat a lejátszás, ha zónában vagy egy ideig.
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]

219
Segítségkérés / Parancshiba.
« Dátum: 2014. május 24. - 14:50:15 »
Üdv.
Nos megcsináltam egy ilyen parancsot, de bugol valamiért :/  :shurg: Valaki ötlet, hogy lehetne mûködõképes?  :hmmm:
 

CMD:f(playerid,params[])
{
    new slot, id, fegyo, ammo;
if(!strcmp(params[1],\"e\",true))
{
    if(params[1])
      return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /fegyver elõvesz [név / id]\");
        if(params[2] == id)
if(id < 1 || id >= sizeof(aWeaponNames))
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyver\");
    slot = GetGunSlot(id);
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo);
if(fegyo != id || ammo == 0)
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyvered!\");
        if(TiltottFegyver(id))
{
   SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\");
   FegyverElvesz(playerid, id);
   return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24))
   return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\");
Fegyvere[playerid] = id;
SetPlayerArmedWeapon(playerid, id);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Elõvettél egy fegyvert!\");
if(id >= 24 && id <= 34)
{
   ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0);
}
}//else {SendClientMessage(playerid,Red,\"/f [e]\");}
return 1;
}

 
Kiraktam helyetted a PREFIX-et + a code-t code=pawn-ra cseréltem.

220
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. március 19. - 16:23:30 »
Igen így már tökéletes  8)
Köszönöm ment a +

221
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. március 17. - 23:03:22 »
hm közel a megolás :) megfelelne ha nem bugolna a minranggal ><... mert csak példaként vetettem fel am egnézet, sok más parancs van még amihez ki kell kapcsolni a funkciókat, de a minrangnál pl csak az összeg kell, ami valaiért bugolt a megnézzel...

222
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. március 17. - 00:48:34 »
Köszi, ez hasznos, de ezt én is meg tudom csinálni :) igazából nekem még mindig az a bajom, hogy nem tudom kikapcsolni a funkciókat...
Egy kis részletet mutatok, hogy vizuálisan is lássad a gondomat:(ez a v1.0 verzió a széfbõl, azóta már fejlesztettem, hogy ne keljen külön irkálni minden széfet. )
 

CMD:szef(playerid, params[])
{
new function[70],function2[70],osszeg;
if(sscanf(params,\"s[16]s[16]d\",function,function2,osszeg)) return msg(playerid,Red,\"/széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]\");
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1)
{
if(pInfo[playerid][pFrakcioRang] >= YakuzaMinrang)
{
   if(!strcmp(function,\"ki\",true))
   {
        if(!strcmp(function2,\"pénz\",true))
       {
           if(YakuzaPenz < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi pénz a széfben!\");
            pInfo[playerid][pPenz] += osszeg;
            GivePlayerMoney(playerid,osszeg);
            YakuzaPenz -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"kaja\",true))
       {
            if(YakuzaKaja < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kaja a széfben!\");
            pInfo[playerid][pKaja] += osszeg;
            YakuzaKaja -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"mati\",true))
       {
            if(YakuzaMati < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi mati a széfben!\");
            pInfo[playerid][pMati] += osszeg;
            YakuzaMati -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"marihuana\",true))
       {
            if(YakuzaMarihuana < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi marihuana a széfben!\");
            pInfo[playerid][pMarihuana] += osszeg;
            YakuzaMarihuana -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"heroin\",true))
       {
            if(YakuzaHeroin < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi heroin a széfben!\");
            pInfo[playerid][pHeroin] += osszeg;
            YakuzaHeroin -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"kokain\",true))
       {
            if(YakuzaKokain < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kokain a széfben!\");
            pInfo[playerid][pKokain] += osszeg;
            YakuzaKokain -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
       if(!strcmp(function2,\"gyémánt\",true))
       {
            if(YakuzaMati < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi gyémánt a széfben!\");
            pInfo[playerid][pGyemant] += osszeg;
            YakuzaGyemant -= osszeg;
            YakuzaSzefMent();
       }
    }
    }else msg(playerid,Red,\"Nincs elég rangod hozzá!\");
    if(!strcmp(function,\"be\",true))
{
        if(!strcmp(function2,\"pénz\",true))
    {
        if(pInfo[playerid][pPenz] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi pénz nálad!\");
            pInfo[playerid][pPenz] -= osszeg;
            GivePlayerMoney(playerid,-osszeg);
            YakuzaPenz += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"kaja\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pKaja] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kaja nálad!\");
            pInfo[playerid][pKaja] -= osszeg;
            YakuzaKaja += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"mati\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pMati] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi mati nálad!\");
            pInfo[playerid][pMati] -= osszeg;
            YakuzaMati += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"marihuana\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pMarihuana] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi marihuana nálad!\");
            pInfo[playerid][pMarihuana] -= osszeg;
            YakuzaMarihuana += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"heroin\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pHeroin] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi heroin nálad!\");
            pInfo[playerid][pHeroin] -= osszeg;
            YakuzaHeroin += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"kokain\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pKokain] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kokain nálad!\");
            pInfo[playerid][pKokain] -= osszeg;
            YakuzaKokain += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    if(!strcmp(function2,\"gyémánt\",true))
    {
            if(pInfo[playerid][pGyemant] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi gyémánt nálad!\");
            pInfo[playerid][pGyemant] -= osszeg;
            YakuzaGyemant += osszeg;
            YakuzaSzefMent();
    }
    }
    }else msg(playerid,Red,\"Nem vagy Yakuza tagja!\");
return 1;
}

 
ez mind szépen mûködik, de igazából ha be akarom építeni ezt /széf megnéz részt is, ez azért nem lesz jó mert ugyan úgy kéri a többi adatot(a mit és menyit)
Nekem ez a gondom, hogy nem tudom megcsinálni, hogy annál ne kérje a másik két funkciót...
Remélem így vizuálisan egy régebbi széf verziómmal érthetõ a kérdésem :)

223
Szkript kérések / AttachObjectToVehicle rámpa
« Dátum: 2014. március 15. - 01:15:12 »
Üdv.
Olyan scriptet kérnék, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy a lehozott jármûnek az objectjét mozgatni lehessen.
 
new objectid10 = CreateObject(2904, x+0.00, y+0.0, z+0.0, 0.00, 0.00, a+0.00);

 
Alapból a kocsin így van:
AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -5.62, 0.98, 0.0000, 90.00, 0.0000);

 
és nyitott állapotban így kéne:
AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -6.68, -0.98, 120.0000, 90.00, 0.0000);

 
Tehát azt szeretném hogy ez az object nyitható/zárható legyen a kocsin. Remélem érthetõ voltam.  :)
Illetve mivel több ilyet is lehozhatok (jármûvet, amin ilyen object van) ne befolyásolja a többi objectet. :angel:

224
Szkript kérések / Object csatolási bug.
« Dátum: 2014. március 13. - 14:49:02 »
Köszönöm szépen  :thumbsup: most már mûködik  :yes:
Igen nem gondoltam bele ha már object ott hozza létre akkor csatolást nem kell már ahhoz fûzni ><
Kösz még 1x ment a +  8)
A téma megoldva zárom.

225
Szkript kérések / Object csatolási bug.
« Dátum: 2014. március 11. - 13:56:59 »
Ugyan úgy bugol :s ötlet még valaki?

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal