Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - kos
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
211
« Dátum: 2014. június 03. - 14:59:40 »
Hali, nem nehéz  A bx, by, bz koordinátáknak a 3dtext koordinátáját adjad meg :thumbsup: Nem kell new, ha a texednél már létre van hozva, ez csak példa amit írtam :yes: new Float: bX, Float: bY, Float: bZ, id; if(IsPlayerInRangeOfPoint(id, 1.0, bX, bY, bZ)) { //Amit szeretnél, hogy mi történjen, ha 1méteren belül van. }
és ha rám halgatsz, timert használsz onplayerupdate vagy ilyenek helyett.
212
« Dátum: 2014. június 02. - 23:45:40 »
Hali, nem akarok beleszólni, de ha csak ti creshelgettek, és nem a mód, akkor nem a móddal van baj (szerintem!). :hmmm: Ha csak bizonyos helyeknél fordúlt elõ, valószínûleg object többlet hiba lehet, ami nálam is már okozott random idönként cresht (player szinten). Ennél nagyobb hiba nem lehet (szerintem!) a módban, ha csak ti creshelgettek nem pedig a szerver. Object töblet = több object egybe mappolva (ez pl kisebb háznál rögtöni creshez is vezethet, mikor elmegy valaki mellette, vagy megközelíti). :whistle: De hangsúlyozom, csak \"szerintem\" lehet ez. Lehetséges más lehet a hiba, de ez sem kizárt amit állítottam.
213
« Dátum: 2014. június 02. - 11:00:33 »
hm nem tudom, mivel ha van egy adott lõszered, pl 300 töltényed és pl m4ed van annak a tárába 50 fér ugyebár, na de ha én pl 25öt levonok azt nem a tárazásból fogja levenni, szal ha pl elgörgetem és vissza akkor az érték 225 és 50lesz betöltve ismét ... Szóval függvény kell hozzá szerintem :hmmm:
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 03. - 19:01:06 )
Valaki ötlet??? :facepalm:
214
« Dátum: 2014. június 02. - 09:54:06 »
Hali. Az lenne a kérdésem, hogyan tudnám azt lekérni, hogy mennyi van a tárban? Úgy értve van a fegyver, meg a lõszer, de mikor ugye valaki elõvesz fegyvert a lõszerbõl betöltõdik egy adot szám alapból az úgy nevezet \"tárba\" és nekem ennek a tárnak a lekérdezése/betöltése kéne.  azt tudom, hogy ezzel lekérdezhetem a fegyvert és a lõszert is, de sajnos a tárazását már nem... GetPlayerWeaponData [mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
215
« Dátum: 2014. május 31. - 23:09:18 »
megoldottam
216
« Dátum: 2014. május 27. - 16:18:21 »
:thumbsup: Viszont teljesen átalakítottam, most így néz ki: CMD:f(playerid,params[]) { new muvelet[30],fegyver[32],fegyvere,loszer; if(sscanf(params,\"s[30]\",muvelet)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) k(elrak) r(eload)\"); if(Egyezik(muvelet,\"e\")) { if(!sscanf(params,\"s[30]s[32]\",muvelet,fegyver)) { fegyvere = -1; for(new w; w < 48; w++) if(strfind(aWeaponNames[w],fegyver,true) != -1){ fegyvere = w; break; } if(fegyvere == -1) fegyvere = strval(fegyver); if(fegyvere < 0 || fegyvere > sizeof(aWeaponNames)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Error: Nincs ilyen fegyver!\"); //if(pInfo[playerid][m4tar] <= 0 || pInfo[playerid][ak47tar] <= 0 || pInfo[playerid][mp5tar] <= 0 || pInfo[playerid][combattar] <= 0 || pInfo[playerid][shotguntar] <= 0 || pInfo[playerid][snipertar] <= 0 || pInfo[playerid][rifletar] <= 0 || pInfo[playerid][deagletar] <= 0 || pInfo[playerid][silencedtar] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs tárad!\"); //if(pInfo[playerid][m4] <= 0 || pInfo[playerid][ak47] <= 0 || pInfo[playerid][mp5] <= 0 || pInfo[playerid][combat] <= 0 || pInfo[playerid][shotgun] <= 0 || pInfo[playerid][sniper] <= 0 || pInfo[playerid][rifle] <= 0 || pInfo[playerid][deagle] <= 0 || pInfo[playerid][silenced] <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs fegyvered!\"); if(Eloveve[playerid] == 0) { //if(!strcmp(fegyver,\"m4\",true)) if(Egyezik(fegyver,\"m4\")) { pInfo[playerid][m4tar] -= 1; loszer = 50; pInfo[playerid][m4loszer] -= loszer; pInfo[playerid][m4] -= 1; GivePlayerWeapon(playerid,fegyvere,50); Eloveve[playerid] = 1; } }else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Van már a kezedben fegyver!\");} }else{SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /f(egyver) e(lõvesz) [Fegyver Név / ID]\");} } return 1; }
az a vicces fegyver adás parancsnán hasonlóan van, és full jó, de itt egyszerûen valamiért nem jó.... if(Eloveve[playerid] == 0) Eddig tuti lefut, de ami benne van az már nem, hisz nem adja oda a dolgokat, de azt nem értem, ha hasonlóan mûködik a fegyveradásnál, akkor elõvételnél miért nem jó? :wall: :facepalm: Valaki ötlet? :unsure: [mod]Javítottam code=pawno-t code=pawn-ra[/mod]
217
« Dátum: 2014. május 24. - 21:51:50 »
Köszi a segítséget, de még így sem akar mûködni. :shurg: De, látom, hogy így már nem bugos a kód. :yes: Viszont, még mindig valami nem szuperálhat benne, mivel még mindig nem akarja végrehajtani az elõvételt. :hmmm: Nos sajnos nem írt ki semmi furcsát, csak annyi vehetõ észre, hogy nem veszi elõ.
218
« Dátum: 2014. május 24. - 15:35:24 »
Hali, én ezt használom. OnGameModeInit alá akár: PlayAudioStreamForAll(\"LINK\",1958.3783,1343.1572,15.3746,60.0,1);
stock PlayAudioStreamForAll(url[],Float:x,Float:y,Float:z,Float:dist,on) { for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++ ) { if(IsPlayerConnected(i)) { StopAudioStreamForPlayer(i); PlayAudioStreamForPlayer(i,url,x,y,z,dist,on); } } return 1; }
netán ha leáll a zene, mert vége a számnak, akkor ajánlom megspécizni egy timerrel egy 1-2ms es timerrel, hogy ellenõrizze megy e még a zene ott ahol hallgattad, vagy már nem... Remélem segítettem :smokin: Az OnPlayerUpdate(t) nem ajánlom, mert floodolná nagyon is a dolgokat  De számlálással már nem pl.: new bool:Inditva[MAX_PLAYERS] Ugyanis így sem kizárt, de így sem árt megspécizni egy kis timerrel, mert itt is idönként leállhat a lejátszás, ha zónában vagy egy ideig. [mod]Javítottam a taget tagre![/mod]
219
« Dátum: 2014. május 24. - 14:50:15 »
Üdv. Nos megcsináltam egy ilyen parancsot, de bugol valamiért :/ :shurg: Valaki ötlet, hogy lehetne mûködõképes? :hmmm: CMD:f(playerid,params[]) { new slot, id, fegyo, ammo; if(!strcmp(params[1],\"e\",true)) { if(params[1]) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Használat: /fegyver elõvesz [név / id]\"); if(params[2] == id) if(id < 1 || id >= sizeof(aWeaponNames)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyver\"); slot = GetGunSlot(id); GetPlayerWeaponData(playerid, slot, fegyo, ammo); if(fegyo != id || ammo == 0) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Nincs ilyen fegyvered!\"); if(TiltottFegyver(id)) { SendClientMessage(playerid,Red,\"Hoppá, ez tiltott fegyver! Legközelebb bann jár érte!\"); FegyverElvesz(playerid, id); return 1; } if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && (id == 22 || id == 23 || id == 24)) return SendClientMessage(playerid,Red,\"Ezt nem veheted elõ jármûben\"); Fegyvere[playerid] = id; SetPlayerArmedWeapon(playerid, id); SendClientMessage(playerid,-1,\"Elõvettél egy fegyvert!\"); if(id >= 24 && id <= 34) { ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0); } }//else {SendClientMessage(playerid,Red,\"/f [e]\");} return 1; }
Kiraktam helyetted a PREFIX-et + a code-t code=pawn-ra cseréltem.
220
« Dátum: 2014. március 19. - 16:23:30 »
Igen így már tökéletes  Köszönöm ment a +
221
« Dátum: 2014. március 17. - 23:03:22 »
hm közel a megolás  megfelelne ha nem bugolna a minranggal ><... mert csak példaként vetettem fel am egnézet, sok más parancs van még amihez ki kell kapcsolni a funkciókat, de a minrangnál pl csak az összeg kell, ami valaiért bugolt a megnézzel...
222
« Dátum: 2014. március 17. - 00:48:34 »
Köszi, ez hasznos, de ezt én is meg tudom csinálni  igazából nekem még mindig az a bajom, hogy nem tudom kikapcsolni a funkciókat... Egy kis részletet mutatok, hogy vizuálisan is lássad a gondomat:(ez a v1.0 verzió a széfbõl, azóta már fejlesztettem, hogy ne keljen külön irkálni minden széfet. ) CMD:szef(playerid, params[]) { new function[70],function2[70],osszeg; if(sscanf(params,\"s[16]s[16]d\",function,function2,osszeg)) return msg(playerid,Red,\"/széf [megnéz] [ki/be]-[mit]-[mennyit]\"); if(pInfo[playerid][pFrakcio] == 1) { if(pInfo[playerid][pFrakcioRang] >= YakuzaMinrang) { if(!strcmp(function,\"ki\",true)) { if(!strcmp(function2,\"pénz\",true)) { if(YakuzaPenz < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi pénz a széfben!\"); pInfo[playerid][pPenz] += osszeg; GivePlayerMoney(playerid,osszeg); YakuzaPenz -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"kaja\",true)) { if(YakuzaKaja < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kaja a széfben!\"); pInfo[playerid][pKaja] += osszeg; YakuzaKaja -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"mati\",true)) { if(YakuzaMati < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi mati a széfben!\"); pInfo[playerid][pMati] += osszeg; YakuzaMati -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"marihuana\",true)) { if(YakuzaMarihuana < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi marihuana a széfben!\"); pInfo[playerid][pMarihuana] += osszeg; YakuzaMarihuana -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"heroin\",true)) { if(YakuzaHeroin < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi heroin a széfben!\"); pInfo[playerid][pHeroin] += osszeg; YakuzaHeroin -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"kokain\",true)) { if(YakuzaKokain < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kokain a széfben!\"); pInfo[playerid][pKokain] += osszeg; YakuzaKokain -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"gyémánt\",true)) { if(YakuzaMati < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi gyémánt a széfben!\"); pInfo[playerid][pGyemant] += osszeg; YakuzaGyemant -= osszeg; YakuzaSzefMent(); } } }else msg(playerid,Red,\"Nincs elég rangod hozzá!\"); if(!strcmp(function,\"be\",true)) { if(!strcmp(function2,\"pénz\",true)) { if(pInfo[playerid][pPenz] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi pénz nálad!\"); pInfo[playerid][pPenz] -= osszeg; GivePlayerMoney(playerid,-osszeg); YakuzaPenz += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"kaja\",true)) { if(pInfo[playerid][pKaja] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kaja nálad!\"); pInfo[playerid][pKaja] -= osszeg; YakuzaKaja += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"mati\",true)) { if(pInfo[playerid][pMati] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi mati nálad!\"); pInfo[playerid][pMati] -= osszeg; YakuzaMati += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"marihuana\",true)) { if(pInfo[playerid][pMarihuana] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi marihuana nálad!\"); pInfo[playerid][pMarihuana] -= osszeg; YakuzaMarihuana += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"heroin\",true)) { if(pInfo[playerid][pHeroin] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi heroin nálad!\"); pInfo[playerid][pHeroin] -= osszeg; YakuzaHeroin += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"kokain\",true)) { if(pInfo[playerid][pKokain] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi kokain nálad!\"); pInfo[playerid][pKokain] -= osszeg; YakuzaKokain += osszeg; YakuzaSzefMent(); } if(!strcmp(function2,\"gyémánt\",true)) { if(pInfo[playerid][pGyemant] < osszeg) return msg(playerid,Red,\"Nincs ennyi gyémánt nálad!\"); pInfo[playerid][pGyemant] -= osszeg; YakuzaGyemant += osszeg; YakuzaSzefMent(); } } }else msg(playerid,Red,\"Nem vagy Yakuza tagja!\"); return 1; }
ez mind szépen mûködik, de igazából ha be akarom építeni ezt /széf megnéz részt is, ez azért nem lesz jó mert ugyan úgy kéri a többi adatot(a mit és menyit) Nekem ez a gondom, hogy nem tudom megcsinálni, hogy annál ne kérje a másik két funkciót... Remélem így vizuálisan egy régebbi széf verziómmal érthetõ a kérdésem
223
« Dátum: 2014. március 15. - 01:15:12 »
Üdv. Olyan scriptet kérnék, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy a lehozott jármûnek az objectjét mozgatni lehessen. new objectid10 = CreateObject(2904, x+0.00, y+0.0, z+0.0, 0.00, 0.00, a+0.00); Alapból a kocsin így van: AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -5.62, 0.98, 0.0000, 90.00, 0.0000); és nyitott állapotban így kéne: AttachObjectToVehicle(objectid10, vehicleid2, 0.02, -6.68, -0.98, 120.0000, 90.00, 0.0000); Tehát azt szeretném hogy ez az object nyitható/zárható legyen a kocsin. Remélem érthetõ voltam.  Illetve mivel több ilyet is lehozhatok (jármûvet, amin ilyen object van) ne befolyásolja a többi objectet. :angel:
224
« Dátum: 2014. március 13. - 14:49:02 »
Köszönöm szépen :thumbsup: most már mûködik :yes: Igen nem gondoltam bele ha már object ott hozza létre akkor csatolást nem kell már ahhoz fûzni >< Kösz még 1x ment a +  A téma megoldva zárom.
225
« Dátum: 2014. március 11. - 13:56:59 »
Ugyan úgy bugol :s ötlet még valaki?
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
|