Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
211
Beszélgetés / Tudsz vagy nem tudsz?
« Dátum: 2012. Május 31. - 16:21:42 »
tudok! :D
tudsz bal kézzel írni?

212
Beszélgetés / Értékeld a fölötted szóló AVATARját
« Dátum: 2012. Május 31. - 16:17:54 »
vendégnek nincs avatarja, 5/10

213
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. Május 31. - 12:05:16 »
akkor fogalmam sincs...

214
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. Május 31. - 10:05:42 »
nem értitek mit akartam mondani... ha RP szerver, akkor a bankban lehet végtelen mennyiségû pénzed, de ha a készpénzed 50 000 dollárral megemelkedik, a szerver automatikusan hacknek veszi és elveszi tõled a pénzt. tegyétek be a bankba és nem fogja cheatnak venni! amúgy meg nem RP-sebb pár ezerrel futkosni, mint 50 ezer dollárral?  :D

215
Segítségkérés / y_ini fegyver mentés
« Dátum: 2012. Május 31. - 02:14:12 »
Hali!
y_ini -t használok minden más fájlba mentésére, és nem szeretnék belekeverni más include-ot, ezért próbáltam megoldani a fegyver mentést is ezzel, de nem megy... valaki tudna adni ilyen include-os fegyvermentõ scriptet?  ::|

216
Segítségkérés / Pénz nullázás
« Dátum: 2012. Május 31. - 02:11:24 »
mentse el a bankba, asszem 50 ezer készpénzt vesz hacknek...

217
Segítségkérés / kocsira pakolás
« Dátum: 2012. Május 29. - 19:49:20 »
látni kéne, hogy hogyan van megoldva a ház rendszer...

218
Segítségkérés / kocsira pakolás
« Dátum: 2012. Május 29. - 12:21:27 »
Itt van a hordók felrakása filterscript:
 
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define COLOR_GREEN 0x00FF00C8
forward IsDFT(carid);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" A DFT-30 hordó mód betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" A DFT-30 hordó mód kikapcsolva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
 
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/hordó\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        new vehicleid1;
vehicleid1 = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (IsDFT(vehicleid1))
{
   new hordo1 = CreateObject(3633, 0.14135660231113, 1.6662261486053, 0.19024559855461, 0, 0, 0);
   new hordo2 = CreateObject(3633, 0.16019931435585, 0.39656642079353, 0.18804869055748, 0, 0, 0);
   new hordo3 = CreateObject(3633, 0.13659836351871, -0.92894232273102, 0.19385978579521, 0, 0, 0);
   new hordo4 = CreateObject(3633, 0.11065313965082, -2.2023324966431, 0.19448022544384, 0, 0, 0);
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   AttachObjectToVehicle(hordo1, vehicleid, 0.14135660231113, 1.6662261486053, 0.19024559855461, 0, 0, 0);
   AttachObjectToVehicle(hordo2, vehicleid, 0.16019931435585, 0.39656642079353, 0.18804869055748, 0, 0, 0);
   AttachObjectToVehicle(hordo3, vehicleid, 0.13659836351871, -0.92894232273102, 0.19385978579521, 0, 0, 0);
   AttachObjectToVehicle(hordo4, vehicleid, 0.11065313965082, -2.2023324966431, 0.19448022544384, 0, 0, 0);
        }
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if (IsDFT(vehicleid))
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"/hordó paranccsal tehetsz fel a kocsira hordókat!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public IsDFT(carid)
{
if((carid == 578))
{
return 1;
}
return 0;
}

 
Estére megírom a levételt is, de msot más dolgom van  8)

219
Segítségkérés / Második játékos lekérése
« Dátum: 2012. Május 27. - 22:42:45 »
elmagyaráznátok, hogy hogy mit miért írtok oda és hogyan függ össze egyik a másikkal? :P eddig a scriptelés nagyon jól ment INC nélkül, de új szintre lépnék

220
Segítségkérés / Második játékos lekérése
« Dátum: 2012. Május 27. - 22:28:40 »
hali!
szeretnék csinálni olyan parancsot, mint pl. a /heal.
ehhez tudnom kéne hogy rendelhetem hozzá a második játékost...
player2id-vel megoldható?

221
Segítségkérés / 0.3e[RC6] szerver fájlok
« Dátum: 2012. Május 22. - 14:39:33 »
köszi! a mód már megvan 0.3D-n, csak frissítem 0.3E-ra mert az összes haverom ezen játszik... a hosztot valaki esetleg elmgyarázán?  ::|

222
Segítségkérés / 0.3e[RC6] szerver fájlok
« Dátum: 2012. Május 22. - 10:32:00 »
azért az RC6-ot választom, mert sok ember játszik rajta... mellesleg miért nincs olyan 0.3E clinet ami felismeri az összes 0.3e RC verziót?

223
Segítségkérés / 0.3e[RC6] szerver fájlok
« Dátum: 2012. Május 22. - 10:13:55 »
nincs olyan szerver, amit mindegyik kliens felismer? :P

224
Segítségkérés / 0.3e[RC6] szerver fájlok
« Dátum: 2012. Május 22. - 10:05:13 »
Hali!
Mindenhol kerestem, de nem találtam meg a 0.3e RC6 szerver fájlokat. :unsure:
Illetve volt egy, de az nem igazán tûnik használhatónak, mert a kliens felismeri stb,
de belépésnél nem tölti be a szervert, csak próbálkozik csatlakozni rá, de nem megy.  :no:
Valaki pls MediaFire-re vagy valahova dobja nekem fel a fájlokat!
+ jár érte, ha megy  :)

225
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Objekt csatolása Jármûhöz MTA-val
« Dátum: 2012. Május 14. - 15:38:09 »
direkt a legegyszerûbb koordinátát ismertettem... nem kell számolni, csak megszerkeszted és átalakítod... nem értem minek túlbonyolítani...  :hmmm: :nono:

Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal