Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 211
Segítségkérés / Lekérdezés« Dátum: 2014. június 03. - 14:59:40 »
Hali, nem nehéz
A bx, by, bz koordinátáknak a 3dtext koordinátáját adjad meg :thumbsup: Nem kell new, ha a texednél már létre van hozva, ez csak példa amit írtam :yes:
és ha rám halgatsz, timert használsz onplayerupdate vagy ilyenek helyett. 212
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban« Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm:
Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten). Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver. Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti). :whistle: De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam. 213
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.« Dátum: 2014. június 02. - 11:00:33 »
hm nem tudom, mivel ha van egy adott lõszered, pl 300 töltényed és pl m4ed van annak a tárába 50 fér ugyebár, na de ha én pl 25öt levonok azt nem a tárazásból fogja levenni, szal ha pl elgörgetem és vissza akkor az érték 225 és 50lesz betöltve ismét ... Szóval függvény kell hozzá szerintem :hmmm:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 03. - 19:01:06 ) Valaki ötlet??? :facepalm: 214
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.« Dátum: 2014. június 02. - 09:54:06 »
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban? Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne. azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem... GetPlayerWeaponData [mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod] 216
Segítségkérés / Parancshiba.« Dátum: 2014. május 27. - 16:18:21 »
:thumbsup: Viszont teljesen átalakítottam, most így néz ki:
az a vicces fegyver adás parancsnán hasonlóan van, és full jó, de itt egyszerûen valamiért nem jó.... if(Eloveve[playerid] == 0) Eddig tuti lefut, de ami benne van az már nem, hisz nem adja oda a dolgokat, de azt nem értem, ha hasonlóan mûködik a fegyveradásnál, akkor elõvételnél miért nem jó? :wall: :facepalm: Valaki ötlet? :unsure: [mod]Javítottam code=pawno-t code=pawn-ra[/mod] 217
Segítségkérés / Parancshiba.« Dátum: 2014. május 24. - 21:51:50 »
Köszi a segítséget, de még így sem akar mûködni. :shurg:
De, látom, hogy így már nem bugos a kód. :yes: Viszont, még mindig valami nem szuperálhat benne, mivel még mindig nem akarja végrehajtani az elõvételt. :hmmm: Nos sajnos nem írt ki semmi furcsát, csak annyi vehetõ észre, hogy nem veszi elõ. 218
Segítségkérés / Ha egy játékos egy adott ponton van játssza le neki a zenét« Dátum: 2014. május 24. - 15:35:24 »
Hali, én ezt használom.
OnGameModeInit alá akár:
netán ha leáll a zene, mert vége a számnak, akkor ajánlom megspécizni egy timerrel egy 1-2ms es timerrel, hogy ellenõrizze megy e még a zene ott ahol hallgattad, vagy már nem... Remélem segítettem :smokin: Az OnPlayerUpdate(t) nem ajánlom, mert floodolná nagyon is a dolgokat De számlálással már nem pl.: new bool:Inditva[MAX_PLAYERS] Ugyanis így sem kizárt, de így sem árt megspécizni egy kis timerrel, mert itt is idönként leállhat a lejátszás, ha zónában vagy egy ideig. [mod]Javítottam a taget tagre![/mod] 219
Segítségkérés / Parancshiba.« Dátum: 2014. május 24. - 14:50:15 »
Üdv.
Nos megcsináltam egy ilyen parancsot, de bugol valamiért :/ :shurg: Valaki ötlet, hogy lehetne mûködõképes? :hmmm:
Kiraktam helyetted a PREFIX-et + a code-t code=pawn-ra cseréltem. 220
Szkript kérések / /széf probléma« Dátum: 2014. március 19. - 16:23:30 »
Igen így már tökéletes
Köszönöm ment a + 221
Szkript kérések / /széf probléma« Dátum: 2014. március 17. - 23:03:22 »
hm közel a megolás megfelelne ha nem bugolna a minranggal ><... mert csak példaként vetettem fel am egnézet, sok más parancs van még amihez ki kell kapcsolni a funkciókat, de a minrangnál pl csak az összeg kell, ami valaiért bugolt a megnézzel...
222
Szkript kérések / /széf probléma« Dátum: 2014. március 17. - 00:48:34 »
Köszi, ez hasznos, de ezt én is meg tudom csinálni igazából nekem még mindig az a bajom, hogy nem tudom kikapcsolni a funkciókat...
Egy kis részletet mutatok, hogy vizuálisan is lássad a gondomat:(ez a v1.0 verzió a széfbõl, azóta már fejlesztettem, hogy ne keljen külön irkálni minden széfet. )
ez mind szépen mûködik, de igazából ha be akarom építeni ezt /széf megnéz részt is, ez azért nem lesz jó mert ugyan úgy kéri a többi adatot(a mit és menyit) Nekem ez a gondom, hogy nem tudom megcsinálni, hogy annál ne kérje a másik két funkciót... Remélem így vizuálisan egy régebbi széf verziómmal érthetõ a kérdésem 223
Szkript kérések / AttachObjectToVehicle rámpa« Dátum: 2014. március 15. - 01:15:12 »
Üdv.
Olyan scriptet kérnék, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy a lehozott jármûnek az objectjét mozgatni lehessen. new objectid10 = CreateObject(2904, x+0.00, y+0.0, z+0.0, 0.00, 0.00, a+0.00); Alapból a kocsin így van: AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -5.62, 0.98, 0.0000, 90.00, 0.0000); és nyitott állapotban így kéne: AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -6.68, -0.98, 120.0000, 90.00, 0.0000); Tehát azt szeretném hogy ez az object nyitható/zárható legyen a kocsin. Remélem érthetõ voltam. Illetve mivel több ilyet is lehozhatok (jármûvet, amin ilyen object van) ne befolyásolja a többi objectet. :angel: 224
Szkript kérések / Object csatolási bug.« Dátum: 2014. március 13. - 14:49:02 »
Köszönöm szépen :thumbsup: most már mûködik :yes:
Igen nem gondoltam bele ha már object ott hozza létre akkor csatolást nem kell már ahhoz fûzni >< Kösz még 1x ment a + A téma megoldva zárom. 225
Szkript kérések / Object csatolási bug.« Dátum: 2014. március 11. - 13:56:59 »
Ugyan úgy bugol :s ötlet még valaki?
|