Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ChuckNorris

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 239
211
Off Telep / Kiszivárgott a Windows 8
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 15:45:19 »
Torrentrõl addig senki ne szedje le amíg meg nem jelenik, mert az ilyen verziókat 99%-ban telepakolják valami finomságnak, a végén elúsznak a jelszavaid vagy valamilyen botnet része leszel.
Amúgy én kíváncsi vagyok rá, maximum egy VPS-t beáldozok hozzá itthon, azt elcseszheti.

212
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 13:54:36 »
Ebben a hónapban kaptad, tehát februárban.

213
Rendezvények / Core RP Zárt teszt, csak meghívottaknak!
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 11:52:42 »
+ Adminok alatt a fórum adminjait érted vagy a szerver leendõ admin csapatát?  ;)

214
A Fórum / Warn szint infók/levonások
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 11:47:51 »
Azt a Gangsterrel való veszekedésért kaptad, Decemberben jár le.

215
Játékok / Mann vs Machine
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 17:31:46 »
Megyek én is ;)

216
Archívum / Szerverek,weblapok,egyéb reklámozása a chaten
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 15:57:35 »
Leírtam hogy csak addig van amíg meg nem szûnik a szerver vagy nem döntünk úgy hogy elég, a cenzúra meg nem csak kicsillagoz, hanem valami ilyesmit ír:
[*Ezt a szervert (SZERVER NEVE) tilos hirdetni a fórumon bizonytalan ideig.*]
Ha valaki ilyen helyzetbe kerül, annak nyilván le fog esni hogy nem az õ szerverérõl van szó és megkeres egy admint.

217
Függvények / fopen
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 15:30:00 »
Hozzáírtam

218
Függvények / SetPlayerObjectRot
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 07:23:49 »
Nem is a kapcsolódó függvényekre gondoltam hanem az eredeti linkre. Amennyiben a sa-mp.com-ra rámegyek és nem egybõl ezt látom akkor az nem az eredeti leírás linkje, amikor utoljára láttam akkor meg nem a SetPlayerObjectRot volt a fõoldalon részletezve.
Inkább itt: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot
Másfelõl ha oda eldugod a jobb oldalra akkor szerinted azt ki veszi észre?Ha nem mondod én sem látom, minden lényeges, sõt minden nem lényeges infó is a bal oldalon van, a jobb oldal tulajdonképpen semmilyen szerepet nem tölt be ezért az ember tekintete 99%-ban el is kerüli, ez azt jelenti hogy 99% rá az esély hogy nem fogják látni a forrást.

219
Eljárások ( Callbackok ) / Nyilvántartás
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:25:30 »
Ez az oldal tartalmazza az összes eljárást amik elérhetõek a SA:MP-ben. Az eljárások a scriptben a szerver által hívódnak meg ha valami fontos dolog történik, valami aminek köze van az eljárás nevének. (Pl. az OnPlayerSpawn meghívódik ha egy játékos spawnol). A legtöbb eljárásnak van egy playerid paramétere ami megjelölheti a játékost akivel az esemény történt, de nem mindnek. (Mivel néhány nem függ össze a játékossal)
Fontos: Ha ezeket az eljárásokat egy FilterScriptben használod, bizonyosodj meg róla hogy a visszatérésük 1, (return 1;) különben nem fognak lefutni a többi scriptben. Ha nincs visszatérésed vagy az 0 (return 0;), a többi filterscriptben lévõ eljárás ami késöbb töltõdik be nem fog lefutni. (Pl. a cfg fájlban ez van: filterscripts s1 s2, ha az s1-ben az egyik eljárás végén return 0;-a van, akkor az nem fog lefutni az s2-ben, hiába csinálna valami fontosat)
A visszatérési érték nem fontos a OnFilterScriptInit és OnFilterScriptExit eljárásokban.
Az OnPlayerCommandText fordítva mûködik: ha \"1\"-el tér vissza az azt jelenti hogy megtalálta a parancsot, ha nullával (\"0\") akkor a chatbe elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Scripting_Callbacks


Késõbb linkesítem õket és lecseréli Star régi témáját.
 
a_mysql.inc
 
  • public OnQueryError(errorid, error[], callback[], query[], connectionHandle);

a_npc.inc
 
  • public OnNPCModeInit();

  • public OnNPCModeExit();

  • public OnNPCConnect(myplayerid);

  • public OnNPCDisconnect(reason[]);

  • public OnNPCSpawn();

  • public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid);

  • public OnNPCExitVehicle();

  • public OnClientMessage(color, text[]);

  • public OnPlayerDeath(playerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid);

  • public OnRecordingPlaybackEnd();


a_samp.inc
 
  • public OnGameModeInit();

  • public OnGameModeExit();

  • public OnFilterScriptInit();

  • public OnFilterScriptExit();

  • public OnPlayerConnect(playerid);

  • public OnPlayerDisconnect(playerid, reason);

  • public OnPlayerSpawn(playerid);

  • public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason);

  • public OnVehicleSpawn(vehicleid);

  • public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid);

  • public OnPlayerText(playerid, text[]);

  • public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);

  • public OnPlayerRequestClass(playerid, classid);

  • public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger);

  • public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid);

  • public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate);

  • public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid);

  • public OnRconCommand(cmd[]);

  • public OnPlayerRequestSpawn(playerid);

  • public OnObjectMoved(objectid);

  • public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid);

  • public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);

  • public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid);

  • public OnEnterExitModShop(playerid, enterexit, interiorid);

  • public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid);

  • public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2);

  • public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid);

  • public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

  • public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row);

  • public OnPlayerExitedMenu(playerid);

  • public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid);

  • public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);

  • public OnRconLoginAttempt( ip[], password[], success );

  • public OnPlayerUpdate(playerid);

  • public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid);

  • public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid);

  • public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid);

  • public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]);

  • public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid);

  • public OnPlayerClickMap(playerid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);

  • public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid);

  • public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid);

  • public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source);

  • public OnPlayerEditObject( playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ );

  • public OnPlayerEditAttachedObject( playerid, response, index, modelid, boneid,Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ,Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ,Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ );

  • public OnPlayerSelectObject(playerid, type, objectid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ);


220
Függvények / fopen
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:20:15 »
ZyZu is nyitott errõl témát, amit kijavítottam, nem láttam hogy errõl már danix nyitott, szóval ZyZu témáját töröltem és ezt átalakítottam.

221
Függvények / SetPlayerObjectRot
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:16:07 »
Kérlek kerüld a fölösleges formázásokat, ez legyen a séma: http://sampforum.hu/index.php?topic=30757.0

222
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / fopen
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:15:08 »
Átírtam, hogy használható legyen.

223
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 18:02:04 »
Idézetet írta: Ronii date=1345561194\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Skype-nál nemtudom hogy hogy van a az ami fb-nél (facebook.com/nyui), twitter, msn stb.
 
callto://FELHASZNÁLÓNÉV/
<a href=\"callto://FELHASZNÁLÓNÉV/\">Skype Username</a>

224
Archívum / Teljesítmény mérés
« Dátum: 2012. augusztus 20. - 19:03:13 »
Na, a dolog már tárgytalan, mindenkinek köszönjük a segítséget!

225
Archívum / 4 év - ..A fórum naggyá vált!"
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 19:20:11 »
Idézetet írta: Sramm date=1345205093\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26179\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
Remek közösség!
A közösség, és a tömeg nem mindig egyenlõ.
 
[/quote]
Köszönjük Emese.
Tudod kötözködni nem itt kell, de ha szerinted ez inkább \"tömeg\", mint közösség, akkor mit keresel itt? Tudod nem kötelezõ itt lenni.
 
[/quote]
Nem kötözködésbõl írtam, hanem mint tény.
 
[/quote]
Tisztában vagy vele mennyire nevetségesen hangzik ez a Te szádból? Zárjuk le ezt a dolgot.

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 239
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal